Vi var innom der for par uker siden. Parken er en artig opplevelse, en blir rett å slett fasinert bare av å se alle som går utkledd å lever seg inn i det. Tog turen og Wild West showet var høydepunktet både for meg og jentungen.
Men campingplassen var en stor skuffelse for meg og jentungen.
Det står at det er familiecamping, men hadde mer følelsen av å være på country festival. Festing døgnet rundt og mye støy til tider.
Sanitær anlegget var veldig slett, og kostet 5kr for 3 minutt med dusj som knapt var lunkent vann i.
Å når det er betegnet som en familie camping forventer en i det minste at det er en skikkelig lekeplass for barna, men den besto kun av et gamelt damplokomotiv som ungene kunne klatre på.
Største skuffelsen var vell igrunn plassen jeg fikk tildelt då det kun var en ledig plass når vi kom for vogner som hadde mer enn 8m total lengde.
Jeg sa ja uten å se på plassen. Å plassen var asfaltert, uten mulighet for å kunne feste noe telt hvis en hadde planer om å sette det opp, å rett ved boss containerne og sanitær anlegget som det då spesielt på kveld/natt var mange høylytte personer som rekte forbi i tide og utide.
Å prisen var ganske stiv. 500sek måtte jeg ut med i døgnet. Standard prisen var 300sek i høysesongen, men pga jeg hadde totallengde over 8m så var prisen 200sek dyrere, å det syntes jeg er helt sprøtt når en i tillegg får dårligste plassen på hele campingen.
Så vi nøyde oss med 2 netter der og bestemte oss for at hvis vi skal i den parken igjen en annen gang så blir det ikke den campingen.
Er første gang på disse 7 sesongene jeg har drevet med camping selv at jeg virkelig har vært skuffet over en campingplass vi har lagt oss inn på.