CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 VW Multivan 2,5 TDi

Go down 
+14
Magne1
Harald
Rashid
Autofil1990
Ronny
Jan
Janita
Jan Ole
joka
Lars Egil
thor_egil
Espen H.
Thomas
OyvindSP
18 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AvInnlegg
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Okt 2008 - 13:33

Ronny skrev:
130hk går helt greit,drar bra topper 165kmt
hvordan er stabiliteten da med såpass tung bil?
er jo litt tyngde oppi høyden og på den du kjører i de hastighetene i
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Okt 2008 - 18:21

Bilen har snille kjøreegenskaper til og med på våre ambulanser som er ganske topptunge og lastet nesten til totalvekt..men det er klart,bilene krenger endel og understyrer litt på grensa..det er esp på de som fungerer helt greit så det hjelper jo..
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 8:18

Lars Egil skrev:
Er dette en grei variant?
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15268271

Det som kan tillegges Lars Egil, er at denne må på 120.000 km service snart. Ettersom 130 og 174 HK motorene er stort sett identiske, kommer det vel på 10-12.000 for denne også....
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 8:19

Ronny skrev:
130hk går helt greit,drar bra topper 165kmt

Da sier det vel litt om forskjellen at vi kan ligge stabilt i 190 km/t med vår... det er faktisk merkbar akselerasjon helt til 180.
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita


Antall Innlegg : 274
Age : 61
Localisation : Buskerud
Registration date : 17.10.2008

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 0:54

Håper det er greit å hekte seg på eksisterende tråd confused

Noen som vet om det må være fire like dekk på multivan 4motion eller om det går greit å kjøre feks. på to "gamle" og to nye?

Enkelte 4x4 biler er veldig vare på dette, er det slik med multivan også?
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 13:26

Janita skrev:
Håper det er greit å hekte seg på eksisterende tråd confused

Noen som vet om det må være fire like dekk på multivan 4motion eller om det går greit å kjøre feks. på to "gamle" og to nye?

Enkelte 4x4 biler er veldig vare på dette, er det slik med multivan også?

Det er vel slik med 4Motion/Haldex som med alle andre 4-hjulstrekksystemer med automatisk overføring av kraft mellom akslingene at forskjell i omkretsen på dekkene skaper forskjellig hastighet på hjulene. Dette må kompenseres, og kan dermed skape varme, noe som ikke er bra. Det som er viktig å regne ut er derfor rulleomkretsen, ikke se seg blind på type dekk eller dimsensjoner. Til og med ujevnt slitte dekk av samme type kan i verste fall lage problemer. 4 nye dekk er mye biligere enn en vraket 4Motion....
Til Toppen Go down
Espen H.
CARAVANER
CARAVANER
Espen H.


Antall Innlegg : 65
Localisation : Stokke, Tønsberg
Registration date : 11.09.2007

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Des 2008 - 0:04

Hei alle sammen.

Vurderer nå å selge min Multivan. 2004mod, 174 hk, og akkurat rundet 100000 km. Allt utstyr! Noen her som kan være intr. i dette trekkdyret?

Espen
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Mar 2009 - 21:47

Har anskaffet en bil som dette vi også.

Har kontaktet forhandler for oppdatering av kart på navi, men har ikke fått noen tilbakemelding ennå. Er det noen som vet om det ligger kart ute på nettet et sted? Eller et sted en kan kjøpe dem?

Navien heter Blaupunkt Travel Pilot DX RNS2

Kunne også hatt veldig bruk for bruksanvisning til denne navigasjonen, men jeg er ikke i stand til å finne den på nettet - om den i det hele tatt er der.......så om noen er flink å lete så er jeg takknemlig for hjelp.

Vi har et ekstra sett sommerdekk på alufelger til denne bilen som vi skal selge, om noen er interessert........de legges vel ut på finn.no om et par dager.......
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Mar 2009 - 11:41

service documents finnes her:

http://www.blaupunkt.com/uk/downloads_2.asp
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Mar 2009 - 21:01

Takk Joka, jeg fant også kartene jeg trenger via denne nettsiden.
Til Toppen Go down
Autofil1990




Antall Innlegg : 1
Registration date : 30.03.2009

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Vw multivan 2.5 tdi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Mar 2009 - 20:27

Har virkelig sansen for denne typen bil, var med på ein tur i ein multivan comfortline 2005 modell, bilen hadde automatgir og var meget komfortabel og sitte på i, bilen var veldig romslig. Den føltes heilt konge å sitte på i den, skulle gjerne ha prøvekjørt den. Synd at denne typen bil er blitt altfor dyr..

Men i denne hustanden er vi bare 2 stykker så kjøpe ein slik bil med 2 seter kan bli aktuelt, har sett litt på denne typen highline 2008 modell med automat, skinn osv, råå bil!!

[ http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16799788 ]
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeTor 2 Apr 2009 - 15:31

Link: Gratulerer med et godt valg! Du kommer ganske sikkert til å bli mer og mer glad i bilern!
Til Autofil1990: Det er faktisk slik at en MV er verdt pengene som varebil, det er utrolig mye bil for pengene. Det er moro å se de bak forsvinne i tåka når 400 NM får leke seg fritt, samtidig som man kan lene seg tilbake og nyte en opphøyet posisjon!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeTor 2 Apr 2009 - 16:16

OyvindSP skrev:
Link: Gratulerer med et godt valg! Du kommer ganske sikkert til å bli mer og mer glad i bilern!
Til Autofil1990: Det er faktisk slik at en MV er verdt pengene som varebil, det er utrolig mye bil for pengene. Det er moro å se de bak forsvinne i tåka når 400 NM får leke seg fritt, samtidig som man kan lene seg tilbake og nyte en opphøyet posisjon!
Ryker den og? VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 258774

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Apr 2009 - 16:33

OyvindSP skrev:
Link: Gratulerer med et godt valg! Du kommer ganske sikkert til å bli mer og mer glad i bilern!

ØyvindSP
Merker at det er en herlig bil å kjøre,ja. Kompakt og fin på veien i forhold til T4 og med god effekt i gassen.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Apr 2009 - 18:04

Link:
Er nok et rasedyr foran vogna den der. får bare håpe den ikke tar av slik: Angry
Lykke til, og pass fartsgrensene, he he. Hot
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Apr 2009 - 20:43

Rashid skrev:
Link:
Er nok et rasedyr foran vogna den der. får bare håpe den ikke tar av slik: Angry
Lykke til, og pass fartsgrensene, he he. Hot

Tror nesten det er på tide å få ei fartsbot nå, etter 25 år bak rattet lol!
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeTor 16 Apr 2009 - 21:21

J.O. skrev:
OyvindSP skrev:
Link: Gratulerer med et godt valg! Du kommer ganske sikkert til å bli mer og mer glad i bilern!
Til Autofil1990: Det er faktisk slik at en MV er verdt pengene som varebil, det er utrolig mye bil for pengene. Det er moro å se de bak forsvinne i tåka når 400 NM får leke seg fritt, samtidig som man kan lene seg tilbake og nyte en opphøyet posisjon!
Ryker den og? VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 258774

Som alle gode dieselpurker kommer det en sky med svart røyk når man legger vekt på høyrefoten! Det har ikke all verdens elektronikk og spjeld og katalysatorer greid å fjerne. (har dog ikke partikkelfilter(heldigvis??))
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 20:29

Har kjørt 40 mil i dag........langkjøring stort sett. Kjørekomputeren viser et forbruk på 0,67 l/mil......kan den beregningen være riktig? Noen med erfaringer? Syns det er lite jeg.......har en liten mistanke om at tankmåleren ikke er helt korrekt......
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 20:30

sikkert riktig....min bruker 0,8 på blandet kjøring
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 21:24

May-Britt skrev:
Har kjørt 40 mil i dag........langkjøring stort sett. Kjørekomputeren viser et forbruk på 0,67 l/mil......kan den beregningen være riktig? Noen med erfaringer? Syns det er lite jeg.......har en liten mistanke om at tankmåleren ikke er helt korrekt......

Maaleren er nok mest noyaktig naar temperaturen er over 5 grader. Under denne temperaturen viser den 5 - 10 prosent for lite, muligens pga Webasto tilleggsvarmen som surrer og gaar i kulda. Vi ligger paa 0,85 i snitt ved blandet kjoring(maalt ved tanking), da viser maaler sjelden over 0,8. Vi har 174 hk.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 21:32

ett lite spørsmål angående disse nye motorene til vw
hører på alle 130 hk utgavene atr de høres ut som en symaskin
rett og slett en ekkel motorlyd i de
er 174 hk slik og med samme idiotiske lyden?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 21:35

OyvindSP skrev:
May-Britt skrev:
Har kjørt 40 mil i dag........langkjøring stort sett. Kjørekomputeren viser et forbruk på 0,67 l/mil......kan den beregningen være riktig? Noen med erfaringer? Syns det er lite jeg.......har en liten mistanke om at tankmåleren ikke er helt korrekt......

Maaleren er nok mest noyaktig naar temperaturen er over 5 grader. Under denne temperaturen viser den 5 - 10 prosent for lite, muligens pga Webasto tilleggsvarmen som surrer og gaar i kulda. Vi ligger paa 0,85 i snitt ved blandet kjoring(maalt ved tanking), da viser maaler sjelden over 0,8. Vi har 174 hk.

ok, det var vel rundt 0 grader i området Oppdal, men resten var på en 5-6 plussgrader.......blir vel mer nøyaktig når det blir litt varmere i været da sikkert........

Vi har også 174hk (++) ........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 21:37

Jan

Symaskin?? He he..... Den har ikke samme lyd som 150hk vår hadde nei........men symaskin lol!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 21:42

May-Britt skrev:
Jan

Symaskin?? He he..... Den har ikke samme lyd som 150hk vår hadde nei........men symaskin lol!
er en sånn skarp og ekkel lyd i de når man står utenfor desynes jeg
forrige generasjon har jo en mye "grovere" lyd som er mye mer behagelig å høre på
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 22:56

Jan skrev:
May-Britt skrev:
Jan

Symaskin?? He he..... Den har ikke samme lyd som 150hk vår hadde nei........men symaskin lol!
er en sånn skarp og ekkel lyd i de når man står utenfor desynes jeg
forrige generasjon har jo en mye "grovere" lyd som er mye mer behagelig å høre på

bor nok en her i huset som er enig med deg...........
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 22:59

May-Britt skrev:
Jan skrev:
May-Britt skrev:
Jan

Symaskin?? He he..... Den har ikke samme lyd som 150hk vår hadde nei........men symaskin lol!
er en sånn skarp og ekkel lyd i de når man står utenfor desynes jeg
forrige generasjon har jo en mye "grovere" lyd som er mye mer behagelig å høre på

bor nok en her i huset som er enig med deg...........
skjønner jeg godt
når en 174 hesters 2,5 liter høres ut som en sundapp, ja da begynner jeg å lure litt på hva som skjer
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 23:02

Jan skrev:
May-Britt skrev:
Jan skrev:
May-Britt skrev:
Jan

Symaskin?? He he..... Den har ikke samme lyd som 150hk vår hadde nei........men symaskin lol!
er en sånn skarp og ekkel lyd i de når man står utenfor desynes jeg
forrige generasjon har jo en mye "grovere" lyd som er mye mer behagelig å høre på

bor nok en her i huset som er enig med deg...........
skjønner jeg godt
når en 174 hesters 2,5 liter høres ut som en sundapp, ja da begynner jeg å lure litt på hva som skjer

men den går ikke som en sundapp........VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 928394
....FOR et sammenligningseksempel........affraid lol! lol!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 23:04

May-Britt skrev:
Jan skrev:
May-Britt skrev:
Jan skrev:
May-Britt skrev:
Jan

Symaskin?? He he..... Den har ikke samme lyd som 150hk vår hadde nei........men symaskin lol!
er en sånn skarp og ekkel lyd i de når man står utenfor desynes jeg
forrige generasjon har jo en mye "grovere" lyd som er mye mer behagelig å høre på

bor nok en her i huset som er enig med deg...........
skjønner jeg godt
når en 174 hesters 2,5 liter høres ut som en sundapp, ja da begynner jeg å lure litt på hva som skjer

men den går ikke som en sundapp........VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 928394
....FOR et sammenligningseksempel........affraid lol! lol!
har pratet med flere som har 130 hk utgaven så jeg vet jo at de sparker unna
men for en nedtur da med den lyden
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 23:09

Tror jeg må vurdere en tur til sunnmøre, få deg med på en prøvetur og overbevise deg om at lyden ikke betyr noe som helst..........

......eller, det går vel ikke med en amcar frelst, for deg er vel gromlyd halve bilen scratch
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 23:17

May-Britt skrev:
Tror jeg må vurdere en tur til sunnmøre, få deg med på en prøvetur og overbevise deg om at lyden ikke betyr noe som helst..........

......eller, det går vel ikke med en amcar frelst, for deg er vel gromlyd halve bilen scratch
kan jo ha to biler vettu, en med rett lyd, og en med rett forbruk
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 23:23

men kom gjerne innom på besøk og vis frem nybilen
er alltid kjekt å se på bil, og hilse på folk
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 23:29

Skal ha det i tankene om det blir tur sørover.....
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeTir 21 Apr 2009 - 13:53

Har egentlig aldri tenkt over lyden i bilen. Jeg er ikke noen Amcar-fantast, og synes vel at BMWs rekke-6ere og Audis ditto femmere har nyydelig lyd. Nå har jeg lyttet litt til MVen, og er enig i at lyden er det som på svensk kan kalles 'fjuttig'; med tanke på at det er en rekke-femmer burde lyden ha vært grommere.

Nå er det selvfølgelig forskjellige behov med en bil, men jeg må jo si at det er veldig behagelig å sitte i en bil der man ikke reflekterer over lyden! Har tilbragt noen timer i baksetet i bilen vår også og der er det faktisk nesten stille i motorveisfart. Sleep Jeg savner ikke lyd i denne bilen, ettersom det er et familiefremkomstmiddel. Den dagen jeg får tid til et eget prosjekt derimot, skal det være en femmer eller sekser fra Bayern! cheers
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeTir 21 Apr 2009 - 14:17

ser det er flere som liker audi's femmere Smile

her er en fin link med mye info om turbo femmerne

http://www.ableitet.no/index2.htm
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Jun 2009 - 23:20

Tja......var på vekta med tom bil i dag.......

I vognkortet står det egenvekt MED fører 2374kg........

På vekta UTEN fører var bilen 2580kg Shocked Shocked .........greit å vite før en skal laste til ferien.......
Til Toppen Go down
Sponsored content





VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Empty
PosteTema: Re: VW Multivan 2,5 TDi   VW Multivan 2,5 TDi - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
VW Multivan 2,5 TDi
Til Toppen 
Side 2 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» VW multivan
» DEKK
» Trekkbil med plass til tre barnestoler i baksetet???
» Understell på VW Multivan/Caravelle

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: