CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 service

Go down 
+6
Arnfinn
Johnny
Lene
Pondus
Jan
Sten Rune
10 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeOns 6 Jun 2007 - 12:51

raus mann med stort hjerte vøtt
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 9:44

numper'n

Lene har jo kjøpt seg en Cabby grandiosa. Hu sliter er ikke fornøyd med vanntrykket i den tror jeg. Har du hatt no problemer med vanntrykket i din vogn Question
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 9:55

ponnygutt

kan variere litt, men synes det er greit nok, ikke noe å irritere seg over hvertfall. men nå har ikke vi gutta dusjkabinett heller da, bare den dusjen på servantkranen. i den er det sprut til tusen. om blandebatteriet i dusjen til lene har for stor vanngjennomstrømming i forhold til pumpa, så blir det jo dårlig trykk . ikke sikkert at fabrikken har tenkt på det.- er jo et pionerprodukt for cabby den der.
og står en i dusjen og en annen tapper i kjøkkenkranen så synker trykket- ikke til å unngå.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 9:58

numpsey skrev:
ponnygutt

kan variere litt, men synes det er greit nok, ikke noe å irritere seg over hvertfall. men nå har ikke vi gutta dusjkabinett heller da, bare den dusjen på servantkranen. i den er det sprut til tusen. om blandebatteriet i dusjen til lene har for stor vanngjennomstrømming i forhold til pumpa, så blir det jo dårlig trykk . ikke sikkert at fabrikken har tenkt på det.- er jo et pionerprodukt for cabby den der.
og står en i dusjen og en annen tapper i kjøkkenkranen så synker trykket- ikke til å unngå.

Så du mener de åpner alle kraner på likt, og derav blir det dårlig trykk på vannet da muligens. Husker ikke om det er kun 12V på vannpumpa eg.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 9:59

jepp. pumpa klarer ikke å mate nok da sjø.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:02

numpsey skrev:
jepp. pumpa klarer ikke å mate nok da sjø.


OK......kjekt med en rørlegger i ny og ne lol!
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:04

Pondus skrev:
numpsey skrev:
ponnygutt

kan variere litt, men synes det er greit nok, ikke noe å irritere seg over hvertfall. men nå har ikke vi gutta dusjkabinett heller da, bare den dusjen på servantkranen. i den er det sprut til tusen. om blandebatteriet i dusjen til lene har for stor vanngjennomstrømming i forhold til pumpa, så blir det jo dårlig trykk . ikke sikkert at fabrikken har tenkt på det.- er jo et pionerprodukt for cabby den der.
og står en i dusjen og en annen tapper i kjøkkenkranen så synker trykket- ikke til å unngå.

Så du mener de åpner alle kraner på likt, og derav blir det dårlig trykk på vannet da muligens. Husker ikke om det er kun 12V på vannpumpa eg.

Nå har gubben skifta om på ledninan på pumpa.. har ikke fått skjekka trykket ennå, men han mente det var blitt bedre..
Her er det ikke snakk om dårlig trykk i dusjen, Det er dårlig trykk overalt.. Må nesten lure toalettpapiret ned i doen.. Der det er dårligst trykk, nesten ikke eksisterende.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:04

bare høggerlig
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:05

Lene skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
ponnygutt

kan variere litt, men synes det er greit nok, ikke noe å irritere seg over hvertfall. men nå har ikke vi gutta dusjkabinett heller da, bare den dusjen på servantkranen. i den er det sprut til tusen. om blandebatteriet i dusjen til lene har for stor vanngjennomstrømming i forhold til pumpa, så blir det jo dårlig trykk . ikke sikkert at fabrikken har tenkt på det.- er jo et pionerprodukt for cabby den der.
og står en i dusjen og en annen tapper i kjøkkenkranen så synker trykket- ikke til å unngå.

Så du mener de åpner alle kraner på likt, og derav blir det dårlig trykk på vannet da muligens. Husker ikke om det er kun 12V på vannpumpa eg.

Nå har gubben skifta om på ledninan på pumpa.. har ikke fått skjekka trykket ennå, men han mente det var blitt bedre..
Her er det ikke snakk om dårlig trykk i dusjen, Det er dårlig trykk overalt.. Må nesten lure toalettpapiret ned i doen.. Der det er dårligst trykk, nesten ikke eksisterende.

såpass ja. bråker pumpa fælt?
funker ikke ledningsbyttet så krev en ny omgående.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:07

Lene skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
ponnygutt

kan variere litt, men synes det er greit nok, ikke noe å irritere seg over hvertfall. men nå har ikke vi gutta dusjkabinett heller da, bare den dusjen på servantkranen. i den er det sprut til tusen. om blandebatteriet i dusjen til lene har for stor vanngjennomstrømming i forhold til pumpa, så blir det jo dårlig trykk . ikke sikkert at fabrikken har tenkt på det.- er jo et pionerprodukt for cabby den der.
og står en i dusjen og en annen tapper i kjøkkenkranen så synker trykket- ikke til å unngå.

Så du mener de åpner alle kraner på likt, og derav blir det dårlig trykk på vannet da muligens. Husker ikke om det er kun 12V på vannpumpa eg.

Nå har gubben skifta om på ledninan på pumpa.. har ikke fått skjekka trykket ennå, men han mente det var blitt bedre..
Her er det ikke snakk om dårlig trykk i dusjen, Det er dårlig trykk overalt.. Må nesten lure toalettpapiret ned i doen.. Der det er dårligst trykk, nesten ikke eksisterende.

Da høres det ut som at det er no galt ja.
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:12

numpsey skrev:
Lene skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
ponnygutt

kan variere litt, men synes det er greit nok, ikke noe å irritere seg over hvertfall. men nå har ikke vi gutta dusjkabinett heller da, bare den dusjen på servantkranen. i den er det sprut til tusen. om blandebatteriet i dusjen til lene har for stor vanngjennomstrømming i forhold til pumpa, så blir det jo dårlig trykk . ikke sikkert at fabrikken har tenkt på det.- er jo et pionerprodukt for cabby den der.
og står en i dusjen og en annen tapper i kjøkkenkranen så synker trykket- ikke til å unngå.

Så du mener de åpner alle kraner på likt, og derav blir det dårlig trykk på vannet da muligens. Husker ikke om det er kun 12V på vannpumpa eg.

Nå har gubben skifta om på ledninan på pumpa.. har ikke fått skjekka trykket ennå, men han mente det var blitt bedre..
Her er det ikke snakk om dårlig trykk i dusjen, Det er dårlig trykk overalt.. Må nesten lure toalettpapiret ned i doen.. Der det er dårligst trykk, nesten ikke eksisterende.

såpass ja. bråker pumpa fælt?
funker ikke ledningsbyttet så krev en ny omgående.

Vi syns den bråker mye mere enn hobbyen sin... Men vi hadde en "Bjølseth mann" inne i vogna å skjekka, han syns ikke den bråka.. så jeg vet ikke... Vi har ikke det store sammenlignings grunnlaget heller..
Gubben syns det ble bedre trykk men han hørtes ikke helt fornøyd ut.

Ingen problem å bytte, forhandleren har allerede snakka om å bytte hvis vi ikke er fornøyd..
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:13

Er det normalt at trykket blir svakere å svakere når man bruker vann? merka ikke noe til det i gamlevogna..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:14

lene

da gjør du det, så ser du om det er feil med den første med en gang- og slipper mer spekulering. hadde jeg gjort iallefall.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:15

Lene skrev:
Er det normalt at trykket blir svakere å svakere når man bruker vann? merka ikke noe til det i gamlevogna..

nei det er ikke normalt nei. høres ut som pumpa mister turtall.

bytt den!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:15

Pondus skrev:
Lene skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
ponnygutt

kan variere litt, men synes det er greit nok, ikke noe å irritere seg over hvertfall. men nå har ikke vi gutta dusjkabinett heller da, bare den dusjen på servantkranen. i den er det sprut til tusen. om blandebatteriet i dusjen til lene har for stor vanngjennomstrømming i forhold til pumpa, så blir det jo dårlig trykk . ikke sikkert at fabrikken har tenkt på det.- er jo et pionerprodukt for cabby den der.
og står en i dusjen og en annen tapper i kjøkkenkranen så synker trykket- ikke til å unngå.

Så du mener de åpner alle kraner på likt, og derav blir det dårlig trykk på vannet da muligens. Husker ikke om det er kun 12V på vannpumpa eg.

Nå har gubben skifta om på ledninan på pumpa.. har ikke fått skjekka trykket ennå, men han mente det var blitt bedre..
Her er det ikke snakk om dårlig trykk i dusjen, Det er dårlig trykk overalt.. Må nesten lure toalettpapiret ned i doen.. Der det er dårligst trykk, nesten ikke eksisterende.

Da høres det ut som at det er no galt ja.

Boyz.

Det jeg har opplevd på store vogner med disse billige senkepumpene,er at jo større vogna er,jo dårligere er trykket.Har hatt to Solifer 670 med kjipe pumper til 200,-.

Tok en evighet før den klarte å spytte ut noe wasser i kranene.

Skjalg,servicemannen på NOR CAMP sa at jeg kan få en trykkstyrt SHURFLO pumpe til Kaben,om jeg vil.Han bygger lett om til dette.Det gjelder selvsagt på CABBY og.Så LENE,si til forhandleren din at du vil ha SHURFLO pumpe med trykk og action.
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:18

ARVE skrev:
Pondus skrev:
Lene skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
ponnygutt

kan variere litt, men synes det er greit nok, ikke noe å irritere seg over hvertfall. men nå har ikke vi gutta dusjkabinett heller da, bare den dusjen på servantkranen. i den er det sprut til tusen. om blandebatteriet i dusjen til lene har for stor vanngjennomstrømming i forhold til pumpa, så blir det jo dårlig trykk . ikke sikkert at fabrikken har tenkt på det.- er jo et pionerprodukt for cabby den der.
og står en i dusjen og en annen tapper i kjøkkenkranen så synker trykket- ikke til å unngå.

Så du mener de åpner alle kraner på likt, og derav blir det dårlig trykk på vannet da muligens. Husker ikke om det er kun 12V på vannpumpa eg.

Nå har gubben skifta om på ledninan på pumpa.. har ikke fått skjekka trykket ennå, men han mente det var blitt bedre..
Her er det ikke snakk om dårlig trykk i dusjen, Det er dårlig trykk overalt.. Må nesten lure toalettpapiret ned i doen.. Der det er dårligst trykk, nesten ikke eksisterende.

Da høres det ut som at det er no galt ja.

Boyz.

Det jeg har opplevd på store vogner med disse billige senkepumpene,er at jo større vogna er,jo dårligere er trykket.Har hatt to Solifer 670 med kjipe pumper til 200,-.

Tok en evighet før den klarte å spytte ut noe wasser i kranene.

Skjalg,servicemannen på NOR CAMP sa at jeg kan få en trykkstyrt SHURFLO pumpe til Kaben,om jeg vil.Han bygger lett om til dette.Det gjelder selvsagt på CABBY og.Så LENE,si til forhandleren din at du vil ha SHURFLO pumpe med trykk og action.

Akkurat det skal jeg gjøre Very Happy så slipper jeg å iritere meg over dårlig trykk..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:19

arve

er shurflo trykkstyrt i vogna mi da- regner med at lene har det også!
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:21

numpsey skrev:
arve

er shurflo trykkstyrt i vogna mi da- regner med at lene har det også!

Det er det i min også ARVE, har nemlig sjekka. Senkepumpe...... det er KABE det service - Page 3 928394
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:26

Pondus

Du må da ikke skryte sånn av en vanntett cabby i signaturen din Shocked .. Det skal jo være en selfølge det service - Page 3 897742
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:31

Pondus skrev:
numpsey skrev:
arve

er shurflo trykkstyrt i vogna mi da- regner med at lene har det også!

Det er det i min også ARVE, har nemlig sjekka. Senkepumpe...... det er KABE det service - Page 3 928394

Mine herrer og Lene.

Oj da,er det SHURFLO ja ??? Da skjønner jeg ikke noe av det dårlige trykket til Lene.

Kanske det er TOREANDREFLO som pumper opp trykket der.Han er vel en flopp der og.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:37

Pondus skrev:
numpsey skrev:
arve

er shurflo trykkstyrt i vogna mi da- regner med at lene har det også!

Det er det i min også ARVE, har nemlig sjekka. Senkepumpe...... det er KABE det service - Page 3 928394

Pondus.

Kabe hadde SHURFLO i "hundre år" før,men svenskenes hang til å være gjerrige og å spare inn på slike detaljer,er kvalmende.

Jeg ble litt sjokka da jeg fant det ut.Hørte samtidig at på de TDL modelene som har badet i hele bredderetningen,så sprekker diss j... plastdippeduttene som holder veggen på plass,etter kjøreturen fra fabrikk til forhandler..De helv.. komponentene er flittig brukt i Kabe,og har vært noe dritt siden de kom på vogner for lenge siden.Noe mindre av dem på '07,men mer enn nok uansett.Få de bedritne greiene ut av vognene,og ut på søplefyllinga.

Dette hadde aldri skjedd på en Bjølseth,hvor sånn møkk ikke eksisterer.

Svarte......,at den fabrikken måtte gå konk da !!!!!!
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:37

ARVE skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
arve

er shurflo trykkstyrt i vogna mi da- regner med at lene har det også!

Det er det i min også ARVE, har nemlig sjekka. Senkepumpe...... det er KABE det service - Page 3 928394

Mine herrer og Lene.

Oj da,er det SHURFLO ja ??? Da skjønner jeg ikke noe av det dårlige trykket til Lene.

Kanske det er TOREANDREFLO som pumper opp trykket der.Han er vel en flopp der og.

Vi har da vel ikke noe SHURFLO scratch Må jo være noen her som ikke vet helt hva de snakker om, håper ikke det er meg afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:39

Lene.

Hva står det på pumpa di da ? Er den senket ned i vanntanken,eller sitter den ekstern,et annet sted ?
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:39

ARVE skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
arve

er shurflo trykkstyrt i vogna mi da- regner med at lene har det også!

Det er det i min også ARVE, har nemlig sjekka. Senkepumpe...... det er KABE det service - Page 3 928394

Pondus.

Kabe hadde SHURFLO i "hundre år" før,men svenskenes hang til å være gjerrige og å spare inn på slike detaljer,er kvalmende.

Jeg ble litt sjokka da jeg fant det ut.Hørte samtidig at på de TDL modelene som har badet i hele bredderetningen,så sprekker diss j... plastdippeduttene som holder veggen på plass,etter kjøreturen fra fabrikk til forhandler..De helv.. komponentene er flittig brukt i Kabe,og har vært noe dritt siden de kom på vogner for lenge siden.Noe mindre av dem på '07,men mer enn nok uansett.Få de bedritne greiene ut av vognene,og ut på søplefyllinga.

Dette hadde aldri skjedd på en Bjølseth,hvor sånn møkk ikke eksisterer.

Svarte......,at den fabrikken måtte gå konk da !!!!!!

Det var da svært Shocked lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:40

Lene.

Hehe,ikke bare dere nordpå som bruker kraftig språk.Liker å ta i litt innimellom.Myke menn med Palestina-skjerf og fotformsko er ikke mine idealer.
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:42

ARVE skrev:
Lene.

Hva står det på pumpa di da ? Er den senket ned i vanntanken,eller sitter den ekstern,et annet sted ?

Jeg har da vel ikke lest på pumpa, den ligger fint i vanntanken den..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:45

Lene.

SÅ LES DA !!!!!!! Om den ligger i tanken,er det en senkepumpejævel.
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:47

ARVE skrev:
Lene.

SÅ LES DA !!!!!!! Om den ligger i tanken,er det en senkepumpejævel.

ER DET NOE VITS I Å LESE PÅ SENKEPUMPEJÆVELN DA?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:49

Lene.

Litt lettere å skjønne hva problemet er om man vet hva slags "hårdvara" som gjemmer seg ned i det skumle avlukket.

Da kan jeg jo f.eks. hente frem info om pumpa,enten på nett eller via kjentfolk i bransjen.Er det noe billig crap de har putta nedi der,så vet vi jo hvorfor du ikke har max-trykk.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:50

hehe ta det med ro folkens den stakkars pumpa har vel ikke gjort noe galt den hehe
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:50

Okeida, skal løpe ut å lese...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 10:53

Morten t.

Hehe,jo det er jo nettopp det den har gjort.Om man har et elendig trykk på vannet,så er det ganske irriterende når man kjøper vogn til 400.000,-.Og som de gode samaritaner vi er her,så gir vi oss ikke før alle er fornøyde.
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 11:07

ARVE skrev:
Lene.

Litt lettere å skjønne hva problemet er om man vet hva slags "hårdvara" som gjemmer seg ned i det skumle avlukket.

Da kan jeg jo f.eks. hente frem info om pumpa,enten på nett eller via kjentfolk i bransjen.Er det noe billig crap de har putta nedi der,så vet vi jo hvorfor du ikke har max-trykk.

Trykket var helt supert Laughing Laughing Laughing Måtte ringe å høre med gubben hva han karve med. Det var nok jeg som hadde missfårstått han scratch
Da var det bare bytta om på + og minus.. Si meg er det fabrikken som gjør slikt?
Men takk for hjelpa alle mann Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 12:17

Lene.

På Cabby-fabrikken kan de spesifikt se hvilken montør som monterte din pumpe den dagen den havna i vogna.

På hver arbeidsstasjon må hver montør krysse av med navnet sitt på utført arbeid.

Har selv vært på fabrikken der på guidet tur.Artig å se.

Ellers så var det godt å høre at det funka nå.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitimeTor 7 Jun 2007 - 12:21

ARVE skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
arve

er shurflo trykkstyrt i vogna mi da- regner med at lene har det også!

Det er det i min også ARVE, har nemlig sjekka. Senkepumpe...... det er KABE det service - Page 3 928394

Pondus.

Kabe hadde SHURFLO i "hundre år" før,men svenskenes hang til å være gjerrige og å spare inn på slike detaljer,er kvalmende.


Arve

Skjønner ikke helt at du er så j.... forb.... på byttet fra Shurflo til Twinn punpen???

Twin pumpen har TO motorer og fungerer selv om en av motorene tar kvelden!!

Har ingen egne erfaringer med shurflo, men 1,4 bar og 19 liter / min. er vel ikke twin pumpen noe spesiell dårligere!! Selv drenerene er den også!

jkl
Til Toppen Go down
Sponsored content





service - Page 3 Empty
PosteTema: Re: service   service - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
service
Til Toppen 
Side 3 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Service på Friksjonskobling?
» Ekstra Lasteluke (Service luke)
» caravelair forhandler som gidder å yte service?
» Service på bobil i Danmark / Tyskeland
» Primus 2490 - Vejledning til service av elektronikken.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: CABBY-
Gå Til: