CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Thruma varme i Bürstner 690TK Ventana

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Ole Gustav




Antall Innlegg : 1
Registration date : 28.09.2013

Thruma varme i Bürstner 690TK Ventana Empty
PosteTema: Thruma varme i Bürstner 690TK Ventana   Thruma varme i Bürstner 690TK Ventana Icon_minitimeSøn 20 Okt 2013 - 22:49

Eg har Thruma varme i Burstnern min, og har et spm ang det. Har prøvd an på fjellet no i år i - grader og alt virket ok. Men det er en ting. Når eg tar av frontdekselet på varmesentralen, er det flere plasser eg kan se rett gjennom og ut i frisk luft, rundt selve installasjonen. Skal det være sånn? Eller skal det ¨være et deksel e.l på undersia?
Til Toppen Go down
rui
CARAVANER
CARAVANER
rui


Male
Antall Innlegg : 93
Localisation : Varhaug
Registration date : 15.11.2009

Thruma varme i Bürstner 690TK Ventana Empty
PosteTema: Re: Thruma varme i Bürstner 690TK Ventana   Thruma varme i Bürstner 690TK Ventana Icon_minitimeMan 21 Okt 2013 - 19:50

Ole Gustav skrev:
Eg har Thruma varme i Burstnern min, og har et spm ang det. Har prøvd an på fjellet no i år i - grader og alt virket ok. Men det er en ting. Når eg tar av frontdekselet på varmesentralen, er det flere plasser eg kan se rett gjennom og ut i frisk luft, rundt selve installasjonen. Skal det være sånn? Eller skal det ¨være et deksel e.l på undersia?
Ja det skal være slik. Gassfyren bruker mye luft når den brenner.
Til Toppen Go down
 
Thruma varme i Bürstner 690TK Ventana
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bürstner Ventana 690 TK-N
» Thruma
» Thruma eller Alde.
» Koble batteri/lader i burstner ventana
» Montere batteri og lader i burstner ventana 480

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: