| Hobby Kvalitet | |
|
+9thor_egil Elisabeth Sten Rune Johnny Jan Admin Arnfinn Pondus Jan Ole 13 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 6:50 | |
| - jrh skrev:
- fred skrev:
- jrh
Kvaliteten er vel lik
Er det den med 2 køyer bakerst og midtsitter dere ser på da? nei en slik http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9817798&sid=12abc10Kwq215339&pos=1&tot=6 jrh. Hvor bred er den dobbeltsenga der ? Vi har 140 cm. på Kaben,og noe særlig mindre enn det,er ikke noe særlig godt å ligge på for en staut kar og hans hoppe.Ikke undervurder akkurat det der,da liggekomforten i en vogn er viktig. Arve. |
|
| |
Jan MODERATOR
Antall Innlegg : 15679 Age : 51 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 8:12 | |
| Arve er ikke sikker på bredden men tror det var 130 | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 8:21 | |
| jrh.
Om du skulle få et ENORMT pungbrokk så blir det litt smalt.
Arve. |
|
| |
fred Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 8:21 | |
| - jrh skrev:
- fred
den må rygges på platten fra siden, snus 90 grader og flyttes sideveis 3-4 meter inntil berget bak vogna Stemmer det, det sa du jo for en stund siden, med bildevisninger og det hele Teflonhjerne her vet du.... Lettere med enkelaksel da! Er jo romslig plass med slik løsning du vil ha. 130cm holder det visst man har en sporty fasong Tror det er samme mål på vår!? uten å ha målt. Ligger meget godt i Hobby sengen vi. Igjen god kvalitet |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 8:23 | |
| Fred.
Jrh har ikke en sånn pinneforma,lidende cowboy kropp som visse andre,og 130 er litt smalt,synes jeg for kaloribomba fra nord.
Arve. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 8:24 | |
| |
|
| |
fred Gjest
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 8:26 | |
| Fred.
Ikke rart du måtte kutte strengen gutt.
Arve. |
|
| |
fred Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 8:29 | |
| - ARVE skrev:
- Fred.
Ikke rart du måtte kutte strengen gutt.
Arve. That is correct! Og så deilig som sengen er i Hobby'n, hadde det aldri gått bra med hele "strenger"... Har ikke råd til større vogn |
|
| |
Jan MODERATOR
Antall Innlegg : 15679 Age : 51 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 8:30 | |
| - ARVE skrev:
- Fred.
Jrh har ikke en sånn pinneforma,lidende cowboy kropp som visse andre,og 130 er litt smalt,synes jeg for kaloribomba fra nord.
Arve. er vel mer tømmerformet, eller var det tønne | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 8:30 | |
| Fred.
Jeg spiller på alle strengene jeg.Men det hender mor er litt streng og.ÅHHHH,så dårlig ordspill.
Arve. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 8:31 | |
| jrh.
Slike kropper er spesialdesignet for utagerende campingbruk.
Arve. |
|
| |
fred Gjest
| |
| |
Jan MODERATOR
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 8:34 | |
| - ARVE skrev:
- jrh.
Slike kropper er spesialdesignet for utagerende campingbruk.
Arve. jeg har nok registrert at bredden i nordiske senger stemmer mer med mitt behov ja, og med denne kroppen blir det ikke så veldig utagerende, men mye det blir det | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 8:39 | |
| Fred.
Streng(t) tatt lite med Hobby å gjøre vel.
jrh.
Vi hadde 135cm. senger i div. Bjølseth,og føler at vi nå ligger bedre på 140cm. i Kaben.Får liksom plassert den ytterste hånda bedre,utenat den halvveis ramler ut.Hånda altså !!
Arve. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 9:11 | |
| Jrh den vogna du ser på er helt maken til den forrige vår, med untak av dobbelt senga fremme, der hadde vi sittegruppe. mens vi reide opp i sittegruppa bak som var 140cm men en kjempe kjekke kjøre vogn var det og utrolig lett å manuvrere rundt! senga vår kfu`en er 202x138/110 ifølge brosjyren, 110 der det snevrer inn ved døra! ligger veldig godt der jeg sover som ern stein, like godt som hjemme!! |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 9:16 | |
| Morten t.
Og da har du en bredde som er helt ok.Vi har som sagt 140 på det bredeste,og det funker helt greit.Skulle den vært noe bredere,så måtte jo planløsningen blitt en annen,og da hadde det igjen gått på bekostning av noe annet.
Arve. |
|
| |
Jan Ole MODERATOR
Antall Innlegg : 13248 Age : 57 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 9:20 | |
| jrh Liggeflate foran 204 x 131 / 109 cm Liggeflate foran 180 x 70; 190 x 70 cm Liggeflate bak 214 x 136 / 142 cm Her liggeflatene i 560 ukf Prestige _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
| |
fred Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 9:21 | |
| 138 ja. Har ikke sett på den detaljen i brosjyren, bare synes sengen er meget god Arve Skal man ha bredere, så blir det fort feil rundt resten av løsningene. Synes kanskje nettopp dette som gjør campingvogn generellt ekstra spennende. Gøy å se løsninger, og "forske" seg frem til hva passer meg? Og der noen merker flinkere en andre til å ha mange løsninger. Men, flere modeller.. forsinker produksjon, som fører til ventetid... uff... grøsser av det altså! hehe |
|
| |
Pondus BARON!
Antall Innlegg : 2000 Age : 60 Localisation : Lørenskog Registration date : 28.03.2007
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 9:24 | |
| | |
|
| |
fred Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 9:31 | |
| Pondus: Har jo ikke hatt vogn lenge, men har jo "vanket" rundt på campingplasser i noen år. Det finnes vel knapt noe tema noen vet mer om en Hobby! Alle har en mening, alle kan mye om Hobby... Er litt som Se & Hør, Ingen kjøper det men alle leser... Alle TV tittere kan allt bedre en fotballtreneren osv... Så jeg tror den egene forskningen, vil få meget større nytte en allviterne rundt omkring Men her på forumet virker dagens Hobby eiere subjektive til sitt eget produkt, og personlig stoler jeg mer på det |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 9:34 | |
| Fred.
Etter 17 vogner har jeg ikke forska ferdig,så du har et langt lerret å bleke min venn.Hehe.
Arve. |
|
| |
fred Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 9:35 | |
| - ARVE skrev:
- Fred.
Etter 17 vogner har jeg ikke forska ferdig,så du har et langt lerret å bleke min venn.Hehe.
Arve. Men skal jo legges til Arve.. det er ikke 17 Hobby vogner! hehe Så midt lerret starter som hvitt, og fyller det med egene farger etter som tiden går |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 9:47 | |
| Fred.
0 Hobby så langt.Hehe.SURPRISE !!!!!
Arve. |
|
| |
fred Gjest
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 9:52 | |
| Fred.
Men synes jo vogna di er elegant og trivelig da.Hehe.
Arve. |
|
| |
fred Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 9:54 | |
| Arve Tviler ikke på det nei Alle vogner er flotte, så lenge eieren trives i den erfaring teller no doubt! |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 11:06 | |
| Fred.
Enig der ja.
Vi trives og meget godt i vår reisevogn,Polar 520 fra 88.
Har derfor ikke alltid med penger og status å gjøre nei.
Arve. |
|
| |
Pondus BARON!
Antall Innlegg : 2000 Age : 60 Localisation : Lørenskog Registration date : 28.03.2007
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 12:02 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 12:05 | |
| Pondus.
Kanskje det blir det neste ja.Har jo hatt Cabby før og da.
Arve. |
|
| |
Pondus BARON!
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 12:07 | |
| - ARVE skrev:
- Pondus.
Kanskje det blir det neste ja.Har jo hatt Cabby før og da.
Arve. Jeg følger spent med i framtiden | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 12:09 | |
| Pondus.
Blir nok noe nordisk i hvert fall. |
|
| |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Antall Innlegg : 8912 Age : 68 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 16:45 | |
| En ting er sikkert. Hobby er den suverene vogn når det handler om å engasjere vogneiere. Ingen andre vogner er i nærheten av dette. Og om kvalitet så kom det frem noen viktige momenter tidligere om sengebredden. Den fremhever kvalitet og ømhet mellom mor og far. Jo blir artig å følge denne tråden om Hobby videre. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 16:49 | |
| |
|
| |
fred Gjest
| Tema: Re: Hobby Kvalitet Ons 25 Apr 2007 - 16:54 | |
| Er nok mang en campist som er sugen på Hobby! Men mange har sagt så mye feil om denne vogntypen, at dem ikke kan handle dem nå!!! Så går vel i misunnelse Uansett, så er jo dette meget delaktig i at Hobby beholder markedsledelsen! Jo mer engasjement.. mere salg Så Hobby er nok fornøyd over at alle engasjerer seg i dette merket |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hobby Kvalitet | |
| |
|
| |
| Hobby Kvalitet | |
|