CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Platting - Knaus Royale 780 FKU m/3m Inaca Dunes telt

Go down 
2 posters
AvInnlegg
steinrk




Antall Innlegg : 1
Registration date : 12.04.2009

Platting - Knaus Royale 780 FKU m/3m Inaca Dunes telt Empty
PosteTema: Platting - Knaus Royale 780 FKU m/3m Inaca Dunes telt   Platting - Knaus Royale 780 FKU m/3m Inaca Dunes telt Icon_minitimeSøn 12 Apr 2009 - 22:39

Har akkurat skaffet oss en ny brukt 2007 model av overnevnte vogn Very Happy . Med denne følte det med et 3m Inaca telt.

Den store oppgaven nå, er å bygge plattingene til dette teltet.

Er det noen der ute med samme vogn og telt, som kan fortelle meg hvor stor plattingen skal være?
(Jada, jeg vet at løsningen er å sette opp teltet og så bygge plattingen, men jeg håpet at det var noen som allerede hadde gjort det Rolling Eyes )
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Platting - Knaus Royale 780 FKU m/3m Inaca Dunes telt Empty
PosteTema: Re: Platting - Knaus Royale 780 FKU m/3m Inaca Dunes telt   Platting - Knaus Royale 780 FKU m/3m Inaca Dunes telt Icon_minitimeSøn 12 Apr 2009 - 23:35

det står en slik på sommercampen vår, men der har de gjort det samme som meg, nemlig å bygge platten først, og sette teltet oppå der igjen
gir mye større fleksibilitet
og større fare for vann inn i teltet langs gulvet, som da er et problem som må løses på annen måte
Til Toppen Go down
 
Platting - Knaus Royale 780 FKU m/3m Inaca Dunes telt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Knaus 590 Royale UKB
» Knaus 680 royale
» Varme i Knaus 780 Royale
» Knaus Sudwind Royale 530 eller 550?
» Plastdeler til 2004 Knaus 560 Royale?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: