CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Truma Ultraheat (230V) varmer hele tiden..!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
ProsjektX
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 48
Registration date : 06.12.2012

Truma Ultraheat (230V) varmer hele tiden..! Empty
PosteTema: Truma Ultraheat (230V) varmer hele tiden..!   Truma Ultraheat (230V) varmer hele tiden..! Icon_minitimeTir 16 Jul 2013 - 6:44

Har sendt avgårde en mail til forhandler, men lurer på om noen andre kjenner til dette..? Er vel en S5002 Truma ovn i en 2013 Hobby. Selv om det på LCD betjeningspanelet er slått av varme, så fortsetter Truma'en å varme. Litt varmt til tider på sommeren... Ser ut som om kommunikasjonen mellom panelet og Truma'en virker da jeg hører et rele slå når jeg har satt PÅ i panelet og justerer termostat setting opp.

Noen ideer...? Hvordan er det evt enklest å koble ut hele Ultraheaten midlertidig..?
Til Toppen Go down
Rune Grøtte




Antall Innlegg : 1
Registration date : 15.05.2021

Truma Ultraheat (230V) varmer hele tiden..! Empty
PosteTema: Re: Truma Ultraheat (230V) varmer hele tiden..!   Truma Ultraheat (230V) varmer hele tiden..! Icon_minitimeLør 15 Mai 2021 - 18:30

Hei, har samme problem på min 2013 Hobby DeLuxe kmfe..tvert jeg setter i 230V så starter Trumaen å varme. Fant du ut av problemet?
Til Toppen Go down
 
Truma Ultraheat (230V) varmer hele tiden..!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Truma varmer ikke på 230V
» Trøbbel med Truma Ultraheat og Truma vannvarmer.
» 12v pumpe går hele tiden
» Tenneren til Trumaen går hele tiden...
» 230V vifte - Truma

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: