CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

High Chapparal

Go down 
4 posters
AvInnlegg
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP

Male
Antall Innlegg : 640
Registration date : 24.06.2008

High Chapparal Empty
PosteTema: High Chapparal   High Chapparal Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:38

Prøvde å søke, men kunne ikke finne noe om High Chapparal på Forumet!

High Chapparal 388844 High Chapparal 970313 High Chapparal 653975

Vi havnet der ved en tilfeldighet for noen år siden. Det var en meget selsom opplevelse, men midt i blinken for alle som liker å ta den litt ekstra ut! Vi opplevde helt normale mennekser som stod opp, spiste frokost, for så å skifte til cowboy-klær, før de ruslet til parken! Der var det full fart med togrøverier, dansende strippere og egen hjuldamper! Absolutt verdt et besøk. Ligger fint til som stopp på vei til/fra Öland, som jeg ser mange reiser til. Prisen er bra, 160 SEK pr natt med strøm. Nydelig badevann var det også der! Ligger i Hillerstorp i nærheten av Värnamo. Se link: http://www.highchaparral.se/default.asp?P=1
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai

Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

High Chapparal Empty
PosteTema: Re: High Chapparal   High Chapparal Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:43

OyvindSP skrev:
Prøvde å søke, men kunne ikke finne noe om High Chapparal på Forumet!

High Chapparal 388844 High Chapparal 970313 High Chapparal 653975

Vi havnet der ved en tilfeldighet for noen år siden. Det var en meget selsom opplevelse, men midt i blinken for alle som liker å ta den litt ekstra ut! Vi opplevde helt normale mennekser som stod opp, spiste frokost, for så å skifte til cowboy-klær, før de ruslet til parken! Der var det full fart med togrøverier, dansende strippere og egen hjuldamper! Absolutt verdt et besøk. Ligger fint til som stopp på vei til/fra Öland, som jeg ser mange reiser til. Prisen er bra, 160 SEK pr natt med strøm. Nydelig badevann var det også der! Ligger i Hillerstorp i nærheten av Värnamo. Se link: http://www.highchaparral.se/default.asp?P=1

Har vært der ja , som du sier voksne mennesker som sprader rundt med hatt og kruttlapper.Helt sprøtt men kult.

Kansje vi kjører den veien hjem fra ferien i år ? Hadde jo vært morsomt og vist guttungen.
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P

Male
Antall Innlegg : 411
Registration date : 11.09.2009

High Chapparal Empty
PosteTema: Re: High Chapparal   High Chapparal Icon_minitimeSøn 21 Jul 2013 - 12:33

Vi var innom der for par uker siden. Parken er en artig opplevelse, en blir rett å slett fasinert bare av å se alle som går utkledd å lever seg inn i det. Tog turen og Wild West showet var høydepunktet både for meg og jentungen.

Men campingplassen var en stor skuffelse for meg og jentungen.
Det står at det er familiecamping, men hadde mer følelsen av å være på country festival. Festing døgnet rundt og mye støy til tider.
Sanitær anlegget var veldig slett, og kostet 5kr for 3 minutt med dusj som knapt var lunkent vann i.
Å når det er betegnet som en familie camping forventer en i det minste at det er en skikkelig lekeplass for barna, men den besto kun av et gamelt damplokomotiv som ungene kunne klatre på.

Største skuffelsen var vell igrunn plassen jeg fikk tildelt då det kun var en ledig plass når vi kom for vogner som hadde mer enn 8m total lengde.
Jeg sa ja uten å se på plassen. Å plassen var asfaltert, uten mulighet for å kunne feste noe telt hvis en hadde planer om å sette det opp, å rett ved boss containerne og sanitær anlegget som det då spesielt på kveld/natt var mange høylytte personer som rekte forbi i tide og utide.

Å prisen var ganske stiv. 500sek måtte jeg ut med i døgnet. Standard prisen var 300sek i høysesongen, men pga jeg hadde totallengde over 8m så var prisen 200sek dyrere, å det syntes jeg er helt sprøtt når en i tillegg får dårligste plassen på hele campingen.
Så vi nøyde oss med 2 netter der og bestemte oss for at hvis vi skal i den parken igjen en annen gang så blir det ikke den campingen.

Er første gang på disse 7 sesongene jeg har drevet med camping selv at jeg virkelig har vært skuffet over en campingplass vi har lagt oss inn på.

Til Toppen Go down
Løven
CARAVANER
CARAVANER
Løven

Male
Antall Innlegg : 146
Registration date : 17.09.2010

High Chapparal Empty
PosteTema: Re: High Chapparal   High Chapparal Icon_minitimeMan 22 Jul 2013 - 13:27

Er helt enig Åge P.Vi var der i fjor vi fikk også en plass som vi ikke kunne plassere vogna.Jeg måtte bytte to ganger men da var det nok.Snudde og kjørte ut.Fikk igjen pengene .Da spurte de hva problemet var men jeg gadd ikke svare.Søppel og dritt fløt nei aldrig mer.
Til Toppen Go down
Sponsored content

High Chapparal Empty
PosteTema: Re: High Chapparal   High Chapparal Icon_minitime

Til Toppen Go down

High Chapparal
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» bremsedeler - polar high back gls 550 1992