CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Interiør

Go down 
+2
Admin
Jan
6 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AvInnlegg
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Mar 2007 - 23:47

Vegard skrev:
M.T

Må bare si en ting, jeg har jekka den bilen snart like langt som jeg har kjørt den.... er så lei av 2WD med denne jobben... Jeg må jo fram når alle andre kan være inne....

Vegard
min erfaring er at du må ut også når andre må være inne grunnet dårligvær Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Mar 2007 - 23:56

når jeg ser ut og samenligner så er det grått grått grått over det hele her oppe med unntak av en uke i vinter hvor vi hadde 5 cm med snø!


eller vent litt det var noe lys på himmelen her for leden, det var det dere mente med blå himmel je nå skjønte jeg det !!!

Morten

det er ikke det at jeg er værsyk neida neida!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 6:03

jrh

så har bruken og blitt endret... Før, dvs da vi kjøpte den jeg har nå, forskynte vi en by... Nå forskyner vi to fylker med strøm!!! da er både nett og terreng også blitt et helt annet... og da kombiner med det du sier, så har vi årsaken til denne utstrakte jekkingen


Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 7:49

Vegard du jekker over hele fylket Question er det poker det er snakk om lol!

Morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 8:52

Morten.

Vegard har faktisk Norges beste pokerspiller som nabo,så om han lærer noen triks,så kan det jo hende at han får bytta ut denne veteranvogna si snart.Er jo fryktelig gammal,denne 790'en hans nå.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 9:54

ARVE

har vært litt forsiktig med den slags komentarer til Vegard for vogna mi var en 03 modell og enda eldre!
men men ting forandrer seg jo he he! bare vent om en ukes tid så skal han få høre hvor flotte og markedsledende Hobby 2007 modellene er blitt med dippe dupper, blå lys og fancy stoff inni he he!


Morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 10:00

Morten.

Bare å mobbe'n.Alt som ikke har med Moderatorer å gjøre,preller av den barskingen der.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 15:34

Morten t

He-he.... Ingen poker her..... aller nærmeste nabo her, er jo han andreas høyvold ( som ble omtalt i gårsdagens VG), som spillte inn 5,5 mill i tyskland for et par dager siden.... han er så god, mitt poker-talent lider av komlekser....

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 15:40

Very Happy Vegard
sånne folk er det viktig å holde seg unna i fylla, så en ikke begynner å skal lære han noen poker triks lol!

det kan bli dyrt ja Exclamation

men ellers var det svinaktig god spilling det er helt sikkert
oi der kom jetg inn på mat igjen he he

Morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 16:11

Morten t

God må han da være han naboen her.... han nærmer seg jo å ha vunnet 10 mill på dette, på tre-fire mnd....

Nå spiller han på heltid....

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 16:18

Very Happy hadde jeg greid å tjene så mye penger på poker hadde jeg og gjort det til et helt tids prosjekt, men tviler på at jeg hadde hatt nerver og ikke minst talent til å komme s langt Laughing

Morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 17:02

Morten t.

En kollega på jobben dreit seg ut,og ødela et forhold med nettpoker.

Måtte låne penger for å komme seg på beina igjen.

Selv har jeg aldri vært fascinert av poker og pengeautomater o.l.

Har brukt nok penger på 30 biler og 17 campingvogner.Puh,for en dust.

Arve.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 17:03

Arve
30 biler bare, høh amatør.
men du har jo noen vogner da og det hjelper jo en hel del på statistikken
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 17:05

jrh.

Nja,det var jo konebiler det da.Og så kommer mine ......

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 17:07

king ARVE

er ikke helt sikker på hvor mange biler jeg har hatt men skal få min andre vogn til uka cheers

før det pleide vi å leie vogn i Grimstad, når vi skulle på hunde utstilling før i tida!!

Morten
ps når i allhverden får jeg en stjerne til Question
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 17:11

Morten T

stjerna.... var det ikke 150.... du er for stille....

men antall biler er ikke så mye her... har vel hatt 10 stk... og har nå den fjerde vogna....

Arve bytter jo vogn når dassen er full..... jeg tømmer den jeg.... det er billigere..

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 17:14

lol! Vegard

han må knipe godt igjen da hvis han greide å drøye 3 måneder på en tømming lol!

Morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 17:15

No Vegard

er jeg for stille har jo babblet i vei i hele dag he he

Morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 17:16

Morten t

Tror han har hard mage, siden han har sånn munn-diarè.... Og da tar det furt noe tid å få noe i dassen...

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 17:33

lol! Du Vegard du Vegard lol!

ja det er vel noe som heter at hvis dritten ikke kommer ut der den skal så, kommer det ut i andre enden lol!

Men ikke si det til han derre camping king at jeg ghar sagt det he he!


neida det kommer litt fornuftig ut av han inni mellom og Very Happy

Morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 17:37

Morten t

He-he..... Arve er fin han!!!! altså ikke sånn reint fysisk, men som type... Mye gøy med han!!

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 18:23

Very Happy Vegard ja han virker som en artig type he he Exclamation

morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 18:34

Morten t

Har hatt han på tlf, bla i dag... alltid noe å le av da... Jeg må bare få truffet den store "lover-boy'en" fra Vål'enga en gang... Jeg er jo fra litt nord for der han vintercamper, men jeg er lite flink til å reise oppover...

Foreldrene mine er hyttemennesker, og bruker hytta mi på Beitostølen i hvertall like mye som jeg bruker vogna... derved sitter vi på hvert vårt fjell i fritiden, og sender SMS...

Litt flaut, men det er fire år siden jeg var oppom hytta... men høvdingen er en god hytte-fut, så han tar seg av det der... de er jo AFP-pensjonister, og koser seg veldig på den hytta.

Når de blir for gamle til å bruke den, så selger jeg... vil heller ha vogn jeg!!

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 18:44

Vegard

er helt enig! trives utrolig godt med vogn livet, om jeg står fast eller reiser rundt alltid kjekt, eneste minuset er at jeg skulle hatt mere fri så jeg kunne reist enda mere!!!

men akkurat nå er jeg vogn løs Sad Sad Sad No

de var og hentet den gammle, nå nettop Exclamation

nå er det bare å vente til Tirsdag på den nye, snakket med forhandleren i dag og han har tatt den inn for klargjøring så den skal være klar da cheers

vente er det verste jeg vet!

men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves

Morten
Til Toppen Go down
Admin
Admin
Admin
Admin


Male
Antall Innlegg : 431
Registration date : 08.03.2007

Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 19:01

Generell Pratetråd ligger et annet sted Wink

Ikke for å være streng....

Bare prøver å holde et system Smile


admin
Til Toppen Go down
http://www.caravanforum.no
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 19:04

Admin

helt topp at du minner oss på dette... Forumet er jo så bra at jeg blir helt revet med...

Men denne tråden har jo tema interiør...

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:06

Morten og Vegard.

Takker for pene ord.Interiøret mitt ble glad nå.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:10

Arve

Et lite minus. Og det er den grønne junkeren som er på det bildet av vogna og forteltet dit. Sånne liker jeg ikke....hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:13

Bubbe

Men den har et pent INTERIØR.(ref tråden)

Det bildet er faktisk ganske fint i fullformat.Er tatt med stativ,og et minutts lukkertid for å få frem det naturlige vintermørket.
Men dette får Fred og jeg snakke mer om.Du kan mer mer om Pampers enn om foto.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:16

Very Happy når vi snakker om interiør, noe av det jeg ser de har forandret på er: håndtak på skaper, de som var i gamle vogna var limt, og jeg har limt alle skikelig på nytt igjen,
nå er de skrudd med gjennom gående skruer,
do døra har fått et skikkelig dørhåndtak endelig"!!

de små ubrukelige hyllene under skapene i salongen er vekk.
skap til å fast montere tv`n (som kan snus inn til sove delen) før var det en benke plate hvor vi satt tv`n ned på, og vi måtte legge tv`n en trygg plass før vi skulle kjøre, det skal det bli greit å slippe!!!

De plast dingsene som holdt spottene i hjørnene er byttet ut i små lampetter istedet, håper det er bedre!!

nå kommer jeg ikke på noe mere i farten Very Happy
men disse tingene har irritert meg ganske masse på gammle vogna!


Morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:21

Morten t.

Og det var jo sånne ting Moderator ikke likte at jeg nevnte på NCC.Så jo i alle år at Hobby hadde løse håndtak og at ting så slitent ut etter et par dager på utstilling,mens andre vogner ikke gjorde det.

Håper at dette er bedre nå,og jeg så ikke noe sånt på '07 modellene på siste utstillinga.Ingen ting hadde jo vært bedre enn at man slapp slike irritasjoner.Selv om Hobby er billig,så skal man jo jobbe fryktelig mange timer for å betale den uansett.

Som Vegard alltid sier og:de er jo så flotte på interiør,så bruk heller litt penger på å forbedre ting,enn å utstyre dem med,hm jeg tør ikke å si mer jeg.Hehe

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:28

ARVE skrev:
Bubbe

Men den har et pent INTERIØR.(ref tråden)

Det bildet er faktisk ganske fint i fullformat.Er tatt med stativ,og et minutts lukkertid for å få frem det naturlige vintermørket.
Men dette får Fred og jeg snakke mer om.Du kan mer mer om Pampers enn om foto.

Arve.

Tenker på et av de bildene du sendte meg... det med Mercen og vogna.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:29

Arve

Kan faktisk mer om Pampers en om foto....hehe.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:31

Bubbe.

Hender jeg tar noen DRITTbilder.Særlig av INTERIØR.LOL

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:35

ARVE skrev:
Bubbe.

Hender jeg tar noen DRITTbilder.Særlig av INTERIØR.LOL

Arve.


lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Interiør - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Interiør
Til Toppen 
Side 2 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» INTERIØR

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: