numpsey.
Dette er en modell som kom i '04,og ser vel lik ut i dag og.
Vi hadde en '03,av samme fabrikat og betegnelse.
Så om han har fulgt servicene,og har garanti,så ville jeg fått det der utbedret.
På en campingvogn,så "lever" jo vegger og tak,og beveger seg litt både ved kjøring og ved fastligging.
På den Cabbyen vi hadde,en '98,555,kunne vi se at taket "reiste" flere mm. alt etter som det var varmt eller kaldt.Den ene timen kunne det mangle flere mm. mellom overskapet på kjøkkenet og taket,for så å bli så trangt mellom dem,noen timer senere,så overskapet lagde skrukker i takstuffingen.På de fleste vogner så ligger jo takplata løst i forhold til isoleringa,men ikke på Cabby.
Du kan gå inn i en Cabby fra noen år tilbake,og se små filtputer
som ligger som en buffer mellom innredning og innertaket.
I følge Pondus,så er dette problemet nå løst på et vis.Husker ikke akkurat hva han nevnte,da vi snakket om nettopp dette på NCC.
Ta en titt på din og.
Og angående denne Knausen her,så ville jeg ikke begynt med noen utbedringer selv, om jeg hadde garanti.Skulle man få et fuktproblem,er det ikke noe sjakktrekk å ha mekka og jukka selv oppå der.
Og hva har fabrikken brukt av tetningsmiddel ? Hvordan vil det påvirke tetningen om man dytter inn noe annet enn det fabrikken opprinnelig har brukt ? Tenker på hvordan forskjellige stoffer kan påvirke hverandre.Er ingen kjemiker,men tanken bare slo meg.
Når man er forsiktig med vaskemidler o.l.,burde man kanskje og tenke noen tanker rundt dette og,før man gyver løs med reparasjoner selv.