CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Gassgrill og utvendig gassuttak

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Gassgrill og utvendig gassuttak Empty
PosteTema: Gassgrill og utvendig gassuttak   Gassgrill og utvendig gassuttak Icon_minitimeFre 7 Mai 2010 - 14:41

På min Polar vogn er det montert en utvendig gass uttak.
Hvor lang slange kan jeg benytte fra uttaket og til grillen?
En bør vell ikke benytte Grillen inne i forteltet(brannfare).
Og er det noen som har en grill å anbefale for å ha med på tur?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Gassgrill og utvendig gassuttak Empty
PosteTema: Re: Gassgrill og utvendig gassuttak   Gassgrill og utvendig gassuttak Icon_minitimeFre 7 Mai 2010 - 16:17

Reglene sier vel 75 cm eller en liten 1 meter kanskje.

Jeg har 8 meter og det fungerer perfekt sammen med en Weber Q 120.
Fordelen med Weberen er at den får plass i gasskassen, den varmer veldig jevn, mye tilbehør.... rett og slett veldig fornøyd med den!
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Gassgrill og utvendig gassuttak Empty
PosteTema: Re: Gassgrill og utvendig gassuttak   Gassgrill og utvendig gassuttak Icon_minitimeFre 7 Mai 2010 - 16:26

Jeg ville ikke grillet i forteltet.

Jeg har med en Weber Q200 på tur. Den funker fint, kanskje litt tung om du må tenke vekt og litt stor om du må tenke plass. Støpejern rist og ordentlig lokk er knall synes jeg. Har stativ og trekk med og grillen ligger i original bag og da lukter det ikke masse grill i vogna eller bilen under transport.

Gassgrill og utvendig gassuttak 77924042560-A_large
Til Toppen Go down
hugor

hugor


Antall Innlegg : 18
Localisation : Harstad
Registration date : 19.01.2008

Gassgrill og utvendig gassuttak Empty
PosteTema: Re: Gassgrill og utvendig gassuttak   Gassgrill og utvendig gassuttak Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010 - 22:10

ArneO skrev:
Jeg ville ikke grillet i forteltet.

Jeg har med en Weber Q200 på tur. Den funker fint, kanskje litt tung om du må tenke vekt og litt stor om du må tenke plass. Støpejern rist og ordentlig lokk er knall synes jeg. Har stativ og trekk med og grillen ligger i original bag og da lukter det ikke masse grill i vogna eller bilen under transport.

Gassgrill og utvendig gassuttak 77924042560-A_large

Hvor får jeg tak i den slangen som skal være i fra vogna til grillen. Hva heter disse koblingene. Har kjøpt meg en Carri chef grill fra Kama, men får jo ikke grille uten slange.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Gassgrill og utvendig gassuttak Empty
PosteTema: Re: Gassgrill og utvendig gassuttak   Gassgrill og utvendig gassuttak Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010 - 22:51

Tess har alt du trenger!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Gassgrill og utvendig gassuttak Empty
PosteTema: Re: Gassgrill og utvendig gassuttak   Gassgrill og utvendig gassuttak Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Gassgrill og utvendig gassuttak
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tips til gassgrill;)
» Cramer gassgrill
» Gassuttak til grill, hva heter koblinga/nippelen?
» Hvilke regler gjelder for eksterne gassuttak, slanger?
» utvendig belysning.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Utstyr-
Gå Til: