CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 FELGER til Hobby Prestige 535

Go down 
+5
Johnny
Harald
Jan
joka
Lisabeth
9 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Lisabeth
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 104
Registration date : 06.07.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeSøn 6 Jul 2008 - 17:41

Dekkene er morkne, og jeg tenkte at det hadde vært artig med nye felger også....... 5 bolts, hvilken biltype kan de komme fra ? (175 SR 14) For meg er vogna ny, men det er en 1982 modell.
Håper på snarlig svar Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeSøn 6 Jul 2008 - 19:38

Hei Lisabeth og velkommen hit sunny

Det er masse som spiller inn når en skal på med nye felger. Boltsirkelen må stemme. Du må måle avstand mellom hullene tvers over navet fra senter av bolthullene ......den er kanskje 112mm hos deg..... så må innpresset på felgen stemme( dvs hvor langt felgen kommer innunder vogna), det skal stå et ET nummer på felgene du har, som angir innpresset.......likedan må navet stemme eller der kan en få satt i noe greier om det ikke passer helt, dette er viktig for at ikke felgen skal henge bare på boltene ...... og så må felgene du skaffer ha riktig vektbelastning, eller ikke for lite i alle fall .......

Det enkleste er kanskje å kontakte en Hobbyforhandler for å høre om aktuelle tall og data på de felgene du trenger, eller høre med en dekkforhandler hvilke data du skal se etter og så søke i bruktmarkedet om det er der du ønsker å se etter felger.....

Eller kanskje noen her inne på forumet har prøvd dette før deg og kan gi et bedre svar enn meg.......

Lykke til !!!
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeSøn 6 Jul 2008 - 21:58

når du finner ut boltsirkel så kan du bruke kalkulatoren her:
den viser og nav-diameter og innpress

http://www.darklight.no/boltesirkel/

f.eks... hvis det er 5x112, så er det samme som enkelte vw, audi, mercedes og ford bruker
Til Toppen Go down
Lisabeth
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 104
Registration date : 06.07.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeMan 7 Jul 2008 - 16:38

Hei, tusen takk May-Britt og joka ! Da får jeg sjekke boltsirkel og nr på felgen og komme tilbake Very Happy

Har ett spørsmål til.........som sikkert flere har oppdaget er gasskassa tynnslitt....har startet med glassfiber inni lokket, men selve kassen er SÅ hullete i hjørnene.......hva har dere gjort (evt.) Har lett etter nyere, men det er ikke lett å finne, da sikkert alle de andre også er slik..... Very Happy
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeMan 7 Jul 2008 - 16:44

Lisabeth skrev:
Hei, tusen takk May-Britt og joka ! Da får jeg sjekke boltsirkel og nr på felgen og komme tilbake Very Happy

Har ett spørsmål til.........som sikkert flere har oppdaget er gasskassa tynnslitt....har startet med glassfiber inni lokket, men selve kassen er SÅ hullete i hjørnene.......hva har dere gjort (evt.) Har lett etter nyere, men det er ikke lett å finne, da sikkert alle de andre også er slik..... Very Happy
lengste med beste veien å gå er jo å støpe en ny, men det er jo en jobb som krever sitt.
men har hørt rykter om at det var en kar nedi gudbrandsdalen en plass som driver med mottak av vogner som man kan få kjøpt deler av.
husker ikke hvor, men det står om det her på forumet en plass
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeMan 7 Jul 2008 - 16:53

Jan skrev:
Lisabeth skrev:
Hei, tusen takk May-Britt og joka ! Da får jeg sjekke boltsirkel og nr på felgen og komme tilbake Very Happy

Har ett spørsmål til.........som sikkert flere har oppdaget er gasskassa tynnslitt....har startet med glassfiber inni lokket, men selve kassen er SÅ hullete i hjørnene.......hva har dere gjort (evt.) Har lett etter nyere, men det er ikke lett å finne, da sikkert alle de andre også er slik..... Very Happy
lengste med beste veien å gå er jo å støpe en ny, men det er jo en jobb som krever sitt.
men har hørt rykter om at det var en kar nedi gudbrandsdalen en plass som driver med mottak av vogner som man kan få kjøpt deler av.
husker ikke hvor, men det står om det her på forumet en plass

Jan

mener du må ut av dalen og, og ned på flatbygdene, for denne huggeren mener jeg er på Reinsvoll, rett sør for Raufoss
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeMan 7 Jul 2008 - 17:40

Vegard skrev:
Jan skrev:
Lisabeth skrev:
Hei, tusen takk May-Britt og joka ! Da får jeg sjekke boltsirkel og nr på felgen og komme tilbake Very Happy

Har ett spørsmål til.........som sikkert flere har oppdaget er gasskassa tynnslitt....har startet med glassfiber inni lokket, men selve kassen er SÅ hullete i hjørnene.......hva har dere gjort (evt.) Har lett etter nyere, men det er ikke lett å finne, da sikkert alle de andre også er slik..... Very Happy
lengste med beste veien å gå er jo å støpe en ny, men det er jo en jobb som krever sitt.
men har hørt rykter om at det var en kar nedi gudbrandsdalen en plass som driver med mottak av vogner som man kan få kjøpt deler av.
husker ikke hvor, men det står om det her på forumet en plass

Jan

mener du må ut av dalen og, og ned på flatbygdene, for denne huggeren mener jeg er på Reinsvoll, rett sør for Raufoss
nå er jeg ikke så godt kjent nedi der så jeg regner med ayt du vet hva du snaker om.
stemmer sikkert, visste bare at det var noe nedi området der jeg
Til Toppen Go down
Lisabeth
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 104
Registration date : 06.07.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeMan 7 Jul 2008 - 20:15

Takk for svar igjen Very Happy
Jeg prøvde den linken, men den virker ikke. Støpe en ny.......tenkte å prøve, med tykk glassfiber, går det ? Noen som har prøvd ?

FELGER; boltsirkel er 112mm, det ser ut som det står 5 jx 14 på felgen, er det rett nr ?
mvh Elisabeth
FELGER til Hobby Prestige 535 HP1982a
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeMan 7 Jul 2008 - 21:36

Lisabeth

Ang felgen så er den da 5 x 14 tommer ..... og da er du kommet et godt stykke på vei med boltsirkel på 112 mm.......men det skal stå et nummer der med ET foran (tosifret tall)....innpreget i felgen.......det angir innpresset......

Skal du kjøpe brukt så går det an å måle innpresset om det stemmer.........vet ikke hva du tenker på, brukt eller nytt.....
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeMan 7 Jul 2008 - 21:48

Lisabeth skrev:
Takk for svar igjen Very Happy
Jeg prøvde den linken, men den virker ikke. Støpe en ny.......tenkte å prøve, med tykk glassfiber, går det ? Noen som har prøvd ?

FELGER; boltsirkel er 112mm, det ser ut som det står 5 jx 14 på felgen, er det rett nr ?
mvh Elisabeth
FELGER til Hobby Prestige 535 HP1982a
Tror kanskje eg ville prøvd en båtbygger til å fixe gasskassen,de jobber jo med glassfiber til dagen.......
Til Toppen Go down
Lisabeth
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 104
Registration date : 06.07.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 8 Jul 2008 - 0:44

Takk for svar igjen Very Happy Tror jeg må prøve å fikse kassa selv og jeg har tenkt på brukte felger med dekk Smile Setter inn bilder så fort jeg har funnet hjul og fiksa kassa.......
mvh Elisabeth
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 8 Jul 2008 - 1:13

Lisabeth skrev:
Takk for svar igjen Very Happy Tror jeg må prøve å fikse kassa selv og jeg har tenkt på brukte felger med dekk Smile Setter inn bilder så fort jeg har funnet hjul og fiksa kassa.......
mvh Elisabeth
bare støp med glassfiber fra innsiden først, for deretter å sparkle og pusse på utsiden til du er fornøyd.
avslutt med grunning og litt farge så blir det adskillig bedre med en gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 8 Jul 2008 - 6:34

Hei

det demrer for meg at de fem-hulls 14 tommers felgene Hobby brukte den tiden, er Mercedes felger, og at de firehullerene var Opel, men det er godt mulig jeg husker feil..... hadde håpet noen andre husket dette, men det ser dårlig ut....

dette har jeg visst, men klarer ikke fiske det godt nok fram fra hjernebarken.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 8 Jul 2008 - 6:45

Lisabeth

den vogna di, det ser for meg ut for å være ei med primus vannbåren varme, stemmer det???
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 8 Jul 2008 - 8:45

Lisabeth

Hadde egentlig venta at Tom RS skrev litt her.......jeg mener han har sagt at felgene på Mondeoen hans passer på vogna så han slipper å ha med reservehjul..... scratch

.... men nå har ikke jeg så peiling på Hobby at jeg vet om det er like felger på den vogna du har Lisabeth og den Hobbyen Tom RS har........

men jeg vet at 112mm boltsirkel er det som er standard på de fleste vw, audi, mercedes og ford som også joka skriver lenger oppe her ...... men så var det innpresset da........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 8 Jul 2008 - 9:33

Jeg mener ford sin felg ikke passer uten å bruke innleggring rundt navet..... setter en på felger med for stort senterhull, vil vogna bæres av boltene, med resultat at de lett kan knekke... Vekten skal ligge imot senterhullet, og boltene holder derved bare felgen inne...

som et reservehjul kan en nok gamble på dette, men boltsirkelen er bare en av flere elementer som må passe.... blir innpresset feil, går dette og litt, dersom hjulet ellers passer, men det medfører feil belastning på hjul-lagrene, med fare for at de ryker....

en må derfor ikke bare ta en felg som passer på boltsirkelen og sette på...

ikke bare en ting å passe på altså....
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 8 Jul 2008 - 10:22

på alufelger tilpasses senterhullet med løse ringer som settes i felgen... jeg har det på alufelgene til sharanen...

på vogna (kabe boggi) har jeg passatfelger (stål) 4x100 6"x14" og 175/65-14
orginaslt var det 4,5x13 og 175/70-13
jeg har ett sett med 15" alu, men da må jeg ned på 50 profil...
det blir vel litt for brutalt for vogna??
jeg har også vw hjulbolter... de har 17mm hode... trenger bare en hjulnøkkel med meg.

vogna ble mye stødigere med litt bredere felger og lavere dekkprofil Smile

sharan-hjulene passer ikke , så jeg må nok ta med reservehjul i år...

passat hadde 4x100 fram til 1996 (ikke vr6) og 5x112 fra 1997


Sist endret av joka den Tir 8 Jul 2008 - 10:30, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 8 Jul 2008 - 10:28

hei

jeg syntes jo det er å foretrekke felger uten innleggsring, og har ungått dette både til bil og vogn, da de ringene av og til kan falle av under skifte av hjul.... ikke noe stort problem, men noe å være obs på i hvertfall..... men utvalget i alu-felger begrenses jo litt da, om en ikke vil ha ringen....
Til Toppen Go down
Lisabeth
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 104
Registration date : 06.07.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 8 Jul 2008 - 11:44

Oi oi oi oi, jeg ser jo nå at det er utrolig lite jeg vet !
Vannbåren varme, ja. Om det er kokeapparatet som kalles primus, så ja til det også ! Som dere skjønner er jeg nybegynner Very Happy (huff føler meg håpløs he he)
Hadde en følelse av Ford Consul/Granada da jeg holdt på å sjekke hjulene igår....festet til den pyntekapselen liksom...!? Kan det stemme ? Ser Vegard tror det ikke er Ford, men muligens Mercedes felger....
Uansett tusen takk for alle svar, alt er til veldig god hjelp ! Very Happy

mvh Elisabeth
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 8 Jul 2008 - 12:12

Lisabeth skrev:
Oi oi oi oi, jeg ser jo nå at det er utrolig lite jeg vet !
Vannbåren varme, ja. Om det er kokeapparatet som kalles primus, så ja til det også ! Som dere skjønner er jeg nybegynner Very Happy (huff føler meg håpløs he he)
Hadde en følelse av Ford Consul/Granada da jeg holdt på å sjekke hjulene igår....festet til den pyntekapselen liksom...!? Kan det stemme ? Ser Vegard tror det ikke er Ford, men muligens Mercedes felger....
Uansett tusen takk for alle svar, alt er til veldig god hjelp ! Very Happy

mvh Elisabeth

Lisabeth

vogna jeg hadde, var 87 mod, og det er ikke sikkert det er samme felgene som på den jeg hadde..... men granada-consul er ingen umulighet...... når jeg nevnte Ford, var tankene i felgene til feks nye Mondeo, men pass på at de ligger i mot nav-ringen.... en tlf til en Hobbyforhandler vil trolig hjelpe deg raskt..... Husker i hvertall at Bjølle med 14 tommers felg, og fire bolter, var Mercedes.... men klarer ikke helt å fiske fram den Hobbyen..... jeg kjøpte nemlig reservehjul til den

vedr fyren, så mente jeg varmeanlegget, ikke kokebliussene.... er det vannbåren varme, så er det nok primus på den.... syntes å kunne se det er vannbåren varme, på gasskassa....
Til Toppen Go down
Lisabeth
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 104
Registration date : 06.07.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 8 Jul 2008 - 23:20

OK fint Very Happy Hvor finner jeg en Hobby forhandler....... Askjem på Sem kanskje her i Vestfold...........


Sist endret av Lisabeth den Ons 9 Jul 2008 - 11:08, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 8 Jul 2008 - 23:30

Lisabeth skrev:
OK fint Very Happy Hvor finner jeg en Hobby forhandler....... Askim på Sem kanskje her i Vestfold...........

Her finner du de:
http://www.lara.no/Forhandler/HobbySalg.htm
FELGER til Hobby Prestige 535 Kartet
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 8 Jul 2008 - 23:34

Lisabeth skrev:
Takk for svar igjen Very Happy Tror jeg må prøve å fikse kassa selv og jeg har tenkt på brukte felger med dekk Smile Setter inn bilder så fort jeg har funnet hjul og fiksa kassa.......
mvh Elisabeth

Ta en titt her, kontakt disse du. Sikkert mulighet for ny kasse der.
http://www.nocc.no/article.asp?NId=3902
Til Toppen Go down
Lisabeth
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 104
Registration date : 06.07.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeOns 9 Jul 2008 - 11:11

TUUUSEN TAKK Very Happy Askjem er jo bare et kvarter unna. Hunndalen litt lenger....... Smile
Til Toppen Go down
Lisabeth
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 104
Registration date : 06.07.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeFre 11 Jul 2008 - 22:06

Har funnet ut at det er like greit å bruke de gamle felgene og kjøpe nye dekk......... Det går jo an å pynte litt på de som er der fra før Very Happy
FELGER til Hobby Prestige 535 HP1982hjul
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeFre 11 Jul 2008 - 22:12

Lisabeth skrev:
Har funnet ut at det er like greit å bruke de gamle felgene og kjøpe nye dekk......... Det går jo an å pynte litt på de som er der fra før Very Happy
FELGER til Hobby Prestige 535 HP1982hjul

Lisabeth. Finn 2 hjulkapsler og sett på så b lir det fint.
Fås jo også billig på biltema. Har sånn blanke kapsler fra biltema på vår 610.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeFre 11 Jul 2008 - 22:23

Hold an, Lisbeth

.. Jeg mener bestemt at dekkforhandleren fant ut at vår gamle 535 brukte samme felg som BMW.. mest sannsynlig 3 serie.. Det kan jo være noe å se etter hos hogger'n.
Til Toppen Go down
Lisabeth
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 104
Registration date : 06.07.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeLør 12 Jul 2008 - 1:13

Enig, det hadde vært fint med kapsler også.....
Eller noen lekre felger......... kommer an på pris da Very Happy
Til Toppen Go down
ole
CARAVANER
CARAVANER
ole


Male
Antall Innlegg : 119
Age : 55
Localisation : Skien
Registration date : 19.07.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeLør 19 Jul 2008 - 4:48

thor_egil skrev:
Hold an, Lisbeth

.. Jeg mener bestemt at dekkforhandleren fant ut at vår gamle 535 brukte samme felg som BMW.. mest sannsynlig 3 serie.. Det kan jo være noe å se etter hos hogger'n.

Tips om felger fra "fersking" på forumet Very Happy :

Min Hobby 535 fra 1984 har felger fra BMW E28 som er gamle 5-serie fra tidlig 80-tall. Disse har fem hull og boltsirkel er 5x120.(3-serie har samme boltsirkel som opel, 4x100) ET på disse er 22, noe som også sto stemplet i felgene som allerede sto på vogna. Jeg ønsket reservehjul og fikk tak i en felg for dette på hogger'n.

Ønsker du lettmetallfelger ligger det 2 stk til salgs på Finn.no

For info om boltsirkel, størrelse på senterhull osv har jeg lagt ut ei liste her

Ole
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeLør 19 Jul 2008 - 13:07

Ole

Godt jobbet! En langt mer presis anbefaling en det rørete svadaet jeg kom med!Smile
Til Toppen Go down
Lisabeth
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 104
Registration date : 06.07.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 22 Jul 2008 - 11:26

Ole; Tusen takk for tipset !
FELGER til Hobby Prestige 535 HELgasskasse210708
Vel......ikke vakkert, enda, men det er umulig å få tak i gasskasser :Sad Sliping og litt mer glassfiber + maling, så tenker jeg Very Happy Så har den fått nye dekk, endelig...
Når den er ferdig, trenger jeg tips om en liten campingplass......trenger ikke være 5 stjerners og gjerne Vestfold/Buskerud Very Happy
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 22 Jul 2008 - 11:46

ser ut til å bli pen den gasskassa når du er ferdig
sa jo at det var mulig å fikse selv
Til Toppen Go down
Lisabeth
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 104
Registration date : 06.07.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 22 Jul 2008 - 15:47

Jan
Tusen takk, håper det Very Happy
Til Toppen Go down
Lisabeth
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 104
Registration date : 06.07.2008

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 22 Jul 2008 - 21:58

HOBBY merke........er det mulig å oppdrive noe sted ?
FELGER til Hobby Prestige 535 HOBBYmerkeoriginal
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitimeTir 22 Jul 2008 - 22:34

Lisabeth skrev:
HOBBY merke........er det mulig å oppdrive noe sted ?
FELGER til Hobby Prestige 535 HOBBYmerkeoriginal

Prøv en forhandler av hobbyvogner. Kanskje de kan hjelpe.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Sponsored content





FELGER til Hobby Prestige 535 Empty
PosteTema: Re: FELGER til Hobby Prestige 535   FELGER til Hobby Prestige 535 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
FELGER til Hobby Prestige 535
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Dekk og felger 2009 Hobby 720
» Hobby Prestige 720 UMF 2004
» a mål på hobby prestige 535 87 mod
» Hobby 650 KFU Prestige 2010 mod
» hobby 610 prestige

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: