CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 ødelagte Takluker

Go down 
AvInnlegg
Gjest
Gjest




ødelagte Takluker Empty
PosteTema: ødelagte Takluker   ødelagte Takluker Icon_minitimeSøn 27 Jan 2008 - 20:20

i stormen her om dagen ble den andre takluka mi og slakk, får ikke lukket de sikkelig virker som om de har hoppet over et hakk eller at det vi sveiver på ( tau?)har strekt seg!
så nå er begge taklukene litt løse! får strammet de men da passer sveiva ikke inn i det feste de skal settes fast i!

er det noen som har opplevd noe lignende?
prøvde å se om jeg kunne løsne på dekselet for å evt. stramme men fant ingen måte å løsne det på!!
noen tips?
vil ikke rykke å dra er redd for ødelegge mere!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ødelagte Takluker Empty
PosteTema: Re: ødelagte Takluker   ødelagte Takluker Icon_minitimeSøn 27 Jan 2008 - 20:25

Morten t skrev:
i stormen her om dagen ble den andre takluka mi og slakk, får ikke lukket de sikkelig virker som om de har hoppet over et hakk eller at det vi sveiver på ( tau?)har strekt seg!
så nå er begge taklukene litt løse! får strammet de men da passer sveiva ikke inn i det feste de skal settes fast i!

er det noen som har opplevd noe lignende?
prøvde å se om jeg kunne løsne på dekselet for å evt. stramme men fant ingen måte å løsne det på!!
noen tips?
vil ikke rykke å dra er redd for ødelegge mere!

Morten
Jeg hadde en 2007 Hobby i et års tid. Sveivemekanismen gav opp sin funksjon etter kort tid. Samme skjedde med luka til en kompis av meg med samme 07. Han mistet hele stasen under kjøring i regnvær.

Etter hva jeg ble fortalt på merkeverksted var det et problem man kjente til. Et større antall luker hadde meldt seg med defekter. Luka ble selvfølgelig reparert på garantien av den lokale forhandleren..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ødelagte Takluker Empty
PosteTema: Re: ødelagte Takluker   ødelagte Takluker Icon_minitimeSøn 27 Jan 2008 - 20:26

Morten t skrev:
i stormen her om dagen ble den andre takluka mi og slakk, får ikke lukket de sikkelig virker som om de har hoppet over et hakk eller at det vi sveiver på ( tau?)har strekt seg!
så nå er begge taklukene litt løse! får strammet de men da passer sveiva ikke inn i det feste de skal settes fast i!

er det noen som har opplevd noe lignende?
prøvde å se om jeg kunne løsne på dekselet for å evt. stramme men fant ingen måte å løsne det på!!
noen tips?
vil ikke rykke å dra er redd for ødelegge mere!
eg har jo ett tips....
B......H....Men det var vel ikke det tipset du ville ha eeehehehe Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ødelagte Takluker Empty
PosteTema: Re: ødelagte Takluker   ødelagte Takluker Icon_minitimeMan 28 Jan 2008 - 6:22

Morten t.

Har aldri hatt noen slike mekanismer på noen av lukene vi har hatt på alle vognene våre.Men nå har ikke vi hatt Hobby eller da.Åhhhh,måtte bare si det !!!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ødelagte Takluker Empty
PosteTema: Re: ødelagte Takluker   ødelagte Takluker Icon_minitimeMan 28 Jan 2008 - 10:40

Rufus skrev:
Morten t skrev:
i stormen her om dagen ble den andre takluka mi og slakk, får ikke lukket de sikkelig virker som om de har hoppet over et hakk eller at det vi sveiver på ( tau?)har strekt seg!
så nå er begge taklukene litt løse! får strammet de men da passer sveiva ikke inn i det feste de skal settes fast i!

er det noen som har opplevd noe lignende?
prøvde å se om jeg kunne løsne på dekselet for å evt. stramme men fant ingen måte å løsne det på!!
noen tips?
vil ikke rykke å dra er redd for ødelegge mere!

Morten
Jeg hadde en 2007 Hobby i et års tid. Sveivemekanismen gav opp sin funksjon etter kort tid. Samme skjedde med luka til en kompis av meg med samme 07. Han mistet hele stasen under kjøring i regnvær.

Etter hva jeg ble fortalt på merkeverksted var det et problem man kjente til. Et større antall luker hadde meldt seg med defekter. Luka ble selvfølgelig reparert på garantien av den lokale forhandleren..

skal en tur til forhandleren i dag så jeg får be de ta seg en tur! de ordner opp de!

til Harald og Arve!!!!! Blææææ ødelagte Takluker 904284
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ødelagte Takluker Empty
PosteTema: Re: ødelagte Takluker   ødelagte Takluker Icon_minitimeMan 28 Jan 2008 - 10:57

Morten t skrev:
Rufus skrev:
Morten t skrev:
i stormen her om dagen ble den andre takluka mi og slakk, får ikke lukket de sikkelig virker som om de har hoppet over et hakk eller at det vi sveiver på ( tau?)har strekt seg!
så nå er begge taklukene litt løse! får strammet de men da passer sveiva ikke inn i det feste de skal settes fast i!

er det noen som har opplevd noe lignende?
prøvde å se om jeg kunne løsne på dekselet for å evt. stramme men fant ingen måte å løsne det på!!
noen tips?
vil ikke rykke å dra er redd for ødelegge mere!

Morten
Jeg hadde en 2007 Hobby i et års tid. Sveivemekanismen gav opp sin funksjon etter kort tid. Samme skjedde med luka til en kompis av meg med samme 07. Han mistet hele stasen under kjøring i regnvær.

Etter hva jeg ble fortalt på merkeverksted var det et problem man kjente til. Et større antall luker hadde meldt seg med defekter. Luka ble selvfølgelig reparert på garantien av den lokale forhandleren..

skal en tur til forhandleren i dag så jeg får be de ta seg en tur! de ordner opp de!

til Harald og Arve!!!!! Blææææ ødelagte Takluker 904284
Razz Razz Razz Razz greit det Morten.....bare få det ut!! Razz Razz Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ødelagte Takluker Empty
PosteTema: Re: ødelagte Takluker   ødelagte Takluker Icon_minitimeMan 28 Jan 2008 - 11:49

Morten t.

Hehe,laus i magan i dag ?????????
Til Toppen Go down
Per H

Per H


Male
Antall Innlegg : 10
Age : 51
Localisation : Bergen
Registration date : 12.07.2007

ødelagte Takluker Empty
PosteTema: Re: ødelagte Takluker   ødelagte Takluker Icon_minitimeSøn 17 Feb 2008 - 18:15

Hei Morten t.

Hvordan gikk det hos forhandleren?
Har litt slakk i den store luken min og lurer på om du fikk skiftet din.

Mvh
Per.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ødelagte Takluker Empty
PosteTema: Re: ødelagte Takluker   ødelagte Takluker Icon_minitimeTir 19 Feb 2008 - 12:16

Per H skrev:
Hei Morten t.

Hvordan gikk det hos forhandleren?
Har litt slakk i den store luken min og lurer på om du fikk skiftet din.

Mvh
Per.

hei Per

forhandleren skulle ta seg en tur hit inn til Sauda for å se om det var noe de kunne gjøre, evt. skifte!

så jeg venter foreløpig er jo vinterferie og de hadde vist mye å gjøre!

skal nok komme med oppdatering når noe skjer!

morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ødelagte Takluker Empty
PosteTema: Re: ødelagte Takluker   ødelagte Takluker Icon_minitimeOns 20 Feb 2008 - 18:18

Vel i dag har maco fritid vært inne i vogna mi mens jeg var i ski trekket!
tak lukene er fikset, er ikke sikker på hva de har gjort men i orden er de!
reperatøren snakket noe om at det var noen låser som pleide å gi etter!

må bare si at jeg er kjempe fornøyd med servicen hos maco fritid!
Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ødelagte Takluker Empty
PosteTema: Re: ødelagte Takluker   ødelagte Takluker Icon_minitimeOns 20 Feb 2008 - 19:01

Morten t skrev:
Vel i dag har maco fritid vært inne i vogna mi mens jeg var i ski trekket!
tak lukene er fikset, er ikke sikker på hva de har gjort men i orden er de!
reperatøren snakket noe om at det var noen låser som pleide å gi etter!

må bare si at jeg er kjempe fornøyd med servicen hos maco fritid!
Very Happy

Morten T

Maco fritid er gutta det...... mangor gjør så godt han kan...... Han sal forresten levere ei cabby 800+ nå..... den kom vel inn der i dag eller i går, så vidt jeg vet.....
Til Toppen Go down
Sponsored content





ødelagte Takluker Empty
PosteTema: Re: ødelagte Takluker   ødelagte Takluker Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
ødelagte Takluker
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Takluker......
» Takluker som deler seg.
» Hobby 2003 takluker type Remi
» Dårlig kvalitet på pakninger takluker 2007 Hobby 650 UMFE

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: