CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Klasse B førerkort.Ny EU-regel ?

Go down 
+14
Dethleffs
maya
ole
barebob
Runerask
Sten Rune
Rashid
chg
ArneO
Jan
Jan Ole
joka
johan_a
Ottar
18 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
barebob
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 63
Registration date : 04.09.2011

Klasse B førerkort.Ny EU-regel ? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Klasse B førerkort.Ny EU-regel ?   Klasse B førerkort.Ny EU-regel ? - Page 2 Icon_minitimeTir 11 Jun 2013 - 21:34

Takk for gode tips Ulven......

Imponerende at du fikser det med et såpass omfattende handicap.

Jeg lærte vel egentlig ikke stort på det lastsikringskurset, men litt stroppeteknikker og reglene rundt disse var greie å få med seg.

Forsto det slik at jeg måtte låne bil/henger på kjøreskole ved oppkjøring sidn de krevde dobbelt pedalsett.... Merkelig når jeg allerede har lov å kjøre både bil og henger som kreves for å kjøre opp, men det skal vel tjenes penger.
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Klasse B førerkort.Ny EU-regel ? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Klasse B førerkort.Ny EU-regel ?   Klasse B førerkort.Ny EU-regel ? - Page 2 Icon_minitimeTir 25 Jun 2013 - 23:29

Jeg skjønner godt at de krever dobbelt pedalsett konsekvent!
Ville jeg og ha hatt hvis jeg skulle sitte på med all slags gærninger uten lappen.
Til Toppen Go down
barebob
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 63
Registration date : 04.09.2011

Klasse B førerkort.Ny EU-regel ? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Klasse B førerkort.Ny EU-regel ?   Klasse B førerkort.Ny EU-regel ? - Page 2 Icon_minitimeTir 25 Jun 2013 - 23:36

Tjah, i mitt tilfelle så har jeg som den våkne leser forstår kode B96 fra før, og altså allerede lov å kjøre den bilen og den hengeren jeg skal kjøre opp med for å få BE. Wink

- Men det er mulig man sorterer i kategorien "gærning uten førerkort likevel" Very Happy
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Klasse B førerkort.Ny EU-regel ? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Klasse B førerkort.Ny EU-regel ?   Klasse B førerkort.Ny EU-regel ? - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jun 2013 - 0:27

Helt klart. Hilsen gærning med C1E.
Til Toppen Go down
ulven
DIREKTØR!
DIREKTØR!
ulven


Male
Antall Innlegg : 772
Age : 48
Localisation : Kristiansand/Vennesla
Registration date : 19.07.2011

Klasse B førerkort.Ny EU-regel ? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Klasse B førerkort.Ny EU-regel ?   Klasse B førerkort.Ny EU-regel ? - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jun 2013 - 19:37

hehe, godt å høre at det er flere av oss gærninger der ute.. er litt som han fra vennesla (ikke meg) som var på vei inn til oslo for første gang og lyttet på politiradioen på veien, når han kom inn på 4 felten hørte han på radioen "melding til alle biler, det er en gærning i feil kjørebane på e18 mot oslo".. hvor på venndølen utbryter.. ´ein???? det æ jo fleire hondre jo...´ Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content





Klasse B førerkort.Ny EU-regel ? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Klasse B førerkort.Ny EU-regel ?   Klasse B førerkort.Ny EU-regel ? - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Klasse B førerkort.Ny EU-regel ?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Regler for førerkort og tillatte vekter
» Mercedes S-klasse
» Mercedes E-klasse
» Mercedes M-Klasse 270 CDI
» Bytte til Mercedes E-Klasse

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: