CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Vifte

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 16:19

Er det noen som har prøvd denne?? Funker den - dvs blir det kaldere??

Vifte 359.049773756

http://www.maxfritid.com/site/fritid/vis_produkt.php?page_id=629&produkt_id=9415

Ser ut som en må bytte hele takluka eller???

Hadde jo vært greit med ei løsning som en bare monterer oppi luka......

Spør kun av nysjerrighet........jeg skal takle varmen i norden i sommer - om den kommer ....Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 16:35

May-Britt

Dette er ikke vifte men den funker, tror den er verdt sine penger blåser kaldt og varmt
http://www.dometic.com/sv/Europe/Sweden/Husvagnsutrustning/Luftkonditioneringar/Product-display-luftkonditioneringar/?productdataid=71071

Tor vi betalte et sted mellom 16-19000.- husker ikke helt.
sunny
Til Toppen Go down
Benth

Benth


Male
Antall Innlegg : 11
Age : 56
Localisation : Holmestrand
Registration date : 10.04.2008

Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 17:07

Har en svoger som har slik, ble litt skuffet over de i denne varmen. Skal skjekke litt mere i helgen, får jeg tror han kjører viften feil i denne varmen. 1 inn og den 2 ut.
Beste er vel Klima/aircondistin i benk, men de koster PENG. Fikk pris idenne uka kr 18000,- ferdig mont, det samme kom mont tak. De viftene er meget bra når det ikke er så varmt + at du får ut fuktighet og sirkulasjon på vår/høst. Ville sjekke om andre har på plassen å merke forskjell.[/b]
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 17:18

Benth

dette vil jo uansett ikke virke mere enn hva du kan oppnå av kjøling med viduer etc åpent, for det gir kun sirkulasjon..... som men mener set er helt riktig vedr det du skriver om vår/høst.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 20:29

Vifta er grei nok den. Hadde sånn i Polaren, men gidder ikke å kjøpe en til og det er ikke på grunn av prisen.
Like greitt å gjøre som Vegard sier å lufte med vinduer og luker. Om man har telt oppe er det greitt å passe litt ekstra på at man ikke slipper inn solvarmen fra teltet.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 20:33

jeg vil som Lady 1, også anbefale ac.
dyrt ja, men vel verdt pengene de gangene man får bruk for den Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 20:35

Da tror jeg at jeg i så fall ville hatt den acen montert i benk.....høres jo ut som de to variantene....benk/tak er like dyre.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 20:38

vi betalte kun 5800 for ac'n...
måtte riktignok kjøpe ei Kabe vogn i tillegg for å ha ett sted å gjøre av spetakkelet, men slik snakker man ikke høyt om Wink

kabe hadde tilbud på ac i høst..
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 20:40

På varme dager da planter jeg parasollen godt i bakken og slenger mitt legeme i en god stol under parasollens gode skygge.
Tar på meg de mørkeste solbriller og skyggecaps. Og da damer da er det en som nyter synet av vakker natur.

Vifte 897742
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 20:43

Johnny skrev:
På varme dager da planter jeg parasollen godt i bakken og slenger mitt legeme i en god stol under parasollens gode skygge.
Tar på meg de mørkeste solbriller og skyggecaps. Og da damer da er det en som nyter synet av vakker natur.

Vifte 897742

Så utrolig pysete dere mannfolk er.......må på med solbriller for å nyte synet av naturen....... lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 20:45

May-Britt skrev:
Johnny skrev:
På varme dager da planter jeg parasollen godt i bakken og slenger mitt legeme i en god stol under parasollens gode skygge.
Tar på meg de mørkeste solbriller og skyggecaps. Og da damer da er det en som nyter synet av vakker natur.

Vifte 897742

Så utrolig pysete dere mannfolk er.......må på med solbriller for å nyte synet av naturen....... lol! lol! lol!
jepp...for å unngå blåveis Wink selv om mange kanskje er blåøyd fra før Wink
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 20:46

May-Britt skrev:
Johnny skrev:
På varme dager da planter jeg parasollen godt i bakken og slenger mitt legeme i en god stol under parasollens gode skygge.
Tar på meg de mørkeste solbriller og skyggecaps. Og da damer da er det en som nyter synet av vakker natur.

Vifte 897742

Så utrolig pysete dere mannfolk er.......må på med solbriller for å nyte synet av naturen....... lol! lol! lol!


Jepp. Dere damer blir så forbasket uhanterlige når dere oppdager mannen sitter å beundrer fjelltopper. Derfor mørke solbriller.
Vifte 265129
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 20:47

Morten E skrev:
May-Britt skrev:
Johnny skrev:
På varme dager da planter jeg parasollen godt i bakken og slenger mitt legeme i en god stol under parasollens gode skygge.
Tar på meg de mørkeste solbriller og skyggecaps. Og da damer da er det en som nyter synet av vakker natur.

Vifte 897742

Så utrolig pysete dere mannfolk er.......må på med solbriller for å nyte synet av naturen....... lol! lol! lol!
jepp...for å unngå blåveis Wink selv om mange kanskje er blåøyd fra før Wink

lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 20:48

Johnny skrev:
May-Britt skrev:
Johnny skrev:
På varme dager da planter jeg parasollen godt i bakken og slenger mitt legeme i en god stol under parasollens gode skygge.
Tar på meg de mørkeste solbriller og skyggecaps. Og da damer da er det en som nyter synet av vakker natur.

Vifte 897742

Så utrolig pysete dere mannfolk er.......må på med solbriller for å nyte synet av naturen....... lol! lol! lol!


Jepp. Dere damer blir så forbasket uhanterlige når dere oppdager mannen sitter å beundrer fjelltopper. Derfor mørke solbriller.
Vifte 265129

Johnny

Dette var en test........lol!

Du kom akkurat med det svaret jeg forventet....... Vifte 928394 Vifte 928394 lol!
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 20:50

May-Britt skrev:
Johnny skrev:
May-Britt skrev:
Johnny skrev:
På varme dager da planter jeg parasollen godt i bakken og slenger mitt legeme i en god stol under parasollens gode skygge.
Tar på meg de mørkeste solbriller og skyggecaps. Og da damer da er det en som nyter synet av vakker natur.

Vifte 897742

Så utrolig pysete dere mannfolk er.......må på med solbriller for å nyte synet av naturen....... lol! lol! lol!


Jepp. Dere damer blir så forbasket uhanterlige når dere oppdager mannen sitter å beundrer fjelltopper. Derfor mørke solbriller.
Vifte 265129

Johnny

Dette var en test........lol!

Du kom akkurat med det svaret jeg forventet....... Vifte 928394 Vifte 928394 lol!

Vifte 928394

Hvilket svar?
Vifte 1
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeOns 4 Jun 2008 - 21:01

Johnny skrev:
May-Britt skrev:
Johnny skrev:
May-Britt skrev:
Johnny skrev:
På varme dager da planter jeg parasollen godt i bakken og slenger mitt legeme i en god stol under parasollens gode skygge.
Tar på meg de mørkeste solbriller og skyggecaps. Og da damer da er det en som nyter synet av vakker natur.

Vifte 897742

Så utrolig pysete dere mannfolk er.......må på med solbriller for å nyte synet av naturen....... lol! lol! lol!


Jepp. Dere damer blir så forbasket uhanterlige når dere oppdager mannen sitter å beundrer fjelltopper. Derfor mørke solbriller.
Vifte 265129

Johnny

Dette var en test........lol!

Du kom akkurat med det svaret jeg forventet....... Vifte 928394 Vifte 928394 lol!

Vifte 928394

Hvilket svar?
Vifte 1

Så søt engel du ble da..........og DET gliset........ Vifte 00020073







Vifte Sig
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeLør 7 Jun 2008 - 20:50

Jeg har vært på Europris og kjøpt meg en helt enkel bordvifte, jeg.... tror jeg ga 159,- for den.... Setter den den på bordet ved rundsitteren, foran en bolle fylt med isbiter fra kioken, og der får den stå og blåse på full guffe bakover... Hjelper bra så lenge vinduene er åpne også... Holder myggen borte også, de får ikke feste i vinden....
Tror jammen jeg skal kjøpe en til til å ha bak i køyerommet også.... Kanskje en til dobbeltsenga også?????

Billigere enn det får det ikke blitt...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeLør 7 Jun 2008 - 20:52

CGJ skrev:
Jeg har vært på Europris og kjøpt meg en helt enkel bordvifte, jeg.... tror jeg ga 159,- for den.... Setter den den på bordet ved rundsitteren, foran en bolle fylt med isbiter fra kioken, og der får den stå og blåse på full guffe bakover... Hjelper bra så lenge vinduene er åpne også... Holder myggen borte også, de får ikke feste i vinden....
Tror jammen jeg skal kjøpe en til til å ha bak i køyerommet også.... Kanskje en til dobbeltsenga også?????

Billigere enn det får det ikke blitt...


CGJ

fester du en over dobbeltsenga, er det vel gubben som ikke får feste???
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeLør 7 Jun 2008 - 20:56

Vegard skrev:
CGJ skrev:
Jeg har vært på Europris og kjøpt meg en helt enkel bordvifte, jeg.... tror jeg ga 159,- for den.... Setter den den på bordet ved rundsitteren, foran en bolle fylt med isbiter fra kioken, og der får den stå og blåse på full guffe bakover... Hjelper bra så lenge vinduene er åpne også... Holder myggen borte også, de får ikke feste i vinden....
Tror jammen jeg skal kjøpe en til til å ha bak i køyerommet også.... Kanskje en til dobbeltsenga også?????

Billigere enn det får det ikke blitt...


CGJ

fester du en over dobbeltsenga, er det vel gubben som ikke får feste???

lol! Den kan jo slås av ved nødvendighet, sant???
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeLør 7 Jun 2008 - 20:57

CGJ skrev:
Vegard skrev:
CGJ skrev:
Jeg har vært på Europris og kjøpt meg en helt enkel bordvifte, jeg.... tror jeg ga 159,- for den.... Setter den den på bordet ved rundsitteren, foran en bolle fylt med isbiter fra kioken, og der får den stå og blåse på full guffe bakover... Hjelper bra så lenge vinduene er åpne også... Holder myggen borte også, de får ikke feste i vinden....
Tror jammen jeg skal kjøpe en til til å ha bak i køyerommet også.... Kanskje en til dobbeltsenga også?????

Billigere enn det får det ikke blitt...


CGJ

fester du en over dobbeltsenga, er det vel gubben som ikke får feste???

lol! Den kan jo slås av ved nødvendighet, sant???

He-he...... stemmer vel det ja...... husk og vise den stakkars mannen hvor bryteren er da.......
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeLør 7 Jun 2008 - 21:00

He-he.... Den kan jeg styre selv, for da slipper jeg å skylde på hodepine når lysten mangler.... lol!

Fy, nå var jeg stygg....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitimeLør 7 Jun 2008 - 21:01

CGJ skrev:
He-he.... Den kan jeg styre selv, for da slipper jeg å skylde på hodepine når lysten mangler.... lol!

Fy, nå var jeg stygg....

He-he...lol! lol! lol! lol! men ærlig...... det er likt i flere hjem skjønner jeg......
Til Toppen Go down
Sponsored content





Vifte Empty
PosteTema: Re: Vifte   Vifte Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Vifte
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Vifte dusjkabinett
» Solcelledrevet vifte
» 230V vifte - Truma
» Ettermontere kjøkken vifte Hobby

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: