CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Nybegynner med gammel vogn

Go down 
2 posters
AvInnlegg
SAAB-LMC

SAAB-LMC


Male
Antall Innlegg : 3
Localisation : Nordland
Registration date : 04.03.2015

Nybegynner med gammel vogn Empty
PosteTema: Nybegynner med gammel vogn   Nybegynner med gammel vogn Icon_minitimeOns 4 Mar 2015 - 20:32

Jeg har nettopp kjøpt meg min første campingvogn. Det er ei LMC 560 luxus, 1995-modell. Jeg er helt nybegynner, og jeg ønsker å lese litt om vogna. Finnes det noe brukermanual for ei slik vogn? Noe som kan lastes ned fra internett?

Det er både sentralvarme og gulvvarme i vogna, men jeg aner ikke noe om hvordan dette fungerer.

Og en ting til: vil en forhandler ("Fritidssenteret" her i Mosjøen) kunne se over vogna, med hensyn på alt mulig rart, inkludert både fukttest og at gass-systemet fungerer som det skal?

Hilsen en fersking
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Nybegynner med gammel vogn Empty
PosteTema: Re: Nybegynner med gammel vogn   Nybegynner med gammel vogn Icon_minitimeOns 4 Mar 2015 - 22:10

en servicemann fra fritidssenteret vil kunne kjøre fullstendig sjekk på absolutt alt på hele vogna
og i tillegg kjøre full "opplæring" på deg på alle funksjonene på vogna
og de kan sikkert skaffe brukerhåndbok til den også
Til Toppen Go down
SAAB-LMC

SAAB-LMC


Male
Antall Innlegg : 3
Localisation : Nordland
Registration date : 04.03.2015

Nybegynner med gammel vogn Empty
PosteTema: Re: Nybegynner med gammel vogn   Nybegynner med gammel vogn Icon_minitimeOns 4 Mar 2015 - 22:59