CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 kvalitet/pris

Go down 
+17
Lars Egil
thor_egil
Igor
Camping Kai
OyvindSP
Jørn O
Harald
ulla
Cecotto
Black Betty
Sten Rune
hpk
Ronny
Johnny
Pondus
Jan Ole
Jan
21 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AvInnlegg
Igor
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 46
Registration date : 16.04.2008

kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 23:17

ARVE skrev:
Pussig hvordan noen "popper" opp her og skal beskrive for oss hvordan et forum skal drives,uten at de bidrar til noe som helst ellers her.

Ikke uenig i det som blir sagt,men skulle forumet baseres på folk som bare taster når de skal leke politimester Bastian,ville dette være en tom plass å være.

I løpet av 30.000 innlegg har Vegard og jeg produsert en helv... masse innlegg med campingrelatert stoff,som har hjulpet mange,og mange har ledd så de har grini av oss gang etter gang.

Hva har dere som nå står frem bidratt med ?????

Ikke uenig i oppstramminga her som sagt,men vis ansikt og bidra litt ellers og da om dere er så bekymra over forumets fremtid.

Hei sann, her er et svar som har gått meg hus forbi. affraid
ganske godt skrevet foresten. 30000 innlegg!!! Sjølskryt har jeg lært meg å lytte til, da det kommer fra hjertet og er alvorlig ment. Men skulle de 30000 karaktersettes så ville det nok ikke bli så høy score på faglig innhold hvis alle de 30000 skulle bedømmes etter den malen. Det er nok å lese trådene om "Farlige kjøleskap" og "Bobilvekter" eller hva det var trådene het for å se at her er det lite med respekt for andres meninger og grenser.

Men si meg en ting: Tror dere at dette forumet har livets rett når personer blir kasta ut uten forklaring?
Leser man forumreglene og leser innleggene til hun som ble kastet ut - innleggene fra deg og Vegard som svar til henne, så blir det etter mitt syn helt feil person som ble kasta ut.

Minner om Forumreglene:

1. GOD OPPFØRSEL OG RESPEKT FOR ANDRE BRUKERES GRENSER!


2. TRÅD/PRAT MED RASSISTISK/ TRAKKASERENDE INNHOLD VIL BLI SLETTET!


3. BILDER SOM POSTES PÅ FORUM BØR HA MAX STØRRELSE PÅ 600 X 600 PIXLER. ( noen brukere har mindre oppløsning en andre, og vil da slippe å scrolle seg igjennom breddeformat ) ( PS! Ta opphavsretten til andres fotografier på alvor. Link til andremanns foto, ikke post dem her uten tillatelse! )

4. HUMØR/HUMOR/TULL/SAKLIGHET...SKAL VÆRE UNDER FRI PRAT/GENERELL PRATETRÅD.

5. DERSOM MAN IKKE RESPEKTERER DISSE ENKLE REGLER, MÅ ADMIN SE SEG NØDT TIL Å STRAMME INN MER!


ADMIN

Sist endret av den 9/8/2007, 08:38, endret 2 ganger

Vil si at damens innlegg langt på nær var av en slik injurierende art som de svar hun fikk. De var jo av direkte trakkaserende art, og "Forumreglene" har blitt direkte snudd på hodet i denne saken.

Men i følge det ADMIN skrev om "tiltak" i innlegget der han lyste damen i bann, så blir nok dette mitt siste innlegg også. Så forumdeltakere: Forsiktig med innleggene deres i fremtiden. Det er mektige folk som skriver her inne.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 23:23

Igor.

Mye i kulissene her du ikke vet om,som Admin vet om.Ellers så er det din selvsagte rett å hevde det du nå gjør.

Ellers så er jeg vanlig lønsslave,og ingen mektig mann.Dette er da kun et caravanforum,og jeg tror ikke jeg er noe spesielt fordi jeg har skrevet en haug med innlegg her.Det kan enhver idiot gjøre om han gidder.Ingen prestasjon.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 23:24

Igor skrev:
ARVE skrev:
Pussig hvordan noen "popper" opp her og skal beskrive for oss hvordan et forum skal drives,uten at de bidrar til noe som helst ellers her.

Ikke uenig i det som blir sagt,men skulle forumet baseres på folk som bare taster når de skal leke politimester Bastian,ville dette være en tom plass å være.

I løpet av 30.000 innlegg har Vegard og jeg produsert en helv... masse innlegg med campingrelatert stoff,som har hjulpet mange,og mange har ledd så de har grini av oss gang etter gang.

Hva har dere som nå står frem bidratt med ?????

Ikke uenig i oppstramminga her som sagt,men vis ansikt og bidra litt ellers og da om dere er så bekymra over forumets fremtid.

Hei sann, her er et svar som har gått meg hus forbi. affraid
ganske godt skrevet foresten. 30000 innlegg!!! Sjølskryt har jeg lært meg å lytte til, da det kommer fra hjertet og er alvorlig ment. Men skulle de 30000 karaktersettes så ville det nok ikke bli så høy score på faglig innhold hvis alle de 30000 skulle bedømmes etter den malen. Det er nok å lese trådene om "Farlige kjøleskap" og "Bobilvekter" eller hva det var trådene het for å se at her er det lite med respekt for andres meninger og grenser.

Men si meg en ting: Tror dere at dette forumet har livets rett når personer blir kasta ut uten forklaring?
Leser man forumreglene og leser innleggene til hun som ble kastet ut - innleggene fra deg og Vegard som svar til henne, så blir det etter mitt syn helt feil person som ble kasta ut.

Minner om Forumreglene:

1. GOD OPPFØRSEL OG RESPEKT FOR ANDRE BRUKERES GRENSER!


2. TRÅD/PRAT MED RASSISTISK/ TRAKKASERENDE INNHOLD VIL BLI SLETTET!


3. BILDER SOM POSTES PÅ FORUM BØR HA MAX STØRRELSE PÅ 600 X 600 PIXLER. ( noen brukere har mindre oppløsning en andre, og vil da slippe å scrolle seg igjennom breddeformat ) ( PS! Ta opphavsretten til andres fotografier på alvor. Link til andremanns foto, ikke post dem her uten tillatelse! )

4. HUMØR/HUMOR/TULL/SAKLIGHET...SKAL VÆRE UNDER FRI PRAT/GENERELL PRATETRÅD.

5. DERSOM MAN IKKE RESPEKTERER DISSE ENKLE REGLER, MÅ ADMIN SE SEG NØDT TIL Å STRAMME INN MER!


ADMIN

Sist endret av den 9/8/2007, 08:38, endret 2 ganger

Vil si at damens innlegg langt på nær var av en slik injurierende art som de svar hun fikk. De var jo av direkte trakkaserende art, og "Forumreglene" har blitt direkte snudd på hodet i denne saken.

Men i følge det ADMIN skrev om "tiltak" i innlegget der han lyste damen i bann, så blir nok dette mitt siste innlegg også. Så forumdeltakere: Forsiktig med innleggene deres i fremtiden. Det er mektige folk som skriver her inne.

Igor

vil bare si en ting om den saken...... det er mye du ikke vet i denne saken, og som du ikke får vite av meg.... jeg er ferdig med den saken, men anser det du her skriver for å være skrevet på et svært sviktnde og begrenset grunnlag.....
Til Toppen Go down
Igor
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 46
Registration date : 16.04.2008

kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 7:35

Det jeg vet, og som jeg forholder meg til, er det som står skrevet i forumet! Når dere insinuerer noe annet så blir det direkte råttent ovenfor en person som ikke har anledning til å uttale seg, så enkelt blir det.

Man kan ikke bare hive ut en person og i ettertid fremstille vedkommende med en masse halvkvedede viser om hvor "et eller annet" rar oppførsel vedkommende har vist i forumet.

Nettetikette er totalt fraværende i denne saken.
Fra dere, som fra ADMIN, som kaster ut folk som ikke har brutt reglene men derimot beholder de som gjør det!!

Nei gutter, vis dere som mannfolk nå og ikke som sladrekjærringer. Få fakta på bordet i denne saken så kan folk dømme sjøl. Å hive ut folk uten mål og meining er ingen tjent med. Aller minst forumet.

Dere andre forumdeltakere: er det bare meg som tør å stille spørsmål om oppførselen som er vist i denne saken eller er dere skremt til taushet??
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 8:31

Igor skrev:
Det jeg vet, og som jeg forholder meg til, er det som står skrevet i forumet! Når dere insinuerer noe annet så blir det direkte råttent ovenfor en person som ikke har anledning til å uttale seg, så enkelt blir det.

Man kan ikke bare hive ut en person og i ettertid fremstille vedkommende med en masse halvkvedede viser om hvor "et eller annet" rar oppførsel vedkommende har vist i forumet.

Nettetikette er totalt fraværende i denne saken.
Fra dere, som fra ADMIN, som kaster ut folk som ikke har brutt reglene men derimot beholder de som gjør det!!

Nei gutter, vis dere som mannfolk nå og ikke som sladrekjærringer. Få fakta på bordet i denne saken så kan folk dømme sjøl. Å hive ut folk uten mål og meining er ingen tjent med. Aller minst forumet.

Dere andre forumdeltakere: er det bare meg som tør å stille spørsmål om oppførselen som er vist i denne saken eller er dere skremt til taushet??

Igor. Hva er det du ønsker å få frem med å fortsatt kjøre en sak som er avsluttet? Og hva mener du med at vi lar oss skremme til taushet?
Skulle vi la oss skremme av 2 brukere fordi de har mange innlegg?
Og tilslutt igor, hva vet du om hva som er skjedd av regelbrudd i denne saken.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Igor
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 46
Registration date : 16.04.2008

kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 9:09

Johnny skrev:
Igor skrev:
Det jeg vet, og som jeg forholder meg til, er det som står skrevet i forumet! Når dere insinuerer noe annet så blir det direkte råttent ovenfor en person som ikke har anledning til å uttale seg, så enkelt blir det.

Man kan ikke bare hive ut en person og i ettertid fremstille vedkommende med en masse halvkvedede viser om hvor "et eller annet" rar oppførsel vedkommende har vist i forumet.

Nettetikette er totalt fraværende i denne saken.
Fra dere, som fra ADMIN, som kaster ut folk som ikke har brutt reglene men derimot beholder de som gjør det!!

Nei gutter, vis dere som mannfolk nå og ikke som sladrekjærringer. Få fakta på bordet i denne saken så kan folk dømme sjøl. Å hive ut folk uten mål og meining er ingen tjent med. Aller minst forumet.

Dere andre forumdeltakere: er det bare meg som tør å stille spørsmål om oppførselen som er vist i denne saken eller er dere skremt til taushet??

Igor. Hva er det du ønsker å få frem med å fortsatt kjøre en sak som er avsluttet? Og hva mener du med at vi lar oss skremme til taushet?
Skulle vi la oss skremme av 2 brukere fordi de har mange innlegg?
Og tilslutt igor, hva vet du om hva som er skjedd av regelbrudd i denne saken.

Jeg ønsker å få frem bakgrunnen for det som har skjedd!! og kan trøste deg med at jeg ville ha stillt de samme spørsmål om det hadde vært deg - Arve - eller Vegard som hadde blitt kasta ut og jeg ikke hadde skjønt hvorfor. Jeg vet ingen ting om hva regelbrudd som har skjedd. Vet du? I så tilfelle så kom med det.

Når det gjelder spørsmål om "skremme til taushet" så må man ofte provosere når ingen reagerer. Det gjorde du.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 9:33

Igor

Er du ikke fornøyd med noe så kontakt Admin.....
Til Toppen Go down
Igor
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 46
Registration date : 16.04.2008

kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 9:35

Vegard skrev:
Igor

Er du ikke fornøyd med noe så kontakt Admin.....

Går ut fra at ADMIN leser her i forumet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 9:50

Igor skrev:
Johnny skrev:
Igor skrev:
Det jeg vet, og som jeg forholder meg til, er det som står skrevet i forumet! Når dere insinuerer noe annet så blir det direkte råttent ovenfor en person som ikke har anledning til å uttale seg, så enkelt blir det.

Man kan ikke bare hive ut en person og i ettertid fremstille vedkommende med en masse halvkvedede viser om hvor "et eller annet" rar oppførsel vedkommende har vist i forumet.

Nettetikette er totalt fraværende i denne saken.
Fra dere, som fra ADMIN, som kaster ut folk som ikke har brutt reglene men derimot beholder de som gjør det!!

Nei gutter, vis dere som mannfolk nå og ikke som sladrekjærringer. Få fakta på bordet i denne saken så kan folk dømme sjøl. Å hive ut folk uten mål og meining er ingen tjent med. Aller minst forumet.

Dere andre forumdeltakere: er det bare meg som tør å stille spørsmål om oppførselen som er vist i denne saken eller er dere skremt til taushet??

Igor. Hva er det du ønsker å få frem med å fortsatt kjøre en sak som er avsluttet? Og hva mener du med at vi lar oss skremme til taushet?
Skulle vi la oss skremme av 2 brukere fordi de har mange innlegg?
Og tilslutt igor, hva vet du om hva som er skjedd av regelbrudd i denne saken.

Jeg ønsker å få frem bakgrunnen for det som har skjedd!! og kan trøste deg med at jeg ville ha stillt de samme spørsmål om det hadde vært deg - Arve - eller Vegard som hadde blitt kasta ut og jeg ikke hadde skjønt hvorfor. Jeg vet ingen ting om hva regelbrudd som har skjedd. Vet du? I så tilfelle så kom med det.

Når det gjelder spørsmål om "skremme til taushet" så må man ofte provosere når ingen reagerer. Det gjorde du.


Igor

Slutt....pronto finale....stopp ellers åker du samme vei ifølge ADMIN....
Sitatet er sletta ellers hadde jeg limt det det inn her....

Og dessuten har værken du eller jeg noen som helst rettigheter til å vite hvorfor.
Til Toppen Go down
Larsen
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 60
Registration date : 12.03.2008

kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 10:50

Igor skrev:

Dere andre forumdeltakere: er det bare meg som tør å stille spørsmål om oppførselen som er vist i denne saken eller er dere skremt til taushet??

Selvsagt.
Det er jo opplest og vedtatt at man ikke har lov å være uenig med Admin, uten å bli utestengt.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 11:59

Igor og Larsen.

Dette er et privat forum,og Admin forvalter dette akkurat som han vil.De som ikke liker stilen og hans måte å drive dette på,kan da bare enkelt og greit bare la være å følge med her.

Og hverken Vegard eller jeg har noen forpliktelser til å legge ut om alt som har foregått her.De som kjenner oss,vet at vi ikke er to gærne psykopater,som prøver å ødelegge for noen her.

Vi er heller ikke beskyttet av Admin,noe mer enn andre her.Har aldri truffet ham,eller hatt noe med ham å gjøre utenom forumet her.

Men det kan jo hende han setter pris på Vegards og min kompetanse innen caravanlivet.Tross alle utskeielser og humor,litt uten om tråders opprinnelse,har det faglige her og blitt ivaretatt.Om du gidder å se etter.

Ingen har vært innom her,uten å få svar,om vi har kunnet hjelpe dem.

Tror de som har vært her en stund kan underskrive på det.

Hverken Vegard eller jeg er kanskje personer innen "A4-formatet",og vi skiller oss ut,på hver vår måte.

Mange liker dette veldig godt,mens endel og har sterke meninger,negativt, om hvordan vi fremstår.

Helt greit for meg,da jeg ikke tror jeg er noe fantastisk menneske,og aldri tar feil.Målet er ikke å bli elska av alle !!!

Men min intensjon med dette forumet,er en blanding av det sosiale,og også å kunne hjelpe/bli hjulpet innen caravanlivet,og all dets herlige utfordringer og gleder.

En story har alltid to sider,så om du har kontakta en part her,vil du få en helt annen versjon av den andre.For min del er denne konkrete saken avslutta.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 12:00

Larsen skrev:
Igor skrev:

Dere andre forumdeltakere: er det bare meg som tør å stille spørsmål om oppførselen som er vist i denne saken eller er dere skremt til taushet??

Selvsagt.
Det er jo opplest og vedtatt at man ikke har lov å være uenig med Admin, uten å bli utestengt.


Dette har som de fleste voksne mennesker forstår ikke noe med å være uenig med admin å gjøre. Det har med alt det som har foregått i kulissene mellom forumdeltakere som gjorde at en av våre måtte utestenges. Og at noen ønsker å få frem det som er av privat karakter og mellom noen få andre deltakere ta ingen av oss innover seg. Snoker dere i private papirer hjemme hos andre folk også kansje...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 13:06

Rune skrev:
Larsen skrev:
Igor skrev:

Dere andre forumdeltakere: er det bare meg som tør å stille spørsmål om oppførselen som er vist i denne saken eller er dere skremt til taushet??

Selvsagt.
Det er jo opplest og vedtatt at man ikke har lov å være uenig med Admin, uten å bli utestengt.


Dette har som de fleste voksne mennesker forstår ikke noe med å være uenig med admin å gjøre. Det har med alt det som har foregått i kulissene mellom forumdeltakere som gjorde at en av våre måtte utestenges. Og at noen ønsker å få frem det som er av privat karakter og mellom noen få andre deltakere ta ingen av oss innover seg. Snoker dere i private papirer hjemme hos andre folk også kansje... God dag !!


Jeg oppfattet admin sitt innlegg som om en kunne lese i trådene årsaken til at hun ble utestengt fra forumet, det stemmer ikke det da skjønner jeg etter det som står her.

Er det pmer som ligger til grunn?? Kopierte og videresendte pmer kan endres akkurat som avsender ønsker det. Såpass har jeg og funnet ut siden jeg ble medlem. Jeg kan jo gjøre den endringen jeg ønsker i innlegget ditt her nå for eksempel. Bare se.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 13:25

Torry.

Jeg ber deg og andre som lurer fælt på dette,om å stole på Admins beslutning her.Noe utover dette vil ikke komme via formet eller PM'er fra min side.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 14:30

Torry skrev:
Rune skrev:
Larsen skrev:
Igor skrev:

Dere andre forumdeltakere: er det bare meg som tør å stille spørsmål om oppførselen som er vist i denne saken eller er dere skremt til taushet??

Selvsagt.
Det er jo opplest og vedtatt at man ikke har lov å være uenig med Admin, uten å bli utestengt.


Dette har som de fleste voksne mennesker forstår ikke noe med å være uenig med admin å gjøre. Det har med alt det som har foregått i kulissene mellom forumdeltakere som gjorde at en av våre måtte utestenges. Og at noen ønsker å få frem det som er av privat karakter og mellom noen få andre deltakere ta ingen av oss innover seg. Snoker dere i private papirer hjemme hos andre folk også kansje... God dag !!


Jeg oppfattet admin sitt innlegg som om en kunne lese i trådene årsaken til at hun ble utestengt fra forumet, det stemmer ikke det da skjønner jeg etter det som står her.

Er det pmer som ligger til grunn?? Kopierte og videresendte pmer kan endres akkurat som avsender ønsker det. Såpass har jeg og funnet ut siden jeg ble medlem. Jeg kan jo gjøre den endringen jeg ønsker i innlegget ditt her nå for eksempel. Bare se.......

Da er det slik inne på dette forumet da at har du en gang f.eks. svart på en pm fra noen og denne personen finner ut at han/hun ikke liker deg, så kan de bare hente frem denne gamle pmen. Kopiere den og redigere den, kanskje endre den totalt, for så å sende den til admin og si at du har sagt dette om/til dem. Og så blir en sendt lukt ut om henvendelsen til admin kommer fra rett person her inne. For et sted dette er!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 14:52

Igor skrev:


Dere andre forumdeltakere: er det bare meg som tør å stille spørsmål om oppførselen som er vist i denne saken eller er dere skremt til taushet??

Skal ikke svare for andre, men føler meg ikke skremt til taushet.

Selv har jeg ingen behov for å mene det ene eller andre om sakens ende.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 14:55

Malin.

Dette er et bra sted å være for de som har gode intensjoner,og som vil bli kjent med trivelige folk.

Sånne paranoide konspirasjonsteorier som du kommer med her,har jeg aldri sett eller hørt noe om.Stoler på at de fleste her ikke sitter og redigerer pm'er o.l.,for å posisjonere seg selv,for å få ut andre.En slik væremåte vil fort bli avslørt.

Men forumet er jo som en egen liten verden,med mennesker man liker og ikke liker,og som ellers i livet hender det vel at vi mennesker ikke alltid er like smakfulle og sympatiske mot hverandre.

Og for de som tror at man må være enig med enkelte personer her,og jatte med dem,for å bli akseptert,og ikke bli hivi ut,så er det fryktelig feil.

Mange her inne ennå,som har diskutert og vært uenig med meg,og som jeg har den største respekt for.Alltid moro med en diskusjon med folk som fighter på en rettferdig måte.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeLør 16 Aug 2008 - 15:17

Malin skrev:
Torry skrev:
Rune skrev:
Larsen skrev:
Igor skrev:

Dere andre forumdeltakere: er det bare meg som tør å stille spørsmål om oppførselen som er vist i denne saken eller er dere skremt til taushet??

Selvsagt.
Det er jo opplest og vedtatt at man ikke har lov å være uenig med Admin, uten å bli utestengt.


Dette har som de fleste voksne mennesker forstår ikke noe med å være uenig med admin å gjøre. Det har med alt det som har foregått i kulissene mellom forumdeltakere som gjorde at en av våre måtte utestenges. Og at noen ønsker å få frem det som er av privat karakter og mellom noen få andre deltakere ta ingen av oss innover seg. Snoker dere i private papirer hjemme hos andre folk også kansje... God dag !!


Jeg oppfattet admin sitt innlegg som om en kunne lese i trådene årsaken til at hun ble utestengt fra forumet, det stemmer ikke det da skjønner jeg etter det som står her.

Er det pmer som ligger til grunn?? Kopierte og videresendte pmer kan endres akkurat som avsender ønsker det. Såpass har jeg og funnet ut siden jeg ble medlem. Jeg kan jo gjøre den endringen jeg ønsker i innlegget ditt her nå for eksempel. Bare se.......

Da er det slik inne på dette forumet da at har du en gang f.eks. svart på en pm fra noen og denne personen finner ut at han/hun ikke liker deg, så kan de bare hente frem denne gamle pmen. Kopiere den og redigere den, kanskje endre den totalt, for så å sende den til admin og si at du har sagt dette om/til dem. Og så blir en sendt lukt ut om henvendelsen til admin kommer fra rett person her inne. For et sted dette er!!!


Ser at du er ganske ny her inne , og da er det kansje ikke så fryktelig bra og komme med slikt vås....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 10:46

Rune skrev:
Malin skrev:
Torry skrev:
Rune skrev:
Larsen skrev:
Igor skrev:

Dere andre forumdeltakere: er det bare meg som tør å stille spørsmål om oppførselen som er vist i denne saken eller er dere skremt til taushet??

Selvsagt.
Det er jo opplest og vedtatt at man ikke har lov å være uenig med Admin, uten å bli utestengt.


Dette har som de fleste voksne mennesker forstår ikke noe med å være uenig med admin å gjøre. Det har med alt det som har foregått i kulissene mellom forumdeltakere som gjorde at en av våre måtte utestenges. Og at noen ønsker å få frem det som er av privat karakter og mellom noen få andre deltakere ta ingen av oss innover seg. Snoker dere i private papirer hjemme hos andre folk også kansje... God dag !!


Jeg oppfattet admin sitt innlegg som om en kunne lese i trådene årsaken til at hun ble utestengt fra forumet, det stemmer ikke det da skjønner jeg etter det som står her.

Er det pmer som ligger til grunn?? Kopierte og videresendte pmer kan endres akkurat som avsender ønsker det. Såpass har jeg og funnet ut siden jeg ble medlem. Jeg kan jo gjøre den endringen jeg ønsker i innlegget ditt her nå for eksempel. Bare se.......

Da er det slik inne på dette forumet da at har du en gang f.eks. svart på en pm fra noen og denne personen finner ut at han/hun ikke liker deg, så kan de bare hente frem denne gamle pmen. Kopiere den og redigere den, kanskje endre den totalt, for så å sende den til admin og si at du har sagt dette om/til dem. Og så blir en sendt lukt ut om henvendelsen til admin kommer fra rett person her inne. For et sted dette er!!!


Ser at du er ganske ny her inne , og da er det kansje ikke så fryktelig bra og komme med slikt vås....

Moderator

Det stemmer godt at jeg er ganske ny her. Jeg har vært medlem siden vi kom fra ferie for et par mnd siden. Vår 17. Italiatur var en fantastisk opplevelse. I år valgte vi å ta tidlig ferie siden barna nå er voksne. Du skal være klar over at om en er ny på forumet betyr ikke det at en er ny i livet eller nyfødt om du vil.

Eller er det slik her inne at en må ha vært her en viss tid for å få respekt for det en skriver? I så fall er dette stedet enda værre enn jeg først trodde.

Jeg har sittet og lest her inne siden jeg ble medlem. Ville føle ting på pulsen og oppleve stedet før jeg ga meg til kjenne. På side 5 i denne tråden kan en sammen med flere andre tråder observere mye. Du vil sikkert bli overrasket over hvor mye et nytt medlem har fått med seg. Noe kan kanskje komme av at jobben min er innen data og personvern, men alle som vil finne ut noe, kan bare lese og tenke.

På side 5 i denne tråden skriver et medlem (som nå er utestengt) til et annet medlem Harald. Så kommer det svar fra to andre medlemmer. Disse to svarene går til personangrep på den personen som nå er utestengt. Innleggene kommer rett etter hverandre. På meg virker de avtalt siden de ikke har noe med saken å gjøre og de har likelydende innhold. Spesielt det som er skrevet av medlemmet Vegard og som nå er rettet litt opp, dvs de groveste personlige krenkingene er noe redusert, er et innlegg som kun har til hensikt å sette et annet medlem her inne i et dårlig lys.

Du som moderator oppfordrer til å ta uenigheter på pm. Ingen av de som har skrevet personkrenkende innlegg får noe advarsel av deg.

Så kommer medlemmet Harald med sitt svar til det som er skrevet og han ler av hele saken. På meg virker det som det er en god tone mellom den som skrev innlegget(som nå er utestengt) og den som svarte, nemlig medlemmet Harald. Disse to andre innleggene er kun ute etter å sverte medlemmet som nå er utestengt.

Så kommer Igor inn i bildet. Han ønsker Admins vurdering offentliggjort. Dette svarer medlemmet som heter Vegard på og sier at det ikke er tjenelig at det offentlig gjøres. Noe admin er helt enig i senere. Gode venner tenker jeg.

Hvis noe i denne tråden er sak for admin, så er det innleggene som medlemmene Vegard og Arve har skrevet. Disse innleggene er ikke engang kommentert hverken av deg, moderator eller av admin. Gode venner kanskje? Vanskelig å si imot gode venner. Uansett hvor dårlig de oppfører seg. Av det jeg har lest i andre tråder så skal det ikke så mye til før de blir sint heller, så for deg moderator, så er det kanskje best å ikke si de imot?

Jeg er klar over at dette er et privat forum, men personvernet skal også her overholdes.

Pmer er private meldinger. Derfor er de heller ikke laget slik at de kan kopieres eller videresendes uten at noe av innholdet kan endres. Ingen som leser en kopiert pm her inne vet om innholdet stemmer med virkeligheten. Innholdet kan fritt redigeres av avsender, dvs den som sender den videre. Derfor er mitt såkalte konspiratoriske eksempel lenger oppe her høyst reelt om moderator eller admin skulle være i tvil. Derfor er ikke en sånn pm noe reelt grunnlag for å utestenge mennesker fra forumet.

På mine trakter langt, langt, langt nord i landet, så ville jeg sagt at dette forumet er drevet av gutteklubben grei. Jeg har faktisk etter bare et par mnd også funnet ut hvem som er medlemmer i denne gutteklubben og det mener jeg at ethvert våkent medlem her inne også må ha fått med seg om de ønsker å vite det.

Dette forumet er drevet på en slik måte at noen få medlemmer kan si og gjøre akkurat som de vil. Andre medlemmer bør ikke være for uenige, da blir de sendt ut av forumet. Om denne uenigheten går på sak har ingenting med saken å gjøre kan det se ut som. Noen medlemmer her inne har stort behov for å sole seg i andres beundring. De er pålogget så ofte at mest sannsynlig så er livet deres helt avhengig av dette stedet.

Arve

Du svarer meg lenger oppe her. Vil fremstille deg selv som et hyggelig menneske med stor takhøyde.

Jeg er voksen, godt voksen, jeg er fullt i stand til å bedømme selv hvordan mennesker er. Mennesker med god takhøyde og som er hyggelige, skriver ikke personkrenkende innlegg til andre medlemmer. Uansett bakgrunn/begrunnelse. Et hyggelig menneske er hyggelig og har takhøyde og terskler som ikke nedlater vedkommende til å skrive krenkende om andre.


Til slutt vil jeg si at dette stedet er ikke et sted jeg ønsker å være. Så jeg kommer nå til å slette min profil her inne. Jeg har imidlertid observert hvordan dette stedet drives og hvordan personers integritet krenkes på det groveste om de ikke faller i smak hos gutteklubben grei.

Mvh
Malin
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 11:08

MALIN

Dette var hard kost, og lite voksent. Lire ut en hel del negativt, om en sak, og personer, som du ikke kjenner innholdet i, får så å ta halen mellom bena å stikke.

Det står det IKKE respekt av! Men du vil nok fortsette å sitte på podiet, å lese. Og jeg tror du i løpet av en uke vil logge deg på som ny bruker, på dette forumet.

Det at du ikke respekterer denne personen som har opprettet dette forumet for oss, og har misstillit til moderator, viser at du har total mangel på respekt. Men du var virkelig engarsert i denne saken, det skal du ha, og jeg er sikker på at dette hadde IKKE noe med din rettferdighetssans og gjøre.
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 13:21

v


Sist endret av Harald den Søn 17 Aug 2008 - 14:04, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 14:02

Malin.

Om du leser dette,kan jeg fortelle deg at jeg hadde levd i 44 år,før dette forumet ble opprettet,og at jeg ikke skulle ha et liv utenom,er i hvert fall krenkende uttalelse.Snakk om selvinnsikt her 'a,du som prediker personvern.

Og at en person ikke vil kjøpe mitt merke,p.g.a. oppførselen til noen på et forum,er vel og ganske personlig,er det ikke ? For du vet jo hvem hun mente.Jeg har overhodet ikke hatt noen kontakt,eller kommentert denne personen her på snart et år,p.g.a. alvorlige ting som har skjedd utenom det offentlige rom her.Og hun angriper meg med det innlegget sitt.Ser du ikke det,eller vil du ikke ????

Kan opplyse deg om at jeg 4-5 dager i uka trener dattra mi i fotball,og bruker all fritiden min på familien min.Og så har jeg hatt en jobb hvor jeg har kunnet skrevet endel her.Har ikke gått utover noen hverken på jobb,eller privat.

Gutteklubben Grei liksom.Om du gidder,vil du se at det er endel damer her inne,som trives aldeles utmerket.

De takler at det finnes noen med sterker meninger og fremtoninger her,da de klarer å lese mellom linjene,og ser humoren som ofte gjennomsyrer det meste her.

Og de har ikke brukt forumet som en reality-serie.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 16:26

Hmmmm.... kansje Jan burde endre navnet på denne tråden????? lol!

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








kvalitet/pris - Page 9 Caravan
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 16:33

Sten Rune skrev:
Hmmmm.... kansje Jan burde endre navnet på denne tråden????? lol!
til hva da?
krangletråd lol!
eller trykkutløsertråd
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 17:23

Jan skrev:
Sten Rune skrev:
Hmmmm.... kansje Jan burde endre navnet på denne tråden????? lol!
til hva da?
krangletråd lol!
eller trykkutløsertråd

Eller FYR LØS, ORDET ER FRITT

eller DEN NORSKE KLAGEMUREN
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 19:39

Lady1

Du er inne på noe her.. Smile
Men seriøst.. Jeg synes vi burde ha en felles holdning om at slike torpedering av en tråd burde utløse trekk i stjerner..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 19:54

Hei

ikke mye å kommentere, men når en ser hva folk som i hvertfall ikke har skjønt hva saken dreier seg om, og som i tillegg er de som jobber innen personvern..... ja da bør hele personvern-saken sees på nytt..... her var det jo for det meste antakelser, og synsing og feil.... på åpent nett.... Jammen sa jeg personvern.....

Håper du finner et sted du kan trives......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 20:57

thor_egil skrev:
Lady1

Du er inne på noe her.. Smile
Men seriøst.. Jeg synes vi burde ha en felles holdning om at slike torpedering av en tråd burde utløse trekk i stjerner..

Thor Egil.

Hehe,mener du virkelig det.

Minner meg om "Nanny 911",hvor barna får stjerner på ei tavle,om de har vært snille,og må i "naughty corner" om de har vært slemme.

Hey,teacher,leave us kids alone !!!!!! kvalitet/pris - Page 9 928394 kvalitet/pris - Page 9 928394

Regner med at det var humoristisk ment !!! cheers cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:16

ARVE skrev:
thor_egil skrev:
Lady1

Du er inne på noe her.. Smile
Men seriøst.. Jeg synes vi burde ha en felles holdning om at slike torpedering av en tråd burde utløse trekk i stjerner..

Thor Egil.

Hehe,mener du virkelig det.

Minner meg om "Nanny 911",hvor barna får stjerner på ei tavle,om de har vært snille,og må i "naughty corner" om de har vært slemme.

Hey,teacher,leave us kids alone !!!!!! kvalitet/pris - Page 9 928394 kvalitet/pris - Page 9 928394

Regner med at det var humoristisk ment !!! cheers cheers



Ja da hadde ikke jeg hat noen stjerner hvis dette hadde blitt satt i kraft,

Gerd med minus 40 stjerner.

Men det hadde jeg kvalitet/pris - Page 9 904284 i så det så

lol! lol! lol! geek
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:17

Gerd.

Ta gjerne bilen min,vogna mi,kjerringa mi,men kødd f.... meg ikke med keisertittelen.Jeg har jo ikke noe liv utenom forumet,og ville umiddelbart ha knekt sammen fysisk og psykisk.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:19

Lady 1 skrev:
ARVE skrev:
thor_egil skrev:
Lady1

Du er inne på noe her.. Smile
Men seriøst.. Jeg synes vi burde ha en felles holdning om at slike torpedering av en tråd burde utløse trekk i stjerner..

Thor Egil.

Hehe,mener du virkelig det.

Minner meg om "Nanny 911",hvor barna får stjerner på ei tavle,om de har vært snille,og må i "naughty corner" om de har vært slemme.

Hey,teacher,leave us kids alone !!!!!! kvalitet/pris - Page 9 928394 kvalitet/pris - Page 9 928394

Regner med at det var humoristisk ment !!! cheers cheers



Ja da hadde ikke jeg hat noen stjerner hvis dette hadde blitt satt i kraft,

Gerd med minus 40 stjerner.

Men det hadde jeg kvalitet/pris - Page 9 904284 i så det så

lol! lol! lol! geek

Med minus i telleverket, da hadde vi fått slike i avataren.
kvalitet/pris - Page 9 1
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:20

ARVE skrev:
Gerd.

Ta gjerne bilen min,vogna mi,kjerringa mi,men kødd f.... meg ikke med keisertittelen.Jeg har jo ikke noe liv utenom forumet,og ville umiddelbart ha knekt sammen fysisk og psykisk.


Nå er ikke jeg lesbe da din kødd, og vogn tja, bilen ok

Så kjerringa di for du slite med i 20-40 år til
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:21

Johnny skrev:
Lady 1 skrev:
ARVE skrev:
thor_egil skrev:
Lady1

Du er inne på noe her.. Smile
Men seriøst.. Jeg synes vi burde ha en felles holdning om at slike torpedering av en tråd burde utløse trekk i stjerner..

Thor Egil.

Hehe,mener du virkelig det.

Minner meg om "Nanny 911",hvor barna får stjerner på ei tavle,om de har vært snille,og må i "naughty corner" om de har vært slemme.

Hey,teacher,leave us kids alone !!!!!! kvalitet/pris - Page 9 928394 kvalitet/pris - Page 9 928394

Regner med at det var humoristisk ment !!! cheers cheers



Ja da hadde ikke jeg hat noen stjerner hvis dette hadde blitt satt i kraft,

Gerd med minus 40 stjerner.

Men det hadde jeg kvalitet/pris - Page 9 904284 i så det så

lol! lol! lol! geek

Med minus i telleverket, da hadde vi fått slike i avataren.
kvalitet/pris - Page 9 1


Johnny

du hadde vel vært peppra ned lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:22

Arve

Ha ha....
Den var bra. Et utsøkt stykke ironi.... He he lol!

Men jo, jeg mente forsåvidt det med at man kan klå stjerner fra folk, dersom det er det eneste som hjelper, men i utgangspunktet mener jeg at man i et slikt forum bør kunne ha en forståelse for at tråder ikke skal torpederes.... slik vi nå sammen har gjort med denne....Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:23

Lady 1 skrev:
ARVE skrev:
Gerd.

Ta gjerne bilen min,vogna mi,kjerringa mi,men kødd f.... meg ikke med keisertittelen.Jeg har jo ikke noe liv utenom forumet,og ville umiddelbart ha knekt sammen fysisk og psykisk.


Nå er ikke jeg lesbe da din kødd, og vogn tja, bilen ok

Så kjerringa di for du slite med i 20-40 år til

Tji hi tror jaggu Ladi 1 er i slaget i dag.....
Til Toppen Go down
Sponsored content





kvalitet/pris - Page 9 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 9 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
kvalitet/pris
Til Toppen 
Side 9 av 10Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 Similar topics
-
» Platting, pris
» Pris på fukttest
» Kvalitet
» Kvalitet
» Kvalitet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KABE-
Gå Til: