CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kvalitet Solifer

Go down 
+21
Nordland
ulven
Camelot
Redneck
Permafrost
Camping Kai
John Martin
Tommy
Hansen
Fjellcamping
Tasle
Svein Tore
DagV
Sten Rune
Jan Ole
Pondus
Jan
Ronny
Legacy
Lars Egil
Johnny
25 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next
AvInnlegg
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeLør 23 Feb 2008 - 10:48

Vegard viser i inlegget over, med all tydelighet hva jeg mener.

Du KUNNE valgt å klippe vekk den delen av teksten du IKKE svarer på.
Si ifra om du trenger hjelp, så skal jeg forklare ytterligere.
Om situasjonen er at du driter i det jeg skrev, var det greit å få tilbakemelding om det også.

Legacy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeLør 23 Feb 2008 - 10:50

Legacy skrev:
Vegard viser i inlegget over, med all tydelighet hva jeg mener.

Du KUNNE valgt å klippe vekk den delen av teksten du IKKE svarer på.
Si ifra om du trenger hjelp, så skal jeg forklare ytterligere.
Om situasjonen er at du driter i det jeg skrev, var det greit å få tilbakemelding om det også.

Legacy

Legacy

det går kansje på mere hvor lenge jeg gidder å dille med ett innlegg, men det er ikke lange tråder av sitering her.
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeLør 23 Feb 2008 - 10:53

Jeg tar til etterretning at bla.a Vegard totalt mangler nettetikette og god forumfolkeskikk.

Legacy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeLør 23 Feb 2008 - 11:49

Legacy skrev:
Jeg tar til etterretning at bla.a Vegard totalt mangler nettetikette og god forumfolkeskikk.

Legacy

Dersom nettetikette og god forumfolkeskikk er å føye seg etter dine ønsker her, så kan det godt være mulig....

men jeg har selv lite sans for endeløse tråder med sitater........ men om en siterer et helt innlegg som jeg har gjort i de siste trådene her, ser jeg faktisk ikke det gale i....
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeLør 23 Feb 2008 - 13:36

Vegard skrev:
Dersom nettetikette og god forumfolkeskikk er å føye seg etter dine ønsker her, så kan det godt være mulig.

Nettetikette eller forumetikette dreier seg ingeting om hva jeg mener.

Omtrent som om i hvilken grad det er greit å starte en motorsag i et byggefelt kl.0700 på en søndag.

Reglene som omhandler dette, er i hovedsak det vi omtaler som god gammeldags folkeskikk. ( ja, jeg veit at politivedtektene også har noe synspunkter på dette...)

Legacy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeLør 23 Feb 2008 - 18:34

.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeLør 23 Feb 2008 - 18:44

Legacy skrev:
Noen som veit hva det koster å trekke om salongen på en vogn ? Sovedelen er det jo ikke så nøye med, siden man likevel har det oppredd i den enden..

Legacy

Hei

Jeg har egenhendig trukket om salongen på gammelvogna vår. Det var en enkel sak og en trenger ikke å kunne annet enn å håndtere ei symanskin og sy en bein søm. Men du må ha skikkelig møbelstoff.

Jeg tok ei og ei pute i gangen. Hektet ut knappene og sprettet forsiktig opp sømmene. Så strøyk jeg alle tøybitene og klippet nye biter med de gamle som mønster. Jeg brukte om igjen det stoffet som ligger underst mot benken ( var sånn antiskli stoff hos oss) og glidelåsene.

Jeg sydde det sammen slik det gamle putetrekket var, men med nye soffbiter. Knappene tredde jeg nytt stoff utenpå og sydde det fast og trakk knappene på igjen..... Det var en grei jobb og ble helt strøkent.......selv svingene i rundsitten ble helt fine......

Og jeg er på ingen måte noe ekspert med symaskina ......bare så det er sagt. Og å sy nye gardiner så det passer til er jo og en grei jobb. Da blir plutselig vogna akkurat som du vil ha den.......... og en kan kjøpe den vogna en ønsker planløsningen i og beregne litt sying......så er vogna som en vil ha den.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeLør 23 Feb 2008 - 18:47

Hei

jeg skal nok innrømme at jeg i blant har syntes bruken av sitater har gått over alle støvelskaft her, og min mening er at når det sånne sitat-tråder, med ti-femten sitater i hvert innlegg, så føler jeg nok at det gjør at annet enn å samle sammenheng......

når en da kommer inn og leser, føler jeg det jo som en står å spinner på samme sted, uten å komme noen vei....

men om en siterer noen innlegg, syntes jeg er helt greit...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeLør 23 Feb 2008 - 18:50

Legacy skrev:
Vegard skrev:
Dersom nettetikette og god forumfolkeskikk er å føye seg etter dine ønsker her, så kan det godt være mulig.

Nettetikette eller forumetikette dreier seg ingeting om hva jeg mener.

Omtrent som om i hvilken grad det er greit å starte en motorsag i et byggefelt kl.0700 på en søndag.

Reglene som omhandler dette, er i hovedsak det vi omtaler som god gammeldags folkeskikk. ( ja, jeg veit at politivedtektene også har noe synspunkter på dette...)

Legacy

Legacy

akkurat om jeg fyrer opp motorsaga kl 07.00 eller tre om natta, bekymrer meg lite i jobbsammenheng......må en, så må en..... men privat gjør jeg jo ikke det.....
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 11:41

da er mandagen her, og vi er tilbake til å leite etter en passende Solifer... Rolling Eyes

Det andre greiene ble det iallefall ikkenoe av...

Legacy
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 11:57

Noen som kjenner disse ?[url]
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12372189&sid=7cabh64wo427191&pos=22&tot=150[/url]Hva heter denne løsningen ? Klarer ikke helt se for meg hvordan den res opp, blir det en stor " seng " underst med to køyer over ? Er det denne Solifer kalte LK den gangen `?

Kvalitet Solifer - Page 8 89_-1148462461

Prisen, 85000kr, var det neppe noe å si på, om vogna er bra / fin..
Det grufulle mønsteret på putene må det da gå an å få byttet ut ?

Legacy
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 20:06

Legacy skrev:
Noen som kjenner disse ?[url]
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12372189&sid=7cabh64wo427191&pos=22&tot=150[/url]Hva heter denne løsningen ? Klarer ikke helt se for meg hvordan den res opp, blir det en stor " seng " underst med to køyer over ? Er det denne Solifer kalte LK den gangen `?

Kvalitet Solifer - Page 8 89_-1148462461

Prisen, 85000kr, var det neppe noe å si på, om vogna er bra / fin..
Det grufulle mønsteret på putene må det da gå an å få byttet ut ?

Legacy
nei tror ikke dette er en LK men er ikke sikker.
har sett samme løsning i ei 94 modell bjølle 640 og der ble alt seng
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 20:14

Er usikker på om du klarer å lage en hel seng i hele bakvogna, men det er ikke umulig.
Med bordet nedslått og en plate mellom putene i sitteren til høyre har du i hvert fall to "enkle" senger med ei kort ei i midten.

På vår tidligere 6101 var det hele benker i vognas lengderetning, og ved å slå ned bordet og legge i ei ekstra plate fikk vi ei stoor seng.

Hvis ks leser dette regner jeg med at han har mer kunnskap, og muligens noen tips.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 20:32

Legacy
Detter er en LK.
Jeg ville tatt ut bordet og laget en hel sengbunn i feks finer, og putene ville jeg erstattet med en skikkelig madrass.
helt grei pris, løp og kjøp hvis tetthetskontroll er ok!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 11:10

Legacy.

Hadde en lignende løsning på en Solifer 670 en gang.Vet ikke om du vil ha permanent soverom der,eller beholde fleksibiliteten ved å ha et oppholdsrom/lekerom for ungene der.

Er meget praktisk om flere unger skal spille kort,sitte med pc'en e.l.

Man har på et vis,to stuer i den vogna.Men da må man gidde å bedde opp og ned.Er jo fort gjort da,spør du meg.
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 12:26

ja, og så kan man jo velge. Bedde opp når været eller sesonen innbyr til innekos, og blåse i det når man likevel skal være ute.

Vi får se. Dukket opp etpar ganske fine 670 Finlandiaer, det er vel strengt tatt en vogn jeg har sikla på i åresvis.
Må finne ut om jeg kan trekke en sånn...

Legacy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 12:29

Legacy.

ER ikke så ille tunge de 670'ene.I underkant av 1400 kg. i egenvekt.Ikke mer enn kabe Onyx'en vi hadde,som var en 610 vogn.

Veldig greit med all skapplassen du har i en 670,på vintercamp,uten spikertelt.Hadde tre store skap i den vi.Gode muligheter til klesstørk i et par av dem.
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 12:31

Syns denne ser fin ut, ikke så langt unna heller
http://www.autodb.no/cgi-bin/caravan/detail.pl?nr=1798929

Ellers kjenner du kanskje til denne Arve ?
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12406811&sid=5cbadoN31360804&pos=26&tot=150&page=2

Siste er jo 4 år eldre enn første, men det er også 35000kr forskjell på prisen. Løsniger, interiør og utstyr er vel det samme ?

Legacy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 12:38

Legacy.

Ah,den der ja !! Har sett den på Bislingen opp gjennom årene.De har kjøpt seg en Kabe 780 nå.

Den vogna har ofte sett møkkete og ustelt ut,spør du meg.Tror ikke de har stelt så voldsomt pent med den.Ikke det kosmetiske i hvert fall.

På de 4 årene så er det vel bare interiøret som er fornyet litt.Teknisk og karrosserimessig er det samme vogn i 94 og 98.

Den 98'en er maken til den siste vi hadde.Den har nå hatt et par fuktskader i følge Oslo Caravan som tok den i innbytte for 3 år siden.

93 modellen vi hadde av 670,var og fuktskada etter hvert.Så obs obs !!!!!!
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 14:04

ja, jeg veit da søren. Vil neppe tro en Finlandia er mer utsatt enn andre Solifer`e fra samme tidsepoke ? Eller gir det lange karosseriet ekstra utfordringer?

Uansett - ganske mye vogn for rundt 100 store iaf. Vil anta det begynner å blitt prutemonn også, på 10år gamle vogner...

Den til 130`skal vi allefallf forsøke å få sett.

Legacy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 14:09

Legacy.

Nei,tror ikke lengden har noe å si der.Er ofte de gummilistene/tetningsmassa rundt endevinduene som tørker ut,og gir vannet og isen muligheter for å trenge inn der.

En 670 er jo i dag litt "udda" som svenskene sier.Så laaaaang vogn med bare 230 bredde,faller liksom litt mellom to stoler.

Mange velger 230-vogner som reisevogner,men vil da ikke ha 670-lengde å dra på.

Vet at vår gamle Bjølle 650,med 230 bredde og var tungsolgt i sin tid.Stod leeenge hos forhandler.
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 14:10

men, jeg får en nesten 6 år nyere Hobby med mer plass, for omlag samma prisen.
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12593449&sid=7cbagIE1-246054&pos=8&tot=67

Denne har vel omlag samme planløsningen også, dobbeltseng og køyer i en ende. Er vel endel kortere ( 610vs670 ) men tilsvarende bredere ( 250vs230 )
Også veier den en god del mer....

Legacy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 14:14

Legacy.

Ingen kommentar.Jeg er målløs !!!! Hehe !!!!!
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 18:52

jøsses, Solifer vogna var fukt testet for 3 år siden.
Marvellous... Shocked Shocked

Forøvrig Arve; er det deg som gjør at alle vil selge vognene sine på Bislingen ? Very Happy Very Happy
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12598316&sid=3cbapwuOL155595&pos=2&tot=68

Legacy
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 18:53

Ingen tvil om at Caravanmannen er hard mot de harde...
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12435715&sid=3cbayZ8Hd380945&pos=2&tot=3

Legacy
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 22:19

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12372189&sid=7cabh64wo427191&pos=22&tot=150[/url]

Denne løsningen har jeg i min vogn og der har jag bygd om til enkel seng og dobbelseng nede, dette med å legge i hele finer plater og nye madrasser...fungerer kjempefint!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 22:25

Legacy

jeg tror behovet for et drikkevann som ikke er brunt, og fullt av humus kan være en grunn....
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 23:10

VANN ?

Er man ikke der i feriene da ?

Legacy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 23:13

Legacy skrev:
VANN ?

Er man ikke der i feriene da ?

Legacy

jo. men oppvaskmaskinen går ikke noe greit på øl
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 23:16

Vegard skrev:
Legacy skrev:
VANN ?

Er man ikke der i feriene da ?

Legacy

jo. men oppvaskmaskinen går ikke noe greit på øl
joda det gjør den lol!
rene kopper??? neppe, men virke gjør den
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 23:22

Ikke spøk med det Jan, en gang det var tomt for oppvaskepulver, heiv jeg en skvett Zalo inn i oppvaskeren.

Ikke smart, maskina eksploderte nesten...
Skummet tøyt ut gjennom døra...

Legacy
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 23:31

Legacy skrev:
Ikke spøk med det Jan, en gang det var tomt for oppvaskepulver, heiv jeg en skvett Zalo inn i oppvaskeren.

Ikke smart, maskina eksploderte nesten...
Skummet tøyt ut gjennom døra...

Legacy
apropo zalo, var en gjeng russ i volda for en del år siden som hadde flere flasker av det i bygdas fontene mens den var i full drift.
solid ryddejob etterpå der ja
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 23:31

jeg er onkel til en av de skyldige lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeOns 27 Feb 2008 - 6:09

Legacy skrev:
jøsses, Solifer vogna var fukt testet for 3 år siden.
Marvellous... Shocked Shocked

Forøvrig Arve; er det deg som gjør at alle vil selge vognene sine på Bislingen ? Very Happy Very Happy
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12598316&sid=3cbapwuOL155595&pos=2&tot=68

Legacy

Legacy.

Jepp.Jeg er Bislingens Narvestad,og går rundt der og rydder opp i rot og elendighet,og påpeker at folk har stygge spikertelt,stygge kjerringer og møkkete vogner.

De skjelver av skrekk når de ser ML'en komme flygende oppover bakken der.
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitimeTor 28 Feb 2008 - 8:14

et spm. til dere som er mer erfarne enn meg;
hvor ofte er det vanlig å fukt teste en vogn ?

Har mailet med 4-5 selgere av godt brukte Solifer, INGEN har hatt fukttest siden de ble eiere av vogna ( gjerne 3-5år eller lengre... )

Er dette vanlig ? Trodde det var vanlig / smart med en test hvert år jeg ?

Legacy
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kvalitet Solifer - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Kvalitet Solifer   Kvalitet Solifer - Page 8 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kvalitet Solifer
Til Toppen 
Side 8 av 11Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next
 Similar topics
-
» Kvalitet
» Kvalitet
» Kvalitet
» Hobby Kvalitet
» kvalitet/pris

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: SOLIFER-
Gå Til: