CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hvilket uttak har jeg?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
amatoren
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 54
Registration date : 10.04.2013

Hvilket uttak har jeg? Empty
PosteTema: Hvilket uttak har jeg?   Hvilket uttak har jeg? Icon_minitimeTir 21 Mai 2013 - 23:14

Hei, jeg har noe i min solifer som ligner på et sigaretttenneruttak for å få ut 12 volt tror jeg, men det er mindre enn et vanlig sigarettenneruttak, så jeg får ikke inn en vanlig mobillader f.eks.

Er det noen av dere andre her som vet hva denne standarden heter sånn at jeg kan finne en konverterer som gjør det om til et vanlig sigarettenneruttak? Jeg regner med jeg finner noe sånnt på ebay fra hong kong, bare jeg vet hva jeg skal søke etter. Jeg har hørt hva standarden heter en gang, men har glemt det.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hvilket uttak har jeg? Empty
PosteTema: Re: Hvilket uttak har jeg?   Hvilket uttak har jeg? Icon_minitimeTir 21 Mai 2013 - 23:18

Noen støpsel, sånne med en litt løs ring helt fremme passer i begge størrelser, bare å fjerne den ringen. Vet ikke hva den heter da...

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
amatoren
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 54
Registration date : 10.04.2013

Hvilket uttak har jeg? Empty
PosteTema: Re: Hvilket uttak har jeg?   Hvilket uttak har jeg? Icon_minitimeTir 21 Mai 2013 - 23:20

Ok, takk. Ut ifra det du beskrev har jeg funnet ut at det heter "Hella-" evt. "Powerlet-" evt. "BMW-style" -connector. Det er en ISO 4165 som har sitt opphav fra tyske andre verdenskrigs militærkjøretøy i følge Wikipedia Smile
Til Toppen Go down
Harald-
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Harald-


Male
Antall Innlegg : 328
Localisation : Måløy
Registration date : 21.07.2010

Hvilket uttak har jeg? Empty
PosteTema: Re: Hvilket uttak har jeg?   Hvilket uttak har jeg? Icon_minitimeOns 22 Mai 2013 - 6:28

Du kan bruke denne fra Biltema
Til Toppen Go down
amatoren
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 54
Registration date : 10.04.2013

Hvilket uttak har jeg? Empty
PosteTema: Re: Hvilket uttak har jeg?   Hvilket uttak har jeg? Icon_minitimeOns 22 Mai 2013 - 9:32

Harald- skrev:
Du kan bruke denne fra Biltema

Takker, visste ikke at de hadde den hos biltema. Jeg bestilte akkurat en sånn en fra hong kong til kr 10,- (inkl frakt) Så må jeg bare vente 4 uker på å få den, men det skulle holde innen ferien Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hvilket uttak har jeg? Empty
PosteTema: Re: Hvilket uttak har jeg?   Hvilket uttak har jeg? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hvilket uttak har jeg?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Uttak til dusj ute
» Hvilket Mobilt Bredbånd er best i Danmark
» Hvilket batteri bør jeg kjøpe?
» Hvilket merke bobil?
» Hvilket type fett /gris.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: