CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fiamma caravanstore Zip 440

Go down 
3 posters
AvInnlegg
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Fiamma caravanstore Zip 440 Empty
PosteTema: Fiamma caravanstore Zip 440   Fiamma caravanstore Zip 440 Icon_minitimeMan 17 Mar 2008 - 20:26

Hei.

Er det noen som har erfaring med denne markisa?

Reiser snart på tur med denne markisa på vogna istedet for fortelt. Har ikke prøvd ut det som ligger i bagen av stenger, sider og saker. Har hengt opp markisa i skinnen og festet boltene i endene.
Er det noe jeg må gjøre før jeg er uten verktøy på campingplassen?
Må de festene som skal skrus på sida av vogna monteres, eller er dette kun for bruk med skråstilte stenger?
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Elisabeth
BARON!
BARON!
Elisabeth


Female
Antall Innlegg : 2482
Age : 55
Localisation : Bergen
Registration date : 12.03.2007

Fiamma caravanstore Zip 440 Empty
PosteTema: Re: Fiamma caravanstore Zip 440   Fiamma caravanstore Zip 440 Icon_minitimeMan 17 Mar 2008 - 21:02

Hei Sveine.
Kan sikkert svare deg etter påske. Vi legger nemlig ut på vår første tur med lik vogn og markise nå i påsken, hvis det ikke blir for mye snø da. sunny
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Fiamma caravanstore Zip 440 Empty
PosteTema: Re: Fiamma caravanstore Zip 440   Fiamma caravanstore Zip 440 Icon_minitimeMan 17 Mar 2008 - 21:07

Ingenting må skrus i vogna. Hvis markisa er helt ny må man sette sammen stengene, men dette gjøres uten verktøy.
Skal man plugge den innvendig må også alle strikkene monteres på stroppene, men det gjøres også uten verktøy.

Jeg synes det var et lite puslespill med sider og stenger første gangen, men etter et par ganger gikk det greit.
Når man først har fått satt den opp er den stabil og nesten helt vann og vindtett. (Husk skråstilling av taket hvis det regner)
Det jeg ikke synes er så OK er at nederste del av sidene blir liggende langt utover bakken. Dessuten er duken så tett at det blir veldig rått inne.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Fiamma caravanstore Zip 440 Empty
PosteTema: Re: Fiamma caravanstore Zip 440   Fiamma caravanstore Zip 440 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Fiamma caravanstore Zip 440
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fiamma Caravanstore 360
» Ekstra skinne på vegg for Caravanstore (under fortelt) HVOR?
» Fiamma Caravanstore markise
» Hjelp til reklamasjon på fiamma caravanstore
» Fiamma Zip-markise koplett kr. 6000

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: