CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Erfaringer fra Kabe eiere

Go down 
+30
numpsey
LOGE
Espen V
hpk
Lars
Jørn O
Remi
ziri
Fjellcamping
ray ray
Ronny
Rashid
Svein Olav
ArneO
mr.T
tor1
Camping Kai
Jan
Johnny
joka
Igor
Lars Egil
Harald
kbanto
Jan Ole
Cecotto
asghegg
ulla
Sten Rune
Black Betty
34 posters
Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 28  Next
AvInnlegg
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeTir 05 Aug 2008, 16:12

øøøøø.eg vet noe om kabe dere ikke vet......tror eg heheh
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeTir 05 Aug 2008, 16:13

Betty Boop skrev:
ARVE skrev:
Harald har nå på Öland fått sett mine mobilbilder av de sprukne plastdingsene i Kabe fra min forrige ferie.

Sånn at dere ikke tror jeg farer med løgn her !!!!!

Men det trodde dere vel ikke om meg ??????????

Artig å se om de har gjort noen endringer på '09-modellene når det gjelder dette.

.....og jeg stiller gjerne med rykende ferske bilder av vår hele og pene Kabe uten sprukne plastdingser til fri beundring til den som måtte ønske å se, he he!! cheers

B.B.

Hehe,nice.

Tenkte på dere faktisk da jeg kjørte forbi Kabe fabrikken for fjerde gang på en måned,på søndag.Så om det stod noen nye,spennende 09'ere der,men så ikke noe som kunne minne om noe jeg ike hadde sett før.De har kanskje ikke forandra noe utvendig for neste sesong.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeTir 05 Aug 2008, 16:15

Harald.

Øyyyy,takk for sist gamle harding.Synd tida ble så kort.Vi rakk ikke innom dere på fredag,da tida løp fra oss,etter flere mil langs kystveien.

Håper vi kan treffes en gang igjen.To lubne,aldrende herrer i hver sin 790.

Og med Vegard,blir det tre av samme sorten !!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeTir 05 Aug 2008, 16:18

ARVE skrev:
Rufus.

Hehe,ingen fare.Jeg har flydd fra meg,i motsetning til madammen din

Med flyging mener jeg slik de gjør oppe i lufta med motorer...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeTir 05 Aug 2008, 16:19

Rufus.

I ungdommen kjentes det jo som om man hadde motor når man "fløy".Nå harker man bare på tomgang som en gammal Wartburg.
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeTir 05 Aug 2008, 16:20

ARVE skrev:
Harald.

Øyyyy,takk for sist gamle harding.Synd tida ble så kort.Vi rakk ikke innom dere på fredag,da tida løp fra oss,etter flere mil langs kystveien.

Håper vi kan treffes en gang igjen.To lubne,aldrende herrer i hver sin 790.

Og med Vegard,blir det tre av samme sorten !!!!
det må vel la seg gjøre en gang å få det til......Hyggelig å treffe deg
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeTir 05 Aug 2008, 16:22

Harald.

Yeah man !!!!! Med glisende sauetryner på tallerken,og akkakk i glasset !!!!!!!
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:33

Er det noen som vet hvordan man skal få oppvask kummen til å tømmes fortere. Det går en ganske tykk slange fra denne til spillvannstanken, men det er så vidt det siver ut.
Det har vært slik siden den var ny. Pratet med en som har hatt 4 Kabe vogner, han sa at det har vært slik på alle.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:36

Om det har vært slik fra nytt ?
Tja... si det...
Har ikke denne opplevelsen selv....
Renner greit nok hos oss..
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:38

mr.T skrev:
Er det noen som vet hvordan man skal få oppvask kummen til å tømmes fortere. Det går en ganske tykk slange fra denne til spillvannstanken, men det er så vidt det siver ut.
Det har vært slik siden den var ny. Pratet med en som har hatt 4 Kabe vogner, han sa at det har vært slik på alle.
er det ett ekstra hull oppå til overflatevann ved siden av kummen?
det var det på vår lmc og når det ikke var noe i den åpningen gikk det tregt da luft går ned letter enn vann slik at når den sto uten tropp i så gikk det 3 ganger så lang tid å tømme i forhold til når det var tett
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:40

Jan.

Var det ikke sånn Hitler tapte krigen og....,sto uten tropp.......
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:40

mr.T skrev:
Er det noen som vet hvordan man skal få oppvask kummen til å tømmes fortere. Det går en ganske tykk slange fra denne til spillvannstanken, men det er så vidt det siver ut.
Det har vært slik siden den var ny. Pratet med en som har hatt 4 Kabe vogner, han sa at det har vært slik på alle.

Vi har ikke den opplevelsen på vår vogn. Går nok ikke like fort som i kjøkkenvasken hjemme, men det renner rimelig greit ut synes jeg. Det går på ingen måte noe saktere i Kaben enn i Hobbyen vi hadde før. Men det er vel et makeløst eksemplar av en Kabe vi har fått tror jeg!! cheers cheers cheers Har intet å bemerke!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:41

ARVE skrev:
Jan.

Var det ikke sånn Hitler tapte krigen og....,sto uten tropp.......


lol!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:41

ARVE skrev:
Jan.

Var det ikke sånn Hitler tapte krigen og....,sto uten tropp.......
jo mener det
eller var det uten vett
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:45

Her snakker jeg om ca 1 min hvis jeg tømmer et glass med vann i kummen.
Jo det er en propp til, har prøvd både med den oppe og igjen. Det som er irriterende er at det ikke går å skylle ned noen rusk som ligger i bunnen da det kun siver ned.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:46

mr.T skrev:
Her snakker jeg om ca 1 min hvis jeg tømmer et glass med vann i kummen.
Jo det er en propp til, har prøvd både med den oppe og igjen. Det som er irriterende er at det ikke går å skylle ned noen rusk som ligger i bunnen da det kun siver ned.

Må være noen i Tenhult som driver med deg .....
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:46

mr.T skrev:
Her snakker jeg om ca 1 min hvis jeg tømmer et glass med vann i kummen.
Jo det er en propp til, har prøvd både med den oppe og igjen. Det som er irriterende er at det ikke går å skylle ned noen rusk som ligger i bunnen da det kun siver ned.

Det hørtes ikke normalt ut. Shocked Det er definitivt ikke sånn i Kaben vår.
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:48

En ting til, har en Dometic steikovn (liten innfelt i benk). Denne er like rask å få varm som vannet er å sive ut. Trodde at med gass skulle det bare bli en smell og en blårøyk så var grandisen stekt.
er det normalt. Kan heller ikke se at flammen blir sterkere fra halv til full stilling.


Sist endret av mr.T den Lør 11 Okt 2008, 22:51, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:49

mr.T skrev:
Her snakker jeg om ca 1 min hvis jeg tømmer et glass med vann i kummen.
Jo det er en propp til, har prøvd både med den oppe og igjen. Det som er irriterende er at det ikke går å skylle ned noen rusk som ligger i bunnen da det kun siver ned.

Har du prøvd med Plumbo
hvis ikke det går, er det krøll på slangen, eller knekk
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:50

Var jo så heldig at jeg fikk vogn som var produsert i mai, hele denne produksjonen hadde gått igjennom uten den berømte sluttkontrollen til Kabe.
Etter første ferietur satt jeg med ei hel A4 side med feil og mangler.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:51

Lady 1 skrev:
mr.T skrev:
Her snakker jeg om ca 1 min hvis jeg tømmer et glass med vann i kummen.
Jo det er en propp til, har prøvd både med den oppe og igjen. Det som er irriterende er at det ikke går å skylle ned noen rusk som ligger i bunnen da det kun siver ned.

Har du prøvd med Plumbo
hvis ikke det går, er det krøll på slangen, eller knekk
ikke bruk plumbo
den oppfører seg som sement hvis man ikke er 100% sikker på at man har fått ut alt
den stivner og gjør det enda verre
alle andre typer avløpsåpner kan brukes
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:52

mr T.

Har du åpent helt ut,eller har du stengt vannet,så det står i spillvannstanken ??? Tenkte om det ble noe mottrykk av noe slag.

Vi opplevde noe av det samme i Polaren vår,reisevogna,på badet,og blåste i åpningen på oppvaskkummen,og da løsna det.Et eller annet trykk som oppstod der.Den har og spillvannstank.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:54

Jan skrev:
Lady 1 skrev:
mr.T skrev:
Her snakker jeg om ca 1 min hvis jeg tømmer et glass med vann i kummen.
Jo det er en propp til, har prøvd både med den oppe og igjen. Det som er irriterende er at det ikke går å skylle ned noen rusk som ligger i bunnen da det kun siver ned.

Har du prøvd med Plumbo
hvis ikke det går, er det krøll på slangen, eller knekk
ikke bruk plumbo
den oppfører seg som sement hvis man ikke er 100% sikker på at man har fått ut alt
den stivner og gjør det enda verre
alle andre typer avløpsåpner kan brukes

Jan

Det har kommet en for plastikrør, skånsom en type Gel
You si Wink
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:54

mr.T skrev:
En ting til, har en Dometic steikovn (liten innfelt i benk). Denne er lie rask å få varm som vannet er å sive ut. Trodde at med gass skulle det bare bli en smell og en blårøyk så var grandisen stekt.
er det normalt. Kan heller ikke se at flammen blir sterkere fra halv til full stilling.

Nå har vi den store stekeovnen, men jeg vil tro virkemåten blir den samme. Gass tar simpelthen lengere tid enn strøm når vi snakker stekeovn! På kokeplatene er det jo omvendt....

Men altså: Beste virkningsgrad på gassovnen får du ved å sette Grandisen så høyt som mulig i ovnen. Varmen stiger jo oppover.... Jeg bruker stort sett full fart i ovnen, og regulerer heller ved å sette maten høyt/lavt inni ovnen.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:57

mr.T skrev:
En ting til, har en Dometic steikovn (liten innfelt i benk). Denne er like rask å få varm som vannet er å sive ut. Trodde at med gass skulle det bare bli en smell og en blårøyk så var grandisen stekt.
er det normalt. Kan heller ikke se at flammen blir sterkere fra halv til full stilling.

mr T.

Synes disse gassovnene er vanskelige å lage mat i jeg.Tar lang tid å få dem varme,og uten overvarme,kan man slite for å få stekeskorpe.Og ofte kan den konsentrerte varmen fra gassen brenne maten om plata står lavt.Og om man lager litt store kjøttstykker,må man innimellom ha plata lavt.

Har en bærbar stekovn til reisevogna,på 220 volt,og den har varmeelementer både oppe og nede,og er mye bedre enn disse oppskrytte gassovnene,som ofte er mer til irritasjon enn nytte.Har vel hatt gassovner i sikkert 10 vogner,og lager mye mat.
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:57

Har åpent under vognen, har fjernet gummikonen på utsiden slik at vannet renner rett på marken. Har prøvd å trykke ned vannet med håndflaten slik at det skulle gi litt ekstra trykk men det fungerte ikke.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:57

Betty Boop skrev:
mr.T skrev:
Er det noen som vet hvordan man skal få oppvask kummen til å tømmes fortere. Det går en ganske tykk slange fra denne til spillvannstanken, men det er så vidt det siver ut.
Det har vært slik siden den var ny. Pratet med en som har hatt 4 Kabe vogner, han sa at det har vært slik på alle.

Vi har ikke den opplevelsen på vår vogn. Går nok ikke like fort som i kjøkkenvasken hjemme, men det renner rimelig greit ut synes jeg. Det går på ingen måte noe saktere i Kaben enn i Hobbyen vi hadde før. Men det er vel et makeløst eksemplar av en Kabe vi har fått tror jeg!! cheers cheers cheers Har intet å bemerke!

I Dethleffsen har gråvannet slik fart ut at det er klokt å rette ryggen og strekke ut armene med et godt tak om kanten på benken, dette for å unngå at eventuelle kontaktlinser skal gå med i dragsuget.
Etter dusjing er jeg pilende snar å komme meg ut av dusjen så snart jeg er ferdig og lukke døra av samme grunn, men ikke fordi jeg bruker kontaktlinser altså. lol! lol! lol! lol!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:58

mr.T skrev:
Var jo så heldig at jeg fikk vogn som var produsert i mai, hele denne produksjonen hadde gått igjennom uten den berømte sluttkontrollen til Kabe.
Etter første ferietur satt jeg med ei hel A4 side med feil og mangler.

Shocked Shocked Shocked Sa de det til deg eller? At vogna ikke hadde hatt sluttkontroll? Glemte de sluttkontrollen i mai ved en feil?? Eller hva var det som skjedde?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:58

Ventilen med betjening under vogna er jo vesentlig...
den er åpen ? clown
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:58

Ok da kan jeg regne steikovnen for normal :-)
Skal prøve å kline grandisen på topp neste gang.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 22:59

Jan skrev:
Lady 1 skrev:
mr.T skrev:
Her snakker jeg om ca 1 min hvis jeg tømmer et glass med vann i kummen.
Jo det er en propp til, har prøvd både med den oppe og igjen. Det som er irriterende er at det ikke går å skylle ned noen rusk som ligger i bunnen da det kun siver ned.

Har du prøvd med Plumbo
hvis ikke det går, er det krøll på slangen, eller knekk
ikke bruk plumbo
den oppfører seg som sement hvis man ikke er 100% sikker på at man har fått ut alt
den stivner og gjør det enda verre
alle andre typer avløpsåpner kan brukes

Jan.

Har og blitt frarådet det der.Dimensjonene på platstrør/slanger i ei vogn,er jo ikke som hjemme,og Plumboen kan bli i meste laget for materialene i vognene.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 23:00

Det må sitta en gjenglemt montør et eller annet sted.. Kanskje han skrudde lokket på spillvannstanken innafra tanken.. han er jo svensk..
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 23:00

Mr T.

Og pass på at stekeplaten i ovnen ikke dekker til gassflammen! Da får du mye dårligere virkning.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 23:01

mr.T skrev:
Har åpent under vognen, har fjernet gummikonen på utsiden slik at vannet renner rett på marken. Har prøvd å trykke ned vannet med håndflaten slik at det skulle gi litt ekstra trykk men det fungerte ikke.

mr T.

Hm,rett ned på marken ?? På sommercamping og ??? I Sverige hvor vi ligger,er det påbudt med "lunge",e.l. for at avløpsvannet ikke skal renne rett ned.Kan fort bli lukt og litt grisete i sommervarmen det der.
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008, 23:02

Ja de har innrømmet at hele mai produksjonen gikk uten kontroll. Vi var flere som handlet samtidig og alle opplevde stort sett samme feilene. Men det måtte jo hende den måneden i livet mitt som jeg skulle kjøpe meg vogn :-)
Til Toppen Go down
Sponsored content





Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 14 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Erfaringer fra Kabe eiere
Til Toppen 
Side 14 av 28Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 28  Next
 Similar topics
-
» Vi er blitt eiere av campingvogn og få testa ut det å...
» Erfaringer fra 720 TK?
» Cabby 620 f2c/f2b erfaringer
» Erfaringer med Bjølseth
» Erfaringer med biltemaaggregat?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KABE-
Gå Til: