CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kjekt å vite

Go down 
+2
Johnny
Jan
6 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 23:01

numpsey skrev:
interessant emne.

som rørlegger er jeg sakkyndig kvalifisert til å uttale meg som en proff i emnet dasspapir.
resirkulert papir er fullt av kjemikalier og limstoffer, og løser seg svært dårlig opp, til og med i rensestasjonene på hovedkloakken. faktisk ett problem for det offentlige.
nytt, uresirkulert papir, er konstruert for å løse seg opp.
(det er av disse grunnene vi aldri skal bruke tørkerull i do.)

videre, til de av dere som klør mye i ræva, så er det ofte dette resirkulerte papiret som har skylden for det. rett og slett en allergisk reaksjon.

61

særlig du med hemoroider, bør bruke noen kroner ekstra på kvalitetspapir.

pondus
regner med du ikke bruker dassen fordi du ikke utstår tanken på å tømme den.
men bare hopp i det, ubehagelig første gangen, kloakk er no dritt, men etterhvert går det som en lek! nesten litt gøy!

numpsey

lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Jæækk...... affraid affraid affraid affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 23:11

Pondus.

Den mannen er i egen klasse.Tror ikke jeg velger numpsey som toastmaster i bryllupet gitt.

Regner med at the fire chief er lykkelig for at du bragte hemoridene hans på banen.HEHEHEHE.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 23:16

ARVE skrev:
Pondus.

Den mannen er i egen klasse.Tror ikke jeg velger numpsey som toastmaster i bryllupet gitt.

Regner med at the fire chief er lykkelig for at du bragte hemoridene hans på banen.HEHEHEHE.

Arve.

Munnrappe trøndere kan måle seg meg gutta fra Oslo øst dem ja he he....

61 kjenner meg han vet du......... han vet at jeg er god på bunn lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 23:29

Pondus.

Joda,numpser'n er velkommen hit når som helst.Han har jo t.o.m. kjøpt seg Enga-effekter.Og det er helt sant faktisk.Slike trøndere vil gamle mor Norge ha.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 23:31

ARVE skrev:
Pondus.

Joda,numpser'n er velkommen hit når som helst.Han har jo t.o.m. kjøpt seg Enga-effekter.Og det er helt sant faktisk.Slike trøndere vil gamle mor Norge ha.

Arve.

He he mange morsomme mennesker, også fra trønderlag...... gleder meg til å hilse på'n til høsten.. Laughing Laughing

ENGA effekter ja.....det der begynner å bli big buisniess ser jeg.......hmmmm silent silent silent
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 23:52

Pondus.

Og så har'n grei dialekt og.Har snakka me'n.Verre var det da jeg skulle være med min kjære ex fra Skogn/Levanger i påsken '83 og hilse på svigers.Svigerfar der var opprinnelig dansk,og hadde en vannvittig snøvledialekt som var en blanding av dansk og nord-trøndersk.Dæven da sleit jeg gitt.

Men det viktigste var jo dog å skjønne hva dattera sa da.

Hm,tror vi prata litt og..........

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 23:54

ARVE skrev:
Pondus.

Og så har'n grei dialekt og.Har snakka me'n.Verre var det da jeg skulle være med min kjære ex fra Skogn/Levanger i påsken '83 og hilse på svigers.Svigerfar der var opprinnelig dansk,og hadde en vannvittig snøvledialekt som var en blanding av dansk og nord-trøndersk.Dæven da sleit jeg gitt.

Men det viktigste var jo dog å skjønne hva dattera sa da.

Hm,tror vi prata litt og..........

Arve.

He he......tror nok du fikk tid til å prate litt ja....kjedlig å bare lytte lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 23:56

Pondus.

Ja,nå tenkte jeg på dattera hans da.

Arve.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 23:57

ARVE skrev:
Pondus.

Ja,nå tenkte jeg på dattera hans da.

Arve.
å du gjorde vel mer enn å tenke regner jeg med
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 23:57

ARVE skrev:
Pondus.

Ja,nå tenkte jeg på dattera hans da.

Arve.


He he he ..........ja det gjorde jeg og det lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 0:00

Boyz.

Ehh,kremt kremt,noen nevnte vel Rune Rudberg her samtidig med mitt navn,så jeg føler vel nå for å glemme ex'er og andre
som har gledet mitt legeme og sinn for en stund.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 0:02

ARVE skrev:
Boyz.

Ehh,kremt kremt,noen nevnte vel Rune Rudberg her samtidig med mitt navn,så jeg føler vel nå for å glemme ex'er og andre
som har gledet mitt legeme og sinn for en stund.

Arve.

Okay da......... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 0:03

NATTA FORUMET:

FRA NR.1

Arve.
Til Toppen Go down
Arnfinn
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Arnfinn


Male
Antall Innlegg : 380
Age : 62
Localisation : Lørenskog
Registration date : 23.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 0:07

Arve! Hehehhe ooopsja! Han vet hvor grensen går!!!!!, Folk som løfter tungt og jobber på ukurante tider er utsatt for sånt!!Er mange års siden denne akutte saken,var så vondt at jeg ødela syke senga når de skar meg i ræva( lå plutselig med et stag i hånda gitt).
Pleier og si det sånn at det jeg får ut av ræva!! får han ut av kjeften.affraid affraid alien alien alien alien

ARVE skrev:
Pondus.

Den mannen er i egen klasse.Tror ikke jeg velger numpsey som toastmaster i bryllupet gitt.

Regner med at the fire chief er lykkelig for at du bragte hemoridene hans på banen.HEHEHEHE.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 0:42

når det nå viser seg at det går i skikkelig drittprat!

jeg har endelig fått eldste gutten til å tømme driteren! han hadde hatt seg en bommelom tur av de helt store, i vogna og jeg nektet å tømme for det luktet noe så inni hampen! og tanken var full av papir og drit!
han har til nå nektet å ha noe med den tanken å gjøre, men så kom det hvis jeg får kjøre ned til dassen skal jeg tømme tanken! så nå har jeg bare stått på side linjen og vært inspektør for å sjekke at jobben blir gjort skikkelig i hele påsken!

jeg har en regel den som bomelommer på den dassen får tømme den og!
eneste minuset er at nå er den mistenksomt ofte full he he!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 2:11

Her er et dritt dikt!
Som jeg leste på en dass dør ute på nordsjøen en gang! tror det var på Ekofisk 2/4-J`n

"Jeg kom hit for å drite!
Men jeg dreit så lite,
at jeg dreit i å drite!"

ha en god dag! (natt)
Med eller uten resirkulert papir!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 6:06

Morten t.

Sønnen din og jeg har en ting felles.

VI DRITER I HOBBY !!!!!!

HEHEHEHEE !!!!!!!

Arve
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 6:08

61.

Usj,hørtes ikke godt ut det der nei.

Regner med at Pondus stod ved siden av og holdt deg i hånda for å trøste deg.Kjenner jeg ham rett,var han rørt og full av empati.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 6:51

Arve
du var vel hos naboen da siden du greide å holde tanken i den forrige vogna i 3 måneder he he!
for du skifta vel vogn når tanken var full!!


Sist endret av den Ons 11 Apr 2007 - 17:05, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 6:59

Morten t.

Hehe,godt at du tok humoren.Jeg har ikke fysisk tømt noen kroppsvæsker i en Hobby noen gang,så det var mer et ordspill.

Og nå er det vel på tide å bytte igjen ja.Dassen har jo vært full flere ganger alt på Kaben.

Men nå gruer jeg meg til Elisabeth logger seg på,da vi er bad boyz og ikke holder oss til trådens egentlige innhold.Hun er jo så streng mot oss.

For denne dasspraten er vel kanskje ikke definert som "Kjekt å vite".Eller ?.......

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 7:05

syns det er veldig kjekt å vite hvordan folk bruker kjemi dassen jeg hehehhmmh ja!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 7:07

Morten t.

Ja,det er jo kjekt å vite da......

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 7:12

det kjekkeste er vel å vite hvordan man ikke skal bruke den he he
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 7:18

Morten t.

Ser at du vil ha Direktør tittel nå !!!!

Kjenner igjen taktikken med kjappe og meningsfulle innlegg for å komme raskt til målet.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 9:46

ARVE skrev:
61.

Usj,hørtes ikke godt ut det der nei.

Regner med at Pondus stod ved siden av og holdt deg i hånda for å trøste deg.Kjenner jeg ham rett,var han rørt og full av empati.

Arve.

Nope......stod ikke ved siden av jeg nei......du hørte hvordan det gikk med sykesenga.... ække domm hell lol! lol! lol! .......må reise meg opp litt her nå..... Shocked
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 9:47

61 skrev:
Arve! Hehehhe ooopsja! Han vet hvor grensen går!!!!!, Folk som løfter tungt og jobber på ukurante tider er utsatt for sånt!!Er mange års siden denne akutte saken,var så vondt at jeg ødela syke senga når de skar meg i ræva( lå plutselig med et stag i hånda gitt).
Pleier og si det sånn at det jeg får ut av ræva!! får han ut av kjeften.affraid affraid alien alien alien alien

ARVE skrev:
Pondus.

Den mannen er i egen klasse.Tror ikke jeg velger numpsey som toastmaster i bryllupet gitt.

Regner med at the fire chief er lykkelig for at du bragte hemoridene hans på banen.HEHEHEHE.

Arve.



lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 9:48

Pondus.

affraid affraid

Hvor ble det av søskenkjærligheten da ? I love you I love you

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 9:51

ARVE skrev:
Pondus.

affraid affraid

Hvor ble det av søskenkjærligheten da ? I love you I love you

Arve.

Det er et hardt liv veit du.......stikker du fram hue osv...... må tåle litt i denne verden....... men ellers går det bra lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 9:59

Pondus.

Akkurat det der kjenner jeg godt til ja.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 10:01

ARVE skrev:
Pondus.

Akkurat det der kjenner jeg godt til ja.

Arve.

Bare ikke folk missforstår så går det bra...... stikker ikke så dypt den praten her inne........ bestandig lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 10:04

Pondus.

He ? Ikke så dypt sier du.Jeg er jo seriøs som bare det,i hvert innlegg.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 10:10

ARVE skrev:
Pondus.

He ? Ikke så dypt sier du.Jeg er jo seriøs som bare det,i hvert innlegg.

Arve.

Du må høre litt på oss unge noen ganger mann. Jeg skrev også ''bestandig''........... lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 11:11

Pondus.

Jada,dere skal og bli hørt,når vi voksne er ferdige med å snakke.

Arve.
Til Toppen Go down
Arnfinn
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Arnfinn


Male
Antall Innlegg : 380
Age : 62
Localisation : Lørenskog
Registration date : 23.03.2007

Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 11:21

Arve ! Kjekt å vite det meste!!!affraid .
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2007 - 11:54

61.

Jepp,og her er jo det informative satt i høysetet.

Regner og med at du var fornøyd med min "dressering" av han unge Pondus'en ?

Den generasjonen der er jo vant til å bli lyttet til,men når guttevalpene møter mannfolk som meislet ut landet stein for stein,og plantet skog og mark,slik at de kunne bedrive sine gutturale sysler i tide og utide,så står de stramme og skolerett.

Arve.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kjekt å vite - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjekt å vite   Kjekt å vite - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kjekt å vite
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Kjekt å ha
» Enkle ting som er kjekt å ha

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: