CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 20:50

Vi har i år planer om å oppleve Nord-Norge i Juni måned. Jeg lurte derfor om det er noen som har gode tips/råd om hva vi bør få med oss av opplevelser under veis. Hvilke campingplasser på turen vi bør besøke?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 20:53

RV 17 langs kysten... 6 ferger til Bodø. Norsk kystnatur på sitt beste.
http://www.rv17.no/

Brønnøysund og det berømte hullet i fjellet der... Very Happy

Lang smal og svingete vei ut, men ikke værre enn at det går greit siden det finnes møteplasser. Heilt ok campingplass helt der ute ved severdigheten. Trivelig sted om været er godt.

God tur.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 21:16

Cecotto skrev:
Vi har i år planer om å oppleve Nord-Norge i Juni måned. Jeg lurte derfor om det er noen som har gode tips/råd om hva vi bør få med oss av opplevelser under veis. Hvilke campingplasser på turen vi bør besøke?

Hei

nå har vi reist på Nord-norge i noen år, og kjørt svært mye av landsdelen.

Jeg vil anbefale deg å kjøre raskt opp, for så å ha god tidder oppe, og dasse nedover sånn litt etter hvert... ta E-6 opp, og rv 17 nedover.... RV 17 er bare en helt fantastisk opplevelse, den.....

Standarden på campingene er nok generellt lavre nordover, enn mange av de store campingene vi har her sør....

men de er helt greie..... men utrolig trivelige..... vi tenker på en nordover tur i år igjen.... og RV-17 skal i såfall med -igjen......

Men om du konkretiserer litt mere om hvor du har tenkt deg, så kan jeg kansje tipse litt mere.....

Har en del bilder her, og mye er nord fra.... http://www.signesvei.no/vegard/
Til Toppen Go down
Elisabeth
BARON!
BARON!
Elisabeth


Female
Antall Innlegg : 2482
Age : 54
Localisation : Bergen
Registration date : 12.03.2007

Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 21:29

http://www.rv17.no/

Flott side, er herved lagret i favoritter.

Får mer og mer lyst til å legge ferien den veien, ja!
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 21:41

Vegard!
Vi har igrunn bare ett reisemål (Bardufoss) grunnet familiebesøk. Deretter er vi helt åpne for reisemål sør for Bardufoss.

Er det vanlig med tilgang til trådløst nettverk sånn generelt på campingplasser nordover? Gode forslag til serverdigheter og campingplasser mottas med stor takknemlighet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 21:48

Hei

ta med deg hele senja, Andøya, lofoten, og kysten. Campingen på Andenes og Bleik ligger jo nydelig til da.... nedover RV-17, overnatt på campingen på Saltstraumen, og kjør i passende etapper nedover....

Trådløst nett, er nok ikke det vanligste på campingene.... ta med mobilt bredbånd du.....
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 21:59

Vegard!
Takk for gode råd, vi får prøve oss på RV-17 nedover. Gleder oss da vi ikke har ferdes i denne landsdelen før. Regner med at stor vogn ikke byr på større prøvelser, er godt kjørevant (bare det er fysisk plass til vogna, ser jeg det ikke som noe problem)
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 22:00

Rufus!
Takk for en fin side!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 22:03

Cecotto skrev:
Vegard!
Takk for gode råd, vi får prøve oss på RV-17 nedover. Gleder oss da vi ikke har ferdes i denne landsdelen før. Regner med at stor vogn ikke byr på større prøvelser, er godt kjørevant (bare det er fysisk plass til vogna, ser jeg det ikke som noe problem)

Hei

Jeg har kjørt RV-17 en gang med 650, og to ganger med 790..... det er ikke noe problem..... 790'n har og vært senja rundt....... men der ar det tilbøyligheter til å være trangt....... Ute i Torsken, var det så trangt å få snudd, at jeg lurte litt på å leie ferja, og snu bil og vogn ut på fjorden......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 22:06

Cecotto

fergeturen fra Svolvær, til Skutvik er jo en knall opplevelse da..... tror det må være verdens flotteste fergetur i pent vær.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 22:08

Cecotto

tok og en sightsingbåt fra Svolvær, og inn i Trollfjorden i sommer....... anbefaler den..... mektig opplevelse ja....
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 22:34

Vegard skrev:
Cecotto

fergeturen fra Svolvær, til Skutvik er jo en knall opplevelse da..... tror det må være verdens flotteste fergetur i pent vær.......
øøøø scratch lofast? og manglende skutvikferge
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 22:34

Vegard
Ok, høres veldig spennende ut! Takk for gode tips Vegard! Vi må bare finne ut hva vi skal prioritere på den tilmålte tiden vi har på ferie, virker som om det er masse å få med seg. Vi har hvert eneste
år reist sørover, blant annet tre år til Kristiansandsområdet. Det er jo veldig fint på Sørlandet og...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitimeTor 3 Apr 2008 - 22:45

Cecotto skrev:
Vegard
Ok, høres veldig spennende ut! Takk for gode tips Vegard! Vi må bare finne ut hva vi skal prioritere på den tilmålte tiden vi har på ferie, virker som om det er masse å få med seg. Vi har hvert eneste
år reist sørover, blant annet tre år til Kristiansandsområdet. Det er jo veldig fint på Sørlandet og...

Hei

Bor i Kristiansand jeg...... og jeg mener det faktisk ikke finnes natur her, i forhold til det ville, enorme og flotte som fnnes nordover...... sånne små-heier her..... Og når hele verden vil til Sørlandet, da gidder ikke jeg være her...... da stikker jeg av....... nordover.....

Men mange av dere kommer nok til å være borti dørttrene mine, som begge jobber i dyreparken hele sommeren......
Til Toppen Go down
Sponsored content





Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Empty
PosteTema: Re: Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten   Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ledig fast plass i Trøndelag?
» Noen som har erfaringer ifra campinger i Karlstad, Sverige
» Lofoten.
» Campingplasser
» Lofoten og Helgeland

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: