CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 reklamasjon isabella.

Go down 
3 posters
AvInnlegg
petter34
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
petter34


Female
Antall Innlegg : 407
Registration date : 09.06.2010

reklamasjon isabella. Empty
PosteTema: reklamasjon isabella.   reklamasjon isabella. Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 15:58

Er det noen som har erfaring med hvordan isabella håndterer reklamasjoner når teltet er 3,5 år ? garanti tiden tror jeg er 2 år men det er 5 års reklamasjonsrett?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




reklamasjon isabella. Empty
PosteTema: Re: reklamasjon isabella.   reklamasjon isabella. Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 16:40

Hva sier Isabella da? Om du ikke har spurt de så er det vel der du bør starte.

Var innom hovedkontoret i fjor og kjøpte noe gammelt av de, meget hyggelige og hjelpsomme. Hvis du har kontaktet de om saken, hva er svaret fra isabella?
Til Toppen Go down
petter34
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
petter34


Female
Antall Innlegg : 407
Registration date : 09.06.2010

reklamasjon isabella. Empty
PosteTema: Re: reklamasjon isabella.   reklamasjon isabella. Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 17:05

JanP skrev:
Hva sier Isabella da? Om du ikke har spurt de så er det vel der du bør starte.

Var innom hovedkontoret i fjor og kjøpte noe gammelt av de, meget hyggelige og hjelpsomme. Hvis du har kontaktet de om saken, hva er svaret fra isabella?
Jeg spør etter andres erfaring med isabella angående reklamasjoner, jeg er klar over at jeg må de spørre de, men det er ikke det jeg spør dere om. Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




reklamasjon isabella. Empty
PosteTema: Re: reklamasjon isabella.   reklamasjon isabella. Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 17:43

Kjenner noen som har hatt en reklamasjon på et Isabella telt som var eldre enn ditt.
Men det er jo ikke det du spør om heller Embarassed
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

reklamasjon isabella. Empty
PosteTema: Re: reklamasjon isabella.   reklamasjon isabella. Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 18:23

hadde isabella på de to siste vognene våre, men trengte ikke å reklamere på noe, så det hjelper vel ikke stort det heller
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




reklamasjon isabella. Empty
PosteTema: Re: reklamasjon isabella.   reklamasjon isabella. Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 19:47

petter34 skrev:
Jeg spør etter andres erfaring med isabella angående reklamasjoner, jeg er klar over at jeg må de spørre de, men det er ikke det jeg spør dere om. Smile
Hvis vi har dårlige erfaringer med å reklamere overfor Isabella - ville du latt være å reklamere da?


//Ole
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




reklamasjon isabella. Empty
PosteTema: Re: reklamasjon isabella.   reklamasjon isabella. Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 20:01

Blir værre og værre dette, ser ingen annen utgang enn at det gjøres en liten henvendelse til Isabella.

Fra et fryktelig sidespor til alvor: har du ikke lest eller hørt noe om problemer mht. reklamasjoner hos Isabella; ja så er det vel en grunn til det! Kanskje isabella håndterer reklamasjoner profft og greitt? Så enkelt kan det være. Og, som det heter i en radioreklame, så billig.

Jeg tror at det skal gå greitt jeg. Satser en tier på det! Very Happy

PS: Høyner innsatsen: satser solseilet jeg kjøpte fra isabella på det.cheers Og det er ingen fleip. Om ingen kommer med noen historier som fortellerdet motsatte så ordner det seg nok om det er en reell reklamasjon og ikke helt/delvis selvforskyldt da.
Til Toppen Go down
petter34
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
petter34


Female
Antall Innlegg : 407
Registration date : 09.06.2010

reklamasjon isabella. Empty
PosteTema: Re: reklamasjon isabella.   reklamasjon isabella. Icon_minitimeTir 30 Aug 2011 - 16:35

sendte en mail til isabella på torsdag. svar i dag: dette er en reklamasjon , bare kom innom med teltet til oss i sarpsborg!! Imponerende! Har jo vært borti en del rare tolkninger av reklamasjonsretten hos andre leverandører av vogner og utstyr. for eks kjøpte ny vogn og det var hull i myggnettingen på 2 vinduer. Fikk da beskjed om at de ikke godtok reklamasjon / garanti på rullgardiner! Når har det blitt slik at campingvogn forhandlere selv bestemmer hva som dekkes av garanti/reklamasjonsrett? Hører jo med til historien at de ble byttet!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




reklamasjon isabella. Empty
PosteTema: Re: reklamasjon isabella.   reklamasjon isabella. Icon_minitimeTir 30 Aug 2011 - 20:23

Flott. Very Happy ( Da berget solsseilet mitt!).

Stemmer med det inntrykket jeg fikk i fjor. Men reklamasjon trenger ikke å være like enkelt, selv om de som selgere er serviceminded.

Om du skal dit så var de litt bortgjemt. Men ikke umulig å finne.

Når det gjelder reklamasjoner så sliter forhandlerne med å få aksept for reklamasjoner hos produsentene her på berget. produsenter har tungt for å svelge at vi forbrukere her hjemme har 2 +3 år. Og fra 2 forhandlere har jeg at de gjerne vil ha en felles europeisk garantiordning. Og jeg tror at en del reklamasjoner må de deke selv. Men det er bare en antagelse, så jeg kan ta feil.
Til Toppen Go down
Cabby550
CARAVANER
CARAVANER
Cabby550


Antall Innlegg : 53
Age : 40
Registration date : 20.07.2009

reklamasjon isabella. Empty
PosteTema: Re: reklamasjon isabella.   reklamasjon isabella. Icon_minitimeTir 30 Aug 2011 - 22:20

Hva ble det reklamert på, på dette teltet da?
Kunne nå vert spennende og hørt.
Til Toppen Go down
petter34
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
petter34


Female
Antall Innlegg : 407
Registration date : 09.06.2010

reklamasjon isabella. Empty
PosteTema: Re: reklamasjon isabella.   reklamasjon isabella. Icon_minitimeTor 1 Sep 2011 - 13:24

Cabby550 skrev:
Hva ble det reklamert på, på dette teltet da?
Kunne nå vert spennende og hørt.

det gjelder 2 sprekker i et plast vindu, ca 5 cm lange.
Til Toppen Go down
Sponsored content





reklamasjon isabella. Empty
PosteTema: Re: reklamasjon isabella.   reklamasjon isabella. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
reklamasjon isabella.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Reklamasjon
» Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore
» Isabella
» Isabella sun blue
» Isabella universaltelt?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Utstyr-
Gå Til: