CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hva bør en fast plass koste?

Go down 
+16
Janita
Jan
Sten Rune
Tasle
CGJ
Elisabeth
ziri
Turisten
ulla
Camping Kai
campist
hpk
Johnny
kbanto
Jan Ole
Kånå te Maen
20 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita


Antall Innlegg : 274
Age : 61
Localisation : Buskerud
Registration date : 17.10.2008

Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva bør en fast plass koste?   Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Icon_minitimeMan 9 Mar 2009 - 22:13

tor1 skrev:
lady 1 skrev:
Janita skrev:
Den ene av dere er fader meg verre enn den andre.
Jeg trodde faktisk det var den geografiske inndelingen vi snakket om, ikke hva "gud og hvermann" mener og synes for å være "morsomme" eller med bakgrunn i hvor de bor.
Dette blir for dumt av voksne folk!

Det er også dette som ødelegger de fleste trådene her.
Trådstarter stiller et sakelig spørsmål og alt ender opp i tull og rør fra ende til annen.

Synes det er helt utrolig at så mange av dere har et så stort behov for å markere dere på denne måten.

Og...ja da, jeg vet at jeg kan pelle meg ut av forumet, finne noe annet osv. Det er ting jeg vet veldig godt, så det trenger dere ikke å kommentere.



Janita

Ser på avataren din, passer bra den der til deg

lol! Understreker humøret ditt!!!

Ja du kjøyrar på du Lady 1 Nokon Lady er du såmen ikkje slik som du fær fram

Har du som mål å skremja folk frå forumet?
Eg støttar deg Janita
Lady1 er bare tragisk Hva bør en fast plass koste? - Page 3 715312 Hva bør en fast plass koste? - Page 3 715312 Hva bør en fast plass koste? - Page 3 715312 ho har ikkje bidratt med eit einaste seriøst innlegg Godt gjort med så mange innlegg Søket gav 257 treff kun med tull What a Face What a Face :face:Gratulerer så meget

Tusen takk for støtten tor 1 bounce
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva bør en fast plass koste?   Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Icon_minitimeMan 9 Mar 2009 - 22:16

Hot ler ler ler
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva bør en fast plass koste?   Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Icon_minitimeMan 9 Mar 2009 - 22:18

Skjønner ikke at du gidder å skrive sånt,men som sagt du må jo være intresert i vad Lady 1 skriver for du skriver 257treff,jeg søker aldrig på folks innlegg..
Uansett så skal man ikke være uvenner her det er et forum og kos prat om alt som har med camping å gjøre,og lidt tull så klart,du finner sikkert mye tull fra mig... ler ler ler ler
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva bør en fast plass koste?   Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Icon_minitimeMan 9 Mar 2009 - 22:28

lady 1 skrev:
Hot ler ler ler

affraid affraid affraid affraid Nå banker'n sikkert mine 3000 brilliante innlegg i hodet på meg snart!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva bør en fast plass koste?   Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Icon_minitimeMan 9 Mar 2009 - 22:30

Seriøset, er fornavnet ditt da ler
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva bør en fast plass koste?   Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Icon_minitimeMan 9 Mar 2009 - 22:31

Black Betty skrev:
lady 1 skrev:
Hot ler ler ler

affraid affraid affraid affraid Nå banker'n sikkert mine 3000 brilliante innlegg i hodet på meg snart!



ler ler ler ler ler ler ler Hot
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva bør en fast plass koste?   Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Icon_minitimeMan 9 Mar 2009 - 22:32

trenger ikke å bruke energi på å søke, det står under avatarbildet på samtlige hvor mange innlegg de har
noen videre diskusjon på om enkelte har rett til å være her, basert på seriøsiteten på innholdet i innleggene, vil bli stoppet
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva bør en fast plass koste?   Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Mar 2009 - 7:42

J.O. skrev:
ARVE skrev:
J.O. skrev:
ARVE skrev:
Lady 1 er lady nok for meg,og litt røff humor trengs på et forum med sytende bønder og fiskere fra østlandet !!! Hva bør en fast plass koste? - Page 3 36874 Hva bør en fast plass koste? - Page 3 928394

Stå på Gerd,uten humor og litt action er dette forumet dau som silda til J.O. Hva bør en fast plass koste? - Page 3 897742

Alternativet er NCC-forumet,hvor kun det faglige er satt i høysetet.Ikke noe galt med det,men den sosiale biten,med mye bla bla,som noen bare hater så inderlig,er en del av virkeligheten her inne.Sånn er det bare.

PS. Liker både bønder og fiskere jeg da !!!! Hva bør en fast plass koste? - Page 3 265129

Godt eksempel, men personlig har jeg aldri eid en eneste sild.
Når det er sagt må si at det er nettopp det du beskriver her, humoren og de kjappe replikkene, som er forumet, har alltid vert forumet og jeg forventer at det blir sånn i fremtiden også. jocolor jocolor

J.O.

Steike mann,kjenner du ikke åndverksloven,som sier at det er strengt forbudt å kødde med sitatene og forandre den opprinnelige teksten.Evil or Very Mad Evil or Very Mad Wink

hAR HATT LITT TRØBBEL MED TASTATURET hEr, beklager om det har satt deg i en kinkig situasjon.............

J.O.

Kinky situasjoner kan jo være litt spennende og da !! Hva bør en fast plass koste? - Page 3 928394 Hva bør en fast plass koste? - Page 3 897742
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva bør en fast plass koste?   Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Mar 2009 - 7:43

He he, sant nok.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Follofamilien




Antall Innlegg : 1
Registration date : 08.06.2009

Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Empty
PosteTema: ekeby camping   Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Icon_minitimeMan 8 Jun 2009 - 13:50

Hei fant siden til ekeby camping, men er det mulig å se om det er noen ledig sesongplass, evt må man ringe opp?
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva bør en fast plass koste?   Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Icon_minitimeMan 8 Jun 2009 - 20:38

Du må nok ringe tenker jeg..
Ligger selv i Sverige Årjæng,kjempe fin plass 43 vogner der
og en strand som er helt topp..
LYKKE TIL..
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva bør en fast plass koste?   Hva bør en fast plass koste? - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hva bør en fast plass koste?
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Fast plass
» Forhåndsbestilling av plass på campingplasser
» Hva bør man være obs på når man ser etter fast plass?
» Ledig fast plass i Trøndelag?
» Ønsker fast plass innen 1 times kjøring fra Bergen ved sjø..

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: