| Eldre biler med god tilhengervekt. | |
|
+10OyvindSP thor_egil Johnny Ronny Per H joka Kurt Jan Sten Rune CGJ 14 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt. Ons 15 Okt 2008 - 1:00 | |
| B.B. 40-årskrise det der å se et potensiale i enhver mann !!!  |
|
 | |
Black Betty GENERAL!

Antall Innlegg : 3178 Age : 60 Localisation : Nøtterøy Registration date : 04.12.2007
 | Tema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt. Ons 15 Okt 2008 - 1:00 | |
| | |
|
 | |
Black Betty GENERAL!

Antall Innlegg : 3178 Age : 60 Localisation : Nøtterøy Registration date : 04.12.2007
 | Tema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt. Ons 15 Okt 2008 - 1:03 | |
| | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt. Ons 15 Okt 2008 - 1:04 | |
| B.B. Jeg vil i speidern jeg og !!!!  |
|
 | |
Black Betty GENERAL!

| Tema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt. Ons 15 Okt 2008 - 1:10 | |
| Arve
Løøøøøp og kjøøøøøp...... ehhh speiderkniv og uniform....ehh... | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt. Ons 15 Okt 2008 - 1:38 | |
| B.B. Hm,lurer på om madamen hadde likt det synet jeg !!!! Hun er jo vokst opp med menn i uniform.Mora og faren jobba i forsvaret,og bodde endel år inne i en militerleir på Lutvann i Oslo. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt. Ons 15 Okt 2008 - 6:12 | |
| - Arne Henriksen skrev:
- Vegard skrev:
- vel..... på en MB til 50K, er kremen tatt da...... er jo så pressa til bilopphuggeren glefser etter den når den ruller forbi da......
Når vi først snakker om pressa. Legg merke til hvor de to omtalte bilmerkene ligger på skalaen:

I rest my case. he-he-he...... ja.... statestikk kan vise oomtrent hva en vil..... for det første, en De koreanske bilene som er nederst på skalaen der, ha jo ingen sjangse til å ha kommet høyere på skalen din siden de for feks Hyundai sin del, jo ikke har vært i landet stort lengre en diagrammet viser..... de kom i 92, og trekker du da fra de som er vraket, i kollisjoner, utforkjøringer etc, så er du der..... Tar du og hvem som kjøper disse bilene, kontra Mercedes, så finner du i mercedes sin kundegruppe mye større grad av bil-entusiasme...... de kjøper en dyr statusbil, og er opptatt av nyeste teknologi. Bilen stelles pusses og vedlikeholdes veldig, dette følger mange av bilene til de er ferdige..... du er jo selv en av disse.... mens kundegruppen til asiatiske biler, mer driter i dette..... de kjøper en ny bil, og den skal bare funke og gå, den store bilinteressen er ikke der. De ønsker ikke å betale mer enn nødvendig for bilen, de er mer opptatt av å slippe verkstedbesøk, enn at bilen har siste teknlogi.... Blandt de som kjøper bil brukt, er det liten grad av entusiaster og, de skal bare ha en grei bil, til å frakte de rundt, og steller og vedlikeholder ikke bilene, mer enn nødvendig så den søyla de her, den var jo svært dårlig, med henblikk på hva du ønsket vise.....
Sist endret av Vegard den Ons 15 Okt 2008 - 6:32, endret 1 gang |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt. Ons 15 Okt 2008 - 6:18 | |
| Hei
må si jeg her er imponert over Hyundai..... et merke som har vært i landet i snaue 16 år, så er den gjenomsnittelige levealderen på bilene ca 12 år........ dvs at de fleste solgte som ikke har vært i kollisjoner etc fortsatt triller på veien..... |
|
 | |
Arne Henriksen CARAVANER

Antall Innlegg : 70 Age : 58 Localisation : Malvik, Sør-Trøndelag Registration date : 30.08.2008
 | Tema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt. Ons 15 Okt 2008 - 7:10 | |
| - Vegard skrev:
- ...må si jeg her er imponert over Hyundai.....
Det er jo bra noen er det også.  | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt. Ons 15 Okt 2008 - 7:23 | |
| Arne Henriksen
nå er kansje det tatt ut fra sin sammenheng, men etter fem Hyundai, er jeg ikke redd for å kjøpe flere..... levetiden på de, kan du med grunn regne med, at er som gjenomsnittet av Japsene....
mye samme kundekategoriene ute å går her... |
|
 | |
Ronny BARON!

Antall Innlegg : 2184 Age : 54 Localisation : Rognan Registration date : 26.09.2007
 | |
 | |
Jan MODERATOR

Antall Innlegg : 15679 Age : 49 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt. Søn 19 Okt 2008 - 22:57 | |
| leter etter eldre stv med god hengervekt, altså over 1500 volvo 940 LT, tørst baktrekker men stødig trekker opel omega 2,5 V6, ikke så tørst, og stødig den og citroen xm 2,1 d12, feihjulsdrift, men stødig forran vogna med stive gasskuler montert ford mondeo 2,5 v6 feihjulsdrift, men stødig trekker det og eldre mb E-230 eller 300, baktrekker, og stødig sak å dra med, men dyre deler og repparasjoner toyota camry 2,2 bensin, feilhjulsdrift og litt myk i originalstand bak
har jeg glemt noen, og er det noen man definitivt bør styre unna? planlegger manuell kasse uansett hvilken det måtte bli | |
|
 | |
Jan MODERATOR

Antall Innlegg : 15679 Age : 49 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt. Søn 19 Okt 2008 - 23:06 | |
| hvor mye drar egentlig en scorpio med 2,9 litern? | |
|
 | |
Sponsored content
 | Tema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.  | |
| |
|
 | |
| Eldre biler med god tilhengervekt. | |
|