CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hobby 650 lekkasje spylevann

Go down 
3 posters
AvInnlegg
stilian




Antall Innlegg : 3
Registration date : 16.05.2020

Hobby 650 lekkasje spylevann Empty
PosteTema: Hobby 650 lekkasje spylevann   Hobby 650 lekkasje spylevann Icon_minitimeLør 16 Mai 2020 - 8:28

Hei jeg har en hobby 650 07 model.
Begynte og bruke toalettet nå for første gang siden vi kjøpte den i fjord.
Men oppdager vann på gulvet i hjørnet på utsiden av badet. Lukter på vannet og det lukter spylevann.
Noen som har noen tips på hva det kan være ?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hobby 650 lekkasje spylevann Empty
PosteTema: Re: Hobby 650 lekkasje spylevann   Hobby 650 lekkasje spylevann Icon_minitimeLør 16 Mai 2020 - 8:54

Hei. Ikke sikker på hva toalett du har i vogna men noen vogner har en type toalett der det kan oppstå lekkasje i en magnetventil etter frostsprengning og dermed lekker det litt. men ikke sikkert det er dette som har skjedd hos deg.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
stilian




Antall Innlegg : 3
Registration date : 16.05.2020

Hobby 650 lekkasje spylevann Empty
PosteTema: Re: Hobby 650 lekkasje spylevann   Hobby 650 lekkasje spylevann Icon_minitimeLør 16 Mai 2020 - 9:24

Ok da må jeg se på den ventilen.
Toalettet jeg har i vognen er Thetford cassette c-402c
Til Toppen Go down
dimroy




Antall Innlegg : 1
Registration date : 10.06.2020

Hobby 650 lekkasje spylevann Empty
PosteTema: Re: Hobby 650 lekkasje spylevann   Hobby 650 lekkasje spylevann Icon_minitimeOns 10 Jun 2020 - 1:31

Nettopp hatt det samme i min 09 mod 650 Kfu med samme type toalett, men det var fordi jeg lot det stå spylevann på toppen av ventilen uten å slippe det ned i tanken, tror (og håper) jeg...

er ikke magnet ventil på denne toaletten så vidt jeg vet, napper åpne/lukke spaken rett opp å så kan du dra av spylepanelet, kommer da til pumpen, men har ikke sett noen magnet ventil nedi der...
Til Toppen Go down
stilian




Antall Innlegg : 3
Registration date : 16.05.2020

Hobby 650 lekkasje spylevann Empty
PosteTema: Re: Hobby 650 lekkasje spylevann   Hobby 650 lekkasje spylevann Icon_minitimeOns 10 Jun 2020 - 6:51

Dimroy.nei har ikke sett det når jeg åpnet det lokket. Så det er ikke magnetventil på toalettet. Men har byttet pakningen på do tanken og fyller ikke mer en ga halv full med spyleveske. Håper det holder. Kan si i fra på søndag om jeg ser noe mer vann.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hobby 650 lekkasje spylevann Empty
PosteTema: Re: Hobby 650 lekkasje spylevann   Hobby 650 lekkasje spylevann Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hobby 650 lekkasje spylevann
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Lekkasje i vindu, Hobby 650
» Lekkasje i frontvindu Hobby 650 KFU
» Lekkasje rundt takluke på Hobby vogn. Hva bør gjøres
» Lekkasje i frontvindu.
» Lekkasje tak campolaris

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: