CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore

Go down 
4 posters
AvInnlegg
campingpia:)
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 97
Age : 43
Localisation : ålesund
Registration date : 20.04.2008

Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Empty
PosteTema: Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore   Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Icon_minitimeSøn 11 Mai 2008 - 19:44

Jeg har akurat kjøpt en fiamma caravanstore 3,10 hos en caravanforhandler, han hjalp meg å montere den på vogna. Da vi nesten var ferdige så jeg at det var en liten rift i ytterposen til markisa, jeg bemerket det og selger sa at sånn er det når man har en gammal vogn, (jeg har ei hobby 495, 87 mod). Jeg turte ikke si noe på det der og da. Nå har jeg brukt vogna i helga og rullet da ut markisa og satte den opp, da så jeg at det var en rift til i posen og gjennom duken i markisa! Sjekket om det var no i nærhetet som kunne lage disse riftene men det er det ikke, Det ser mer ut som det er skjært med kniv.
Har jeg grunnlag for å klage eller?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Empty
PosteTema: Re: Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore   Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Icon_minitimeSøn 11 Mai 2008 - 19:53

campingpia:) skrev:
Jeg har akurat kjøpt en fiamma caravanstore 3,10 hos en caravanforhandler, han hjalp meg å montere den på vogna. Da vi nesten var ferdige så jeg at det var en liten rift i ytterposen til markisa, jeg bemerket det og selger sa at sånn er det når man har en gammal vogn, (jeg har ei hobby 495, 87 mod). Jeg turte ikke si noe på det der og da. Nå har jeg brukt vogna i helga og rullet da ut markisa og satte den opp, da så jeg at det var en rift til i posen og gjennom duken i markisa! Sjekket om det var no i nærhetet som kunne lage disse riftene men det er det ikke, Det ser mer ut som det er skjært med kniv.
Har jeg grunnlag for å klage eller?

Ja så absolutt siden forhandler hjalp til med montering. Og den kommentaren til Selger her er uakseptabel. Alder på vogn har ingen ting med dette å gjøre. Så en reklamasjon her er på sin plass.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Svein Tore
CARAVANER
CARAVANER
Svein Tore


Male
Antall Innlegg : 126
Age : 41
Localisation : Brattvåg
Registration date : 19.06.2007

Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Empty
PosteTema: Re: Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore   Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Icon_minitimeSøn 11 Mai 2008 - 19:54

Ja det må du vel gjere....... Viss du å forhandleren såg dette under montering. å markisa var heilt ny so speler det vel ingen rolle om vogna er ny eller gammal............ Mi meining.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Empty
PosteTema: Re: Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore   Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Icon_minitimeSøn 11 Mai 2008 - 20:11

Campingpia

Du har jo de beste kort på handa ettersom selger hjelper deg med monteringen og du bemerker det med en gang. Ettersom jeg kan lese av innlegget ditt kan jo de riftene kommet ved utpakking av partiet, med bruk av kniv kansje.

Og ett sånt svar bør en selger være for god til å slenge ut av seg!!

Makan til frekkhet!!

Reis tilbake med markisa og ta kontakt med en av de andre selgerne og legg frem saken.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Caravan
Til Toppen Go down
campingpia:)
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 97
Age : 43
Localisation : ålesund
Registration date : 20.04.2008

Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Empty
PosteTema: Re: Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore   Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Icon_minitimeSøn 11 Mai 2008 - 20:32

Takk for svar:) Er så fersk i campinglivet at vet ikke helt hva jeg sku gjør me den markisa... men som Sten Rune sa, så kan det virke som dette er gjort under utpakking av varen. Jeg tenkte først at det kanskje var en kant på den lista som markisa er festa i men det er det ikke, jeg sjekket det. og dessuten er det noen cm inn fra det festet er, så det er jo rart om det er en skarp kant på vogna mi som lager disse riftene...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Empty
PosteTema: Re: Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore   Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Icon_minitimeSøn 11 Mai 2008 - 21:07

campingpia:) skrev:
Jeg har akurat kjøpt en fiamma caravanstore 3,10 hos en caravanforhandler, han hjalp meg å montere den på vogna. Da vi nesten var ferdige så jeg at det var en liten rift i ytterposen til markisa, jeg bemerket det og selger sa at sånn er det når man har en gammal vogn, (jeg har ei hobby 495, 87 mod). Jeg turte ikke si noe på det der og da. Nå har jeg brukt vogna i helga og rullet da ut markisa og satte den opp, da så jeg at det var en rift til i posen og gjennom duken i markisa! Sjekket om det var no i nærhetet som kunne lage disse riftene men det er det ikke, Det ser mer ut som det er skjært med kniv.
Har jeg grunnlag for å klage eller?

Campingpia

jeg har selv hatt markise på ei 87 mod Hobby 495, som vi hadde..... ingen grunn for at det skal være rift i markisa..... klart du må klage på dette....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Empty
PosteTema: Re: Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore   Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fiamma Caravanstore 360
» Fiamma caravanstore Zip 440
» Fiamma Caravanstore markise
» markise caravanstore
» Ekstra skinne på vegg for Caravanstore (under fortelt) HVOR?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: