CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ekstra Lasteluke (Service luke)

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Ekstra Lasteluke (Service luke) Empty
PosteTema: Ekstra Lasteluke (Service luke)   Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_minitimeLør 12 Jun 2010 - 22:47

Når vi bestilte vår Polar vogn , bestilte vi en ekstra Laste luke for å komme til rommet under sengen fra utsiden av vogna.
Dette glemte selvfølgelig selgeren å videreformidle til fabrikken. Nå har jeg kontaktet Stjørdal Caravan for å få pris på ettermontering av dette.
Pris jeg får er på kr 3.500,- +.
Dette mener jeg er en noe stiv pris.
Har noen av dere forsøkt å montere slike luker ?
Hvilken type sag benyttes? går det an med stikksag?
Eller er dette en jobb for proffer ?
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Ekstra Lasteluke (Service luke) Empty
PosteTema: Re: Ekstra Lasteluke (Service luke)   Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_minitimeLør 12 Jun 2010 - 22:50

På ei ny vogn anbefaler jeg å la forhandler gjøre dette, med tanke på fuktgaranti osv. Mener jeg har hørt en pris på rundt
2 500.- for å lage luke. Det var på Hobby.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ekstra Lasteluke (Service luke) Empty
PosteTema: Re: Ekstra Lasteluke (Service luke)   Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_minitimeLør 12 Jun 2010 - 23:05

Luken koster mellom 800 - 1500 avhengig av størrelse og merkeog selvfølgelig hvor du kjøper den.

På en ny vogn ville jeg også la forhandleren montere.
Har du bestilt med luke (og det står i kontrakten) så er det vel også opplagt hvem som skal montere!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ekstra Lasteluke (Service luke) Empty
PosteTema: Re: Ekstra Lasteluke (Service luke)   Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010 - 10:03

André skrev:
På ei ny vogn anbefaler jeg å la forhandler gjøre dette, med tanke på fuktgaranti osv. Mener jeg har hørt en pris på rundt
2 500.- for å lage luke. Det var på Hobby.

Ja der har du et poeng. Tenkte ikke på garantier. Jeg får heller dra dit å prute på prisen da.
Takker Cool
Til Toppen Go down
binders

binders


Antall Innlegg : 12
Registration date : 25.11.2008

Ekstra Lasteluke (Service luke) Empty
PosteTema: Re: Ekstra Lasteluke (Service luke)   Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010 - 10:14

Du får si i fra hva den endelige prisen ble på da!
Ekstra Lasteluke (Service luke) 897742
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Ekstra Lasteluke (Service luke) Empty
PosteTema: Re: Ekstra Lasteluke (Service luke)   Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010 - 11:09

Men som jkl sier, hvis det står i kontrakten, så forhandle med forhandleren om dette. Sjekk om du allerede kan ha betalt for dette.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ekstra Lasteluke (Service luke) Empty
PosteTema: Re: Ekstra Lasteluke (Service luke)   Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010 - 21:28

Enkelt og geitt dette: Har du skrevet dette i kontrakten er det jo allerede betalt. Finnes det ikke noe i kontrakten er det du selv som må betale for jobben.

Det er jo du som signerer kontrakten, og sjekker du ikke hva du har skrevet under på kan du ikke klandre selger ihvertfall. Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_eek Men har Olsen og Co. glemt å bestille så får du ringe dem på mandag. Da har du jo en god sak, og egentlig ingen ting å forhandle om. Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ekstra Lasteluke (Service luke) Empty
PosteTema: Re: Ekstra Lasteluke (Service luke)   Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010 - 22:42

JanP skrev:
Enkelt og geitt dette: Har du skrevet dette i kontrakten er det jo allerede betalt. Finnes det ikke noe i kontrakten er det du selv som må betale for jobben.

Det er jo du som signerer kontrakten, og sjekker du ikke hva du har skrevet under på kan du ikke klandre selger ihvertfall. Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_eek Men har Olsen og Co. glemt å bestille så får du ringe dem på mandag. Da har du jo en god sak, og egentlig ingen ting å forhandle om. Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_evil

HeHe. Ingen ting er så sort/hvitt.
Når vi signerte kontrakten sommeren 2009 viste ingen av oss verken selger eller kjøper hvordan 2010 modellen ble seende ut. Shocked
Vi bestilte da vognen med det aller nødvendigste.
Etter vi kom hjem fra ferie etterbestilte jeg lasteluken pr e-post. @
Denne e-posten skrev jeg ikke ut.
Men så skjedde det som måtte skje. PC en tok kvelden og ingen sikkerhetskopi.
affraid affraid affraid
Men jeg stoler på at når jeg kontakter Olsen så finner vi en løsning på dette. Ekstra Lasteluke (Service luke) 105977
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ekstra Lasteluke (Service luke) Empty
PosteTema: Re: Ekstra Lasteluke (Service luke)   Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_minitimeMan 14 Jun 2010 - 7:42

Au au au. Er litt flere farger ute og går da. Spørs om du må belage deg på å akkedere da. Kanskje er gutta på Sveberg i godt lunne på en mandag? Du får sende kona, det pleier å være enklere da. Eller du kan låne min, hun gir seg ikke om hun mener hun har rett. Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_mad
Til Toppen Go down
Sponsored content





Ekstra Lasteluke (Service luke) Empty
PosteTema: Re: Ekstra Lasteluke (Service luke)   Ekstra Lasteluke (Service luke) Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Ekstra Lasteluke (Service luke)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fukt i Lasteluke
» Fukt ved lasteluke
» Hengsel til lasteluke
» Fukt i lasteluke og toalettluke
» Do luke

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: POLAR-
Gå Til: