CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail...

Go down 
+4
Ronny
DigitalMe
janp
Redneck
8 posters
AvInnlegg
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Empty
PosteTema: Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail...   Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Icon_minitimeTor 8 Mar 2012 - 22:40

Noen som vet hvor jeg kan finne en Soliferforhandler på sørlandet?

Lians Caravan svarer ikke på mail...
Har sendt de mail med bilde for lenge siden.

På badet i vogna er vasken tært opp rundt avløpet, plasten er sprø og dårlig der.
Skulle hatt tak i en ny vask.
Påskeferien nærmer seg...

Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... IMAG2104
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Empty
PosteTema: Re: Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail...   Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Icon_minitimeFre 9 Mar 2012 - 15:38

Stjørdal Caravan selger Solifer. Telefon 73 98 17 00
www.stjoerdalcaravan.net
Til Toppen Go down
DigitalMe
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
DigitalMe


Male
Antall Innlegg : 211
Age : 46
Localisation : Trøgstad, Østfold
Registration date : 27.02.2012

Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Empty
PosteTema: Re: Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail...   Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Icon_minitimeFre 9 Mar 2012 - 16:45

Til Toppen Go down
http://campingverden.com/
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Empty
PosteTema: Re: Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail...   Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Icon_minitimeLør 10 Mar 2012 - 19:17

Bytta en akkurat lik vask i en solifer 6101i 1993 modell jeg hadde, kjøpte vasken hos Caranord i Bodø.. De er Solifer forhandler, kjempeenkelt å bytte når du bruker original del..
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Empty
PosteTema: Re: Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail...   Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Icon_minitimeLør 10 Mar 2012 - 19:22

Ronny skrev:
Bytta en akkurat lik vask i en solifer 6101i 1993 modell jeg hadde, kjøpte vasken hos Caranord i Bodø.. De er Solifer forhandler, kjempeenkelt å bytte når du bruker original del..

Ja, det tenker jeg også...
Hva kostet den originale vasken?
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Empty
PosteTema: Re: Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail...   Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012 - 16:10

Husker ikke, tror det var en del av dealen når jeg kjøpte vogna..
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Empty
PosteTema: Re: Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail...   Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012 - 16:13

Merkelig at Lians ikke svarer på email. Kanskje de eller du bruker en epostadresse som de ikke "bryr seg om". Selv har jeg aldri hatt det problemet, siden mine eposter har gått til personer der og ikke til en generell epostkonto slik som post@lianscaravan . De få gangene det virkelig har vært "krise" har jeg ringt dem, og det virker som de har veldig mye å gjøre og har opplevd litt venting på linja. Det er vel Nord-Norges største caravanforhandler, om ikke en av Norges største (og travleste).

Prøv Sten Børres epost som du finner på http://www.lianscaravan.no/2009/index.php?page_id=23 eller ring han direkte.

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Kurt
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 358
Age : 55
Localisation : Sotra
Registration date : 09.05.2007

Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Empty
PosteTema: Re: Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail...   Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012 - 17:53

Tekno maskin ligger ved skarnes. De er forhandler for solifer Smile
Til Toppen Go down
Camelot
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 87
Age : 42
Localisation :
Registration date : 17.03.2009

Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Empty
PosteTema: Re: Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail...   Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Icon_minitimeOns 21 Mar 2012 - 10:57

Det er også en forhandler på Bryne, nærmere bestemt på Lye(Time kommune); Ohetland. Gå inn på hovedforhandler side så står de oppgitt der. De har ingen hjemmeside tror jeg.

Har vogna inne hos de nå pga service samt de skal fuge en rute på nytt pga fuktutslag ved et køyvindu. Regner med de tørker ut fukten først... Rolling Eyes

Disse er kanskje ikke de raskeste på denne jord(sterkt underdrevet), men har en god service instilling og svarer stort sett alltid på telefon. Som dere forstår så er det en selger som driver sjappa... De er bare et par ansatte så langt jeg kjennes til, så ting tar tid.
Uansett, jeg kan så langt anbefale disse. Mulig jeg kommer tilbake med flere innlegg når regninga kommer..... Smile

Til Toppen Go down
Grom
CARAVANER
CARAVANER
Grom


Male
Antall Innlegg : 70
Localisation : Fjellstrand
Registration date : 15.08.2012

Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Empty
PosteTema: Re: Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail...   Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Icon_minitimeTor 16 Aug 2012 - 19:00

Hva kostet vasken? er en sprekk i min også...
Har gode erfaringer med Tekno maskin. Veldig god service der.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Empty
PosteTema: Re: Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail...   Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail... Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Soliferforhandler hvor? Lians Caravan svarer ikke på mail...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Beskyttelsestrekk, caravan
» Caravan varmtvann
» Caravan blader
» Din Caravan Partner
» Brukte deler til campingvogn

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: SOLIFER-
Gå Til: