CARAVANFORUM Caravan forum for campere | |
| | Elektriske motorer til støttelabber | |
| | Av | Innlegg |
---|
Cecotto CARAVANER
Antall Innlegg : 126 Registration date : 06.03.2008
| Tema: Elektriske motorer til støttelabber Søn 11 Mai 2008 - 10:32 | |
| På min neste vogn vurderer jeg å få montert elektrisk betjente støttelabber med automatisk oppwatring. Er det noen som har/har hatt dette? Noen som har noen erfaring på dette? Er det et dårlig patent, bortkastede penger?
Noen som vet hva et slikt system koster? | |
| | | Gjest Gjest
| Tema: Re: Elektriske motorer til støttelabber Søn 11 Mai 2008 - 13:27 | |
| Cecotto da jeg kjøpte denne vogna i 05 vurderte jeg det svært sterkt men jeg syntes det kostet mere enn det smakte..... prisen da, var vel ca 10.000 kr ekstra...... |
| | | Cecotto CARAVANER
Antall Innlegg : 126 Registration date : 06.03.2008
| Tema: Re: Elektriske motorer til støttelabber Søn 11 Mai 2008 - 14:59 | |
| Vegard
Javel, har du hørt om dette fungerer som det skal? | |
| | | Gjest Gjest
| Tema: Re: Elektriske motorer til støttelabber Søn 11 Mai 2008 - 17:57 | |
| - Cecotto skrev:
- Vegard
Javel, har du hørt om dette fungerer som det skal? Ja, de skal funke fint, vet om en som har det, men han mener og kansje det koster mere enn det smaker, og sier nokså rett ut, at en batteridrill til å kjøre labbene opp og ned med, er vel så godt anvendte penger..... men det er ikke så sexy da, som bare å trykke på knappen.... |
| | | Trond H
Antall Innlegg : 6 Age : 64 Localisation : Vesterålen Registration date : 26.05.2008
| Tema: Re: Elektriske motorer til støttelabber Man 26 Mai 2008 - 20:59 | |
| Det ser veldig "profft" ut, men hva noe sånt ? Det går vel på bekostning av lastevekta..
Trond | |
| | | Trond H
Antall Innlegg : 6 Age : 64 Localisation : Vesterålen Registration date : 26.05.2008
| Tema: Re: Elektriske motorer til støttelabber Man 26 Mai 2008 - 21:00 | |
| Uff da, det gikk visst litt fort i svingene her ! Det ser veldig "profft" ut, men hva veier noe sånnt ? Det går vel på bekostning av lastevekta. Trond igjen | |
| | | Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Antall Innlegg : 8912 Age : 68 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
| Tema: Re: Elektriske motorer til støttelabber Man 26 Mai 2008 - 21:37 | |
| - Trond H skrev:
- Uff da, det gikk visst litt fort i svingene her !
Det ser veldig "profft" ut, men hva veier noe sånnt ? Det går vel på bekostning av lastevekta.
Trond igjen Som alt annet som boltes fast eller legges i vogna så veier det litt og har man mange slike dubbeditter og komfortløsninger i vogna så tærer det på lasteevnen ja. Og ser at på noen vogner så er det fra før svært liten lasteevne. | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Elektriske motorer til støttelabber | |
| |
| | | | Elektriske motorer til støttelabber | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |
|