| 720 UKFe til begjær | |
|
+16Sten Rune Igor Stardustsilver K@ffe@vt@len steinzak Roffe Harald Ronny OyvindSP Black Betty Jan Ole Johnny Thomas kåsei Jan thor_egil 20 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Søn 31 Aug 2008 - 17:20 | |
| - ARVE skrev:
- Gerd.
Nja....,men jeg røska jo ikke SÅ hardt i manken din heller da !!!! HE HE moroklump |
|
| |
K@ffe@vt@len CARAVAN KING!
Antall Innlegg : 287 Localisation : Midt Norge Registration date : 17.08.2008
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Søn 31 Aug 2008 - 22:04 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Søn 31 Aug 2008 - 22:06 | |
| K@.........
Med mye begjær ??????? |
|
| |
thor_egil DIREKTØR!
Antall Innlegg : 793 Age : 58 Localisation : Røyse Registration date : 16.05.2007
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Man 1 Sep 2008 - 0:33 | |
| - ARVE skrev:
- Gerd.
Nja....,men jeg røska jo ikke SÅ hardt i manken din heller da !!!! Jeg er heller ikke hårsår, Arve og om du prøver å røske i manken min......Ja, vel.. Prøv å røsk i manken til Kåre Willoch - Det blir det samme! | |
|
| |
Black Betty GENERAL!
Antall Innlegg : 3178 Age : 61 Localisation : Nøtterøy Registration date : 04.12.2007
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Man 1 Sep 2008 - 1:13 | |
| Thor Egil!!!! Du fjaser i Hobbytråden!!! Fyyyyyyy....... | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Man 1 Sep 2008 - 8:36 | |
| Thor Egil.
Hm,så for meg deg som en litt hippie-aktig kar med Ambjørnsen sveis jeg.Hehe...... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Man 1 Sep 2008 - 13:17 | |
| Hva er dette for fjasing og tulling med Hobby. Hallo, dere vet da bedre. MAN K..... IKKE MED HOBBY. F... ta nå har jeg vondt i hårfeste her. Fjas gjerne om bestemor, skatt, Volvo, Fiskeboller, Hestesko, Fjøler og Bjølle........ MEN IKKE HOBBY. Hører dere. Jeg kommer og setter meg på den som k.... med Hobby.
Så med dette innlegget burde tråden være tilbake på rett spor.
Kunne godt tenke meg en slik 720 egentlig, men er redd dette forblir med drømmen, får litt problemer med vekt og slike detaljer på Mondeoen da er jeg redd. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Man 1 Sep 2008 - 16:03 | |
| Tom RS.
Hvilket hårfeste sa du ?????
Kjøp deg en en 720 da vel.Har da ikke livstids-kontrakt med den
mopeden din på 4 hjul.
Prøv hvordan det er åvære en riktig mann,som damene dåner av når de ser det store utstyret hans.
En 610 vogn liksom.........,hvilke damer bryr seg....... |
|
| |
thor_egil DIREKTØR!
Antall Innlegg : 793 Age : 58 Localisation : Røyse Registration date : 16.05.2007
| |
| |
thor_egil DIREKTØR!
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Man 1 Sep 2008 - 19:49 | |
| - ARVE skrev:
- Thor Egil.
Hm,så for meg deg som en litt hippie-aktig kar med Ambjørnsen sveis jeg.Hehe...... ha ha...Jo, men der er du jo nærmere sannheten enn du kanskje vet... Det dog noen (h)år siden, men da alle trendet seg opp på 80-tallet med glattpuddelrock utseende, følte jeg kallet til å løfte opp det mer syra hippieutseendet. langt krøllete hår til midt på ryggen, Vrengte frakker, militærstøvler, naglebelter, søramerkanske festdrakter, helsetrøyer, dovremakko. eyeliner, silkeskjerf....eh, ja... Det var rimelig eksperimentelt. Menigheten jeg jobba i i Flekkefjord, fikk i allefall noen fordommer å arbeide med. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Man 1 Sep 2008 - 21:20 | |
| Thor Egil.
Se der ja.Menneskekjenner jeg serru !!! |
|
| |
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 15:25 | |
| - ARVE skrev:
- K@.........
Med mye begjær ??????? Det også..så godt det lar seg gjøre med 5 unger i samme vogna | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 15:43 | |
| - K@ffe@vt@len skrev:
- ARVE skrev:
- K@.........
Med mye begjær ??????? Det også..så godt det lar seg gjøre med 5 unger i samme vogna Forsiktig mann..... kjenner en som som har hekka i stykker ei hobby..... korthuset falt under innspurten...... et sabla brak...... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 15:51 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 16:00 | |
| - Lady 1 skrev:
- Vegard skrev:
- K@ffe@vt@len skrev:
- ARVE skrev:
- K@.........
Med mye begjær ??????? Det også..så godt det lar seg gjøre med 5 unger i samme vogna Forsiktig mann..... kjenner en som som har hekka i stykker ei hobby..... korthuset falt under innspurten...... et sabla brak...... Jeg sier bare er det MULIG Lady1 He-he.... ja det er noen gode venner av oss, som vi campet sammen med... og vi satt i vårt fortelt, ved siden av den vogna..... og så kom et sabla brak...... og med mine tanker, var det snakk om kun sekunder før det ante meg hva dette var.... endelig var begge ungene vekk, og de benyttet seg av sjansen...... for å si det sånn, de gikk å kjøpte sen en ny Bjølle, før neste ..... jeg lo så jeg holdt på å daue, når de omsider innrømmet det...... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 16:03 | |
| - Vegard skrev:
- Lady 1 skrev:
- Vegard skrev:
- K@ffe@vt@len skrev:
- ARVE skrev:
- K@.........
Med mye begjær ??????? Det også..så godt det lar seg gjøre med 5 unger i samme vogna Forsiktig mann..... kjenner en som som har hekka i stykker ei hobby..... korthuset falt under innspurten...... et sabla brak...... Jeg sier bare er det MULIG Lady1
He-he.... ja det er noen gode venner av oss, som vi campet sammen med... og vi satt i vårt fortelt, ved siden av den vogna..... og så kom et sabla brak...... og med mine tanker, var det snakk om kun sekunder før det ante meg hva dette var....
endelig var begge ungene vekk, og de benyttet seg av sjansen......
for å si det sånn, de gikk å kjøpte sen en ny Bjølle, før neste .....
jeg lo så jeg holdt på å daue, når de omsider innrømmet det...... Jeg tor jeg hadde fått meg en god latter, hadde tatt lang tid, før jeg hadde klart å se på dem utenom, ikke å le. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 16:22 | |
| - Lady 1 skrev:
- Vegard skrev:
- Lady 1 skrev:
- Vegard skrev:
- K@ffe@vt@len skrev:
- ARVE skrev:
- K@.........
Med mye begjær ??????? Det også..så godt det lar seg gjøre med 5 unger i samme vogna Forsiktig mann..... kjenner en som som har hekka i stykker ei hobby..... korthuset falt under innspurten...... et sabla brak...... Jeg sier bare er det MULIG Lady1
He-he.... ja det er noen gode venner av oss, som vi campet sammen med... og vi satt i vårt fortelt, ved siden av den vogna..... og så kom et sabla brak...... og med mine tanker, var det snakk om kun sekunder før det ante meg hva dette var....
endelig var begge ungene vekk, og de benyttet seg av sjansen......
for å si det sånn, de gikk å kjøpte sen en ny Bjølle, før neste .....
jeg lo så jeg holdt på å daue, når de omsider innrømmet det......
Jeg tor jeg hadde fått meg en god latter, hadde tatt lang tid, før jeg hadde klart å se på dem utenom, ikke å le.
Lady1 dette var i 01, og vi ler av det enda, og de minnes stadig på den gangen de var kåte i ei hobby..... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 16:25 | |
| Lady1
PSSSSSSST....... han har og profil her inne..... men den er lite brukt...... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 16:29 | |
| - Vegard skrev:
- Lady1
PSSSSSSST....... han har og profil her inne..... men den er lite brukt...... Vegard Du er deg selv lik du Får meg til å le |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 17:26 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 17:28 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 17:59 | |
| |
|
| |
sandman CAMPER
Antall Innlegg : 31 Registration date : 12.03.2008
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 20:33 | |
| Hm..... mye fjas her ! Jeg har en 720 ukfe 2008 mod. Ved vasken "utenfor toalettet i soverrommet" har lakken begynt å flasse. Har noen andre erfart dette ? Jeg har ikke vært oppmerksom på at det har vært vann her, men kan lett se at det har blitt det med det intense vanntrykket/strålespedningen | |
|
| |
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 21:46 | |
| - Vegard skrev:
- K@ffe@vt@len skrev:
- ARVE skrev:
- K@.........
Med mye begjær ??????? Det også..så godt det lar seg gjøre med 5 unger i samme vogna Forsiktig mann..... kjenner en som som har hekka i stykker ei hobby..... korthuset falt under innspurten...... et sabla brak...... ' For ordens skyld er jeg en dame, da... | |
|
| |
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 21:48 | |
| | |
|
| |
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Tir 2 Sep 2008 - 21:50 | |
| - sandman skrev:
- Hm..... mye fjas her !
Jeg har en 720 ukfe 2008 mod. Ved vasken "utenfor toalettet i soverrommet" har lakken begynt å flasse. Har noen andre erfart dette ? Jeg har ikke vært oppmerksom på at det har vært vann her, men kan lett se at det har blitt det med det intense vanntrykket/strålespedningen For å være litt seriøs... Akkurat det med at lakken kan flasse av vannet i den springen, det har jeg faktisk sett for meg. Den spruter jo no inni granskauen den springen der | |
|
| |
thor_egil DIREKTØR!
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Ons 3 Sep 2008 - 8:37 | |
| - K@ffe@vt@len skrev:
- sandman skrev:
- Hm..... mye fjas her !
Jeg har en 720 ukfe 2008 mod. Ved vasken "utenfor toalettet i soverrommet" har lakken begynt å flasse. Har noen andre erfart dette ? Jeg har ikke vært oppmerksom på at det har vært vann her, men kan lett se at det har blitt det med det intense vanntrykket/strålespedningen For å være litt seriøs...
Akkurat det med at lakken kan flasse av vannet i den springen, det har jeg faktisk sett for meg. Den spruter jo no inni granskauen den springen der eh...Hvilken lakk snakker vi om her? Samme baderomsløsning på 650 kmfe, men har ikke tnkt over noe slikt noen gang. | |
|
| |
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Ons 3 Sep 2008 - 10:02 | |
| - thor_egil skrev:
- K@ffe@vt@len skrev:
- sandman skrev:
- Hm..... mye fjas her !
Jeg har en 720 ukfe 2008 mod. Ved vasken "utenfor toalettet i soverrommet" har lakken begynt å flasse. Har noen andre erfart dette ? Jeg har ikke vært oppmerksom på at det har vært vann her, men kan lett se at det har blitt det med det intense vanntrykket/strålespedningen For å være litt seriøs...
Akkurat det med at lakken kan flasse av vannet i den springen, det har jeg faktisk sett for meg. Den spruter jo no inni granskauen den springen der eh...Hvilken lakk snakker vi om her? Samme baderomsløsning på 650 kmfe, men har ikke tnkt over noe slikt noen gang. Lakken på benken rundt vasken. Når man tapper vann så spruter det ganske kraftig, og hvis man ikke passer på å tørke opp etter hvert så kan nok lakken på benken flasse etter en tids bruk. | |
|
| |
thor_egil DIREKTØR!
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Ons 3 Sep 2008 - 10:12 | |
| Oki...hos meg oppfatter jeg ikke at det er lakk. Det virker mer som et solid gjennomgående plastmateriale. Min modell er 2006. Hvilken modell har du, Kaffeavtalen? | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Ons 3 Sep 2008 - 10:13 | |
| Er det lakk oppe på folien da, er det riktig, har ikke denne løsningen selv med servanten, men det høres så rart ut at det er lakk. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Ons 3 Sep 2008 - 10:17 | |
| Er ikke benken belagt med folie da...... |
|
| |
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Ons 3 Sep 2008 - 22:36 | |
| Mulig det er en slags folie på benken, men rundt er et noe som i det minste ligner på lakk. (mulig jeg er ute et svært jorde nå...)
Jeg har en 08 modell. Skal se litt nærmere på fredag når jeg kommer meg dit igjen. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær Ons 3 Sep 2008 - 22:41 | |
| - K@ffe@vt@len skrev:
- Mulig det er en slags folie på benken, men rundt er et noe som i det minste ligner på lakk. (mulig jeg er ute et svært jorde nå...)
Jeg har en 08 modell. Skal se litt nærmere på fredag når jeg kommer meg dit igjen. Lurer litt på dette K- avtale Lakk på folie, for det ikke til å harmonere..... Tenker på vedheft, for å få lakken til å sitte...... |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: 720 UKFe til begjær | |
| |
|
| |
| 720 UKFe til begjær | |
|