CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 ALDE - God kvalitet?

Go down 
+3
Johnny
Jan
ArneO
7 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

ALDE - God kvalitet? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: ALDE - God kvalitet?   ALDE - God kvalitet? - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011 - 22:54

Har ikke sjekket i din str. Jan Ole men en 650 Dethleffs er like stor som Cabbyen min. Og med Alde, AC, Parabol, Batteripakke, alufelger og diverse pakker skilte det ikke veldig mye. Skinn kunne de ikke levere.

Prisen var med glatte plater og det finnes ikke på Cabbyen da så den skal de få.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

ALDE - God kvalitet? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: ALDE - God kvalitet?   ALDE - God kvalitet? - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011 - 22:54

Men Alde hadde de da, så er vi inne på tråden igjen.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ALDE - God kvalitet? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: ALDE - God kvalitet?   ALDE - God kvalitet? - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011 - 23:00

Camping Kai skrev:
JanP skrev:
Du har nok betalt for den, Kai. Enten du vil tro det eller ikke.

Ingenting er gratis, selv ikke i en Cabby.

Jada det er jeg fullstendig klar over. bare syntes det er mage som kommenterer prisen som høy og alikevel skal bygge om vognene slik at de blir proppet med utstyr. Har selv hatt kun kontinentale vogner som ikke har vært modifisert annet enn med eljeter og det funket bra det også.

Poenget mitt er at om jeg først skal ha alt mulig stæsj tror jeg ikke det blir så mye dyrere enn om man "bygger om "en Dethleffs. Så faktisk på 650 Dethleffs nå før vi kjøpte vogn og når alle "pakkene" var på plass skilte det ikke så mye.

Og hvorfor valgte du ikke den beste og billigste da? Hmm.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

ALDE - God kvalitet? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: ALDE - God kvalitet?   ALDE - God kvalitet? - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011 - 23:03

For å være ærlig tror jeg at jeg vil få mer igjen for Cabbyen etter 5 år, derfor. Men det gjenstår å se da. cheers
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

ALDE - God kvalitet? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: ALDE - God kvalitet?   ALDE - God kvalitet? - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011 - 23:05

Nei nå er det natta i et soverom uten Alde og nattsenking.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

ALDE - God kvalitet? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: ALDE - God kvalitet?   ALDE - God kvalitet? - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011 - 23:23

Om det stemmer for min vognstørrelse har jeg gjort en tabbe og ikke kjøpt Cabby med Alde.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ALDE - God kvalitet? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: ALDE - God kvalitet?   ALDE - God kvalitet? - Page 3 Icon_minitimeTir 15 Mar 2011 - 5:42

registrerer at Lefse eiere har stor tro på at eget merke er best. Dette til tross for store ombygninger på elektriske systemer. Vannforsyning. Varmeanlegg . . . I tillegg presenteres clas olson som delebutikk nr 1. Og etter mange timers arbeid sier man at det jo ikke var nødvendig. Cabby er nok i en annen klasse. Dere får slå dere til ro med at dere har kjøpt en påkostet Hobby.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ALDE - God kvalitet? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: ALDE - God kvalitet?   ALDE - God kvalitet? - Page 3 Icon_minitimeTir 15 Mar 2011 - 7:36

Jan Ole: Du er nå blitt flertall. Hva det innebærer vet jeg ikke, men noen fordeler blir det nok utav det.

Ser TomRS kaller deg for Lefse-eiere. Mulig du har en til på tunet? ALDE - God kvalitet? - Page 3 232937
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ALDE - God kvalitet? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: ALDE - God kvalitet?   ALDE - God kvalitet? - Page 3 Icon_minitimeTir 15 Mar 2011 - 7:47

Æææ ? ? ? ?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

ALDE - God kvalitet? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: ALDE - God kvalitet?   ALDE - God kvalitet? - Page 3 Icon_minitimeTir 15 Mar 2011 - 8:34

Tror ikke oppvigleren mente meg denne gangen, i såfall må jeg få anbefale å lese mine bidrag en gang til.
Ellers regner jeg med at vi alle ser den dårlig skjulte hensikten bak påstandene. ALDE - God kvalitet? - Page 3 928394

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

ALDE - God kvalitet? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: ALDE - God kvalitet?   ALDE - God kvalitet? - Page 3 Icon_minitimeTir 15 Mar 2011 - 12:50

Men vi har en engasjert debatt om ikke annet Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





ALDE - God kvalitet? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: ALDE - God kvalitet?   ALDE - God kvalitet? - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
ALDE - God kvalitet?
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Alde 2920 eller alde 2910?
» Kvalitet
» Kvalitet
» Kvalitet
» Hobby Kvalitet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: