CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Caby.

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Magnus Riisnæs




Antall Innlegg : 2
Registration date : 05.06.2024

Caby. Empty
PosteTema: Caby.   Caby. Icon_minitimeOns 5 Jun 2024 - 23:06

Hei! Jeg er ny her på temaet og håper noen kan hjelpe meg.
Har kjøpt en Cabby 550 modell 2005. Kjøpt for 1 år siden
Sliter med forstå hvordan jeg skal gå frem for tenne Alden som er en 3000. Den er montert under i garderobeskap. Det er veldig trangt og lite oversiktig så dersom noen har et bilde eller bruksanvisning som viser hvordan jeg skal gjøre det er jeg takknemlig

Mvh Magnus R
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

Caby. Empty
PosteTema: Re: Caby.   Caby. Icon_minitimeTir 11 Jun 2024 - 20:09

Alde 3000 er enkel å bruke. På panelet er det 3 brytere, den første er til strøm 1, 2 eller eventuellt 3kw. Den neste er gass av og på. Den siste er sirkulasjonspumpen. Og det er den viktigste å passe på. Den har 2 stillinger, og den ene er for kontiinuerlig drift. Og hvis du slår på strøm eller gass og det ikke er fyllt vann på tanken så vil det kun være luft som varmes opp. Og om ikke sirkulasjonspumpen står i kontinuerlig drift, vil systemet overopphetes. Og sikring utløses. Og alden virker ikke. Sikringen finner du på frontpanelet av alden, det er ei "hette" som må skrues av for å trykke inn resetknappen. Så har du et ratt, som er termostat. Du må selv finne ut hvor den skal det stå. Tror jeg brukte rundt klokka 2, men dette må du prøve ut selv.
Kluet er at alden kan bli overopphetet om du ikke åpner en kran for å fylle på vann til vanlig bruk. Last ned servicemanual eller betjeningsmanual (bruk google) og les denne.
Til Toppen Go down
 
Caby.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Caby.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: CABBY-
Gå Til: