CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 FORSIKRING

Go down 
+10
hpk
Black Betty
ArneO
Sten Rune
ulla
Espen V
Harald
campist
Jan Ole
Admin
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 1 Apr 2009 - 10:11

Link skrev:

Forsikringsbransjen er jammen noe for seg selv.
Om du har noen håpefulle som snart skal ta førerkort bør du huske å spørre om de har noen opplegg for det. Gjensidige har det knyttet til mengdetrening. Vær ellers nøye på å sammenligne at dekningen faktisk er lik. Ofte kan det være forskjeller som ikke er så lett å fange opp med en gang.
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 1 Apr 2009 - 17:47

Link, prisen din stemmer ganske bra med min pris og eg har funnet ut at IF er ganske konkurransedyktige og eg mener egenandelen også er tilnærmet lik, men det var en voksen pris på vogna da!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 1 Apr 2009 - 22:39

Jeg håper alle har fått med seg "NCC Forsikring". Oppfordrer alle til å be om tilbud derfra. Vi er nå mange som har sparte masse penger på denne forsikringen. Jeg sparte 5000 i år. Fra nesten 15000 til 9700 jiiipiiii.
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 1 Apr 2009 - 22:49

Harald skrev:
Link, prisen din stemmer ganske bra med min pris og eg har funnet ut at IF er ganske konkurransedyktige og eg mener egenandelen også er tilnærmet lik, men det var en voksen pris på vogna da!!!!

Jeg synes også IF er konkurransedyktige.... Vi har mange forsikringer i IF, og vogna betaler vi i underkant av 2000 kr i året for - på hvite skilter.
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 1 Apr 2009 - 23:41

Link skrev:
Hva betaler dere i forsikring på vognene deres??

Har brukt Gjensidige i mange år og i år hadde de satt premien på vogna til kr. 5053,- affraid . Dette syns jeg var rått siden vi har alle forsikringer der.

Ringte If. Der fikk jeg tilbud på samme vogna til kr. 1483,- Shocked Shocked som en del av et pakketilbud på alt.

If sitt pakketilbud var totalt 3660,- billigere enn det vi nå betaler i Gjensidige. Så nå har jeg ringt Gjensidige og bedt de se over forsikringene våre om de vil komme med en bedre pris. Venter spent på et svar clown

Forsikringsbransjen er jammen noe for seg selv.
Gjensidige er helt på jordet når det gjelder priser på vogn.
If er billige, og med NCC avtalen har det hittil vært noe bedre vilkår enn de vanlige vilkårene.

Min erfaring er at det lønner seg å spre forsikringene. Ingen selskap er billigst på alt og totalkunderabatten gveier sjelden opp for forskjellene.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 21:47

Jeg har i dag gått fra If til Ncc-forsikring.

For 2 biler og 1 vogn betalte vi i If kr 16700,-. Høyt grunnet ikke full bonus på ene bilen da vi hadde 3 biler en periode.

I ncc fikk vi tilbud pålydende kr 9500,-. Jeg tenker meg ikke om 2 ganger. Helt ok for meg å spare 7200,- pr år. Nesten halvert faktisk. Jeg var ikke fornøyd med If. Hadde en skade på en bil for en tid tilbake, det drøyde og drøyde og mye frem og tilbake før oppgjøret kom. Codan forsikring er jeg storfornøyde med. Har hatt de en god stund via jobb (forbundet Lederne bruker også Codan). Brukte reiseforsikringen på et kamera som gikk i bakken. Ikke mange kronene, men pengene kom i løpet av få dager. Og før noen spør, jada, det er nøyaktig samme betingelser.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:02

Sikker?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:06

J.O. skrev:
Sikker?

Skal innrømme at jeg ikke har hentet forstørrelsesglasset enda. Men ut fra hva jeg husker og har sett foreløpig er det det samme. Men noe kan jeg også klare å gi avkall på for over 7000,- i året. Kommer selvsagt an på hva det er da..
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:08

Tenker på historien om vannintrngning gjennom tak, If dekket, Codan dekket ikke.
Hvilken kontroll har vi fra dag til dag om en luke har fått en knekk og feks rett og slett blåst vekk?
Naboen på vår camping mistet hele bakruta i høst.
Teltet ved siden av falt ned så her var redningsstyrkene kjapt på plass, det var i en helg også. Men om det ikke var det?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:11

Først ved skade oppdager en hvor god forsikringen virkelig er.... Rolling Eyes

Desverre, men sånn er det!!

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








FORSIKRING - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:12

J.O. skrev:
Tenker på historien om vannintrngning gjennom tak, If dekket, Codan dekket ikke.
Hvilken kontroll har vi fra dag til dag om en luke har fått en knekk og feks rett og slett blåst vekk?
Naboen på vår camping mistet hele bakruta i høst.
Teltet ved siden av falt ned så her var redningsstyrkene kjapt på plass, det var i en helg også. Men om det ikke var det?

Joda, du er inne på noe der. Skal jo sjekke dette nøyere som sagt. Men foreløpig ser det lovende ut. Har bare sjekket bilene foreløpig. Skal sende mail til kontaktpersonen min med disse spesifikke eksemplene og høre hva som hadde skjedd i disse tilfellene.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:13

Thomas skrev:
J.O. skrev:
Tenker på historien om vannintrngning gjennom tak, If dekket, Codan dekket ikke.
Hvilken kontroll har vi fra dag til dag om en luke har fått en knekk og feks rett og slett blåst vekk?
Naboen på vår camping mistet hele bakruta i høst.
Teltet ved siden av falt ned så her var redningsstyrkene kjapt på plass, det var i en helg også. Men om det ikke var det?

Joda, du er inne på noe der. Skal jo sjekke dette nøyere som sagt. Men foreløpig ser det lovende ut. Har bare sjekket bilene foreløpig. Skal sende mail til kontaktpersonen min med disse spesifikke eksemplene og høre hva som hadde skjedd i disse tilfellene.

Jeg leste om dette på NCC

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:14

Sten Rune skrev:
Først ved skade oppdager en hvor god forsikringen virkelig er.... Rolling Eyes

Desverre, men sånn er det!!

Det er helt sant. Som sagt over, en forsikring før skade, og muligens en helt annen etter skade.
Men hvis de virkelig har så dårlige vilkår i forhold til andre selskaper hadde de vel ikke vært Europas 3. største selskap?? Finnes vel ikke så mange idioter som kun ser på pris og ikke på vilkår?
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:15

J.O

Vet det. Husker den historien. Leste om den selv.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:41

J.O. skrev:
Sikker?

Ja dette er sikkert. NCC benytter Nortedge som partner gjennom tilbud og utvelgelses fasen og fortsatt nå når ordningen er på plass.
Northedge har undersøkt vilkårene og konklusjonen er: Får du en skade er det det samme om du har forsikring i Sparebank 1, Gjensidige eller If. Det er like forhold. Da spør noen med en gang: er Vesta bedre? svaret er: vet ikke for det var disse tre som det ble sjekket opp mot. Hvordan kan di da være så billige? De er internett basert, så du får ikke papir i posten. NCC medlemmer har en svært lav skadestatestikk, til nå kjenner jeg til 2 uhell. Det er kjempebra. Så vi er en svært ettertraktet målgruppe. Det forsto ikke If før det var for seint.

Dette er et vanvittig bra medlemstilbud fra NCC, til nå er det over 2000 medlemmer som har byttet til NCC Forsikring (på bare 4 måneder).
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:44

J.O. skrev:
Tenker på historien om vannintrngning gjennom tak, If dekket, Codan dekket ikke.
Hvilken kontroll har vi fra dag til dag om en luke har fått en knekk og feks rett og slett blåst vekk?
Naboen på vår camping mistet hele bakruta i høst.
Teltet ved siden av falt ned så her var redningsstyrkene kjapt på plass, det var i en helg også. Men om det ikke var det?

Litt forhasta den saken der J.O.
Ikke alt kom frem der.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:45

Ok. På da er den historien som jeg henviste til ikke riktig eller jeg husker feil da?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:46

Tom.

Har du byttet til NCC forsikring?
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:46

Og der kom eksperten vår Smile Godt noen sitter med noe mer fakta enn meg.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:46

J.O. skrev:
Ok. Så da er den historien som jeg henviste til ikke riktig eller jeg husker feil da?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:47

Hva med spikertelte ditt J.O. er det forsikret når du drar på tur med vogna? Det er det i NCC forsikring.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:49

Bruker mobilen.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:50

J.O. skrev:
Bruker mobilen.

Må ikke bruke for sterke ordlag nå da Laughing Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:50

Camping Kai skrev:
Tom.

Har du byttet til NCC forsikring?
For lenge siden. Sparte ca 5400.-

Meget ryddig prosess, fikk svar på alle mine sp.mål med en gang. Eneste barneforsikring jeg har igjen i Vesta. Dette pga at den var dyrere (men mye bedre) i NCC forsikring og det faktum at jeg har en pågående skadesak på tennene til Andreas etter at han trynet på sykkel.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:50

Tom RS skrev:
Hva med spikertelte ditt J.O. er det forsikret når du drar på tur med vogna? Det er det i NCC forsikring.

Jepp. Derfor jeg byttet fra Vesta.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:54

J.O. skrev:
Ok. På da er den historien som jeg henviste til ikke riktig eller jeg husker feil da?

Du husker riktig. Men det var en del feil forhold der. Synd at det skjedde for mange fikk "vann på mølla" og kunne fortsette klaging på alt NCC gjør og ikke gjør. Mest synd for de som ikke engang innhenter tilbud.

Budskapet er: har du if, gjensidige eller sparebank 1 i dag merker du ikke forskjell i morgen, bortsett fra at giroene som daler ned i postkassen er "snille".
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 22:59

Nå mangler jeg bare din garanti så skal jeg skifte selskap.
Kona sier de ringte her i dag og hun ba de ryke å reise....

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 23:07

J.O. skrev:
Nå mangler jeg bare din garanti så skal jeg skifte selskap.
Kona sier de ringte her i dag og hun ba de ryke å reise....

Om du er så skeptisk, får du bare la det været. Sånn for nattesøvnen sin del. Dette er et tilbud, ikke noe som blir dyttet på dere.

Men du kan jo få et tilbud, som du kjører opp mot ditt selskap. Det selskapet du har i dag er ikke "snille" med dere. Dere får ikke ekstra goder av og være kunder lenge. Mange tror det, men det er feil.
Kanskje får du presset prisen. Men husk! det er pga at du er medlem i NCC og NCC forsikring du fikk det.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 23:15

En ting er helt sikkert, når det kommer til forsikring er jeg skeptisk.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 23:18

J.O. skrev:
En ting er helt sikkert, når det kommer til forsikring er jeg skeptisk.


Det har jeg skjønt..

Very Happy silent Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 23:32

J.O. skrev:
En ting er helt sikkert, når det kommer til forsikring er jeg skeptisk.

Codan er det tredje største forsikringsselskapet i Europa. Kanskje burde du bekymre deg for de du bruker i dag?

Men nå vet jeg hvordan vi skal regne på det her. La oss nå si at J.O kan kjøpe Mover for de pengene som han sparer! Hva da?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 23:50

Og hva skal jeg med en mover?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 23:53

J.O. skrev:
Og hva skal jeg med en mover?
Sette den på vogna til Tom RS Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 23:57

ArneO skrev:
J.O. skrev:
Og hva skal jeg med en mover?
Sette den på vogna til Tom RS Laughing

For eksempel cheers Razz Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitimeTor 28 Mai 2009 - 8:38

Tom RS

Jeg har noen spørsmål ang Codan ...........

Du sier NCC har forhandlet frem en veldig god avtale og at prisen er god. Vi er vel ikke av de som har tatt ut noe særlig i skadeoppgjør og har fulle bonuser på bilene våre, men det med skadeoppgjør - hvor greit det er å melde skaden og hvor greit det er å få oppgjøret, likedan hvor greit det er å komme i kontakt med rett person når en trenger hjelp, er ting som er viktige for oss.

Hvordan kontakter du Codan om du har en skade? Pr. i dag så ringer jeg bare mitt lokale forsikringskontor der vi er forsikret og får hjelp av den personen jeg møter i telefonen. Hvordan fungerer dette hos Codan? Må en ringe utlandet eller har de kontor i Norge? Foregår det via tlf eller nettet?

Kjenner du noen som har hatt skadeoppgjør hos Codan? Hvordan gikk det? Da tenker jeg på smidighet og tid det tok å få saken ferdigbehandlet.

Gjelder avtalen NCC har bare på biler og vogn??
Til Toppen Go down
Sponsored content





FORSIKRING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: FORSIKRING   FORSIKRING - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
FORSIKRING
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Spikertelt forsikring
» Forsikring på gammel vogn

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: