CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Tre køyer

Go down 
+9
Sten Rune
Kurt
Lars Egil
Remi
thor_egil
Ozler
Admin
Hege
9na
13 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 8:15

Vegard.

Sier du det ja ? Sikkert mange flinke folk,som gjør en god jobb der,men utad synes jeg det virker litt sirumpa.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 8:35

ARVE skrev:
Vegard.

Sier du det ja ? Sikkert mange flinke folk,som gjør en god jobb der,men utad synes jeg det virker litt sirumpa.

Arve

Helt klart...... sier ikke noe galt.... men jeg kom dit at jeg valgte det, jeg er jo ikke særlig camping og vogn-intressert heller..... Tre køyer - Page 3 36874 Tre køyer - Page 3 36874 Tre køyer - Page 3 36874

men bobilfolkets særbehov og ønsker med egne sentrums-nære oppstillingsplasser for de, er ikke min greie da...... stakar bobilgutta, som må labbe inn i byene.....

Nå blir det vel leven......Tre køyer - Page 3 928394 Tre køyer - Page 3 928394 Tre køyer - Page 3 928394 Tre køyer - Page 3 928394


Sist endret av Vegard den Lør 23 Aug 2008 - 8:40, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 8:37

Vegard.

Diplomatisk og rund i formuleringene.........,som vanlig.Hehe...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 8:39

ARVE skrev:
Vegard.

Diplomatisk og rund i formuleringene.........,som vanlig.Hehe...

Arve

traff jeg???????? sånn sett med pedagogiske og diplomatiske øyer????????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 8:41

Vegard.

Joda,ikke å misforstå.....,også som vanlig !!!!!!

Men nå får vi vel kjeft av enkelte for å ødelegge tråden her.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 8:43

Arve

visst pokker...... får legge oss i hver vår av de tre køyene da....... kan ta den øverste jeg........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 8:47

Vegard.

Bare du ikke ramler over meg så.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 8:49

ARVE skrev:
Vegard.

Bare du ikke ramler over meg så.

Arve

skjerp deg..... vi ligger da ikke i noe hobby......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 8:54

Vegard.

Nei,så jo åssen det gikk med han kompisen din som hekka seg gjennom sengene i sin Hobby.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 9:02

ARVE skrev:
Vegard.

Nei,så jo åssen det gikk med han kompisen din som hekka seg gjennom sengene i sin Hobby.

Arve

ja..... han glemmer det aldri...... ikke jeg heller...... du, så sint han var..... han dro rett hjem....... og uka etter var Bjølle'n hans kjøpt.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 9:05

Vegard.

Ok,så det ble Bjølle på'n ja ? Hva slags da ?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 9:12

ARVE skrev:
Vegard.

Ok,så det ble Bjølle på'n ja ? Hva slags da ?

De kjøpte da en ny 650M.... 01 mod...... de har den enda, og stortrives med den..... vi var tre par, som campa mye sammen, som kjøpte 650M det året..... de kjøpte ny, vi to andre, kjøpte hver vår ett år gamle..... våres var altså 2000 mod....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 9:16

Vegard.

Ok.Flotte vgner.Jeg har jo hatt to 680 M,som du vet.Mye av det samme som 650 M.På våre var jo kjøleskapet flyttet bort fra kjøkkenbenken,samtidig som de var større og med egen fryseboks.Men dette vet du jo selvsagt.

Var veldig glad i de to vognene der.'02 modellen hadde de gode gamle gassblussene,som så gammeldagse ut,men som var utrolig effektive.Særlig det største.Har aldri opplevd maken.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 9:26

ARVE skrev:
Vegard.

Ok.Flotte vgner.Jeg har jo hatt to 680 M,som du vet.Mye av det samme som 650 M.På våre var jo kjøleskapet flyttet bort fra kjøkkenbenken,samtidig som de var større og med egen fryseboks.Men dette vet du jo selvsagt.

Var veldig glad i de to vognene der.'02 modellen hadde de gode gamle gassblussene,som så gammeldagse ut,men som var utrolig effektive.Særlig det største.Har aldri opplevd maken.

Arve

kjøleskapet var flyta ja, og så var det et skap på andre siden, pluss tv-benken som var forskjellen....

mellom 2000 og 2001 var et overskap på bakveggen i soverommet forskjellen..... jeg ettermonterte dette skapet, så var det de gode gamle knottene, samt kjøleskapet som var forskjeller.... 01 hadde de runde messing-knottene
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 9:42

Vegard.

Stemmer bra ja.Har jo de guddommelige brosjyrene i nattbordsskuffen.Hehe,vokter dem som om de var av gull.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 9:50

ARVE skrev:
Vegard.

Stemmer bra ja.Har jo de guddommelige brosjyrene i nattbordsskuffen.Hehe,vokter dem som om de var av gull.

Arve

voksne MENN har bjølle-brosjyrer i nattbordet ja......
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 9:54

Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Stemmer bra ja.Har jo de guddommelige brosjyrene i nattbordsskuffen.Hehe,vokter dem som om de var av gull.

Arve

voksne MENN har bjølle-brosjyrer i nattbordet ja......

Hmmm..... scratch scratch

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Tre køyer - Page 3 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 10:01

Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Stemmer bra ja.Har jo de guddommelige brosjyrene i nattbordsskuffen.Hehe,vokter dem som om de var av gull.

Arve

voksne MENN har bjølle-brosjyrer i nattbordet ja......

Hmmm..... scratch scratch

Sten Rune

ja...... har ikke du det???? helt normalt det...... sjekka med Arve jeg, og han hadde og det..... to tilfelige menn, og begge har de samme bladene i nattbordet...... bjølle-brosjyrene.... da er det helt normalt
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 10:03

Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Stemmer bra ja.Har jo de guddommelige brosjyrene i nattbordsskuffen.Hehe,vokter dem som om de var av gull.

Arve

voksne MENN har bjølle-brosjyrer i nattbordet ja......

Hmmm..... scratch scratch

Sten Rune

ja...... har ikke du det???? helt normalt det...... sjekka med Arve jeg, og han hadde og det..... to tilfelige menn, og begge har de samme bladene i nattbordet...... bjølle-brosjyrene.... da er det helt normalt

Nei jeg har ikke det.... men 2 Dethleffs-brosjyrer og en fra Cabby.. he he

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Tre køyer - Page 3 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 11:19

Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Stemmer bra ja.Har jo de guddommelige brosjyrene i nattbordsskuffen.Hehe,vokter dem som om de var av gull.

Arve

voksne MENN har bjølle-brosjyrer i nattbordet ja......

Hmmm..... scratch scratch

Sten Rune

ja...... har ikke du det???? helt normalt det...... sjekka med Arve jeg, og han hadde og det..... to tilfelige menn, og begge har de samme bladene i nattbordet...... bjølle-brosjyrene.... da er det helt normalt

Vegard.

Ja,to helt normale menn,med bare sånn passe interesse for norske produkter fra Jømna. sunny sunny
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 13:55

"---- for jeg har min brud i min nattbordskuff..... . åh.. hei-falleri-hurra......" sitat fra Vazelinasang.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 14:05

Rune.

Ikke rart at du har plass til mange i den lille vogna di,om kjerringa får plass i skuffen din.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 14:13

ARVE skrev:
Rune.

Ikke rart at du har plass til mange i den lille vogna di,om kjerringa får plass i skuffen din.



Kommer an på skuffen det.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 14:14

Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Stemmer bra ja.Har jo de guddommelige brosjyrene i nattbordsskuffen.Hehe,vokter dem som om de var av gull.

Arve

voksne MENN har bjølle-brosjyrer i nattbordet ja......

Hmmm..... scratch scratch

Sten Rune

ja...... har ikke du det???? helt normalt det...... sjekka med Arve jeg, og han hadde og det..... to tilfelige menn, og begge har de samme bladene i nattbordet...... bjølle-brosjyrene.... da er det helt normalt

Nei jeg har ikke det.... men 2 Dethleffs-brosjyrer og en fra Cabby.. he he

Sten Rune

ja........ det ligger mye smuss-litteratur rundt i nattbordskuffene, som hos deg......Tre køyer - Page 3 36874 Tre køyer - Page 3 36874 Tre køyer - Page 3 36874 Tre køyer - Page 3 928394 Tre køyer - Page 3 928394 Tre køyer - Page 3 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 14:16

ARVE skrev:
Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Stemmer bra ja.Har jo de guddommelige brosjyrene i nattbordsskuffen.Hehe,vokter dem som om de var av gull.

Arve

voksne MENN har bjølle-brosjyrer i nattbordet ja......

Hmmm..... scratch scratch

Sten Rune

ja...... har ikke du det???? helt normalt det...... sjekka med Arve jeg, og han hadde og det..... to tilfelige menn, og begge har de samme bladene i nattbordet...... bjølle-brosjyrene.... da er det helt normalt

Vegard.

Ja,to helt normale menn,med bare sånn passe interesse for norske produkter fra Jømna. sunny sunny

Arve

stemmer..... to tilfeldige representanter blandt drøye 2 millioner menn her i landet.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 14:17

ARVE skrev:
Rune.

Ikke rart at du har plass til mange i den lille vogna di,om kjerringa får plass i skuffen din.

Ofte så kommer jo folk ut av skapet, ikke skuffen........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 14:26

Vegard.

Ja,bedre å skape seg,enn å skuffe........
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 14:34

Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Stemmer bra ja.Har jo de guddommelige brosjyrene i nattbordsskuffen.Hehe,vokter dem som om de var av gull.

Arve

voksne MENN har bjølle-brosjyrer i nattbordet ja......

Hmmm..... scratch scratch

Sten Rune

ja...... har ikke du det???? helt normalt det...... sjekka med Arve jeg, og han hadde og det..... to tilfelige menn, og begge har de samme bladene i nattbordet...... bjølle-brosjyrene.... da er det helt normalt

Nei jeg har ikke det.... men 2 Dethleffs-brosjyrer og en fra Cabby.. he he

Sten Rune

ja........ det ligger mye smuss-litteratur rundt i nattbordskuffene, som hos deg......Tre køyer - Page 3 36874 Tre køyer - Page 3 36874 Tre køyer - Page 3 36874 Tre køyer - Page 3 928394 Tre køyer - Page 3 928394 Tre køyer - Page 3 928394

Dethleffs og Cabby er ikke smuss!!!!!!

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Tre køyer - Page 3 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 14:44

ARVE skrev:
Vegard.

Ja,bedre å skape seg,enn å skuffe........

he-he...... lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 19:12

Hei

Siden jeg dreit meg ut vedr de målene i går, så har jeg målt på nytt...... det må ha vært en brett på tommestokken, eller noe annet jeg ikke så....

Høyden fra madrass til "tak" i hver etasje er 51 cm i Bjølle'n......
Til Toppen Go down
Hege
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Hege


Female
Antall Innlegg : 650
Age : 52
Localisation : Buskerud
Registration date : 15.07.2008

Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 19:15

Den unnskyldningen med bretten, bruker du den i andre sammenhenger også eller?

"synes du den er liten, neida, det er bare en brett på den ser du"



lol!
Til Toppen Go down
http://hege71.blogspot.com/
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 19:17

Hege skrev:
Den unnskyldningen med bretten, bruker du den i andre sammenhenger også eller?

"synes du den er liten, neida, det er bare en brett på den ser du"



lol!

king king lol!

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Tre køyer - Page 3 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 19:18

Hege skrev:
Den unnskyldningen med bretten, bruker du den i andre sammenhenger også eller?

"synes du den er liten, neida, det er bare en brett på den ser du"




lol!

Hege

lol! lol! lol!

her brettes det meste..... men enten har det vært en brett, eller så har jeg på en eller annen måte klart å stikke enden på tommestokken ned mellom madrassen og senge, uten at jeg la merke til det.... noe annen forklaring kan jeg ikke finne.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 19:20

Og Hege

når det gjelder størrelser ellers, så må jeg bare gjengi hva kona sier, for med litt kropp, er det ikke alt jeg ser selv lengre........
Til Toppen Go down
Hege
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Hege


Female
Antall Innlegg : 650
Age : 52
Localisation : Buskerud
Registration date : 15.07.2008

Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Aug 2008 - 19:52

Har`n fått overbygg altså, Vegard???? Rene spikerbua det jo *fnis*
Til Toppen Go down
http://hege71.blogspot.com/
Sponsored content





Tre køyer - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tre køyer   Tre køyer - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Tre køyer
Til Toppen 
Side 3 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Fra 2 til 3 køyer
» Forheng ved køyer
» Sikkerhetsnett i Hobby 650 KFU 3 køyer
» Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: