CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Er det sommer og ferie snart?

Go down 
+4
ziri
CGJ
Sten Rune
SweSA
8 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det sommer og ferie snart?   Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Okt 2008 - 22:46

CGJ skrev:
Vegard skrev:
CGJ skrev:
Vegard skrev:
CGJ skrev:
Du får nok ikke med deg Bjøllen den dagen du drar, så det er bare å slite den med helsa i mange, mange år!

Den kan jo stå rett utenfor muren der....... bare så den er i nærheten.....

lol! Må innrømme at det er syn jeg helst vil spare meg selv og alle mine med-hadelendinger for.... Kirkene er alt for fine til at selv en bjølle kan gjøre dem selskap...

CGJ

det vil jo bli et monumet fra hvert år-tusen, om den står der........ ville hatt den der kiosken sto.... litt mot sanner, fra det gamle kommunehuset.... Med draget mot Jømna......

Trur ikke det, asså.... Hadde det ikke vært bedre å parkert vogna på Sløvika, da????

Høhhhh..... er jo i Vestre det....... nei, vet du hva...... dit drar en ikke om en har respekt for seg selv.....
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det sommer og ferie snart?   Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Okt 2008 - 22:48

Altså, du får utsikta fra kirkegården, hva er da i vegen med å gi vogna utsikten over fjorden? Væstre er veldig fint det også.... Liker Grymyrkjerka, jeg....
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det sommer og ferie snart?   Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Okt 2008 - 22:50

Vegard skrev:
Camping-kai

ligger jo an til å ha kjøpt fem biler på ti år..... hjelper jo på omsetninga det......

Ja få avsetning på midlene pleier å gå greit.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det sommer og ferie snart?   Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Okt 2008 - 22:58

CGJ skrev:
Altså, du får utsikta fra kirkegården, hva er da i vegen med å gi vogna utsikten over fjorden? Væstre er veldig fint det også.... Liker Grymyrkjerka, jeg....

No-no...... ikke Vestre..... må speide ut over vigga-dalen....... dessuten er fjorden skummel borti der........ utsikta må være fra Oppdalen til søtsuppedalen.....
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det sommer og ferie snart?   Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Okt 2008 - 23:05

Vegard skrev:
CGJ skrev:
Altså, du får utsikta fra kirkegården, hva er da i vegen med å gi vogna utsikten over fjorden? Væstre er veldig fint det også.... Liker Grymyrkjerka, jeg....

No-no...... ikke Vestre..... må speide ut over vigga-dalen....... dessuten er fjorden skummel borti der........ utsikta må være fra Oppdalen til søtsuppedalen.....


Huff, du gir deg ikke du.... Tenk på at barna mine må da se en gammel, utslitt Bjølle hver gang de passerer Søstrene på Granavøllen...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det sommer og ferie snart?   Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Okt 2008 - 23:06

CGJ skrev:
Vegard skrev:
CGJ skrev:
Altså, du får utsikta fra kirkegården, hva er da i vegen med å gi vogna utsikten over fjorden? Væstre er veldig fint det også.... Liker Grymyrkjerka, jeg....

No-no...... ikke Vestre..... må speide ut over vigga-dalen....... dessuten er fjorden skummel borti der........ utsikta må være fra Oppdalen til søtsuppedalen.....


Huff, du gir deg ikke du.... Tenk på at barna mine må da se en gammel, utslitt Bjølle hver gang de passerer Søstrene på Granavøllen...

Carina

du ser ikke den om du står på siden mot gjestegiveriet, eller mot Sjo......
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det sommer og ferie snart?   Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Okt 2008 - 23:09

Vegard skrev:
CGJ skrev:
Vegard skrev:
CGJ skrev:
Altså, du får utsikta fra kirkegården, hva er da i vegen med å gi vogna utsikten over fjorden? Væstre er veldig fint det også.... Liker Grymyrkjerka, jeg....

No-no...... ikke Vestre..... må speide ut over vigga-dalen....... dessuten er fjorden skummel borti der........ utsikta må være fra Oppdalen til søtsuppedalen.....


Huff, du gir deg ikke du.... Tenk på at barna mine må da se en gammel, utslitt Bjølle hver gang de passerer Søstrene på Granavøllen...

Carina

du ser ikke den om du står på siden mot gjestegiveriet, eller mot Sjo......

Jammen, tenk om jeg får barnebarn og oldebarn som kanskje vil gifte seg i de flotte kirkene da.... Cool alien

Forslag: Bruke Bjøllen som kiste????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det sommer og ferie snart?   Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Okt 2008 - 23:14

CGJ skrev:
Vegard skrev:
CGJ skrev:
Vegard skrev:
CGJ skrev:
Altså, du får utsikta fra kirkegården, hva er da i vegen med å gi vogna utsikten over fjorden? Væstre er veldig fint det også.... Liker Grymyrkjerka, jeg....

No-no...... ikke Vestre..... må speide ut over vigga-dalen....... dessuten er fjorden skummel borti der........ utsikta må være fra Oppdalen til søtsuppedalen.....


Huff, du gir deg ikke du.... Tenk på at barna mine må da se en gammel, utslitt Bjølle hver gang de passerer Søstrene på Granavøllen...

Carina

du ser ikke den om du står på siden mot gjestegiveriet, eller mot Sjo......

Jammen, tenk om jeg får barnebarn og oldebarn som kanskje vil gifte seg i de flotte kirkene da.... Cool alien

Forslag: Bruke Bjøllen som kiste????

No-no...... de gir kollekten der....... det er plass til hele menigheten...... Er det sommer og ferie snart? - Page 2 36874 Er det sommer og ferie snart? - Page 2 36874 Er det sommer og ferie snart? - Page 2 36874
Til Toppen Go down
Sponsored content





Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det sommer og ferie snart?   Er det sommer og ferie snart? - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Er det sommer og ferie snart?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Tips til campingplass i Danmark ferie 2008
» Snart vinter. Hva med vogna nå???
» Snart Bjølseth eier
» Brukt Habby Landhouse til fast camping både vinter og sommer
» Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: