CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Nybegynner med gammel vogn

Go down 
2 posters
AvInnlegg
SAAB-LMC

SAAB-LMC


Male
Antall Innlegg : 3
Localisation : Nordland
Registration date : 04.03.2015

Nybegynner med gammel vogn Empty
PosteTema: Nybegynner med gammel vogn   Nybegynner med gammel vogn Icon_minitimeOns 4 Mar 2015 - 20:32

Jeg har nettopp kjøpt meg min første campingvogn. Det er ei LMC 560 luxus, 1995-modell. Jeg er helt nybegynner, og jeg ønsker å lese litt om vogna. Finnes det noe brukermanual for ei slik vogn? Noe som kan lastes ned fra internett?

Det er både sentralvarme og gulvvarme i vogna, men jeg aner ikke noe om hvordan dette fungerer.

Og en ting til: vil en forhandler ("Fritidssenteret" her i Mosjøen) kunne se over vogna, med hensyn på alt mulig rart, inkludert både fukttest og at gass-systemet fungerer som det skal?

Hilsen en fersking
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Nybegynner med gammel vogn Empty
PosteTema: Re: Nybegynner med gammel vogn   Nybegynner med gammel vogn Icon_minitimeOns 4 Mar 2015 - 22:10

en servicemann fra fritidssenteret vil kunne kjøre fullstendig sjekk på absolutt alt på hele vogna
og i tillegg kjøre full "opplæring" på deg på alle funksjonene på vogna
og de kan sikkert skaffe brukerhåndbok til den også
Til Toppen Go down
SAAB-LMC

SAAB-LMC


Male
Antall Innlegg : 3
Localisation : Nordland
Registration date : 04.03.2015

Nybegynner med gammel vogn Empty
PosteTema: Re: Nybegynner med gammel vogn   Nybegynner med gammel vogn Icon_minitimeOns 4 Mar 2015 - 22:59

Takk:-) Det høres jo veldig bra ut. Har du noen ide hva jeg må forvente i pris for noe sånt? Jeg skal nok dra innom der i morgen. Takk for svar
Til Toppen Go down
SAAB-LMC

SAAB-LMC


Male
Antall Innlegg : 3
Localisation : Nordland
Registration date : 04.03.2015

Nybegynner med gammel vogn Empty
PosteTema: Re: Nybegynner med gammel vogn   Nybegynner med gammel vogn Icon_minitimeSøn 22 Mar 2015 - 0:10

En ting til.. Jeg får liv i krana på badet (pumpa begynner å gå), men når jeg vrir om på krana på kjøkkenet så er det helt stille. Er det en enkel sak å bytte ei slik kran selv? Håper jo at det er krana som er kaputt.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Nybegynner med gammel vogn Empty
PosteTema: Re: Nybegynner med gammel vogn   Nybegynner med gammel vogn Icon_minitimeSøn 22 Mar 2015 - 18:02

det ligger en liten mikrobryter inni krana som sikkert er gåen, å skifte den vet jeg ikke hvor lett det er, men å skifte hele krana er en enkel sak
er bare å komme seg inn i skapet under den så ser du hva som skal til
Til Toppen Go down
Sponsored content





Nybegynner med gammel vogn Empty
PosteTema: Re: Nybegynner med gammel vogn   Nybegynner med gammel vogn Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Nybegynner med gammel vogn
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Gammel vogn fra Flekkefjord
» Forsikring på gammel vogn
» Tekke tak på gammel vogn
» Fersking med ny(-gammel) vogn
» Legge ny strøm i gammel vogn.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: LMC-
Gå Til: