CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 gass/narkosealarm

Go down 
2 posters
AvInnlegg
uskedal1
CAMPER
CAMPER



Male
Antall Innlegg : 40
Localisation : Haugesund/Uskedal
Registration date : 20.05.2010

gass/narkosealarm Empty
PosteTema: gass/narkosealarm   gass/narkosealarm Icon_minitimeSøn 12 Des 2010 - 19:38

Har tenkt å kjøpe en gass alarm. Noen som har noen anbefallinger å komme med? Kan man få de kombinert med narkose alarm?

Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

gass/narkosealarm Empty
PosteTema: Re: gass/narkosealarm   gass/narkosealarm Icon_minitimeSøn 12 Des 2010 - 19:42

NX5 er vel det som går utenpå de andre både i funksjon, kombinasjonsmuligheter og pris, tror jeg. Står en del om den i noen tråder fra før.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




gass/narkosealarm Empty
PosteTema: Re: gass/narkosealarm   gass/narkosealarm Icon_minitimeSøn 12 Des 2010 - 22:17

Om du synes det er noe stiv pris med med NX5 så finnes det alarmer som kan detektere både narkose og propan, du må da plassere dene ene høyt og den andre (propan) ved gulvet. Skal se om jeg finne hvem av de jeg leste om.

Om jeg ikke er helt på jordet nå så er det vel kullos, narkose og propan som du må gardere deg mot.

Om du bare skal ha enkle detektorer sjekk ut om du vil ha batteri eller ha de koblet på 12V batteriet. Jeg har begge deler, propandetektor via 12V og kullos på 9V batteri om jeg ikke husker feil.

Clas Ohlson har et bra utvalg, og legg på noen få kroner så får du et batteri som varer inntil 10 år også.
Til Toppen Go down
Sponsored content





gass/narkosealarm Empty
PosteTema: Re: gass/narkosealarm   gass/narkosealarm Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
gass/narkosealarm
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Gass!
» Komposittflasker til gass
» Gass vs strøm
» Gass stekeovn
» Kjøleskap på gass

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: BOBIL :: BOBILPRAT-
Gå Til: