CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bürstner Belcanto Nordic 700 T

Go down 
+11
Rashid
Jan Ole
Lars Egil
harrystein
Jan
TTB
Ronny
Janita
Johnny
Harald
Cecotto
15 posters
Gå til side : 1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 16:44

Hei

Jeg var forleden og tittet på en -08 700 T som jeg likte løsningen på. Virket som om hengslesystemer og interiørkvalitet var ganske bra, faktisk noe av det bedre jeg har sett. La også merke til at hjulbuene/hjulhusene var isolerte, fikk ikke sett hvordan vannledningene var plassert.

Da jeg aldri har sett noe spesielt på dette merket, lurer jeg på om det er noen som har formening/erfaring om dette er en vogn som kan anbefales spesielt til vintercamping. Jeg vet at den når nok ikke opp til nordisk nivå, men den er forholdsvis rimelig.

Denne vognen falt iallefall i smak Smile
Er dette noe å kjøpe? scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 16:54

Cecotto skrev:
Hei

Jeg var forleden og tittet på en -08 700 T som jeg likte løsningen på. Virket som om hengslesystemer og interiørkvalitet var ganske bra, faktisk noe av det bedre jeg har sett. La også merke til at hjulbuene/hjulhusene var isolerte, fikk ikke sett hvordan vannledningene var plassert.

Da jeg aldri har sett noe spesielt på dette merket, lurer jeg på om det er noen som har formening/erfaring om dette er en vogn som kan anbefales spesielt til vintercamping. Jeg vet at den når nok ikke opp til nordisk nivå, men den er forholdsvis rimelig.

Denne vognen falt iallefall i smak Smile
Er dette noe å kjøpe? scratch

Cecotto

vi har noen venner som camper i slik ved siden av oss på hovden, bare de har 720..... vannet fryser ved ca 15 blå, og de har montert el-jet og gjordt andre tilpasninger, men for meg, føles ikke vogna varm, ved -20 grader..... Men selv er de rimelig fornøyd, og sier de ikke fryser, selv om de er kledd på en annen måte enn vi er inne...... og de bruker vogna mye....
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 17:00

Vegard

Da har vel den vogna Truma og ikke Alde? Jeg har lagt merke til at det er gjort diverse forandringer på bla luftespalter ol. fra -07mod til -08 mod.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 17:03

Cecotto skrev:
Vegard

Da har vel den vogna Truma og ikke Alde? Jeg har lagt merke til at det er gjort diverse forandringer på bla luftespalter ol. fra -07mod til -08 mod.

jepp, den har thruma....
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 17:05

Vegard skrev:
Cecotto skrev:
Vegard

Da har vel den vogna Truma og ikke Alde? Jeg har lagt merke til at det er gjort diverse forandringer på bla luftespalter ol. fra -07mod til -08 mod.

jepp, den har thruma....

Ja, da er det vel ikke rikrig å sammenligne et Aldesystem med et truma ve -20 grader? Varmen vil uansett ikke fordeles like jevnt...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 17:12

Cecotto skrev:
Vegard skrev:
Cecotto skrev:
Vegard

Da har vel den vogna Truma og ikke Alde? Jeg har lagt merke til at det er gjort diverse forandringer på bla luftespalter ol. fra -07mod til -08 mod.

jepp, den har thruma....

Ja, da er det vel ikke rikrig å sammenligne et Aldesystem med et truma ve -20 grader? Varmen vil uansett ikke fordeles like jevnt...

Vogner med forskjellig fyr har jo ulike egenskaper.......


Sist endret av Vegard den Tor 26 Jun 2008 - 17:19, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 17:14

Vegard skrev:
Cecotto skrev:
Vegard skrev:
Cecotto skrev:
Vegard

Da har vel den vogna Truma og ikke Alde? Jeg har lagt merke til at det er gjort diverse forandringer på bla luftespalter ol. fra -07mod til -08 mod.

jepp, den har thruma....

Ja, da er det vel ikke rikrig å sammenligne et Aldesystem med et truma ve -20 grader? Varmen vil uansett ikke fordeles like jevnt...

Vognner med forskjellig fur har jo ulike egenskaper.......

Henger ikke helt med på hva du mener med det?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 17:22

hei

det ble litt stavefeil der.....

nei, jeg mener det nok er rett det du nevnte, at når du nevner Alde, så er nok dens egenskaper ikke lik samme vogn, men med thruma, sine egenskaper..... jeg fikk ikke med meg at du pratet om ei vogn med Alde....
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 17:29

Her er en "test"
Les den som du vil
http://www.kroken.no/site/img/321/54-58n.pdf
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 17:40

Her er enda en test,denne gang vintertest av 580....vil tro du kan sammenlikne denne ganske bra mot 700.
http://www.campingnorge.no/Tester/Vintertest-Burstner-Belcanto-Nordic-580-TK-2008-model.html
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 18:53

Takk for de to testene, men de var ikke så dyptgående...

Jeg har inntrykket av at det ikke er så mange Bürstner eiere her på forumet???
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 19:01

Cecotto skrev:
Takk for de to testene, men de var ikke så dyptgående...

Jeg har inntrykket av at det ikke er så mange Bürstner eiere her på forumet???

Det er vel ikke så veldig mange Bürstner-eiere i det hele tatt her til lands???
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 19:02

Vegard skrev:
Cecotto skrev:
Takk for de to testene, men de var ikke så dyptgående...

Jeg har inntrykket av at det ikke er så mange Bürstner eiere her på forumet???

Det er vel ikke så veldig mange Bürstner-eiere i det hele tatt her til
lands???

Nei, det kan hende det... Har igrunn aldri tenkt over det Question
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 19:04

Cecotto skrev:
Takk for de to testene, men de var ikke så dyptgående...

Jeg har inntrykket av at det ikke er så mange Bürstner eiere her på forumet???
Eg har jo hatt den aller første Belcanto Nordic som kom til Norge...
Vogna ligger bilde av på NCC under campingvogner.

Den var det thruma på,men vi bruker jo vogna kun om sommeren så eg kan ikke si så mye om vinteregenskaper,men vil anta at det er på linje med andre kontinentale vogner hverken mer eller mindre.

Kvaliteten ellers opplevde vi som god,så eg har ikke noe spesielt å si om det.
Som kjørevogn var den for lav slik at man altfor lett subbet nedi med skjørta......fint men upraktisk.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 19:04

Cecotto skrev:
Vegard skrev:
Cecotto skrev:
Takk for de to testene, men de var ikke så dyptgående...

Jeg har inntrykket av at det ikke er så mange Bürstner eiere her på forumet???

Det er vel ikke så veldig mange Bürstner-eiere i det hele tatt her til
lands???

Nei, det kan hende det... Har igrunn aldri tenkt over det Question

Noen er det her og der..... men ikke et merke en ofte ser.....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 19:47

Er 2 stk burstner belcanto på vintercampen vår. Begge hadde problemer med taklukene i vinter.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 20:26

Johnny skrev:
Er 2 stk burstner belcanto på vintercampen vår. Begge hadde problemer med taklukene i vinter.

Hvilke problemer var det? De fleste kontinentale vognene har jo de samme lukene...
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:08

Cecotto skrev:
Johnny skrev:
Er 2 stk burstner belcanto på vintercampen vår. Begge hadde problemer med taklukene i vinter.

Hvilke problemer var det? De fleste kontinentale vognene har jo de samme lukene...

Vet ikke eksakt men de måtte bytte plastluka. Antakelig frost som tok knekken på dem. Kom vann inn ved mildvær. Hva slags takluker det er snakk om vet jeg ikke. Snakket bare med de som sto nærmest oss såvidt. Eieren var ikke i humør til å snakke så mye om detta.
Men snålt at begge burstnerene måtte skifte. Ingen andre vogner hadde noen problemer.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 23:28

Er det noen som vet hvordan disse vognene er isolerte, hvilke isoleringsmaterialer som er benyttet?
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita


Antall Innlegg : 274
Age : 62
Localisation : Buskerud
Registration date : 17.10.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeOns 22 Okt 2008 - 0:43

Jeg vet ikke så veldig mye om denne vogna, men vi holdt på å kjøpe Belcanto 700 da vi byttet i fjor.

Men, forhandlerens utsagn om at det var bedre kvalitet på Knaus gjorde at vi valgte det i stedet.

Og...det var på ingen måte noe salgstriks, for Knausen visste forhandleren at vi kom til å kjøpe et annet sted.

Realt og ærlig gjort synes jeg dette var og han står høyt i kurs hos meg.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 56
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeOns 22 Okt 2008 - 9:03

Står en Burstner 580 i junkerdal,har vært inne i den og titta og den var kjempefin! spesielt løsningen med dobbelt seng og tre køyer ved siden av så veldig bra ut..men desverre som så mange andre kontinentalvogner har den rundsitteren bak...liker ikke dette..
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeOns 22 Okt 2008 - 11:58

Holdt på å kjøpe en 700 TK jeg også, men valget falt på en Knaus istedenfor med oss også...
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:26

Jeg og mannen var og kikket på Bürstner 700TK og 580TK i dag. Veldig fine og koselige vogner inni i alle fall, og fine utvendig. Mannen liker de skikkelig godt og begeistringen hans er noe større hos Bürstner enn hos Dethleffs. 700TK er jo helt fantastisk flott, med stort kjøkken, godt soverom, kjekk sitteplass og DET flotte badet! Mannen var klar til å handle med en gang Very Happy Men - vi vet jo ikke noe særlig om kvaliteten på denne vogna. Og det sies over her at den ikke er noe god å kjøre med, altså subber i veien - gjelder det 680/700 eller 580?

Tror ikke vi tenker så mye på vintercamping enda, selv om vogna vi kjøper godt kan ha litt god varme så vi får prøvd oss. Er denne fin nok til vår, sommer, høst?
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:36

Thommas her inne har jo kjøpt seg ei 680 som de er på tur i nå
og den står på ingen måte tilbake for konkurrentene virker det som
men vær oppmerksom på at når dobbeltsenga dras ut til full bredde, er det svært lite plass igjen å gå bak til badet på
10-15 cm uten at jeg har målt
men en herlig vogn, med et nydelig utseende
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:37

og hvis den subber så skal du spørre de som sa det hva den subbende vogna ble dratt etter
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:40

Jan skrev:
og hvis den subber så skal du spørre de som sa det hva den subbende vogna ble dratt etter
Aha - da må jeg lete han opp igjen Wink

Ang. bredden ved siden av dobbeltsenga - vi ble veldig overrasket over hvor god plass der var likevel vi da. I alle fall nok til at vi kan klare å komme oss bak til do selv på natta. Åh, så kjekt at andre også er positive til Bürstner!! Men hvem kjøpte nettopp 680? Glemt nick...
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:42

Thomas
og ja jeg liker burstner veldig godt
favorittene er 580 og 680
var nære på å kjøpe en 580 tk når vi kjøpte lmc vogna
angrer enda på det, for da hadde vi sikkert hatt den enda
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:46

Mannen liker godt 680 mens jeg synes det blir for trangt og unødvendig med køyesengene bak slik. Da kan de like gjerne være ved siden av dobbeltsenga og vi får et helt badeværelse cheers Ellers liker vi godt 580 begge to også, og selvsagt 700, mest pga det store badet og det store kjøkkenet. Men vi klarer oss lenge med en 580 altså!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:49

580 er en utrolig stor og romslig vogn
eneste ankepunktet må vel være badet som er noe krøbelt
700 er jo bare helt konge da
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:55

De var skikkelig fine de 2009-modellene, nesten litt vondt å gå inn i en 2008, må snart lære nå å styre unna de nyeste Wink Men jammen meg, fine vogner altså - de forrige årsmodellene også. Terje ba oss vente til september/oktober, da kommer det inne flere og til bedre priser mente han. Får håpe han har rett da Smile
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:00

Enig at burstner er nydelige vogner...vi var veldig i tvil og det ble nesten en 700 på oss. er litt motsatt jeg da for jeg synes 08 modellen er nesten finere enn 09 modellen...
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:03

harrystein skrev:
Enig at burstner er nydelige vogner...vi var veldig i tvil og det ble nesten en 700 på oss. er litt motsatt jeg da for jeg synes 08 modellen er nesten finere enn 09 modellen...
Ah, men det var så flott med sjalusien med "stål"pynt på og det sorte kjøleskapet Very Happy Sittegruppa var vi litt i tvil om, putene var litt løse og myke helt ytterst, altså under knehasen. Og stoffet var litt "tregt", var ikke så lett å skli seg på plass Smile Ellers var den nok like fin -08 ja, bare jeg som liker det så lyst som mulig Very Happy
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:06

tror ikke du bør være noe mer bekymret for kvaliteten på burstner kontra andre tyske vogner..synes de virker solide og godt gjennomtenkte..men ett spørsmål til de som har en belcanto;
hvordan er luftingen opp bak seteryggene på alde-vogner? så på en 03 mod ventana 720 og der lå sofaputene rett oppå konvektorene og det var ikke "vinterrygglener(som Hobby kaller det) men bare noe som lignet på platon-plater som varmlufta skulle gå opp i...kan det funke da?
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:06

TorunnB skrev:
harrystein skrev:
Enig at burstner er nydelige vogner...vi var veldig i tvil og det ble nesten en 700 på oss. er litt motsatt jeg da for jeg synes 08 modellen er nesten finere enn 09 modellen...
Ah, men det var så flott med sjalusien med "stål"pynt på og det sorte kjøleskapet Very Happy Sittegruppa var vi litt i tvil om, putene var litt løse og myke helt ytterst, altså under knehasen. Og stoffet var litt "tregt", var ikke så lett å skli seg på plass Smile Ellers var den nok like fin -08 ja, bare jeg som liker det så lyst som mulig Very Happy
det var sånn novalifetrekk på den du så på da sikkert hvis stoffet opplevdes som litt tregt?
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:08

Det såg jeg ikke etter, vet liksom ikke helt hva jeg skal se etter ang. Alde og lufting *litt blond igjen*. Men det er vel sannsynlig at de nyere modellene har gjort noe med det?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bürstner Belcanto Nordic 700 T Empty
PosteTema: Re: Bürstner Belcanto Nordic 700 T   Bürstner Belcanto Nordic 700 T Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bürstner Belcanto Nordic 700 T
Til Toppen 
Side 1 av 3Gå til side : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» A-mål til Burstner Belcanto 580 nordic TK - 2008 modell
» Hvor stor tv er det plass til i Burstner Belcanto 580 Nordic
» Burstner 580 TK
» Bürstner 680 TK Nordic
» Nordic Edition

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BÜRSTNER-
Gå Til: