CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Anbefalte leverandører....

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Bjornz
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Bjornz


Male
Antall Innlegg : 20
Age : 52
Localisation : Bjugn
Registration date : 24.07.2008

Anbefalte leverandører.... Empty
PosteTema: Anbefalte leverandører....   Anbefalte leverandører.... Icon_minitimeTor 24 Jul 2008 - 23:15

Hei...

Jeg har kjøpt meg en gaaamel vogn, 85-mod.. Vogna er hel og grei men noe snusk er det jo..

Jeg har søkt litt rundt etter bedrifter som leverer "isenkram" og gjerne har webshop eller har for vane å sende varer.

Vet om KAMA og MAX Fritid. Men her må du gå igjennom forhandler og, tro meg, det er langt fra alle som gidder å sende.

Fant www.camper.dk De hadde mye av det jeg lurer på å skifte ut på vogna. Endestykker til vindusskinne, vindusholdere, mm
Men de har seffers ingen forhandler i Norge...

Vogna er en Home-Car Eureka T50

Tips..?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Anbefalte leverandører.... Empty
PosteTema: Re: Anbefalte leverandører....   Anbefalte leverandører.... Icon_minitimeFre 25 Jul 2008 - 0:25

Hei, jeg har vært i kontakt med flere slike forhandlere både i Sverige og Danmark pr. mail og telefon, men møter liten eller ingen vilje til å sende varer hit..... Men reiser du derimot ned- eller bortover(DK eller S) så får man kjempeservice i forhold til hva som er vanlig her hjemme, og til mye kjekkere priser også. Om de har de delene du trenger ? vet ikke, men de skaffer sikkert......
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Anbefalte leverandører.... Empty
PosteTema: Re: Anbefalte leverandører....   Anbefalte leverandører.... Icon_minitimeFre 25 Jul 2008 - 12:28

www.procamp.no

minus er lang leveringstid og rotete webshop...
Til Toppen Go down
Bjornz
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Bjornz


Male
Antall Innlegg : 20
Age : 52
Localisation : Bjugn
Registration date : 24.07.2008

Anbefalte leverandører.... Empty
PosteTema: Re: Anbefalte leverandører....   Anbefalte leverandører.... Icon_minitimeFre 25 Jul 2008 - 13:17

Takk for svar...
Procamp er det nermeste jeg har kommet også... Men har ikke bestilt noe hos dem...

Btw Rune.. Hva er galt med den "ubrukelige" Espacen...?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Anbefalte leverandører.... Empty
PosteTema: Re: Anbefalte leverandører....   Anbefalte leverandører.... Icon_minitimeLør 26 Jul 2008 - 3:30

Bjornz skrev:
Takk for svar...
Procamp er det nermeste jeg har kommet også... Men har ikke bestilt noe hos dem...

Btw Rune.. Hva er galt med den "ubrukelige" Espacen...?

Den har marginalt for liten hengervekt for Dethlefen min, og så er det bensinmotor i den..........

140 bensinhester og 1600 kg vogn------NO GOOD
Ellers er det er bra bil.
Til Toppen Go down
Bjornz
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Bjornz


Male
Antall Innlegg : 20
Age : 52
Localisation : Bjugn
Registration date : 24.07.2008

Anbefalte leverandører.... Empty
PosteTema: Re: Anbefalte leverandører....   Anbefalte leverandører.... Icon_minitimeLør 26 Jul 2008 - 22:01

Var vel en god avsporing detta...men men.. Skikkelige biler går på diesel Very Happy
Jeg har en GE 2,2 dT -99. 113 hk diesel. Og den har moment nok.
Er vel 1750 jeg kan dra (har ikke vognkortet innen rekkevidde)
Kompis som har en 2,2 dci, han drar rundt på en 720....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Anbefalte leverandører.... Empty
PosteTema: Re: Anbefalte leverandører....   Anbefalte leverandører.... Icon_minitimeLør 26 Jul 2008 - 22:49

Vitoen har forøvrig 2000 kg. hengervekt.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Anbefalte leverandører.... Empty
PosteTema: Re: Anbefalte leverandører....   Anbefalte leverandører.... Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Anbefalte leverandører....
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Anbefalte ferieplasser i vinter (syden)
» Anbefalte trekkbiler for vogn med tillatt totalvekt 2200kg

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Utstyr-
Gå Til: