CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 montering og bruk

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 11:57

monterte opp teltet i helga med hjulene 5 cm under platten og fikk ingenting til å stemme, for hadde da 45 cm fra platt til dørterskel, og teltet hang som et slips.
vi målte telt og vogn på korrekt måte og kom frem til at vogna som er oppgitt med ed A-mål på 1075 egentlig skal ha 1050, mens det som fulgte vogna var 1100, steike som vi spekulerte.
løftet vognen 5 cm til slik at den står jevnt med platten. har 50 cm mellom platt og dørstokk og snektet sammen en trap med 2 trinn for å komme inn.
både ungene og kona likte den trappa siden den har bare 15 cm trinnhøyde og er lett å gå i for små barneføtter.
løftet teltet litt i fronten, og skar til 20x20mm lekter som jeg tredde gjennom strikkene og skrudde rett i platten, og da ble det bra og solid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 12:08

Jan.

Mye jobb med fritid.

Vi har jo ikke platting,og det heller litt på plassen vår.A-mål er 1050,men siden vogna måtte litt opp på teltsida,så ble det nesten litt for smått.

På 680m'ene vi har hatt stående der før,så hadde vi ikke det problemet,da vi hadde 25 cm. ekstra i A-målet til det teltet vi hadde til de to vognene.J..irriterende,og jeg kommer til å grave ei lita grop til hjulet på yttersida,slik at vogna og blir litt lavere på teltsida,til neste gang.

Her snakker vi ikke om så mye helling at hjulet forlater bakken,men allikevel nok til at teltet virket snaut,inn mot vogna.

Skal da ikke være nødvendig med platting for at teltet skal stemme.A-målet blir jo målt fra bakken,gjennom teltskinna,og ned mot bakken igjen.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 12:14

joda det stemmer jo det, for når alt står flatt på bakken skal jo teltet passe perfekt.
platten har vi for å øke komforten det gir å ha et gulv å sette inn møbler på da gressbakken slipper inn vann når det regner mye, men med platt så renner det vannet under platten og vekk.
man må jo da enten redusere teltstørrelsen med påfølgende lavere front, eller heve vogna på høyde med platten, enten med plank, fyllmasse eller selve platten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 12:19

Jan.

Tenkte på deg i helga,da flere naboer spikra og herja med plattene sine.Ingen av de er snekkere,men steike,de får jo flotte resultater uansett.

Jeg er jo en gammal blokk-rotte,som aldri har behøvd å snekre en dritt,og ser misunnelig på at alle andre med største selvfølgelighet snekrer opp platting etter platting.

Men jeg er jo en djevel til å drikke bajer mens jeg polerer da !!!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 12:21

ARVE skrev:
Jan.

Tenkte på deg i helga,da flere naboer spikra og herja med plattene sine.Ingen av de er snekkere,men steike,de får jo flotte resultater uansett.

Jeg er jo en gammal blokk-rotte,som aldri har behøvd å snekre en dritt,og ser misunnelig på at alle andre med største selvfølgelighet snekrer opp platting etter platting.

Men jeg er jo en djevel til å drikke bajer mens jeg polerer da !!!
det å bygge platt er ikke så vanskelig hvis man bare bruker hue og tenker logisk.
og så blir det jo mye bedre inni teltet med gulv der.
bayer er godt, men slår ikke nordlandspils og jeger
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 12:29

Jan.

Neida,og jeg hadde nok klart det om jeg gikk inn for det.Men vi har jo skiftet vogner i hytt og pine,og hver gang man går opp og ned i størrelser,så må jo platten og tilpasses på nytt.

Orker ikke så mye styr på fritida,og snekring er ikke noe jeg synes er så kult,så derfor har jeg lagt ut ny pressenning og Bolon matte oppå der igjen,i alle år.

Beregner godt med pressenning,slik at den går litt opp på kantene,og har svært sjelden vært plaga av at vann kommer inn.

Men selvsagt skjønner jeg jo plattingens fordeler,når den først står der fiks ferdig.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 12:40

Arve
bygger du en platt som er 6 meter ut fra vogna og 8 meter lang langsmed vogna så kan vegard parlere sin vogn der med pentatelt, og du kan sette polar vogna der med zip etter at han har kjørt.
er bare tull å skal ha teltet på utsiden av platten.
på vår camping står 67 av 70 vogner med teltet oppå platten, og her vet vi hva regn er, men vannet renner ned i sprekkene i bordene før det kommer inn i teltet, og vi har ikke hatt vann i vårt telt
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 12:46

her er en måte å bugge platt på når vognstørrelsen variere ofte
montering og bruk IMG_0697
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 12:50

Jan.

Må vel nesten søke om byggetillatelse på den der ?

Så jo helt konge ut.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 12:57

ARVE skrev:
Jan.

Må vel nesten søke om byggetillatelse på den der ?

Så jo helt konge ut.
ja men bare hos eier av plassen
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 13:00

Jan

Du, er den Fendten lengst oppe i hjørnet? Shocked

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 13:09

J.O. skrev:
Jan

Du, er den Fendten lengst oppe i hjørnet? Shocked
er den hva?? ikke min i alle fall men står på canpingen vår
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 13:12

Jan skrev:
Arve
bygger du en platt som er 6 meter ut fra vogna og 8 meter lang langsmed vogna så kan vegard parlere sin vogn der med pentatelt, og du kan sette polar vogna der med zip etter at han har kjørt.
er bare tull å skal ha teltet på utsiden av platten.
på vår camping står 67 av 70 vogner med teltet oppå platten, og her vet vi hva regn er, men vannet renner ned i sprekkene i bordene før det kommer inn i teltet, og vi har ikke hatt vann i vårt telt

hei Jan

litt andre erfaringer her i distriktet, det er mange som har bygd plattinger som teltene står oppå, og mange av disse sliter med nettop at det siger vann inn, og trekk siden det er vanskelig å få tett når det blåser!!
flere har i ettertid satt opp lister på innsiden og fuget for å få dette tett!
så min anbefaling er å få den nederste kanten på teltet tredd ned utenfor plattingen eller en list oppå platten!!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 13:14

Jan skrev:
J.O. skrev:
Jan

Du, er den Fendten lengst oppe i hjørnet? Shocked
er den hva?? ikke min i alle fall men står på canpingen vår

Er den plassert lengst oppe i hjørnet på campingen? Fendten altså. alien Ikke din. Suspect

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 13:24

J.O. skrev:
Jan skrev:
J.O. skrev:
Jan

Du, er den Fendten lengst oppe i hjørnet? Shocked
er den hva?? ikke min i alle fall men står på canpingen vår

Er den plassert lengst oppe i hjørnet på campingen? Fendten altså. alien Ikke din. Suspect
nei det var bare et eksempelbilde.
har ikke tatt skikkelige bilder av egen vogn og plass enda men det kommer
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 13:37

Morten t skrev:
Jan skrev:
Arve
bygger du en platt som er 6 meter ut fra vogna og 8 meter lang langsmed vogna så kan vegard parlere sin vogn der med pentatelt, og du kan sette polar vogna der med zip etter at han har kjørt.
er bare tull å skal ha teltet på utsiden av platten.
på vår camping står 67 av 70 vogner med teltet oppå platten, og her vet vi hva regn er, men vannet renner ned i sprekkene i bordene før det kommer inn i teltet, og vi har ikke hatt vann i vårt telt

hei Jan

litt andre erfaringer her i distriktet, det er mange som har bygd plattinger som teltene står oppå, og mange av disse sliter med nettop at det siger vann inn, og trekk siden det er vanskelig å få tett når det blåser!!
flere har i ettertid satt opp lister på innsiden og fuget for å få dette tett!
så min anbefaling er å få den nederste kanten på teltet tredd ned utenfor plattingen eller en list oppå platten!!

Morten t.

Som sagt,så har vi ingen platt,men bare pressenning og matte..Vi har de tre siste sesongene hatt Trio telt med både utvendig og innvendig gresskant.Nå har vi Isabella Commodore,med bare innvendig gresskant.Det blåste noe voldsomt på søndag,og pressenninga og matta stod som en ballong inne i teltet.Vinden tok tak under gresskanten,og dette var vi ikke vant til fra Trio'en.Måtte dra opp til reisevogna og hente markisa,som vi midlertidig brukte som pressmiddel i forkant,inne.

Så utvendig og innvendig gresskant er på mange måter bedre enn kun innvendig.

Vet at forhandleren min og har kommentert dette ved flere anledninger.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 13:46

Jan skrev:
J.O. skrev:
Jan skrev:
J.O. skrev:
Jan

Du, er den Fendten lengst oppe i hjørnet? Shocked
er den hva?? ikke min i alle fall men står på canpingen vår

Er den plassert lengst oppe i hjørnet på campingen? Fendten altså. alien Ikke din. Suspect
nei det var bare et eksempelbilde.
har ikke tatt skikkelige bilder av egen vogn og plass enda men det kommer

Ble bare litt nysgjerrig. Prøver en gang til.
Fendten på bildet ditt, er den plassert lengst oppe i hjørnet på campingen i Tafjord?

Om det da ikke er gjort noen utvidelser der oppe i det siste?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 14:07

ARVE skrev:
Morten t skrev:
Jan skrev:
Arve
bygger du en platt som er 6 meter ut fra vogna og 8 meter lang langsmed vogna så kan vegard parlere sin vogn der med pentatelt, og du kan sette polar vogna der med zip etter at han har kjørt.
er bare tull å skal ha teltet på utsiden av platten.
på vår camping står 67 av 70 vogner med teltet oppå platten, og her vet vi hva regn er, men vannet renner ned i sprekkene i bordene før det kommer inn i teltet, og vi har ikke hatt vann i vårt telt

hei Jan

litt andre erfaringer her i distriktet, det er mange som har bygd plattinger som teltene står oppå, og mange av disse sliter med nettop at det siger vann inn, og trekk siden det er vanskelig å få tett når det blåser!!
flere har i ettertid satt opp lister på innsiden og fuget for å få dette tett!
så min anbefaling er å få den nederste kanten på teltet tredd ned utenfor plattingen eller en list oppå platten!!

Morten t.

Som sagt,så har vi ingen platt,men bare pressenning og matte..Vi har de tre siste sesongene hatt Trio telt med både utvendig og innvendig gresskant.Nå har vi Isabella Commodore,med bare innvendig gresskant.Det blåste noe voldsomt på søndag,og pressenninga og matta stod som en ballong inne i teltet.Vinden tok tak under gresskanten,og dette var vi ikke vant til fra Trio'en.Måtte dra opp til reisevogna og hente markisa,som vi midlertidig brukte som pressmiddel i forkant,inne.

Så utvendig og innvendig gresskant er på mange måter bedre enn kun innvendig.

Vet at forhandleren min og har kommentert dette ved flere anledninger.

det jeg ville nevne var at i de tilfellene som du selv forteller om når det både blåser og regner samtidig i fra en ugunstig retning har det en tendens til å regne og trekke vann rett inn i teltet når man bygger en platting og bare setter teltet rett oppå!!
det er mange eksempler på det her på campen!
da er det best å kunne trekke den ytterste kanten på teltet ned og på utsiden av en platting eller en list/bjelke som ligger oppå platten!

på de teltene som har både utv. og innv. gresskant er det vel lettere å få dette tett, som du sier!!

tenkte bare jeg skulle nevne det tilfelle du skulle bygge deg en platting til teltet!!!

vi er jo vant til litt av vert av vær her på karmøy hehe!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 14:14

Morten t.

Takker for alle gode tips jeg.Skjønner ikke helt hvorfor Isabella ikke har begge gresskantene,som Trio hadde.Da var det jo aldri noe problem,som sagt.Får se hva vi gjør etter hvert.

Har jo hatt mange Isabella telt før dette,og kan ikke huske å ha hatt det problemet der før.Men nå ligger vi helt nede ved sjøen,så det tar jo litt ekstra der.

Vi lå jo før i Seljord med div. Isabella,og der kunne vinden ta noe voldsomt,men der lå vi med kortsida mot været.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 14:15

J.O. skrev:
Jan skrev:
J.O. skrev:
Jan skrev:
J.O. skrev:
Jan

Du, er den Fendten lengst oppe i hjørnet? Shocked
er den hva?? ikke min i alle fall men står på canpingen vår

Er den plassert lengst oppe i hjørnet på campingen? Fendten altså. alien Ikke din. Suspect
nei det var bare et eksempelbilde.
har ikke tatt skikkelige bilder av egen vogn og plass enda men det kommer

Ble bare litt nysgjerrig. Prøver en gang til.
Fendten på bildet ditt, er den plassert lengst oppe i hjørnet på campingen i Tafjord?

Om det da ikke er gjort noen utvidelser der oppe i det siste?
satt litt langt inne den der før jeg skjønte den, joda den står øverst enda, og det er ingen planer om å utvide da naboen ikke vil selge
Til Toppen Go down
fred
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 14:16

Har skrudd hele plattingsen hos oss. Lagde først rammen på bakken, løftet og vatret rammen med betong heller. Rammen var gjort på en drøy time. Kappet og satte bordingen på en kort dag ( ca 35kvm ) så det er ikke så stor jobb. Prisen er værre synes jeg... 11,90 pr.lm for terrassebord... uff..

Som synelig av bildet under. Går plattingsen fra 0 til ca. rundt 40cm
Her vises særlig i nedre del (nærmest kamera ) at den er litt "trang" rundt svingen på penta teltet. Duken går i rammeverket. Men ligger helt stødig og blafrer ikke så duken blir skrubbet. Langs lengden på teltet har jeg trekt ut terrassebordene 5 cm slik at jeg har fått en solid vannkant. 101% av vannet renner forbi plattingshøyden. Teltet står meget solid i vind slik det er oppsatt nå. Ingen blaffring. nå har ikke vindkastene vært 20s/m da... da ligger vel det teltet i en annen kommune antar jeg Smile

Men utrolig deilig å ha plattingsen! Tar en og en halv dag montering! Og for vår del blir den liggende om vinteren også Smile
Men døråpningen blir litt lav, men det er bare å bøye seg i inngangen, så er det flott høyde innenfor! ( inngang på motsatt side av bilde )

Innstegshøyde til vogn er bare et snaut trinn Smile behagelig.


montering og bruk Campingvognteltweb
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 14:21

Arve

det er det som er problemet, når vinden kommer rett på og pisker regnet inn under duken, og stort sett har vi jo presending og tepper inne i teltet og det er jo kjedelig når dette blir vått! hvis man da er borte noen uker så setter det seg fort blå mann i tepper osv.
jeg er den eneste av naboene mine som har platting som teltet er tredd ned på utsiden, men jeg er også den eneste som alltid har tørre tepper på innsiden!!! og jeg har ingen trekk inn i teltet når det blåser heller!! ingen dum ting det heller!!
for det er ofte vind her!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 14:33

Morten t.

Hjelper at du har tørr humor og,tenker jeg.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 14:38

Morten t skrev:
Arve

det er det som er problemet, når vinden kommer rett på og pisker regnet inn under duken, og stort sett har vi jo presending og tepper inne i teltet og det er jo kjedelig når dette blir vått! hvis man da er borte noen uker så setter det seg fort blå mann i tepper osv.
jeg er den eneste av naboene mine som har platting som teltet er tredd ned på utsiden, men jeg er også den eneste som alltid har tørre tepper på innsiden!!! og jeg har ingen trekk inn i teltet når det blåser heller!! ingen dum ting det heller!!
for det er ofte vind her!!!
her på møre blåser det aldri og regn har vi og lite av så det er ikke noe problem lol!
nei slik som teltet vårt står nå så er det på utsiden av platten på sidene, men oppå i fronten, men vannet renner ned før det kommer inn ser det ut som, får se etter hvert men det blir mest sansynlig montert en klemlist langs kantene for å stoppe det som har lyst å komme inn.
hadde ikke det i fjor, og det kom kun inn vann rett innenfor døren og da var været ille
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 14:44

Jan.

Og om det er vindstille,så sørger vel du for noen utblåsninger i ny og ne allikevel,tenker jeg !!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 15:11

ARVE skrev:
Jan.

Og om det er vindstille,så sørger vel du for noen utblåsninger i ny og ne allikevel,tenker jeg !!
ja men det trykket går utover så da holder det seg tørt lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 15:12

Jan.

Spørs om tårekanalene til disse litauerne dine var så tørre vel ? Hehe.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 15:15

ARVE skrev:
Jan.

Spørs om tårekanalene til disse litauerne dine var så tørre vel ? Hehe.
de står ute Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitimeMan 14 Mai 2007 - 21:52

Her er noen bilder av hvordan det så ut på den forrige plassen vi hadde før vi kom til Grinde!

her er har jeg fulgt terrenget for vi hadde ikke lov til å løfte vogna det ene hjulet skulle stå på bakken, det resulterte i at i den ene enden hvor boden står måtte jeg grave meg ned mens i den andre enden ble det ca 30 cm høyt!!

montering og bruk I237361072_23444_4


montering og bruk I237361149_37162_4

montering og bruk I237361169_56837_4
Til Toppen Go down
Sponsored content





montering og bruk Empty
PosteTema: Re: montering og bruk   montering og bruk Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
montering og bruk
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» vintercamping cabby
» Tape til bruk utvendig
» Bruk av maleplater i spikertelt.
» Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP
» Bruk av elektrisitet/kabler i vogn/fortelt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: