| Hobby 2009 | |
|
+16Camping Kai Johnny Normann ulla MartinB jangutn Jan Ole Sten Rune Jørn O Ronny Campern fluefiskeren thor_egil Jan hpk Oddbjørn 20 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Fre 8 Aug 2008 - 13:45 | |
| |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Fre 8 Aug 2008 - 13:46 | |
| |
|
 | |
Ronny BARON!

Antall Innlegg : 2184 Age : 55 Localisation : Rognan Registration date : 26.09.2007
 | Tema: Re: Hobby 2009 Fre 8 Aug 2008 - 15:54 | |
| mulig jeg har litt pussig smak men jeg syntes ikke at det så så værst ut det der...sjekk de luxe modellen som ikke hadde like mye hvitt i skapene som prestige serien...forfriskende med litt nye ideer synes nå jeg da..og de blir sikkert å selge som bare det til neste år også.... | |
|
 | |
Jørn O CARAVAN BOSS

Antall Innlegg : 236 Localisation : Brumunddal Registration date : 19.06.2008
 | Tema: Re: Hobby 2009 Man 11 Aug 2008 - 16:03 | |
| hpk. Tøft med Bjølseth-vinge bak på Hobby. | |
|
 | |
thor_egil DIREKTØR!

Antall Innlegg : 793 Age : 56 Localisation : Røyse Registration date : 16.05.2007
 | Tema: Re: Hobby 2009 Man 11 Aug 2008 - 16:51 | |
| | |
|
 | |
hpk HOFFSJEF!

Antall Innlegg : 1432 Age : 57 Localisation : Raufoss Registration date : 06.03.2008
 | Tema: Re: Hobby 2009 Man 11 Aug 2008 - 18:59 | |
| - Jørn O skrev:
- hpk.
Tøft med Bjølseth-vinge bak på Hobby. Det gikk en stund før noen oppdaget det........  | |
|
 | |
Sten Rune Admin

Antall Innlegg : 15853 Age : 53 Localisation : Sande i Vestfold Registration date : 15.03.2007
 | Tema: Re: Hobby 2009 Man 11 Aug 2008 - 19:44 | |
| - hpk skrev:
- Jørn O skrev:
- hpk.
Tøft med Bjølseth-vinge bak på Hobby. Det gikk en stund før noen oppdaget det........  He he..... _________________ Sten Rune "Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti, men den vogna mi har je det godt i...." Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet) Chevrolet Suburban -95  | |
|
 | |
Jan Ole MODERATOR

Antall Innlegg : 13248 Age : 56 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Hobby 2009 Man 11 Aug 2008 - 19:50 | |
| _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
 | |
fluefiskeren CARAVANER

Antall Innlegg : 69 Age : 62 Localisation : Sveio Hordaland Registration date : 12.06.2007
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 2:55 | |
| | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 8:21 | |
| Vel...... Hobby sine nye vinduer, tviler jeg kommer etter press fra markedet, det er vel snarere tvert i mot inen designere som å skal ha mat og lønn...... så prøver de å være i forkant med hva vi vil ha..... og hverken de vinduene, eller blått lys står på ønskelista mi..... Hva om Hobby laget det kundene vil ha...... Kvalitet...... et år i hvertfall..... Ser en på bildene fra prestige, hvor putene er hvite øverst..... lykke til, dere med unger sier jeg...... de trekkene bør det følge med fire rensinger årlig av, når en kjøper vogna ny...... Men Woooowwww-effekten holder de jo vedlike..... pent og stilig å se på..... men for all del, det er mye flott å se, for en rimelig penge..... |
|
 | |
hpk HOFFSJEF!

Antall Innlegg : 1432 Age : 57 Localisation : Raufoss Registration date : 06.03.2008
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 9:46 | |
| Jeg synes 2009-designen er helt topp jeg, for jeg tror den gjør at bruktprisen på 2008-modellen vil holde seg veldig godt. | |
|
 | |
jangutn
Antall Innlegg : 1 Registration date : 12.08.2008
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 17:15 | |
| Vogna er steikfin den. kliv tu skapan da folkens å prøv nå nytt | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 17:32 | |
| - jangutn skrev:
- Vogna er steikfin den. kliv tu skapan da folkens å prøv nå nytt
Vel-vel-vel...... er det noe skap jeg har krøpet ut av for godt, så er det vel Hobby-skapet...... men velkommen til forumet.... |
|
 | |
MartinB CARAVANER

Antall Innlegg : 53 Localisation : Telemark Registration date : 12.08.2008
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 19:05 | |
| Eneste jeg er skeptisk til med dette designet er de hvite toppene på putene. Får endelig håpe at det er alcantarra eller noe annet microfiber som er lett å holde.
Noen som vet når forhandlerne får prøver på alternative stoffvalg? Må bestille i Tyskland innen desember for å få vogna i april. Vipper mellom en 650 KFU og en 720 UMFe til fast plass.
MartinB | |
|
 | |
ulla BARON!

Antall Innlegg : 2170 Localisation : Ski Registration date : 30.09.2007
 | |
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 19:24 | |
| - Vegard skrev:
- jangutn skrev:
Vel-vel-vel...... er det noe skap jeg har krøpet ut av for godt, så er det vel Hobby-skapet...... men velkommen til forumet.... Vegard, min bestemor sa: Mann skal aldri si aldri. En vakker dag står du der stolt som en hane med en Hobby Prestige 720, også tenker du. Hvorfor gjorde jeg ikke dette før, hadde jeg bare hørt på Tom RS. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 19:27 | |
| - Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- jangutn skrev:
Vel-vel-vel...... er det noe skap jeg har krøpet ut av for godt, så er det vel Hobby-skapet......
men velkommen til forumet.... Vegard, min bestemor sa: Mann skal aldri si aldri.
En vakker dag står du der stolt som en hane med en Hobby Prestige 720, også tenker du. Hvorfor gjorde jeg ikke dette før, hadde jeg bare hørt på Tom RS. Eller en Dethleffs Beduin Emotion 655 V....  |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 19:31 | |
| |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 19:35 | |
| |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 19:37 | |
| - Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- jangutn skrev:
Vel-vel-vel...... er det noe skap jeg har krøpet ut av for godt, så er det vel Hobby-skapet......
men velkommen til forumet.... Vegard, min bestemor sa: Mann skal aldri si aldri.
En vakker dag står du der stolt som en hane med en Hobby Prestige 720, også tenker du. Hvorfor gjorde jeg ikke dette før, hadde jeg bare hørt på Tom RS. Tom RS
sånne tanker er ikke pene...... for den dagen det skjer, er nok Alzheimeren kommet vel langt i hodet mitt....... en tur på hjemmet er nok det jeg trenger da, mere enn noen vogn.......  Men tenk om, når du blir gammel, blir tvangsflyttet til en Hobby.... hææ tenk på det da. For svak til å yte motstand.... du bare ser at blålyste nærmer seg.... Tom RS etter blå-lys, kommer det alltid en giro, har erfaringen lært meg.....  |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 19:45 | |
| - Vegard skrev:
- Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- jangutn skrev:
En vakker dag står du der stolt som en hane med en Hobby Prestige 720, også tenker du. Hvorfor gjorde jeg ikke dette før, hadde jeg bare hørt på Tom RS. Tom RS
sånne tanker er ikke pene...... for den dagen det skjer, er nok Alzheimeren kommet vel langt i hodet mitt....... en tur på hjemmet er nok det jeg trenger da, mere enn noen vogn.......  Men tenk om, når du blir gammel, blir tvangsflyttet til en Hobby.... hææ tenk på det da. For svak til å yte motstand.... du bare ser at blålyste nærmer seg.... Tom RS etter blå-lys, kommer det alltid en giro, har erfaringen lært meg.....  OBS har du vært for hard på gassen??? |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 19:48 | |
| - Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- jangutn skrev:
sånne tanker er ikke pene...... for den dagen det skjer, er nok Alzheimeren kommet vel langt i hodet mitt....... en tur på hjemmet er nok det jeg trenger da, mere enn noen vogn.......  Men tenk om, når du blir gammel, blir tvangsflyttet til en Hobby.... hææ tenk på det da. For svak til å yte motstand.... du bare ser at blålyste nærmer seg.... Tom RS
etter blå-lys, kommer det alltid en giro, har erfaringen lært meg.....  OBS har du vært for hard på gassen??? Tom RS I en alder av 42 år, så ville det være løgn å si at det oppigjenom ikke har kommet en del av de giroene, ja..... rekorden er to stk på en kveld...... men da kjørte jeg hjem og la meg......... |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 19:50 | |
| - Vegard skrev:
- Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- jangutn skrev:
sånne tanker er ikke pene...... for den dagen det skjer, er nok Alzheimeren kommet vel langt i hodet mitt....... en tur på hjemmet er nok det jeg trenger da, mere enn noen vogn.......  Men tenk om, når du blir gammel, blir tvangsflyttet til en Hobby.... hææ tenk på det da. For svak til å yte motstand.... du bare ser at blålyste nærmer seg.... Tom RS
etter blå-lys, kommer det alltid en giro, har erfaringen lært meg.....  OBS har du vært for hard på gassen??? Tom RS I en alder av 42 år, så ville det være løgn å si at det oppigjenom ikke har kommet en del av de giroene, ja..... rekorden er to stk på en kveld...... men da kjørte jeg hjem og la meg......... To på en kveld? Må ha vært før du fikk madammen på kroken. Ellers hadde du vel ikke vært her i dag?  |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 19:57 | |
| - Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- Tom RS skrev:
- Vegard skrev:
- jangutn skrev:
etter blå-lys, kommer det alltid en giro, har erfaringen lært meg.....  OBS har du vært for hard på gassen??? Tom RS
I en alder av 42 år, så ville det være løgn å si at det oppigjenom ikke har kommet en del av de giroene, ja..... rekorden er to stk på en kveld...... men da kjørte jeg hjem og la meg......... To på en kveld? Må ha vært før du fikk madammen på kroken. Ellers hadde du vel ikke vært her i dag?  Var nok gift da...... hadde to unger også........ men mener jeg bare fortalte om den ene, der og da..... drøyde litt med å si noe om den andre..... men på Hovden for et par årsiden, ble jeg og stoppa...... fikk da to giroer på en gang..... en for selen, og en for mobilbruk...... prøvde å protestere, men det ene var visst gebyr, og det andre forenkla forelegg..... da kunne en få en av hver.... så prøvde politet å si at jeg trossalt var heldig, for de sjekka fart og promille også...... og jeg hadde trossalt ikke score der..... |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 20:15 | |
| |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Tir 12 Aug 2008 - 20:18 | |
| - jangutn skrev:
Nemlig. Endelig en med et vettu innlegg.Takk og lov for at det finnes Hobby-folk som tåler at vognene ikke ser ut som en '91-modell.  |
|
 | |
Normann
 Antall Innlegg : 8 Age : 50 Localisation : Tromsø Registration date : 15.08.2008
 | Tema: Re: Hobby 2009 Fre 15 Aug 2008 - 20:57 | |
| Syns det ser veldig bra ut. Venter bare på at vi skal få bestille 09 modellen hos forhandleren  | |
|
 | |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8905 Age : 67 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Hobby 2009 Fre 15 Aug 2008 - 21:07 | |
| - ARVE skrev:
- jangutn skrev:
Nemlig.
Endelig en med et vettu innlegg.Takk og lov for at det finnes Hobby-folk som tåler at vognene ikke ser ut som en '91-modell.  Arvegutt. Fy deg. jeg her da nesten 91 modell. Dalens fineste vogn det. Skal ikke si noenting om hobby 09 før jeg har sett dem live. Greier ikke å danne meg noe inntrykk bare bassert på noen bilder. | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Fre 15 Aug 2008 - 22:21 | |
| Johnny.
Hihi,nesten 91 modell gjelder ikke.Bilder kan juge ja.Er som med disse moderne net-datene det vettu.Man må liksom se babuskaen fra Ukraina live før man gifter seg med henne.For på bildene ser hun ut som Pamela Anderson e.l.Virkeligheten kan være grym !!!!!! |
|
 | |
Camping Kai BARON!

Antall Innlegg : 2429 Registration date : 14.05.2007
 | Tema: Re: Hobby 2009 Ons 20 Aug 2008 - 22:05 | |
| | |
|
 | |
MartinB CARAVANER

| Tema: Re: Hobby 2009 Søn 31 Aug 2008 - 20:01 | |
| Var på Campinggården på torsdag og der hadde de en 2009 modell 410 Excellent og jeg må si at den så bra ut "live". Det eneste jeg er lunken til, men som slettes ikke var så ille er de hvite frontene på underskapene på kjøkkenet. SÅ gjenstår det bare å se hvordan Prestigen blir :-)
MartinB | |
|
 | |
steve CARAVANER

Antall Innlegg : 100 Age : 50 Localisation : Harstad Registration date : 01.09.2008
 | Tema: Re: Hobby 2009 Man 1 Sep 2008 - 15:04 | |
| | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Hobby 2009 Man 1 Sep 2008 - 15:17 | |
| Steve Velkommen, og takk for info.  |
|
 | |
MartinB CARAVANER

| Tema: Re: Hobby 2009 Man 1 Sep 2008 - 17:57 | |
| Takk for info, og velkommen hit Steve. Det første jeg gjorde etter å ha sett katalogen var å hive meg på tråden til min tyske campingpusher og bestille Sydney-stoffet til vår nye 650 KFU. Havanna-stoffet er så kjedelig at man skulle tro det har blitt revet ut av Palast der Republik eller noe sånt. Det ser ennå verre ut enn bildene som har "lekket" ut på nettet. Ellers er jeg litt trist for at jeg ikke får roterende barskap med blå lanterne MartinB | |
|
 | |
Ronny BARON!

Antall Innlegg : 2184 Age : 55 Localisation : Rognan Registration date : 26.09.2007
 | Tema: Re: Hobby 2009 Man 1 Sep 2008 - 18:16 | |
| Syns også at Sydney trekket var "berre lekkert" | |
|
 | |
Sponsored content
 | Tema: Re: Hobby 2009  | |
| |
|
 | |
| Hobby 2009 | |
|