Antall Innlegg : 191 Age : 43 Localisation : Kongsvinger Registration date : 01.08.2007
Tema: HJEEELLLPPPP!!! (sår i vindu i forteltet) Tor 24 Apr 2008 - 17:56
Satte opp forteltet i går..Har vært meeeeget forsiktig med det hele tiden..Men til min store forbannelse så jeg at det var kommet en liten rift i det ene vinduet(ca en cm) som går igjennom hele vinduet..(altså det er hull)
Hva gjør jeg ???? Setter blank teip over på begge sider for at det ikke skal spre seg ??? Hvem leverer jeg teltet til for og få fikset det? Hva koster noe sånn??
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Antall Innlegg : 8894 Age : 67 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
Tema: Re: HJEEELLLPPPP!!! (sår i vindu i forteltet) Tor 24 Apr 2008 - 18:07
Ta kontakt med en salmaker eller en som syr båtkalesje. De kan kanskje hjelpe med dette.
Gjest Gjest
Tema: Re: HJEEELLLPPPP!!! (sår i vindu i forteltet) Tor 24 Apr 2008 - 18:43
Antall Innlegg : 2170 Localisation : Ski Registration date : 30.09.2007
Tema: Re: HJEEELLLPPPP!!! (sår i vindu i forteltet) Tor 24 Apr 2008 - 19:51
JR hansen skrev:
Satte opp forteltet i går..Har vært meeeeget forsiktig med det hele tiden..Men til min store forbannelse så jeg at det var kommet en liten rift i det ene vinduet(ca en cm) som går igjennom hele vinduet..(altså det er hull)
Hva gjør jeg ???? Setter blank teip over på begge sider for at det ikke skal spre seg ??? Hvem leverer jeg teltet til for og få fikset det? Hva koster noe sånn??