CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 HJEEELLLPPPP!!! (sår i vindu i forteltet)

Go down 
3 posters
AvInnlegg
JR hansen
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
JR hansen


Male
Antall Innlegg : 191
Age : 43
Localisation : Kongsvinger
Registration date : 01.08.2007

HJEEELLLPPPP!!!  (sår i vindu i forteltet) Empty
PosteTema: HJEEELLLPPPP!!! (sår i vindu i forteltet)   HJEEELLLPPPP!!!  (sår i vindu i forteltet) Icon_minitimeTor 24 Apr 2008 - 17:56

Satte opp forteltet i går..Har vært meeeeget forsiktig med det hele tiden..Men til min store forbannelse så jeg at det var kommet en liten rift i det ene vinduet(ca en cm) som går igjennom hele vinduet..(altså det er hull) affraid affraid

Hva gjør jeg ???? Setter blank teip over på begge sider for at det ikke skal spre seg ??? Hvem leverer jeg teltet til for og få fikset det? Hva koster noe sånn?? Mad Mad Mad Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Sad Sad
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

HJEEELLLPPPP!!!  (sår i vindu i forteltet) Empty
PosteTema: Re: HJEEELLLPPPP!!! (sår i vindu i forteltet)   HJEEELLLPPPP!!!  (sår i vindu i forteltet) Icon_minitimeTor 24 Apr 2008 - 18:07

Ta kontakt med en salmaker eller en som syr båtkalesje. De kan kanskje hjelpe med dette.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




HJEEELLLPPPP!!!  (sår i vindu i forteltet) Empty
PosteTema: Re: HJEEELLLPPPP!!! (sår i vindu i forteltet)   HJEEELLLPPPP!!!  (sår i vindu i forteltet) Icon_minitimeTor 24 Apr 2008 - 18:43

Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

HJEEELLLPPPP!!!  (sår i vindu i forteltet) Empty
PosteTema: Re: HJEEELLLPPPP!!! (sår i vindu i forteltet)   HJEEELLLPPPP!!!  (sår i vindu i forteltet) Icon_minitimeTor 24 Apr 2008 - 19:51

JR hansen skrev:
Satte opp forteltet i går..Har vært meeeeget forsiktig med det hele tiden..Men til min store forbannelse så jeg at det var kommet en liten rift i det ene vinduet(ca en cm) som går igjennom hele vinduet..(altså det er hull) affraid affraid

Hva gjør jeg ???? Setter blank teip over på begge sider for at det ikke skal spre seg ??? Hvem leverer jeg teltet til for og få fikset det? Hva koster noe sånn?? Mad Mad Mad Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Sad Sad

http://www.fritidspesialisten.no/

GÅ INN PÅ TELT SÅ SER DU DE TAR IMOTT DIT TELT FOR REP...
Til Toppen Go down
Sponsored content





HJEEELLLPPPP!!!  (sår i vindu i forteltet) Empty
PosteTema: Re: HJEEELLLPPPP!!! (sår i vindu i forteltet)   HJEEELLLPPPP!!!  (sår i vindu i forteltet) Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
HJEEELLLPPPP!!! (sår i vindu i forteltet)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» vindu til poletta
» Forteltet mitt=)
» Tenkte å selge forteltet som fulgte med vogna
» vindu
» vindu

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: