| Forhandler og garantisak | |
|
+8karen Cecotto Camping Kai Kånå te Maen Sten Rune Thomas Lars Egil Johnny 12 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 14:54 | |
| Nå kan det virke som forhandleren har våkna og har skjønt at han sparer penger og tid på å være litt grei med tid for at vi kan komme dit med vogna ..... fikk en mail her nå......... om forslag til dag........ |
|
| |
Harald MODERATOR
Antall Innlegg : 4221 Registration date : 21.03.2008
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 15:02 | |
| får håpe for deres del at det går seg til nå da,slik at man slipper å gå og irritere seg..... | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 17:24 | |
| Da har følgende skjedd. Forhandler kan bytte kjøleskapet på førstkommende fredag kl.17 (de tok ei kuvending etter å ha tenkt seg litt om) .......så da går det greit uten noe mer styr kan det virke som ......... Arve slutter 1330 på fredagene så vi rekker oppover uten at han trenger å ta seg fri fra jobb....... jeg venter med å juble til jeg ser at alt er i orden |
|
| |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Antall Innlegg : 8916 Age : 68 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 18:40 | |
| - May-Britt skrev:
- Da har følgende skjedd. Forhandler kan bytte kjøleskapet på førstkommende fredag kl.17 (de tok ei kuvending etter å ha tenkt seg litt om) .......så da går det greit uten noe mer styr kan det virke som .........
Arve slutter 1330 på fredagene så vi rekker oppover uten at han trenger å ta seg fri fra jobb....... jeg venter med å juble til jeg ser at alt er i orden Kanskje noen som har tipsa ham om denna tråden? bare undres. | |
|
| |
Igor CARAVANER
Antall Innlegg : 46 Registration date : 16.04.2008
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 20:26 | |
| 12 bidragsytere i tråden synes dette har vært dårlig kundebehandling - 2 synes den er bra. | |
|
| |
ulla BARON!
Antall Innlegg : 2170 Localisation : Ski Registration date : 30.09.2007
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 20:31 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 20:32 | |
| Hei Uten å ha lest igjenom , så er vel ikke forhandleren hengt ut med navn her..... Og saken er vel løst akkurat som en kan forvente mener jeg..... har vel antyda mere enn en gang, at om vogna ankommer forhandler, så løses denne saken raskt..... så kan en kansje ønske seg en annen løsning, men her må en være litt realist og se på skadens konsekvens, i forhold til pris..... og absolutt alle funksjoner, er helt intakt, uten forringelse..... da tror jeg løsningen som nå foreligger er helt hva som kan forventes..... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 20:37 | |
| |
|
| |
ulla BARON!
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 20:37 | |
| kUNNE ALDRIG FALLE MIG INN Å HENGE EN UT MED NAVN HUSK SAKEN HAR ALTID 2 SIDER ...DET ER SÅN JEG SIER TIL MINE BARN VIS DE KLAGER HER..(VOKSNE NÅ DA))) | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 20:38 | |
| - Igor skrev:
- 12 bidragsytere i tråden synes dette har vært dårlig kundebehandling - 2 synes den er bra.
Igor Jeg har ikke sagt at det er bra kundebehandling, jeg har sagt hva jeg mener er realistisk å forvente av verkstedet i denne saken.... |
|
| |
ulla BARON!
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 20:38 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 20:48 | |
| - Johnny skrev:
- May-Britt skrev:
- Da har følgende skjedd. Forhandler kan bytte kjøleskapet på førstkommende fredag kl.17 (de tok ei kuvending etter å ha tenkt seg litt om) .......så da går det greit uten noe mer styr kan det virke som .........
Arve slutter 1330 på fredagene så vi rekker oppover uten at han trenger å ta seg fri fra jobb....... jeg venter med å juble til jeg ser at alt er i orden
Kanskje noen som har tipsa ham om denna tråden? bare undres. Jeg tror ikke noen har tipset om tråden. Men jeg har brukt en del energi på å komme til en enighet/finne en løsning. Jeg liker å få sånne ting ut av verden. Er flere momenter her som gjorde at jeg følte det ubekvemt å vente til høsten med dette. Usikkerhet ang om det "glemmes" av forhandler, Arves nye jobb som gjør at han blir masse borte i vinter og som igjen gjør at jeg ikke er sikker på om jeg setter vogna på Oppdal vinteren som kommer. Jeg la det rett og slett frem på en saklig måte til forhandler at jeg ønsket skapet skiftet nå (det hadde kjørt seg helt fast på tlf mellom han og Arve) og at vi var villig til å komme med vogna om de kunne gjøre det på en dagstur. Jeg passet samtidig på å minne om Arves jobb bytte og at det ikke var sikkert vogna skulle til Oppdal. Det var som jeg skriver over her vanskelig for de denne uka og neste uke......men etter det så var det mulig en fredag. Jeg skrev som sant var at vi ikke hadde muligheter den tiden forhandler antydet fordi ferieavviklingen startet på jobben hos Arve. Da tror jeg det gikk opp et lys. For da vet du, da måtte han hit for å ordne det der til høsten om han ikke fant et rom nå......det kom han vel på etter å ha tenkt seg litt om. Så da ble det muligheter førstkommende fredag likevel. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 21:07 | |
| - Vegard skrev:
- Igor skrev:
- 12 bidragsytere i tråden synes dette har vært dårlig kundebehandling - 2 synes den er bra.
Igor
Jeg har ikke sagt at det er bra kundebehandling, jeg har sagt hva jeg mener er realistisk å forvente av verkstedet i denne saken.... Vegard Vet du noe........jeg er og kundebehandler i min jobb(selv om jeg er sykepleier). Det er en kjempejobb å takle kunder. En skal være diplomat og en skal finne løsninger som fungerer for bedriften, men en skal og ha en fornøyd kunde.......for en fornøyd kunde kommer tilbake. Når jeg legger på røret etter en samtale så liker jeg en god følelese av en fornøyd kunde. En fornøyd kunde takker for hjelpen og er glad i stemmen når han legger på røret. Da er jeg og fornøyd når jeg er på jobb. Hadde jeg vært forhandler så hadde jeg ikke fokusert på hva som var det konkrete problemet her. Jeg ville tatt meg tid til å jobbe for ei god løsning slik at kunden ble fornøyd. Her er det kunden som har jobbet frem denne løsningen........ Jeg mener at mange som jobber med kunder har litt å lære.....om ydmykhet og det å se løsninger istedenfor å bare stå på sitt. For det som noen ser som en filleting (du ser jo dette hullet som en filleting), trenger ikke å være en filleting for kunden........og det er kunden som bestemmer om han ønsker å komme tilbake........ Og blir det mange nok kunder som ikke ønsker seg tilbake, så vet alle hvordan det går med en bedrift....... Tror mange kunne trengt et kurs hos Johnny...... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 21:16 | |
| May-Britt Vel-vel-vel..... velger å ikke kommenteren det her..... vil egentlig ikke si du har gjort annet, enn å legge forventningen på løsning, ned på et realistisk nivå, og som ble skisert ganske tidlig i tråden her.... Å kalle en legesekretær (for det er jo den funksjonenen en møter i tlf, selv om du er sykepleier) en kundebehandler, var vel å strekke det vel langt syntes jeg...... betrakter faktisk ikke legesekretæren for kundebehandleren til legen..... men nok om det...... |
|
| |
Harald MODERATOR
Antall Innlegg : 4221 Registration date : 21.03.2008
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 21:36 | |
| - Vegard skrev:
- May-Britt
Vel-vel-vel..... velger å ikke kommenteren det her..... vil egentlig ikke si du har gjort annet, enn å legge forventningen på løsning, ned på et realistisk nivå, og som ble skisert ganske tidlig i tråden her....
Å kalle en legesekretær (for det er jo den funksjonenen en møter i tlf, selv om du er sykepleier) en kundebehandler, var vel å strekke det vel langt syntes jeg...... betrakter faktisk ikke legesekretæren for kundebehandleren til legen..... men nok om det...... Vel,eg vil nå påstå at det dreier seg om kundebehandling å bli møtt av en hjelpsom sykepleier når man ringer og skal bestille seg en time eller bare lurer på noen praktiske opplysninger.....eller skal ta en blodprøve. | |
|
| |
ulla BARON!
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 21:49 | |
| Jeg vil her si "sykepleier"har mye å si.Å føle sig hjemme-varme-gi dig en varm klem gode ord kos på hånden eller en klem,men en forhandler gir dig ikke dette,er kjøpet gjort og ferdig da gidder de ikke mere.. Det var mine ord for kvelden,sikkert mange som ikke er enige med mig. | |
|
| |
Sten Rune Admin
Antall Innlegg : 15853 Age : 54 Localisation : Sande i Vestfold Registration date : 15.03.2007
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 22:29 | |
| _________________ Sten Rune "Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti, men den vogna mi har je det godt i...." Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet) Chevrolet Suburban -95 | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 22:34 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 22:35 | |
| - Sten Rune skrev:
- Kundebehandling..... hvis 90% av mine kunder er fornøyd, så er jeg fornøyd... de resterende 10% blir aldri fornøyd likevel..
Sten Rune Helt enig det..... og de 10% som ikke er fornøyd, de bruker en ufosvarlig mye tid på..... og det må jo faktureres på noe..... så de er noen dyre kunder...... og enkelte er det faktisk en fordel om en slipper å se igjen..... var en gang på et traktorverksted, hvor det kom en direkte ufordragelig kunde..... innehaveren, som selv var kundebehandler, og han som fikk gjenomgå, sa da han skulle ha betalt ved kassa, etter å ha fått mye dritt: 254 kr, og kom aldri igjen!!!!!!! har tenkt på han noen ganger, når vrange kunder har vist seg...... men har ikke brukt den der...... |
|
| |
Sten Rune Admin
Antall Innlegg : 15853 Age : 54 Localisation : Sande i Vestfold Registration date : 15.03.2007
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 22:40 | |
| - Vegard skrev:
- Sten Rune skrev:
- Kundebehandling..... hvis 90% av mine kunder er fornøyd, så er jeg fornøyd... de resterende 10% blir aldri fornøyd likevel..
Sten Rune
Helt enig det..... og de 10% som ikke er fornøyd, de bruker en ufosvarlig mye tid på..... og det må jo faktureres på noe..... så de er noen dyre kunder...... og enkelte er det faktisk en fordel om en slipper å se igjen.....
var en gang på et traktorverksted, hvor det kom en direkte ufordragelig kunde..... innehaveren, som selv var kundebehandler, og han som fikk gjenomgå, sa da han skulle ha betalt ved kassa, etter å ha fått mye dritt: 254 kr, og kom aldri igjen!!!!!!!
har tenkt på han noen ganger, når vrange kunder har vist seg...... men har ikke brukt den der...... En skulle sagt det direkte noen ganger ja... merker ikke noe til det lenger nå som jeg bare er på industri, men har gått noen runder tidligere når en var på hjemme-service... _________________ Sten Rune "Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti, men den vogna mi har je det godt i...." Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet) Chevrolet Suburban -95 | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Forhandler og garantisak Man 9 Jun 2008 - 22:44 | |
| - Sten Rune skrev:
- Vegard skrev:
- Sten Rune skrev:
Sten Rune
Helt enig det..... og de 10% som ikke er fornøyd, de bruker en ufosvarlig mye tid på..... og det må jo faktureres på noe..... så de er noen dyre kunder...... og enkelte er det faktisk en fordel om en slipper å se igjen.....
var en gang på et traktorverksted, hvor det kom en direkte ufordragelig kunde..... innehaveren, som selv var kundebehandler, og han som fikk gjenomgå, sa da han skulle ha betalt ved kassa, etter å ha fått mye dritt: 254 kr, og kom aldri igjen!!!!!!!
har tenkt på han noen ganger, når vrange kunder har vist seg...... men har ikke brukt den der...... En skulle sagt det direkte noen ganger ja... merker ikke noe til det lenger nå som jeg bare er på industri, men har gått noen runder tidligere når en var på hjemme-service... Sten Rune merker det en del på små-entreprenører jeg...... de har fått et oppdrag, og tror ikke de finnes noe viktigere i verden, og at alle står klar for å yte alt for de...... |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Forhandler og garantisak | |
| |
|
| |
| Forhandler og garantisak | |
|