CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Ludo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ludo


Male
Antall Innlegg : 154
Localisation : Sandefjord
Registration date : 25.10.2011

Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP Empty
PosteTema: Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP   Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP Icon_minitimeOns 30 Mai 2012 - 21:34

Jeg tenker litt på tanken med å ha et webcamera stående for å fortelle hvordan været er på fjellet, slik at jeg kan logge meg på ei webside for å se.
Finnes det webcamera med temperatursensor som kan laste opp bilde og info via FTP? Noen av dere andre som synes sånt er artig? Smile
Til Toppen Go down
offpist
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
offpist


Antall Innlegg : 391
Registration date : 10.09.2009

Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP Empty
PosteTema: Re: Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP   Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP Icon_minitimeOns 30 Mai 2012 - 22:24

Ja, det finnes masse slikt på markedet.

Er det internet forbindelse og strøm der du skal sette opp kamera, eller tenkte du å bruke modem?
Til Toppen Go down
Ludo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ludo


Male
Antall Innlegg : 154
Localisation : Sandefjord
Registration date : 25.10.2011

Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP Empty
PosteTema: Re: Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP   Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP Icon_minitimeTor 31 Mai 2012 - 6:32

Jeg har et R-90 ICE modem i vogna, men vi får ikke ha på strøm vinterstid med mindre vi er der så det må løses på et vis. Har et 120Ah batteri, vet ikke hvor lenge det kan drifte modemet samt et kamera? Hvis ikke så må det jo inn med solceller etc - da blir det fort en dyr affære antar jeg...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP Empty
PosteTema: Re: Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP   Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Trekk/presenning når vogna ikke er i bruk?
» Audio / Video overføring fra spikertelt
» Spørsmål om! Foto behandling! lagring, overføring osv!
» montering og bruk
» vintercamping cabby

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: