CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Per-Oskar




Antall Innlegg : 2
Registration date : 16.09.2013

Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)  Empty
PosteTema: Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)    Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)  Icon_minitimeMan 16 Sep 2013 - 0:41

Hei!
Jeg skal selge vogna vår nå, så når jeg skulle teste Alde'n så går det ikke å trykke ned termostatrattet der hvor det egentlig skal komme gass.
Har tatt av termostatrattet, men den "pinnen" som skal gjøre at det kommer gass, vil liksom ikke ned, den står bom fast...

Noen vært borti noe lignende?
Vogna er ei Sävsjö 612 -86 modell
Takker for alle svar, håper noen vet og kan svare kjapt :-) må i vogna imorgen etter jobb å prøve en gang til.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)  Empty
PosteTema: Re: Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)    Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)  Icon_minitimeMan 16 Sep 2013 - 8:38

Alde type "lange Jan" eller noe sånt det da? Den kan jeg lite om. Om ikke du får hjelp her kan kanskje svenskene på Husvagnsforum.com hjelpe deg?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Per-Oskar




Antall Innlegg : 2
Registration date : 16.09.2013

Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)  Empty
PosteTema: Re: Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)    Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)  Icon_minitimeMan 16 Sep 2013 - 18:28

Jan Ole skrev:
Alde type "lange Jan" eller noe sånt det da? Den kan jeg lite om. Om ikke du får hjelp her kan kanskje svenskene på Husvagnsforum.com hjelpe deg?
Hehe! Er i vogna nå... Og fant problemet! Sprayet bare WD40 på pinnen, så gikk den opp og ned som ingenting :-D
Flaks ;-)
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)  Empty
PosteTema: Re: Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)    Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)  Icon_minitimeMan 16 Sep 2013 - 22:09

Det enkle er ofte det beste sies det.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
torb@svorka.net




Antall Innlegg : 1
Registration date : 27.05.2011

Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)  Empty
PosteTema: Re: Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)    Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)  Icon_minitimeLør 5 Sep 2015 - 21:10

Hei.Har ei vogn med Alde 2923.Når gassblusset brenner er det gul flamme både på pilotbluss og på full guffe.Før var det blå flamme som det skal være.Har noen erfaring med rensing av dette anlegget,eller er det noen som vet hvor man finner rep.manual på dette anlegget,jeg finner kun bruksanvisning.

Tor

Fant på engelsk side.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)  Empty
PosteTema: Re: Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)    Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)  Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Alde 2921 problem! Trenger raskt svar :-)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Alde 2921
» Varmtvanns problemer, trur jeg (trenger kjapt svar)
» Sprengt alde compact 3010? Jeg trenger en ny bereder!?
» Alde comfort 2921, Sirkulasjon og lufting
» Alde problem.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: