CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)

Go down 
+6
kjetil
Jan
Legacy
Johnny
Pondus
Lars Egil
10 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 11:00

Pondus.

Men nå skal det sies at jeg ikke så lett blir sjarmert av menn.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 12:13

ARVE skrev:
Pondus.

Men nå skal det sies at jeg ikke så lett blir sjarmert av menn.

Hææææ......... ække du det nåa....du har jo begyn å vanke sammen med Morten E og Bill....flere hæljer på rad til og med.....den måru lenger ut på landet med Johnsen

lol! lol! lol! lol!


Sist endret av den Man 29 Okt 2007 - 22:58, endret 3 ganger
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 12:44

Sten skrev:
Vi har ikke opplevd i noen av våre tre Solifervogner at gulvet føles kaldt når termostaten har "slått av" varmen, som det påstås lenger opp i tråden.
Dette kan vel ha en sammenheng med at Solifer har "markedets tykkeste isolasjon", som produsenten fremhever.

I tillegg fricamper vi mer enn å stå på steder med 220V strøm. Da har vi det fortsatt behagelig varmt i gulvet.
Etter en tur i marka eller skogen og Alden går på gass, er det deilig med varme i gulvet.
Solifervogner er muligens laget for folk med en mer "aktiv livsstil" enn "hyttekopiene" :-) ?

He he he....aner jeg en smule sarkasme her nå Sten.... lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 13:12

Pondus skrev:
ARVE skrev:
Pondus.

Men nå skal det sies at jeg ikke så lett blir sjarmert av menn.

Hææææ......... ække du det nåa....du har jo begyntå vanke sammen me Morten E og Bill du...flere hæljer på rad til og me..... den måru lenger ut på landet med johnsen...

lol! lol! lol! lol!

Pondus.

Joa,men de er jo ekstra kjekke og da.Koselige folk,som elsker camping og det sosiale rundt det å campe.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 13:21

ARVE skrev:
Pondus skrev:
ARVE skrev:
Pondus.

Men nå skal det sies at jeg ikke så lett blir sjarmert av menn.

Hææææ......... ække du det nåa....du har jo begyntå vanke sammen me Morten E og Bill du...flere hæljer på rad til og me..... den måru lenger ut på landet med johnsen...

lol! lol! lol! lol!

Pondus.

Joa,men de er jo ekstra kjekke og da.Koselige folk,som elsker camping og det sosiale rundt det å campe.

Tviler jeg ikke på et sekund...... Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 280457 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 280457 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 280457
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 13:32

Pondus.

De er jo tre par der opp med samme legning,og de føler seg godt mottatt,uten at noen skuler og peker.Trivelig plass er det og,og Morten og Bill har jo den kongeplassen lengst oppe,med fet utsikt.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 14:10

ARVE skrev:
Pondus.

De er jo tre par der opp med samme legning,og de føler seg godt mottatt,uten at noen skuler og peker.Trivelig plass er det og,og Morten og Bill har jo den kongeplassen lengst oppe,med fet utsikt.

Skuling og peking er forhåpentligvis historie i den sammenheng blant det brede lag av befolkningen, men i den norske STATSKJERKA holder'em på enda og stigmatiserer og trakaserer homofile......en stor skam for det norske samfunn spør du meg.....men det er det ingen som har gjort. Blir provosert av at skattepenga våre går til å lønne biskoper og den slags folk som står for slike holdninger. Ta fra dem lønna til de kommer på bedere tanker, eller skill kjærka fra staten så kjærka blir en frivillig organisasjon som må leve på almisser som alle andre frivillige organisasjoner...da blir'e en annen låt i orgelet da tenker......ehhh........ja det var kanskje sterke meninger det......ha meg tillgitt alle jeg tråkka på nå.....

Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 14:20

Pondus.

Åjj da,sterk kaffe i dag ??? Men enig !!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 14:40

Pondus skrev:
ARVE skrev:
Pondus.

De er jo tre par der opp med samme legning,og de føler seg godt mottatt,uten at noen skuler og peker.Trivelig plass er det og,og Morten og Bill har jo den kongeplassen lengst oppe,med fet utsikt.

Skuling og peking er forhåpentligvis historie i den sammenheng blant det brede lag av befolkningen, men i den norske STATSKJERKA holder'em på enda og stigmatiserer og trakaserer homofile......en stor skam for det norske samfunn spør du meg.....men det er det ingen som har gjort. Blir provosert av at skattepenga våre går til å lønne biskoper og den slags folk som står for slike holdninger. Ta fra dem lønna til de kommer på bedere tanker, eller skill kjærka fra staten så kjærka blir en frivillig organisasjon som må leve på almisser som alle andre frivillige organisasjoner...da blir'e en annen låt i orgelet da tenker......ehhh........ja det var kanskje sterke meninger det......ha meg tillgitt alle jeg tråkka på nå.....

Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312

Øøøøøøøøø Vannbåren varme eller el. i gulvet scratch scratch scratch scratch er det biskopene som trenger mer oppvarming scratch scratch scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 14:47

May-Britt.

Øyyy,ikke vær slem mot Pondus 'a !!!!
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 15:05

ARVE skrev:
May-Britt.

Øyyy,ikke vær slem mot Pondus 'a !!!!

Slapp billig unna her jeg da ARVE.....det var jeg som var litt streng mot biskopene først Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 ....men hva dette har med gulvvarme å gjøra......ja se det er en helt annen sak som May-Britt minner meg på her da......

Embarassed Embarassed Embarassed
Embarassed Embarassed Embarassed
Embarassed Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 15:06

ARVE skrev:
May-Britt.

Øyyy,ikke vær slem mot Pondus 'a !!!!

Arve

Konstruktiv kritikk skader ingen...........her er vi saklig vet du lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 15:10

Pondus skrev:
ARVE skrev:
May-Britt.

Øyyy,ikke vær slem mot Pondus 'a !!!!

Slapp billig unna her jeg da ARVE.....det var jeg som var litt streng mot biskopene først Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 715312 ....men hva dette har med gulvvarme å gjøra......ja se det er en helt annen sak som May-Britt minner meg på her da......

Embarassed Embarassed Embarassed
Embarassed Embarassed Embarassed
Embarassed Embarassed Embarassed

Pondus

Er HELT enig med deg i det du skrev om biskopene Razz - fatter ikke hvilket århundre de lever i bare........... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 15:13

Pondus.

Kan jo værra godt med gølvvarme i kjerka og.Ofte kalde steingølv,om jeg husker rett.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 19:09

ARVE skrev:
Pondus.

Kan jo værra godt med gølvvarme i kjerka og.Ofte kalde steingølv,om jeg husker rett.

Absolutt...hvis de får det like bra til som i CABBY.....

Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 105977 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 105977 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 105977 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 105977 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 105977 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 105977 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 105977
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 19:37

Pondus og Arve

Jeg er ikke noe nettpoliti, og gjør mine overtramp selv.... men jeg er vant til å si det jeg mener, noe jeg og nå vil gjøre...

Jeg føler rett og slett denne dialogen som har pågått her i dag, rett og slett ikke ligger innenfor å ha en "god etikette" på forumet....

Dette er ikke fra min side ment som noe vondt, eller som noe "hakkende", men som en opplysning om hvordan jeg, som for det første, ikke vet hvordan forhold dere to har til hverandre. Og hvordan jeg føler dette, som ikke har fulgt tråden, og bare kom hjem fra jobb og leser dette....

Mitt spørsmål til meg selv, blir: er det sånn jeg ønsker å bli håndtert, eller håndtere andre????

Jeg er tykkhudet, så bommer jeg i mine tanker her, så fyr løs..... Det er nemlig en mulighet for at jeg og misforstår noe....
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 19:58

Vegard skrev:
Pondus og Arve

Jeg er ikke noe nettpoliti, og gjør mine overtramp selv.... men jeg er vant til å si det jeg mener, noe jeg og nå vil gjøre...

Jeg føler rett og slett denne dialogen som har pågått her i dag, rett og slett ikke ligger innenfor å ha en "god etikette" på forumet....

Dette er ikke fra min side ment som noe vondt, eller som noe "hakkende", men som en opplysning om hvordan jeg, som for det første, ikke vet hvordan forhold dere to har til hverandre. Og hvordan jeg føler dette, som ikke har fulgt tråden, og bare kom hjem fra jobb og leser dette....

Mitt spørsmål til meg selv, blir: er det sånn jeg ønsker å bli håndtert, eller håndtere andre????

Jeg er tykkhudet, så bommer jeg i mine tanker her, så fyr løs..... Det er nemlig en mulighet for at jeg og misforstår noe....

Nå er det jo bare meg som er pålogget av de du omtaler Vegard, jeg kunne tenke meg at du er noe mer spesifik i hva du mener er overtramp i dialogen.......og om det er ille, så ta det på PM.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 20:09

Pondus

Jeg mener ikke å sitte her og kritisere, men ta for deg tråden fra side to, og les den som en utenforstående......

Jeg er sikker på du skjønner hva jeg tenker..... eller det finnes også en mulighet for at jeg er helt på jordet...

Jeg er ikke den rette til å formane noen jeg..... men så kan både du og jeg, og alle andre, prøve å se om noe er til ettertanke.... kansje finner du ut at: nei, Vegard bommer totalt her, og er helt på jordet..... og det er greit, om det er sånn....

Jeg bare reagerte litt, og sa dette.....
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 20:18

Vegard

For all del, ytringsfrihet er et gode vi europeere tar for gitt, så det er vel helt greit at du mener noe om hva det måtte være. Begrepet ''God etikette'' er et vidtfavnende begrep, og det er vel ikke like enkelt for alle å se hvor grensen for god etikette går.

Hvis du mener hele dialogen er et overtramp, eller om det er noen spesielle innlegg du sikter til, så hadde det vært enklere å unnskylde/ bortforklare/ fordømme hvis du forstår hva jeg mener.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 20:28

Pondus

Å unnskylde/ bortforklare/ fordømme, er ting jeg egentlig vil vokte meg vel for..... Jeg er ikke det spor bedre enn noen andre, og vil slettes ikke bli oppfattet som en som sitter på min høye, hvite hest, og hiver ut kritikk, eller fordømmelser....

Jeg prøver bare å være ærlig, åpen, og har ufattelig stor tro på frihet under ansvar.....

Nå er det ikke meg som styrer friheten her inne, men vi forvalter den alle sammen her....

Ser ikke du hva som jeg kan ha reagert på, så er det sikkert meg som skyter skive-bom, og i såfall beklager jeg..... men Det jeg skrev, er min reaksjon, og følelse.....
Til Toppen Go down
Admin
Admin
Admin
Admin


Male
Antall Innlegg : 431
Registration date : 08.03.2007

Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 21:10

Sitat fra Caravanforum sine enkle regler:

1. GOD OPPFØRSEL OG RESPEKT FOR ANDRE BRUKERES GRENSER!


2. TRÅD/PRAT MED RASSISTISK/ TRAKKASERENDE INNHOLD VIL BLI SLETTET!


3. BILDER SOM POSTES PÅ FORUM BØR HA MAX STØRRELSE PÅ 600 X 600 PIXLER. ( noen brukere har mindre oppløsning en andre, og vil da slippe å scrolle seg igjennom breddeformat ) ( PS! Ta opphavsretten til andres fotografier på alvor. Link til andremanns foto, ikke post dem her uten tillatelse! )

4. HUMØR/HUMOR/TULL/SAKLIGHET...SKAL VÆRE UNDER FRI PRAT/GENERELL PRATETRÅD.

5. DERSOM MAN IKKE RESPEKTERER DISSE ENKLE REGLER, MÅ ADMIN SE SEG NØDT TIL Å STRAMME INN MER!
Til Toppen Go down
http://www.caravanforum.no
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 21:41

Tror ikke man må overeagere her nå,Dette er jo en diskusjon mellom to likeverdige.
På samme måte som eg og Vegard hadde eg ganske lang diskusjon her om dagen.
En slik diskusjon hadde eg aldri tatt med hvem som helst for å si det sånn.
Men når eg føler man er likeverdige,synes eg det er greit å ha heftige diskusjoner......Og kun da!!
Dette var nå min mening......igjen Surprised)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 21:46

Harald

Her er jeg ikke enig......for det er person sjikane her og det drev ikke du og vegard med.........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 21:48

May-Britt skrev:
Harald

Her er jeg ikke enig......for det er person sjikane her og det drev ikke du og vegard med.........
Må lese en gang til......Føler at det går i denne sjargongen eg.......men må lese en gang til.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 23:30

Vegard.

som du ser jeg skriver her,så er Pondus og jeg gode venner,og har hatt endel med hverandre å gjøre utenom forumet.To friskuser,som liker hverandre godt.Så alt dette er bare vennskapelig mobbing mellom to som triives godt i lag.skal tenke over dine ord her.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Okt 2007 - 23:44

May-Britt skrev:
Harald

Her er jeg ikke enig......for det er person sjikane her og det drev ikke du og vegard med.........

May-Britt.

Så du ikke PM'en min,pluss at jeg her forklarte at dette var bare uskyldig moro før i dag.Jeg har t.o.m. snakka med Pondus i tlf. i dag,og som vanlig når vi snakkes,er det latter og moro.Vi er voksne karer som ikke har noe behov for å slenge dritt på et caravanforum.Humoren er forskjellig,og i min del av Norge,er dette en vanlig måte å uttrykke seg på mellom kompiser.Om noen misforstod det,selv etter at jeg har forklart tydelig at dette ikke var alvor,beklager jeg,og skal tenke godt over mine nærmeste innlegg,og hvordan jeg formulerer meg.
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitimeTir 30 Okt 2007 - 9:06

Ufda har jeg gått glip av noe..
Nåja har jo sett noe,men klikker mig ut
det blir for mye for en nybegynder,
orker ikke å lese de hvite,de de går igjen og og igjen osvvvvvvv
for slitsomt når det ikke er noe konkret dere prater om som spørsmål..
Noen spørsmål fra nybegynder glemmer dere å hjelpe med,men
jeg kan ikke svare for jeg er selv nybegynder i campinglivet ellers så
hadde jeg svart..
Liker forumet men for mye (((kaffe prat))) Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 897742 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 897742 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 897742
men lidt morro må vi ha...((kos dere det er koldt idag -2 her fyre godt på ovnen Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 897742 Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 897742

PS..SOM VANLIG SKREV JEG PÅ FEJL SIDE SKAL PRØVE IKKE Å GJØRE
DET IGJEN santa santa
Til Toppen Go down
Sponsored content





Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)   Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?) - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Vannbåren varme eller el i gulvet (dørken?)
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Vannbåren varme i isocamp
» Vannbåren gulvvarme i Tec
» Elektrisk gulvvarme kontra vannbåren gulvvarme - synspunkter
» Varme på 12v
» Gulvet har gitt etter på Hobby 720 Ukfe 2011

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: