CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trøbbel med Truma Ultraheat og Truma vannvarmer.

Go down 
AvInnlegg
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Trøbbel med Truma Ultraheat og Truma vannvarmer. Empty
PosteTema: Trøbbel med Truma Ultraheat og Truma vannvarmer.   Trøbbel med Truma Ultraheat og Truma vannvarmer. Icon_minitimeTir 21 Apr 2015 - 22:29

Hei.
I vår "nye" vogn har vi litt teknisk trøbbel.

1) Truma-varmeren fungerer ikke ved elektrisk drift. Når jeg skrur på bryteren høres et klikk fra selve kaminen, og den grønne lampen i bryteren tennes et sekund eller så, for deretter å slukne. Den produserer ingen varme. Gassdrift funker fint. Den fungerte for øvrig da jeg var på visning i vognen og gav god varme.

2) Vannvarmeren er det ikke liv i. Det lyser ikke i bryteren, slik det skal under drift. Her kan vi ha tabbet oss ut, da det ble trodd av noen at dette var bryteren til gulvvarmen. Det imidlertid ganske sikkert at det aldri har vært lys i bryteren mens den var påslått.

Noen som har tips til feilsøking, gjerne etter "teskje-metoden", siden jeg ikke er noen teknisk begavelse Smile
Til Toppen Go down
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Trøbbel med Truma Ultraheat og Truma vannvarmer. Empty
PosteTema: Re: Trøbbel med Truma Ultraheat og Truma vannvarmer.   Trøbbel med Truma Ultraheat og Truma vannvarmer. Icon_minitimeMan 4 Mai 2015 - 20:50

Ingen som har tips her?
PS! Vannvarmeren hadde klart seg likevel, ser det ut til.
Til Toppen Go down
 
Trøbbel med Truma Ultraheat og Truma vannvarmer.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» truma...
» Truma Ultraheat (230V) varmer hele tiden..!
» Støyende Truma
» Trøbbel med skyvedør 650 KFU---
» Trøbbel med Primus 2490

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: