CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren

Go down 
+5
Harald
Jan Ole
Truls
Thomas
campist
9 posters
AvInnlegg
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeOns 21 Okt 2009 - 19:31

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Hegna0089

Noen ganger er det ålreit. Og straks er det ordentlig vinter igjen!
Vintercamping er grovt undervurdert. Som stillecamp uten kjøring er det - etter min mening bedre enn fast sommercamp.
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeOns 21 Okt 2009 - 20:44

Ååå... ser frem til snø nå altså Smile Ser nydelig ut SmileSmile
Til Toppen Go down
Truls
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Truls


Male
Antall Innlegg : 314
Age : 55
Localisation : Florø. Vogna er plassert på Gloppen Camping, Sandane
Registration date : 15.10.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeOns 21 Okt 2009 - 23:20

campist skrev:
Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Hegna0089

Noen ganger er det ålreit. Og straks er det ordentlig vinter igjen!
Vintercamping er grovt undervurdert. Som stillecamp uten kjøring er det - etter min mening bedre enn fast sommercamp.

Jeg er helt enig med deg. Sommercamp er ok, men vintercamping er helt konge !

På vår campingplass er det hypersosialt om sommeren. Ungene forsvinner ut om morgenen og dukker ikke opp igjen før om kvelden. På vinteren er det stille og rolig. Da får vi mye bedre tid til hverandre. Sommer og vintercamp er vidt forskjellig. Liker kanskje vinteren best, men ville ikke vært sommeren foruten... sunny
Til Toppen Go down
http://www.campingdagboka.com
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009 - 17:26

Hei Truls

Hørte fra Tom RS at du satt rett bak meg på Gardermoen i helgen. Hadde jeg visst at du var deg ( Smile ) så skulle jeg ha vekslet to ord med deg...
I flg fyrverkeriet fra Trondheim hadde du jo så kult navn Smile
Til Toppen Go down
Truls
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Truls


Male
Antall Innlegg : 314
Age : 55
Localisation : Florø. Vogna er plassert på Gloppen Camping, Sandane
Registration date : 15.10.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009 - 22:43

Thomas skrev:
Hei Truls

Hørte fra Tom RS at du satt rett bak meg på Gardermoen i helgen. Hadde jeg visst at du var deg ( Smile ) så skulle jeg ha vekslet to ord med deg...
I flg fyrverkeriet fra Trondheim hadde du jo så kult navn Smile

Hei Thomas

Ja, jeg satt visst rett bak deg, og det fikk jeg vite på slutten, i siste pausen før vi måtte dra. Vi måtte dra i pausen etter NCCForsikring. Det hadde jo vært artig å snakket med deg. Jeg fikk snakket alt for lite med Tom RS, så det må vi ta igjen.

Hun fra Trondheim var mildt sagt et fyrverkeri. Jeg tipper hun sovnet tidlig i går kveld. Very Happy

Vi har hatt en kjempehelg. Vi var litt spent på hvordan det ville bli. Vi kjente tross alt bare lederen fra Sogn & Fjordane når vi kom. Men caravanister er sosiale folk, så det gikk seg til.

Jeg gleder meg til å jobbe videre for NCC. Jeg prøver jo å få Jan Ole inn i dette, men det er ikke enkelt Mad Det spørs om ikke jeg bør få litt drahjelp fra deg og Tom RS, der. Laughing Laughing
Til Toppen Go down
http://www.campingdagboka.com
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009 - 22:45

Pøh. Er medlem jeg så det så.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Truls
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Truls


Male
Antall Innlegg : 314
Age : 55
Localisation : Florø. Vogna er plassert på Gloppen Camping, Sandane
Registration date : 15.10.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeMan 26 Okt 2009 - 0:05

Jan Ole skrev:
Pøh. Er medlem jeg så det så.

Jeg vet jo, det da... Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren 388844 Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren 388844
Men, du mener jo alltid ett eller annet om så mangt, så det hadde vært greit å fått deg med i styret affraid affraid Du vart skræmt no, ja?
Til Toppen Go down
http://www.campingdagboka.com
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeMan 26 Okt 2009 - 6:20

Livredd Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_eek

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeMan 26 Okt 2009 - 19:05

He he.. Kan bli interessant dette ja Smile
Trenger vel ikke å snakke høyt om dette forumet vs NCC kanskje Smile Tror ikke NCC er så glade i dette forumet..
Dette var mitt første lederseminar i NCC og må si jeg ble positivt overrasket. Vi var vel blant de som dro snittalderen kraftig ned, for å si det pent Smile Men det skjer jo mye positivt fra sentralt hold da. Tror nok Christian kan takkes for mye av dette. De vil nok på sikt klare å drepe mange av mytene rundt NCC. Det er ikke som det en gang var, heldigvis!

Og ang Tone Fonn, tror hun er av de som er konstant høye på et eller annet. Smile
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeMan 26 Okt 2009 - 19:20

Thomas skrev:
He he.. Kan bli interessant dette ja Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_smile
Trenger vel ikke å snakke høyt om dette forumet vs NCC kanskje Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_smile Tror ikke NCC er så glade i dette forumet..
Dette var mitt første lederseminar i NCC og må si jeg ble positivt overrasket. Vi var vel blant de som dro snittalderen kraftig ned, for å si det pent Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_smile Men det skjer jo mye positivt fra sentralt hold da. Tror nok Christian kan takkes for mye av dette. De vil nok på sikt klare å drepe mange av mytene rundt NCC. Det er ikke som det en gang var, heldigvis!

Og ang Tone Fonn, tror hun er av de som er konstant høye på et eller annet. Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_smile
Stå på Thomas, dette er som å drive organisasjonsarbeid, alltid noen som er negative men det blir oppveid av alt positivt så det må du heve deg langt over for å beholde lysten til å jobbe for felles glede, legg deg dette på minnet Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_cheers Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_cheers
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeMan 26 Okt 2009 - 19:31

Nå ble jeg rørt Harald Smile Neida, men det er sant som du sier; alltid noen som finner frem det negative så snart det er snakk om litt ubetalt arbeide. Men skitt au. Får holde på så lenge det er morro! Nå skjer det såpass mye positivt i NCC at vi begynner å se resultater av f.eks "krangelen" om bobiler og vekter. Det kommer en løsning på mye av problemene rundt dette. ye annet også etterhvert og da er det jo gøy da Smile
Til Toppen Go down
Truls
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Truls


Male
Antall Innlegg : 314
Age : 55
Localisation : Florø. Vogna er plassert på Gloppen Camping, Sandane
Registration date : 15.10.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeMan 26 Okt 2009 - 22:18

Thomas skrev:
He he.. Kan bli interessant dette ja Smile
Trenger vel ikke å snakke høyt om dette forumet vs NCC kanskje Smile Tror ikke NCC er så glade i dette forumet..
Dette var mitt første lederseminar i NCC og må si jeg ble positivt overrasket. Vi var vel blant de som dro snittalderen kraftig ned, for å si det pent Smile Men det skjer jo mye positivt fra sentralt hold da. Tror nok Christian kan takkes for mye av dette. De vil nok på sikt klare å drepe mange av mytene rundt NCC. Det er ikke som det en gang var, heldigvis!

Og ang Tone Fonn, tror hun er av de som er konstant høye på et eller annet. Smile

Det kan godt være at NCC ikke er så glad i dette forumet, men jeg "går" der jeg måtte ønske å gå Smile Dette var også mitt første lederseminar. Jeg synes det var overraskende bra.
Det med snittalderen har du mye rett i Smile Gjentatte tilbakemeldinger i løpet av helgen, viser at de setter pris på oss "unge", og det synes jeg er flott. Det var som pokker at vi ikke møttes på lørdagen Sad

De gjør veldig mye bra, og Christian er en veldig god mann for NCC.
Han er ihvertfall mannen som kan knuse mytene rundt NCC, også får vi hjelpe til så godt vi kan ! Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren 388844 Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren 388844

Tone var vel og grei. Men, stakkars ektemann da. Han rekker nok ikke å få sagt så mye. lol!
Til Toppen Go down
http://www.campingdagboka.com
Truls
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Truls


Male
Antall Innlegg : 314
Age : 55
Localisation : Florø. Vogna er plassert på Gloppen Camping, Sandane
Registration date : 15.10.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeMan 26 Okt 2009 - 22:19

Jan Ole skrev:
Livredd Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_eek

Pingle ! albino Skal sørge for at valgkomiteen kontakter deg, jeg Smile Du har mye å bidra med i NCC !
Til Toppen Go down
http://www.campingdagboka.com
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeMan 26 Okt 2009 - 22:33

Jeg har fått nytt telefonnummer og mailadresse.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeMan 26 Okt 2009 - 22:34

Jan Ole skrev:
Jeg har fått nytt telefonnummer og mailadresse.
Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Lol Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Lol

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Caravan
Til Toppen Go down
Truls
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Truls


Male
Antall Innlegg : 314
Age : 55
Localisation : Florø. Vogna er plassert på Gloppen Camping, Sandane
Registration date : 15.10.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 16:03

Jan Ole skrev:
Jeg har fått nytt telefonnummer og mailadresse.

Tulling ! Laughing Jeg skal fortelle dem at du er en sånn "wanna be camper" Embarassed , og at de finner deg hjemme, for i vogna er du nesten aldri Very Happy

Vi drar innover i helga. Gjør du?
Til Toppen Go down
http://www.campingdagboka.com
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 16:11

Ikke sikker på om jeg vil fortelle deg det.
Drar sikkert ikke lenger enn på jobb tenker jeg. Men, en kan jo alltids håpe, har ikke vakt i alle fall.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 16:20

Jan Ole skrev:
Jeg har fått nytt telefonnummer og mailadresse.
Var det jan.ole at caravan.norwegianforum.net du ville ha?
lol!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 17:08

Kona mener nok det ja......

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 21:54

Truls

Fikk flere tilbakemeldinger på at de var fornøyde med litt yngre ja Smile Flott det. Christian er nok rett mann på rett plass tror jeg, mtp organisasjonens behov for endring.
Ang Tone.. ikke mer å si Smile
Vi får nok muligheten til å snakkes ved en annen anledning!!

Tror jeg har sagt det før, men jeg liker hjemmesiden din meget godt! Veldig informativ og omfattende! Har lest en god del der.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 22:31

Jan Ole skrev:
Kona mener nok det ja......
har gitt beskjed til kona mi om at her må jeg bare prioritere hva som er viktig
1. ungene
2. forum
3. jobb
4. kona
steike så hissig hu blei da lol!
Til Toppen Go down
Truls
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Truls


Male
Antall Innlegg : 314
Age : 55
Localisation : Florø. Vogna er plassert på Gloppen Camping, Sandane
Registration date : 15.10.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 22:32

ArneO skrev:
Jan Ole skrev:
Jeg har fått nytt telefonnummer og mailadresse.
Var det jan.ole at caravan.norwegianforum.net du ville ha?
lol!

Han kan gjerne få den adressen, for ifølge antall innlegg så virker det som at han jobber her lol! lol!
Til Toppen Go down
http://www.campingdagboka.com
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 22:34

Mrsmt.....

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Truls
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Truls


Male
Antall Innlegg : 314
Age : 55
Localisation : Florø. Vogna er plassert på Gloppen Camping, Sandane
Registration date : 15.10.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 22:39

Thomas skrev:
Truls

Tror jeg har sagt det før, men jeg liker hjemmesiden din meget godt! Veldig informativ og omfattende! Har lest en god del der.

Takker og bukker for det, Thomas. Jeg har bare vært betalende medlem i NCC, og aldri hatt noen kontakt med dem,
helt til de oppdaget campingdagboka, også vet du jo hvordan resten gikk affraid
Til Toppen Go down
http://www.campingdagboka.com
Truls
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Truls


Male
Antall Innlegg : 314
Age : 55
Localisation : Florø. Vogna er plassert på Gloppen Camping, Sandane
Registration date : 15.10.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 22:41

Jan Ole skrev:
Mrsmt.....

Det hadde jo vært gøy om dere kom innover i helga, da. Jeg må jo innrømme det.
Til Toppen Go down
http://www.campingdagboka.com
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 22:44

Jan skrev:
Jan Ole skrev:
Kona mener nok det ja......
har gitt beskjed til kona mi om at her må jeg bare prioritere hva som er viktig
1. ungene
2. forum
3. jobb
4. kona
steike så hissig hu blei da lol!
Alt i livet handler om prioriteringer.... hva var det hun hisset seg opp over da? Hvordan det faktisk blir prioritert vs hvordan hun ønsker det skal bli prioritert? Very Happy
Til Toppen Go down
Truls
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Truls


Male
Antall Innlegg : 314
Age : 55
Localisation : Florø. Vogna er plassert på Gloppen Camping, Sandane
Registration date : 15.10.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 22:45

Tror forresten at denne tråden skled litt ut... Sorry Campist Crying or Very sad
Til Toppen Go down
http://www.campingdagboka.com
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 22:48

Vintercamping er konge! Om jeg måtte velge...så hadde jeg valgt kun vinter.

Back on track Very Happy
Til Toppen Go down
Truls
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Truls


Male
Antall Innlegg : 314
Age : 55
Localisation : Florø. Vogna er plassert på Gloppen Camping, Sandane
Registration date : 15.10.2007

Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 22:58

Lars Egil skrev:
Vintercamping er konge! Om jeg måtte velge...så hadde jeg valgt kun vinter.

Back on track Very Happy
Enig med deg, på begge punkter. Men, på vinteren ser jeg jo nesten ikke Jan-Ole... Ikke derfor jeg liker vintercamping best, altså Smile Back on track Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.campingdagboka.com
Sponsored content





Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Empty
PosteTema: Re: Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren   Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Myteknekker - Gleden ved camping om vinteren
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Camping Citta di Milano og Camping Spiaggia ved Como
» Kjøring på vinteren!?
» Vinteren er reddet :)
» Bo i campingvogn om vinteren - strømforbruk?
» Bruke toalett om vinteren

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: