CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bag til fortelt

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Bag til fortelt Empty
PosteTema: Bag til fortelt   Bag til fortelt Icon_minitimeFre 17 Aug 2007 - 11:59

Forteltet vårt ( egentlig et solseil, med side og frontvegger, samt skillevegg ) kommer jo bare i den posen som er sydd av " forsterket pressenning ". Ettersom disse posene er bare sorgen, kunne jeg tenkt meg en skikkelig forteltsbag, som jeg har til vinterteltet.

Hva koster noe sånt ? Er det store kvalitetsforskjeller ? Bør jeg heller bruke en hockey eller annen bag ? Hva oppbevarer egentlig folk teltet sitt inne i ? ( ettersom vi har to småtasser, er det det som regel far alene som bretter teltet. Dermed er det ikke alltid like - ehem "strømlinjeformet "lagt sammen, for å si det mildt...

Forslag, råd og tips mottas.

Legacy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bag til fortelt Empty
PosteTema: Re: Bag til fortelt   Bag til fortelt Icon_minitimeFre 17 Aug 2007 - 12:10

Legacy.

Hør med Isabella i Norge om du får kjøpt en løs bag med håndtak,som fulgte med vårt nye Isabella Commodore-telt.Ser j.. solid ut,og er hendig,med håndtak.

Evnt. vet kanskje forhandlerne det.Har aldri kjøpt noe sånt uten om,selv.

Det du burde være nøye med når du legger sammen teltet,uten om at det skal være tørt selvsagt,er å være snill mot vinduene,og ikke brette dem mer enn nødvendig.

Vi oppbevarer alltid teltene i orginalsekkene.Stangposene får ofte juling,og ryker nederst,har jeg erfaring med.Disse kan jo ofte syes.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bag til fortelt Empty
PosteTema: Re: Bag til fortelt   Bag til fortelt Icon_minitimeFre 17 Aug 2007 - 16:50

Tror teltbagene koster rundt 200-300 kr. Sjekk på www.isabella.no
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Bag til fortelt Empty
PosteTema: Re: Bag til fortelt   Bag til fortelt Icon_minitimeLør 25 Aug 2007 - 21:56

Vår ett år gamle isabella telt-bag revnet som smør i en søm. Leverte den bare på askjems og fikk ny uten at de blunket en gang. Sånn skal det være! Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bag til fortelt Empty
PosteTema: Re: Bag til fortelt   Bag til fortelt Icon_minitimeMan 27 Aug 2007 - 6:45

Vi pakka ned forteltet i går,og jeg må si at jeg satte pris på denne Isabella bagen.Meget lett å få teltet nedi,og man slapp den "pølsestappinga" som man ofte kan oppleve med de tradisjonelle posene.Meget bra !!!

Men samtidig en trist dag.Æsj,var da ikke lenge siden vi satte opp dette teltet !!!!!! Hvor ble det av denne sommeren da ???????
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bag til fortelt Empty
PosteTema: Re: Bag til fortelt   Bag til fortelt Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bag til fortelt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fortelt
» fortelt
» Slå opp fortelt! :(
» Erfaring med fortelt.dk?
» Impregnering av fortelt ???

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: