CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Oppvarming i spikertelt

Go down 
+11
Sten Rune
hpk
P.kaill
ulla
siemens
gzonrune
Jan
Ronny
Lene
Johnny
Arild
15 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 21:27

Jeg drister meg til å starte en ny tråd.

Min kone ønsker seg peis i spikerteltet. lol!

Jeg tror kanskje jeg til og med kan oppfylle ønske. Det skal finnes noen portable gassovnet med ekte flamme.

Jeg funnet en på nettet. http://www.lpgnorge.no/media/LPG%20Varme%20-%20Kundeprospekt%20130807.pdf Den heter Provence.

Har noen erfaringer.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 21:45

Arild

noen venner av oss har den andre der, den som heter naturaflame, og den er grei den, men har litt mindre varme-effekt enn de av den typen som er over.....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 21:46

Arild skrev:
Jeg drister meg til å starte en ny tråd.

Min kone ønsker seg peis i spikerteltet. lol!

Jeg tror kanskje jeg til og med kan oppfylle ønske. Det skal finnes noen portable gassovnet med ekte flamme.

Jeg funnet en på nettet. http://www.lpgnorge.no/media/LPG%20Varme%20-%20Kundeprospekt%20130807.pdf Den heter Provence.

Har noen erfaringer.

Den er jo beregnet til bruk innomhus. Forresten vet du hvor mye varme den avgir? Fikk ikke det med meg.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 21:48

Vegard

Ja, Provence skal gi mellom 3 og 4 kw. Det jo nok i et spikertelt. Det så blir det kosligere med levende flamme.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 21:51

Arild

det var pga flammen de kjøpte sin og..... men den er litt slakk til å fyre opp et penta på ei 650 på kalde høstkvelder.....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 21:53

Vegard skrev:
Arild

det var pga flammen de kjøpte sin og..... men den er litt slakk til å fyre opp et penta på ei 650 på kalde høstkvelder.....

Fyre opp penta på den størrelsen? På høstkanten.
40 kw så kanskje. lol! lol!
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 21:54

Johnny U skrev:
Vegard skrev:
Arild

det var pga flammen de kjøpte sin og..... men den er litt slakk til å fyre opp et penta på ei 650 på kalde høstkvelder.....

Fyre opp penta på den størrelsen? På høstkanten.
40 kw så kanskje. lol! lol!

Johnny U

ikke i september........ snakker ikke om i februar da......
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 21:56

Vegard skrev:
Arild

det var pga flammen de kjøpte sin og..... men den er litt slakk til å fyre opp et penta på ei 650 på kalde høstkvelder.....

Hva er en penta ?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 21:59

Vegard skrev:
Johnny U skrev:
Vegard skrev:
Arild

det var pga flammen de kjøpte sin og..... men den er litt slakk til å fyre opp et penta på ei 650 på kalde høstkvelder.....

Fyre opp penta på den størrelsen? På høstkanten.
40 kw så kanskje. lol! lol!

Johnny U

ikke i september........ snakker ikke om i februar da......


Prøvde i mai vi i vårt penta med en gassovn. Satt benka rundt den ovnen vi for noen få meter ifra da var det ikke så mye varme å kjenne.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 21:59

Et sånt digert fortelt med karnapp..........er et Isabella penta telt
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 22:03

May-Britt skrev:
Et sånt digert fortelt med karnapp..........er et Isabella penta telt

Fyrer vel mye for kråkene i et sånt et.

Spikerteltet vårt er vinterisolert. Det blir som et hytte. 4 kw burde være mer en rikeligt.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 22:07

Arild skrev:
May-Britt skrev:
Et sånt digert fortelt med karnapp..........er et Isabella penta telt

Fyrer vel mye for kråkene i et sånt et.

Spikerteltet vårt er vinterisolert. Det blir som et hytte. 4 kw burde være mer en rikeligt.

Spikerteltet + en sånn gasspeis blir toppers det. kan ikke sammenlignes med oss som tuller med dette forteltet om det er lite eller stort vinterstid.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 22:36

Johnny U skrev:
Vegard skrev:
Johnny U skrev:
Vegard skrev:
Arild

det var pga flammen de kjøpte sin og..... men den er litt slakk til å fyre opp et penta på ei 650 på kalde høstkvelder.....

Fyre opp penta på den størrelsen? På høstkanten.
40 kw så kanskje. lol! lol!

Johnny U

ikke i september........ snakker ikke om i februar da......


Prøvde i mai vi i vårt penta med en gassovn. Satt benka rundt den ovnen vi for noen få meter ifra da var det ikke så mye varme å kjenne.

Johnny U

vi fyrte penta med en sånn gassovn, på drøye 4 kW, og hadde ikke noe problem med å holde god varme der..... de varmer bra rett fram de der.... god strålevarme
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 22:36

Siden vi driver med fricamp,camp å er nødt for å fyre uten strøm har vi prøvd gass, parafin og Jøtul sin lille ved/ parafin ovn..

Har den gassovn som er i broskyra, men ikke den på 4kw..Men den på 2kw...... Godt å varmt å fyre med, men avgir en del vann.. Å det merkes godt..

"Innendørs" parafinovn klarte vi ikke få til å brenne rent nok til at vi ville bruke den..

Nå fyrer vi med en Jøtul kombi.. Bruker vedfyring for å få spikerbua fort varm.. Når det har blitt varmt og godt går vi over på parafinfyring...
Fungerer kjempefint..

Legger ved bilder av Jøtul 711 ovn.. den er ikke pen å se på, men praktisk for oss.. Vet det ikke var det du er ute etter men jeg legger det inn her bare som et eksempel..


Her har vi akkurat fått ovn pipe/beslag på plass..
Eledige bilder.. tatt med mob..

Oppvarming i spikertelt Mobilb10
Oppvarming i spikertelt Mobilb13
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 22:40

Vegard skrev:
Johnny U skrev:
Vegard skrev:
Johnny U skrev:
Vegard skrev:
Arild

det var pga flammen de kjøpte sin og..... men den er litt slakk til å fyre opp et penta på ei 650 på kalde høstkvelder.....

Fyre opp penta på den størrelsen? På høstkanten.
40 kw så kanskje. lol! lol!

Johnny U

ikke i september........ snakker ikke om i februar da......


Prøvde i mai vi i vårt penta med en gassovn. Satt benka rundt den ovnen vi for noen få meter ifra da var det ikke så mye varme å kjenne.

Johnny U

vi fyrte penta med en sånn gassovn, på drøye 4 kW, og hadde ikke noe problem med å holde god varme der..... de varmer bra rett fram de der.... god strålevarme

Så i et spikertelt vil de være veldig gode. Varmen unslipper ikke så lett der. Kanskje litt problematisk å finne riktig efektvivå tenker jeg i spikertelt. Kan jo ikke kjøre for fullt der hele tiden.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTor 6 Des 2007 - 13:17

Lene: praktisk å tørke opp bensinkanner inne...kanskje ikke så brann sikkert da..he he
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTor 6 Des 2007 - 13:20

Har forøvrig spekulert i vedfyring selv men slo det fra meg ettersom teltet bare er 12m2, tror det blir for trangt da..har nå en 4,2 kw ovn + en 2kw vifte ovn..
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTor 6 Des 2007 - 20:16

Ronny skrev:
Har forøvrig spekulert i vedfyring selv men slo det fra meg ettersom teltet bare er 12m2, tror det blir for trangt da..har nå en 4,2 kw ovn + en 2kw vifte ovn..

Hvorfor vifte i tillegg til gassovn ? Fungere det ikke så bra med gass ?
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTor 6 Des 2007 - 22:01

Arild skrev:
Ronny skrev:
Har forøvrig spekulert i vedfyring selv men slo det fra meg ettersom teltet bare er 12m2, tror det blir for trangt da..har nå en 4,2 kw ovn + en 2kw vifte ovn..

Hvorfor vifte i tillegg til gassovn ? Fungere det ikke så bra med gass ?
gassovn alene gir bare punktvarme
med vifte spres varmen
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeFre 7 Des 2007 - 14:00

Jan skrev:
Arild skrev:
Ronny skrev:
Har forøvrig spekulert i vedfyring selv men slo det fra meg ettersom teltet bare er 12m2, tror det blir for trangt da..har nå en 4,2 kw ovn + en 2kw vifte ovn..

Hvorfor vifte i tillegg til gassovn ? Fungere det ikke så bra med gass ?
gassovn alene gir bare punktvarme
med vifte spres varmen

OK. Foreløpig bruker jeg en oljefylt ovn på 1,5 kw. Det blir nok litt lite på den kaldeste tiden. Vil ikke ha vifteovn. Liker ikke oppvarming som lager støy. Den hadde være veldig koslig med en gassovn med ekte flammer. Vi for titte på en slik etter jul.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeFre 7 Des 2007 - 19:37

Arild skrev:
Ronny skrev:
Har forøvrig spekulert i vedfyring selv men slo det fra meg ettersom teltet bare er 12m2, tror det blir for trangt da..har nå en 4,2 kw ovn + en 2kw vifte ovn..

Hvorfor vifte i tillegg til gassovn ? Fungere det ikke så bra med gass ?

Vifta sprer varmen bedre og når allt er gjennom varmt bruker jeg bare vifta for å spare litt på gassen...eller i kombinasjon med gassovnen på en og vifta på en...rett og slett litt mere fleksibelt..

Når det gjelder støy er jeg helt enig,men desverre så er det ingenting annet som er så effektivt til å varme opp teltet...hadde jeg hatt 16amp kurs hadde jeg nok kjøpt en panelovn med termostat og hivd ut vifta..
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeMan 10 Des 2007 - 7:38

Ronny skrev:
Arild skrev:
Ronny skrev:
Har forøvrig spekulert i vedfyring selv men slo det fra meg ettersom teltet bare er 12m2, tror det blir for trangt da..har nå en 4,2 kw ovn + en 2kw vifte ovn..

Hvorfor vifte i tillegg til gassovn ? Fungere det ikke så bra med gass ?

Vifta sprer varmen bedre og når allt er gjennom varmt bruker jeg bare vifta for å spare litt på gassen...eller i kombinasjon med gassovnen på en og vifta på en...rett og slett litt mere fleksibelt..

Når det gjelder støy er jeg helt enig,men desverre så er det ingenting annet som er så effektivt til å varme opp teltet...hadde jeg hatt 16amp kurs hadde jeg nok kjøpt en panelovn med termostat og hivd ut vifta..

Skjønner. Jeg har 16 amp. Jeg kan kjøre ovnen i teltet på 1000 w sammen med Alden på 3, eller Alden på 2 og ovnen på 1500 w. Jeg trenger bare denne gassovnen for å få litt mer fart i oppvarmingen i teltet.
Til Toppen Go down
gzonrune




Antall Innlegg : 6
Registration date : 15.01.2008

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeTir 15 Jan 2008 - 23:41

Har en god løsning til dere som vil ha "peis" åpen flamme i spikerteltet.

Blir kanskje litt "bukken og havresekken" her, men er faktisk et flott alternativ til gassfyring.
Det er en pelletsovn som er portabel. Den settes enkelt inn i et kaminhus når den brukes inne i spikerteltet, og kan tas med ut om det skal grilles/kokes eller bare ha den som hygge/varme ute i det fri.

Ovnen gir ca 3 kw varme og er et miljøvennlig alternativ, og meget rimelig i bruk.
16 kg pellets= 49.- på felleskjøpet. Dette er brensel for fyring i ca 36 timer...

SE WWW.GZON.NO
Eller se en video av produktet her: https://www.youtube.com/watch?v=YztxVyXZ8fI
[/u][/b]
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeOns 16 Jan 2008 - 6:37

gzonrune skrev:
Har en god løsning til dere som vil ha "peis" åpen flamme i spikerteltet.

Blir kanskje litt "bukken og havresekken" her, men er faktisk et flott alternativ til gassfyring.
Det er en pelletsovn som er portabel. Den settes enkelt inn i et kaminhus når den brukes inne i spikerteltet, og kan tas med ut om det skal grilles/kokes eller bare ha den som hygge/varme ute i det fri.

Ovnen gir ca 3 kw varme og er et miljøvennlig alternativ, og meget rimelig i bruk.
16 kg pellets= 49.- på felleskjøpet. Dette er brensel for fyring i ca 36 timer...

SE WWW.GZON.NO
Eller se en video av produktet her: https://www.youtube.com/watch?v=YztxVyXZ8fI
[/u][/b]
''


Hei
Må bare spørre..... hva med soting?????? ser for meg mye sot av den der....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeOns 16 Jan 2008 - 7:31

gzonrune.

Ser for meg den der når man sitter ute en kald vår/høstkveld utenfor vogna,og vil ha litt godvarme rundt seg.Har aldri sett dem i levende live.

Spennende.
Til Toppen Go down
gzonrune




Antall Innlegg : 6
Registration date : 15.01.2008

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeOns 16 Jan 2008 - 10:31

Vegard.

Soting er ikke noe problem når det gjelder pelletsovnene. Pellets er et meget rent produkt, og ryker helt minimalt. Derforer kravet til røkrør bare 80mm på pelletsovner.
Om den blir utsatt for mye vind, kan det komme litt røyk. Dette har Gzon løst med å lage en "vindstopper" til ovnene.

Om det er fler spørsmål, fyr løs! Smile

Rune
Til Toppen Go down
siemens
CARAVANER
CARAVANER
siemens


Male
Antall Innlegg : 92
Age : 46
Localisation : Drammen og sande i vestfold
Registration date : 08.12.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeOns 16 Jan 2008 - 17:05

Kan man bruke denne inne i bua hvist man kommer til kald bu og vogn???
Til Toppen Go down
gzonrune




Antall Innlegg : 6
Registration date : 15.01.2008

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeOns 16 Jan 2008 - 20:15

Jan Ove,

Klart du kan det!
Ovnene brenner veldig rent og avgir svært lite os/røyk, men vil selfølgelig anbefale kaminhus pga brannsikkerheten. Ovnen står mer beskyttet i kaminhuset.

Ovnene blir ikke varmere under enn at de kan stå rett på de fleste underlag.

Har selv brukt ovnen MysPelle rett oppe på et plastbord uten at det satte merker.

Rune
Til Toppen Go down
siemens
CARAVANER
CARAVANER
siemens


Male
Antall Innlegg : 92
Age : 46
Localisation : Drammen og sande i vestfold
Registration date : 08.12.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeOns 16 Jan 2008 - 20:39

Hva koster en slik kaminovn?? Fra kroner til kroner??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeOns 16 Jan 2008 - 20:44

siemens.

Står priser på sida hans.Ikke gæærnt det der om det er rustfritt stål.
Til Toppen Go down
gzonrune




Antall Innlegg : 6
Registration date : 15.01.2008

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeOns 16 Jan 2008 - 21:05

Jan Ove,

Du finner alle prisene på www.gzon.no
MysPelle 1395.- og Pelle 1495.- Kaminhuset ca 2900.- Men vil lage et "pakketilbud" for de som er interessert.

Rune
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeOns 16 Jan 2008 - 21:14

gzonrune.

Ser ikke bort fra at jeg kjøper en sånn en dag.Synes de så dritfine ut.Primært til utebruk for vår del,tror jeg.

Må bare komme over mars måned og årsavgifter på to biler og to vogner først.Puh !!!
Til Toppen Go down
gzonrune




Antall Innlegg : 6
Registration date : 15.01.2008

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeOns 16 Jan 2008 - 21:21

Arve,

Det skjønner jeg!
Kan være ei hard kneik disse månedene her ja :-)

Bare ta kontakt når det er tid til det..

Rune
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeOns 16 Jan 2008 - 21:24

Jepp.Endelig noe å ønske seg igjen !!!!!
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitimeOns 16 Jan 2008 - 21:42

lol! Ja her har reg begyndt å dette inn,
jeg grøsser men de må betales uansett
om jeg vil eller ikke:lol!: helst ikke..
Ja vi har nok 3 biler 1 vogn så penga flyr
ingen som vil gi et bud på min nissan??????????????????
alt taes imott med stor takkkkkk..
:lol!:SOM VANLIG KLARTE JEG Å LEGGE DETTE INN PÅ FEJL EMNMNE
SORRY MI FRINDS SORRY
Til Toppen Go down
Sponsored content





Oppvarming i spikertelt Empty
PosteTema: Re: Oppvarming i spikertelt   Oppvarming i spikertelt Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Oppvarming i spikertelt
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Oppvarming av spillvannsrør på Dethleffs
» Alde 3010 - oppvarming med både strøm og gass
» Gulvvarme i spikertelt
» spikertelt
» Spikertelt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: